Is voor mij wel heel extreem hoor, dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean
goedemiddag. Mooi op tijd.
Ik wilde uitgaan vandaag naar zo'n club, maar niemand kan vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L, wat zijn jouw plannen voor vandaag? Of ga je alleen maar studeren.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde uitgaan vandaag naar zo'n club, maar niemand kan vandaag.
Ondertussen ben ik het wel gewend dat de meesten het druk hebben, maar toch.quote:
Haiquote:
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat er zoveel foto's van de zanger op staan, er was/gebeurde zoveel meer!
Maar wel vette shots, daar niet van.
En ik zie mezelf nergens, maar zat/stond ook op de tribune
Daar is ook al een reactie over gepost zag ik net. Het viel mij ook al op dat het enkel maar shots van de zanger waren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.
Goed hoor. Ik verveel me wel een beetje.quote:
Beetje slaperig nog. Ik schrok 10 voor half 2 wakker omdat mijn pa ineens mijn kamer in denderde. En zit is te bedenken wat ik vandaag ga doen, maar kom niet veel verder als niets doen en in bad gaan met mijn boekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik verveel me wel een beetje.![]()
Hoe gaat t met jou?
Joah, beetje jammer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, met geluk zie je de rest van de band in de achtergrond.
Klinkt ook erg lekker om te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje slaperig nog. Ik schrok 10 voor half 2 wakker omdat mijn pa ineens mijn kamer in denderde. En zit is te bedenken wat ik vandaag ga doen, maar kom niet veel verder als niets doen en in bad gaan met mijn boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |