x2quote:
Magic is toffer dan Pokemon en/of Yu gi Ohquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:37 schreef Skaai het volgende:
Ga lekker Pokémonkaarten verzamelen, da's pas een echte hobby!
quote:
Magic spelertquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef Michielos het volgende:
Mensen die afgeven op magic en dan zelf wel poker spelen =![]()
![]()
Mensen die zich een ware "pokerpro" wanen
"Pokerpro's" die verliezen van onwetende beginners en dan huilen dat het komt omdat zij het spel niet snappenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef Michielos het volgende:
Mensen die afgeven op magic en dan zelf wel poker spelen =![]()
![]()
Mensen die zich een ware "pokerpro" wanen
Zo mee eenschquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Pokerpro's" die verliezen van onwetende beginners en dan huilen dat het komt omdat zij het spel niet snappen![]()
. De waarheid is hard he, wanneer Poker toch gewoon een kansspel blijkt te zijn.
exactoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Pokerpro's" die verliezen van onwetende beginners en dan huilen dat het komt omdat zij het spel niet snappen![]()
. De waarheid is hard he, wanneer Poker toch gewoon een kansspel blijkt te zijn.
Sure gast. Maar kijk, ik snap best dat je van poker houd enz.. maar waarom klaag je dan als iemand anders een ander kaartspel leuk vind? Hoe krampachtig jij nu poker tracht te verdedigen is trouwensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:53 schreef Oldbie het volgende:
Met een beetje kansberekening is poker veel minder kansspel dan wordt gedacht.
Maargoed, om dat te snappen moet je iets van poker weten en blijkbaar is dat hier niet het geval. Niet erg hoor, niet iedereen hoeft het leuk te vinden
Waar klaag ik?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sure gast. Maar kijk, ik snap best dat je van poker houd enz.. maar waarom klaag je dan als iemand anders een ander kaartspel leuk vind? Hoe krampachtig jij nu poker tracht te verdedigen is trouwens
Snap jij het spel uberhaubt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:03 schreef Dlocks het volgende:
Magic is natuurlijk ook gewoon een spelletje voor kleine kinderen. Ik vind het niet zo gek dat het Engels van kinderen van rond de 8 jaar nog niet zo goed is.
Daar gaat het toch niet omquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Een native speaker zal waarschijnlijk helemaal krom liggen van je eigen uitspraak; beetje pot-ketel als Nederlanders elkaar gaan corrigeren op Engelse uitspraak.
Goed zo Einstein.. En het ging over een FINAAL foute uitspraak en niet over een foute uitspraak omdat je een andere mother-tongue hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om uitspraak.
Jij bent nog steeds op zoek naar mijn klacht? Of ben je simpelweg zelf zo zuur? Alleen maar schreeuwen en verder niets kunnen onderbouwen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sure gast. Maar kijk, ik snap best dat je van poker houd enz.. maar waarom klaag je dan als iemand anders een ander kaartspel leuk vind? Hoe krampachtig jij nu poker tracht te verdedigen is trouwens
Dat was ik.. try againquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds op zoek naar mijn klacht? Of ben je simpelweg zelf zo zuur? Alleen maar schreeuwen en verder niets kunnen onderbouwen?
Wie heb ik gequote dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat was ik.. try again
Mooi trucje om geen antwoord te hoeven geven , btw.. die ga ik gebruiken
Flammiequote:
Oke dan. Ik begreep er al geen fuck vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:
En nee, ik had t ook over iemand anders, dus mijn argument was ongegrond, excuus
Wanneer ben je gestopt? En met nieuwe regels valt het best wel mee. Paar kleine aanpassingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoeveel nieuwe edities van Magic heb ik ondertussen gemist?
en zijn er nu al regels die helemaal nergens meer op slaan omdat ze steeds weer iets nieuws moeten verzinnen?
vast wel he?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:31 schreef MASD het volgende:
Ik weet niet of TS een troll of een enorme nerd is. Dilemma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |