Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou ik? De waarheid mag gezegd.
+1quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.
Ik ben zeer benieuwd naar hun omroepquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Het stond op de voorpagina van de Telegraaf van Brian en Amanda zelfs als we het niet zouden willen weten krijgen we het te weten
* PC eend Mompelt iets over actie-reactie....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.
Volgens mij ken ik jou ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef san39 het volgende:olla mooiiii ik denk da k weet wie uwes ben nu;)
![]()
im a newbee
Fan is misschien een groot woord, maar ik mag hem wel ,die ouwe brompot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent toch geen *fan* van hem he, wat een mafkees is dat en schelden kan ie ook goed echt die spoort voor geen meter of zou hij stemmetjes in zijn hoofd hebben?
Het is de waarheid. Alleen Huubsoppers zien die doorgaans niet, omdat ze nog altijd in de ontkenningsfase zittenquote:
quote:en op een heleboel mensen huubsoppers komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.
We gaan nog een hoop 'lol' beleven aan jou ben ik bangquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef san39 het volgende:
pc eend(lol hoe komen jullie op die namen)
neeeee echt huub hoor niet een soppertje maarre vin en von em wel een toppertje
OJ is oud en was al vergane glorie !quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fan is misschien een groot woord, maar ik mag hem wel ,die ouwe brompot.![]()
Ik ken hem al een jaartje of 10, uit de goeie ouwe usenet tijd. OJ's groep is alt.madcrew en ik heb samen met een vriendin de groep nl.eeuwig.emma+viola opgericht. We kwamen regelmatig bij elkaar over de digitale vloer.
Tja, Ome Johan is cult. kijk -hier- maar eens om een indruk op te doen.
Of vraag Bommie maar 'ns, die kan ook nog wel wat leuk anekdotes over OJ vertellen.
Lieke dat is pas een toppertje!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef san39 het volgende:
pc eend(lol hoe komen jullie op die namen)
neeeee echt huub hoor niet een soppertje maarre vin en von em wel een toppertje
Maar we hebben wat afgelachen!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
OJ is oud en was al vergane glorie !
Nouja als je dan nog maar de realiteit in het oog doet houden en dat vergat de oude gekquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar we hebben wat afgelachen!!!![]()
En het was natuurlijk toch een trendsetter. Het kapen en overnemen van nieuwsgroepen was voor die tijd nog nooit vertoond.
Je zou met tijd teveel natuurlijk de moedermavo eens kunnen proberen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef san39 het volgende:
volgens mij val dat wel mee die lol met mij,k heb nooit zoveel zinnigs te melden hoor,ben blond he wel geschilderd dat dan weer well.
lees gewoon tijdje mee hier enne dacht ook goh zal ik is meetypen,enne zeker met die donkere aankomende maanden he,anders ga k me maar vervelen.
Uiteindelijk heeft Adri Verhoef hem op de knieën gekregen. Al zijn berichten in nl.* verdwijnen nu standaard in de cancelbot, waardoor ie bijna op geen newsserver meer te lezen is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja als je dan nog maar de realiteit in het oog doet houden en dat vergat de oude gek
En op marktplaats mag ie ook al niet meer komen sinds hij daar een baby te koop aanbood..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk Pearlbitch, hij scheld of zijn leven ervan afhangt, vind het gewoon niet normaal, een beetje kritiek mag best maar wat hij eruit kraamt, ik lees af en toe op plopperdeplop maar dacht huh daar is ie weer.
hoorde ook dat hij overal en nergens meer welkom was op welk forum ook.
avond all
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En op marktplaats mag ie ook al niet meer komen sinds hij daar een baby te koop aanbood..
Niet zo gek dat je me kent als ik m'n naam prijsgeefquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef san39 het volgende:olla mooiiii ik denk da k weet wie uwes ben nu;)
![]()
im a newbee
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk Pearlbitch, hij scheld of zijn leven ervan afhangt, vind het gewoon niet normaal, een beetje kritiek mag best maar wat hij eruit kraamt, ik lees af en toe op plopperdeplop maar dacht huh daar is ie weer.
hoorde ook dat hij overal en nergens meer welkom was op welk forum ook.
avond all
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!
Echt waar? Vind je dat echt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenjij verwoord alles altijd zo netjes en bedeesd
Soms ben je echt grappig,quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!
ja, vind ik van wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |