Na de groenteboer toch danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zo ver om the big chief te bellen op zaterdagavond. Maandag is hij de eerste.
op je vrije dag nog welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zo ver om the big chief te bellen op zaterdagavond. Maandag is hij de eerste.
Nee, die is niet open om 7 uur. Ik ga maandag werken omdat ze mijn evaluatie niet op een andere dag kunnen plannen. Maandagmiddag ga ik de groenteboer even hoi zeggen.quote:
Normaal wel. Zie uitleg hierboven. Even een halve dag naar het werk. Omdat ik niet voor een uur durend gesprekje naar mijn werk ga (2 uur reistijd, yeah right) werk ik gewoon meteen een ochtendquote:
zo ik ook niet doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal wel. Zie uitleg hierboven. Even een halve dag naar het werk. Omdat ik niet voor een uur durend gesprekje naar mijn werk ga (2 uur reistijd, yeah right) werk ik gewoon meteen een ochtend
die denken dat paypal veiliger isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
Waarom zijn er nu zelfs marktplaats sjonnies die alleen paypal accepteren!? Moet ik dat zeker ook weer gaan begrijpen.. bah!
Alsof jj ergens geld voor hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
Waarom zijn er nu zelfs marktplaats sjonnies die alleen paypal accepteren!? Moet ik dat zeker ook weer gaan begrijpen.. bah!
Dan zal ik het uitzendbureau maar bellen.quote:
Zwart laten werken is goedkoper.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal ik het uitzendbureau maar bellen.
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busjequote:
Bel Vlemminx.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busje.
quote:
dan heb je de verkeerde de meeste hebben wel een autoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busje.
die is gestopt met autohandelquote:
Maar niet met busjes vol met polen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is gestopt met autohandel
Biologie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag de studieboeken maar weer eens gaan opzoeken
whehehequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet met busjes vol met polen:
Soms doe ik even alsofquote:
wat ben je eigelijk aan het zoeken op marktplaats ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms doe ik even alsof(en eet ik daarna drie dagen brood
)
Spelletje voor de DSquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ben je eigelijk aan het zoeken op marktplaats ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |