quote:
Dat vind ik dus ook vies. Van die half kale figuren met wat dreads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef cerror het volgende:
Vooral van die kraak-types. Crusty punkers noemen ze zichzelf ofzo.
Dus dat. Behalve dat krakerstuig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef Genius-F het volgende:
Eén van de weinige klachten waarin vrijwel iedereen zich kan vinden denk ik
BRRRR.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit soort types bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
WATquote:
Ah, Kelly van der veer is er ookquote:
Dat matje is baas!quote:
Doe dat niet. Serieus. Ken je plek.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het btw.
hehehe matJE van 5 KGquote:
Het lijkt verdomme wel of hij een grote vogelspin op zijn hoofd heeft!quote:
Wtf? Het lijkt net een enorme platgereden drol.quote:
Nee, ze zijn altijd lelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:57 schreef Fha het volgende:
Dreads kunnen ook bij blanke mensen erg mooi zijn. Maar dan moet je ze wel goed verzorgen en daar gaat het vaak mis
Ik heb niets met krakers.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij als kraker zie ik inderdaad wel hiermee lopen.
Dat zelfs jij mijn troll niet zag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dat niet. Serieus. Ken je plek.
Krakers hebben meestal geen stromend water, dus dan gaat het alsnog misquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
.
Verder: Mensen die denken dat je dreads nooit mag wassen.
Ik als eindtroll troll trolls gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat zelfs jij mijn troll niet zag.
Wassen of niet wassen, lelijk zijn ze toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Verder: Mensen die denken dat je dreads nooit mag wassen.
Is er een smiley diequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt zulk haar:
[ afbeelding ]
HOAX! Bij Riff Raff staat het wel chill maarja, heeft hij geen dreads maar cornrows maarja, die twee lijken wel een boel op elkaar.quote:
Gadverdamme, ik zag ook ooit eens zo'n hippiezwerver met natuurlijk ontwikkelde dreads.quote:
Anders mogen ze niet meedoen van hun krakervriendjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom willen mensen er ook zo onverzorgd uitzien he
Je kan het laten invlechten met nephaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:57 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Wtf? Het lijkt net een enorme platgereden drol.
Hoe krijgen niet-negers eigenlijk dreads in hun haar? Want als je rastahaar hebt, groeit het vanzelf op de een of ander manier in dreads. Maar hoe doe je het meer fijn haar dan?
say what!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
Verschrikkelijk, van die mensen met van dat smerige rastahaar. Van negers kan ik het nog begrijpen, die kunnen bijna niks met hun krullekes, maar hoezo zou je als blanke zoiets pakken. Bij negers staat het soms nog een beetje en die hebben nog het argument van "Bob Marley had het ook", bij blanken staat het niet en nooit.
Ik kan een blanke echt niet serieus nemen met rastahaar. Het ziet er smerig uit, het ziet er gewoon niet uit en het is gewoon symbool voor een ongewassen linkse kraakhippie. Serieus, ga ergens anders de alternatieve protestjunk uithangen.
Typ jij soms elke dag bij de zoekfunctie "neger" in?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
say what!!!met kroeshaar kun je echt zoveel meer dan met stijlhaar!
Je kunt het natuurlijk in een afro laten, je kunt het in dreadlocks, ontkroezen een curly, relaxen, invlechten, nephaar. En het blijft het ook nog mooi zitten
Dat is echt niet veel hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
say what!!!met kroeshaar kun je echt zoveel meer dan met stijlhaar!
Je kunt het natuurlijk in een afro laten, je kunt het in dreadlocks, ontkroezen een curly, relaxen, invlechten, nephaar. En het blijft het ook nog mooi zitten
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Typ jij soms elke dag bij de zoekfunctie "neger" in?
Ontopic: dreads zijn gewoon vet bij negers, bij blanken ziet het er lelijk, vies en onverzorgd uit.
Mjah ken genoeg meisjes die het wel vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nee Sapstengel, jou staat het ook niet.
Dat is eigenlijk best wel geilquote:
Één meisje toch? Zij is ontzettend beleefd, aardig en gemotiveerd bezig met haar studie, liever een collegezaal vol mensen als zij dan het tuig dat achterin keihard door patiënten zit heen te schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:46 schreef Christiaan het volgende:
Ook bij geneeskunde zitten ze. Pluspunt is wel dat je op "professioneel gedrag" van de opleiding gestuurd kan worden.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel geil![]()
Niet bij haar, maar bij mooie vrouwen
a de koning van ethiopie. Tsja de rastafarie komt inderdaad eigenlijk uit Ethiopie. Terwijl je heel weinig ethiopiers met rasta hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef Dawwa het volgende:
De opper rastaman waar het woord rasta vandaan komt had geeneens (echte) rasta!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |