Na de groenteboer toch danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zo ver om the big chief te bellen op zaterdagavond. Maandag is hij de eerste.
op je vrije dag nog welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nog niet zo ver om the big chief te bellen op zaterdagavond. Maandag is hij de eerste.
Nee, die is niet open om 7 uur. Ik ga maandag werken omdat ze mijn evaluatie niet op een andere dag kunnen plannen. Maandagmiddag ga ik de groenteboer even hoi zeggen.quote:
Normaal wel. Zie uitleg hierboven. Even een halve dag naar het werk. Omdat ik niet voor een uur durend gesprekje naar mijn werk ga (2 uur reistijd, yeah right) werk ik gewoon meteen een ochtendquote:
zo ik ook niet doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal wel. Zie uitleg hierboven. Even een halve dag naar het werk. Omdat ik niet voor een uur durend gesprekje naar mijn werk ga (2 uur reistijd, yeah right) werk ik gewoon meteen een ochtend
die denken dat paypal veiliger isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
Waarom zijn er nu zelfs marktplaats sjonnies die alleen paypal accepteren!? Moet ik dat zeker ook weer gaan begrijpen.. bah!
Alsof jj ergens geld voor hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
Waarom zijn er nu zelfs marktplaats sjonnies die alleen paypal accepteren!? Moet ik dat zeker ook weer gaan begrijpen.. bah!
Dan zal ik het uitzendbureau maar bellen.quote:
Zwart laten werken is goedkoper.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal ik het uitzendbureau maar bellen.
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busjequote:
Bel Vlemminx.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busje.
quote:
dan heb je de verkeerde de meeste hebben wel een autoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zelf ophalen, en ik heb geen busje.
die is gestopt met autohandelquote:
Maar niet met busjes vol met polen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is gestopt met autohandel
Biologie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag de studieboeken maar weer eens gaan opzoeken
whehehequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet met busjes vol met polen:
Soms doe ik even alsofquote:
wat ben je eigelijk aan het zoeken op marktplaats ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms doe ik even alsof(en eet ik daarna drie dagen brood
)
Spelletje voor de DSquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ben je eigelijk aan het zoeken op marktplaats ?
quote:
Paalhoeren met een strik erom?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
werken![]()
![]()
vandaag surprise surprise party
Als dat betekend dat ik koffie moet drinken liever niet neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een potje gaan Koffieborden?
dankjequote:
Staat gewoon in de OP hoor. Zoek maar ff opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Als dat betekend dat ik koffie moet drinken liever niet nee![]()
Vooralsnog: meer uitleg!
jij weet dat LL komtquote:
Ik laat je wel gewoon winnen want ik wil helemaal niet naar de koffie toequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP hoor. Zoek maar ff op
ik kan niet paaldansenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt niet genoeg strik van jezelf?
was er geen plaats op de tafel zelfquote:
Jamaar, jamaar, daar is ook thee. En koekjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik laat je wel gewoon winnen want ik wil helemaal niet naar de koffie toe
blijf je toch op mijn batstent staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik laat je wel gewoon winnen want ik wil helemaal niet naar de koffie toe
Ohwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, daar is ook thee. En koekjes.
Nee bedankt dat is nog meer niet mijn ding dan dat koffie niet mijn ding is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
blijf je toch op mijn batstent staan
Meer een bewijs dat ook vrouwen niet kunnen multitasken want ik was met de andere hand aan het typenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht....
Koffiebord is ECHT goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
blijf je toch op mijn batstent staan
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht....
quote:
Zeker MELKchocola dan? Krijg je maar puisten vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Fha het volgende:
Iemand ook een stukje chocola voor de kat het allemaal opvreet?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Fha het volgende:
Iemand ook een stukje chocola voor de kat het allemaal opvreet?
Ik zou een andere dokter nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag geen chocolade van de dokter
Straks word je er nog bruin vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zie je nouquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
Ik zou een andere dokter nemen als ik jou was.
al gedaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou een andere dokter nemen als ik jou was.
quote:
quote:[..]
Zie je nou
Ll als surprise, doe haar en jf de groetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
werken![]()
![]()
vandaag surprise surprise party
quote:
heb je ruzie met hem ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll als surprise, doe haar en jf de groeten![]()
[..]
mag ik niet hebben door mijn maagquote:heb je ruzie met hem ?
hm, okequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben een andere surprise![]()
rennies en reglaquote:[..]
mag ik niet hebben door mijn maag
slaap ze Fhaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga in bed een filmpje kijken en dan slapen. Truste alvast allemaal![]()
ik snap het ook niet maar het werkt iigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, oke
[..]
rennies en regla![]()
koffie en pittig eten snap ik, maar chocola?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga in bed een filmpje kijken en dan slapen. Truste alvast allemaal![]()
Kostuum dramaquote:
hang zequote:
alles goed kerel ?quote:
Ik kreeg dit nu ook...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu toch ook weer joh
[ afbeelding ]
Gekluns allemaal weer.
Ben je nog in Luxemburg geweest?quote:
Jammerquote:
Hopelijk volgende maand nuquote:
Goed vooruitzicht dus.quote:
We willen in december nog 3 of 4 dagen weg.quote:Jij nog vakantieplannen?
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht dus.
[..]
We willen in december nog 3 of 4 dagen weg.
Air Lingus had afgelopen week een mooie aanbieding naar Londen, maar die was binnen een paar uur uitverkocht...
drukquote:
jij gebruikt ook FFquote:
Zeker, ik ben nog lang niet uitgezocht en het hoeft ook niet per se Londen te zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Blijf zoeken, er zijn genoeg mooie dingen te vinden als je echt wil
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gebruikt ook FF
ik had die melding vanmiddag ook ineens
Er is moois zat te vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, ik ben nog lang niet uitgezocht en het hoeft ook niet per se Londen te zijn.![]()
[..]
quote:
slaap zequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gaan slapen nu. Morgen nog even 600 lm op het programa
Das helemaal goed. Nieuwe stellen, zeker als ze terugkomenquote:
quote:
speciaal voor LL gehaaldquote:
natuurlijk niet is net een KSC meetquote:
quote:
Doorgestoken kaartquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe
we hadden vandaag asl 1 van de surprise's een LG dvd speler die we verloten onder de aanwezigen
laat nou net het stel wat het winnende nummer trekt zelf het nummer
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe
we hadden vandaag asl 1 van de surprise's een LG dvd speler die we verloten onder de aanwezigen
laat nou net het stel wat het winnende nummer trekt zelf het nummer
Ach, die komt er echt wel die KSC-meetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk niet is net een KSC meet
quote:
je zou het wel zeggenquote:
en sinterklaas bestaat ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, die komt er echt wel die KSC-meet
alleen het jaartal is nog niet bekendquote:
Ik gok nog steeds op een meet met St. Juttemisquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen het jaartal is nog niet bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |