quote:
Dat vind ik dus ook vies. Van die half kale figuren met wat dreads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef cerror het volgende:
Vooral van die kraak-types. Crusty punkers noemen ze zichzelf ofzo.
Dus dat. Behalve dat krakerstuig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef Genius-F het volgende:
Eén van de weinige klachten waarin vrijwel iedereen zich kan vinden denk ik
BRRRR.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit soort types bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
WATquote:
Ah, Kelly van der veer is er ookquote:
Dat matje is baas!quote:
Doe dat niet. Serieus. Ken je plek.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het btw.
hehehe matJE van 5 KGquote:
Het lijkt verdomme wel of hij een grote vogelspin op zijn hoofd heeft!quote:
Wtf? Het lijkt net een enorme platgereden drol.quote:
Nee, ze zijn altijd lelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:57 schreef Fha het volgende:
Dreads kunnen ook bij blanke mensen erg mooi zijn. Maar dan moet je ze wel goed verzorgen en daar gaat het vaak mis
Ik heb niets met krakers.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij als kraker zie ik inderdaad wel hiermee lopen.
Dat zelfs jij mijn troll niet zag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dat niet. Serieus. Ken je plek.
Krakers hebben meestal geen stromend water, dus dan gaat het alsnog misquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
.
Verder: Mensen die denken dat je dreads nooit mag wassen.
Ik als eindtroll troll trolls gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat zelfs jij mijn troll niet zag.
Wassen of niet wassen, lelijk zijn ze toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Verder: Mensen die denken dat je dreads nooit mag wassen.
Is er een smiley diequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt zulk haar:
[ afbeelding ]
HOAX! Bij Riff Raff staat het wel chill maarja, heeft hij geen dreads maar cornrows maarja, die twee lijken wel een boel op elkaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |