Is voor mij wel heel extreem hoor, dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean
goedemiddag. Mooi op tijd.
Ik wilde uitgaan vandaag naar zo'n club, maar niemand kan vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L, wat zijn jouw plannen voor vandaag? Of ga je alleen maar studeren.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde uitgaan vandaag naar zo'n club, maar niemand kan vandaag.
Ondertussen ben ik het wel gewend dat de meesten het druk hebben, maar toch.quote:
Haiquote:
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat er zoveel foto's van de zanger op staan, er was/gebeurde zoveel meer!
Maar wel vette shots, daar niet van.
En ik zie mezelf nergens, maar zat/stond ook op de tribune
Daar is ook al een reactie over gepost zag ik net. Het viel mij ook al op dat het enkel maar shots van de zanger waren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.
Goed hoor. Ik verveel me wel een beetje.quote:
Beetje slaperig nog. Ik schrok 10 voor half 2 wakker omdat mijn pa ineens mijn kamer in denderde. En zit is te bedenken wat ik vandaag ga doen, maar kom niet veel verder als niets doen en in bad gaan met mijn boekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik verveel me wel een beetje.![]()
Hoe gaat t met jou?
Joah, beetje jammer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.
Klinkt ook erg lekker om te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje slaperig nog. Ik schrok 10 voor half 2 wakker omdat mijn pa ineens mijn kamer in denderde. En zit is te bedenken wat ik vandaag ga doen, maar kom niet veel verder als niets doen en in bad gaan met mijn boek
quote:
Ja dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef The_Dean het volgende:
En Green Day was fucking meesterlijk
Kneiter na kneiter, een bonk entertainment, veel licht, geluid, vlammen, beelden, vuur, knallen, konfetti... wat een show
En eindigen met een solo akoestische uitvoering van When September Ends met meteen daar achteraan de afsluiter Time Of Your Life [ook akoestisch]... kippevel kan ik je wel vertellen!
Waarom denderde je vader de kamer in dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje slaperig nog. Ik schrok 10 voor half 2 wakker omdat mijn pa ineens mijn kamer in denderde. En zit is te bedenken wat ik vandaag ga doen, maar kom niet veel verder als niets doen en in bad gaan met mijn boek
Luctorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denderde je vader de kamer in dan?
Ga je eerst in bad met je boek en daarna nog eens lekker met je camera het bos in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel. Al heb ik eigenlijk wel zin om het bos in te gaan met mijn camera
Ik zal nog wel is ff na denken. Het stormt hier best namelijk. De blaadjes dansen voor mijn raamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je eerst in bad met je boek en daarna nog eens lekker met je camera het bos in.
goed, met jou ook?quote:
aah.. zoquote:Euh, hij vond dat ik lang genoeg in mijn nest had gelegen en dat het tijd was dat ik mijn kamer op ging ruimen
storm.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal nog wel is ff na denken. Het stormt hier best namelijk. De blaadjes dansen voor mijn raam
Dan moet je zin maken johquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, met jou ook?
Ik heb echt weer zo'n dag waarin ik nergens zin in heb.
Heb net één potje FIFA gespeeld, maar heb daar nu al geen zin meer in.![]()
![]()
[..]
aah.. zo
Er zijn hier vannacht grote takken uit de bomen komen zetten zag ik net al. Waait goed hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
storm.Zolang het niet regent.
![]()
Hier is het best rustig qua weer.
Doen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel. Al heb ik eigenlijk wel zin om het bos in te gaan met mijn camera
Graag! Boswandeling in de herfstquote:
Mijn kamer is opgeruimd, vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet je zin maken johOf gewoon iets anders verzinnen dat je kan doen.
Mjah, alleen mijn kamer opruimen is wel het laatste waar ik nu zin in heb
Oi!quote:
Ik hou van herfstfoto's. Heerlijk die blaadjes en de mooie kleurenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag! Boswandeling in de herfst
Dat kan ik nou echt absoluut niet zeggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kamer is opgeruimd, vind ik.![]()
Oh gezellig.quote:Straks op visite bij mijn opa, maar geen idee nog hoe laat we gaan.
NBA JAMquote:
Jaaaa!! Baal nogsteeds dat ik geen fatsoenlijke camera kan kopen. En mijn huidige compact heeft krassen op de lensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hou van herfstfoto's. Heerlijk die blaadjes en de mooie kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |