En op marktplaats mag ie ook al niet meer komen sinds hij daar een baby te koop aanbood..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk Pearlbitch, hij scheld of zijn leven ervan afhangt, vind het gewoon niet normaal, een beetje kritiek mag best maar wat hij eruit kraamt, ik lees af en toe op plopperdeplop maar dacht huh daar is ie weer.
hoorde ook dat hij overal en nergens meer welkom was op welk forum ook.
avond all
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En op marktplaats mag ie ook al niet meer komen sinds hij daar een baby te koop aanbood..
Niet zo gek dat je me kent als ik m'n naam prijsgeefquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef san39 het volgende:olla mooiiii ik denk da k weet wie uwes ben nu;)
![]()
im a newbee
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk Pearlbitch, hij scheld of zijn leven ervan afhangt, vind het gewoon niet normaal, een beetje kritiek mag best maar wat hij eruit kraamt, ik lees af en toe op plopperdeplop maar dacht huh daar is ie weer.
hoorde ook dat hij overal en nergens meer welkom was op welk forum ook.
avond all
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!
Echt waar? Vind je dat echt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenjij verwoord alles altijd zo netjes en bedeesd
Soms ben je echt grappig,quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!
ja, vind ik van wel hoorquote:
Moet ik nog ff overnadenken zolang je een muts bent IYKWIMquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:49 schreef san39 het volgende:
das mmooi eer,noem mij dan maar gewoon san,vanne sandra
Ech waar ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenjij verwoord alles altijd zo netjes en bedeesd
Dat zegt ze toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |