^^ Klopt helemaal! Zie daar het probleem van langdurige uitkeringen en ontwikkelingshulp.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:05 schreef MouseOver het volgende:
Als je mensen afhankelijk maakt gaan ze vanzelf denken dat anderen alles voor ze oplossen.
Het heeft toch al echt gevrorenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:39 schreef HalvinCarris het volgende:
15 graden koud? Wat de neuk. Sommige mensen
Het heeft al gevroren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:23 schreef AchJa het volgende:
15 graden noemen ze al koud??? Dan hoop ik niet voor ze dat we weer een beetje een winter zoals '79 krijgen...
15 graden in de woning. Laat het 's nachts iets kouder zijn, maar daar hebben ze dekens voor uitgevonden.quote:
Welk punt ben je nu aan het verdedigen? Dat het helemaal geen probleem is om met 12 graden te slapen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
15 graden in de woning. Laat het 's nachts iets kouder zijn, maar daar hebben ze dekens voor uitgevonden.
Als je je warm aankleedt niet nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Welk punt ben je nu aan het verdedigen? Dat het helemaal geen probleem is om met 12 graden te slapen?
Nou, ik zou ook flink klagen hoor. Zeker als het niet de eerste keer is dat dit gebeurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je je warm aankleedt niet nee.
Klagen wel natuurlijk, maar dit artikel is erg overdreven lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook flink klagen hoor. Zeker als het niet de eerste keer is dat dit gebeurt.
Ze hebben inderdaad een dramaqueen de nodige aandacht gegeven, maar dat neemt niet weg dat ze een punt heeft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klagen wel natuurlijk, maar dit artikel is erg overdreven lijkt mij.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Welk punt ben je nu aan het verdedigen? Dat het helemaal geen probleem is om met 12 graden te slapen?
Een huis waar ik woonde had geen verwarming. Alleen een gaskachel in de huiskamer. In de slaapkamer was het 's winters gewoon letterlijk 5 graden. BINNEN.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
15 graden in de woning. Laat het 's nachts iets kouder zijn, maar daar hebben ze dekens voor uitgevonden.
Je punt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
12 graden... Ik slaap het hele jaar door met de ramen open en de kachel uit. Als het buiten een beetje vriest, vriest het ook op mijn slaapkamer. Ik heb winters meegemaakt dat ik 's ochtends mijn dekbed rechtop tegen de muur kon zetten.
Dat hij het geen probleem vindt om in de kou te slapen en dat daarom niemand daar een probleem mee hoort te hebben.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hij het geen probleem vindt om in de kou te slapen en dat daarom niemand daar een probleem mee hoort te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |