Meer een langdurige zonsverduisteringquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
ThunderBitch zwartgallig? Ik vind haar juist het zonnetje van deze reeks.
Ja, er zijn aardig wat Huubsoppers hier, dus dan weet je het wel. Ach, het is wel vermakelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee Thunderbitch!Ik was aan het fokken en zag al wekenlang het ene na het andere topic over Huub voorbijkomen en na een paar keer lurken toch ff posten
Dan mag hij wat vaker posten. Ik kijk bij tijd en wijle regelmatig of er iets gepost is, of het nou van Huub is of van wie dan ook. Als ik reden zie om ergens op te reageren, dan doe ik dat. Ik weet dat het niet naar je bekkie is, maar dat heb ik ook bij andere postings. C'est la vie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg, jij bent echt net een aasgier. Zodra als dat je ziet dat Huub iets post spring jij er met je zwartgallige karakter gelijk weer in.
Zo ist maar net.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
ThunderBitch zwartgallig? Ik vind haar juist het zonnetje van deze reeks.
Voor niets gaat de zon op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer een langdurige zonsverduistering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub waar ben je?
Ik denk dat ik nog beter zou kunnen opschieten met Huub dan menig bloemetjesjurk.Stiekum denk ik dat onze Hubertus dat wel met je eens zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stiekum denk ik dat onze Hubertus dat wel met je eens zal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
ja huub ,raar land,rare mensen ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat pc eend zegt,
en daarnaast het heeft enorm in de media gestaan, voorpagina telegraaf zelf, grote foto dwars over de vouw heen. Vier dagen opening RTL boulevard, nogal wat aandacht ging daarnaar uit, raar land
ik haal liever de voorpagina van de krant en de tv op een meer positieve manier.......... ( zal wel nooit gebeuren..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat pc eend zegt,
en daarnaast het heeft enorm in de media gestaan, voorpagina telegraaf zelf, grote foto dwars over de vouw heen. Vier dagen opening RTL boulevard, nogal wat aandacht ging daarnaar uit, raar land
TB zwartgallig??? Omdat ze niet op Huub sopt???quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg, jij bent echt net een aasgier. Zodra als dat je ziet dat Huub iets post spring jij er met je zwartgallige karakter gelijk weer in.
hou is op met die woordjes van jequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
TB zwartgallig??? Omdat ze niet op Huub sopt???
Waarom zou ik? De waarheid mag gezegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met die woordjes van je
Jippie, ben je nu gelukkig? Wat een goor sujet is dat zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeeee.. Ome Johan is op Rocket Miljonairs
je bent toch geen *fan* van hem he, wat een mafkees is dat en schelden kan ie ook goed echt die spoort voor geen meter of zou hij stemmetjes in zijn hoofd hebben?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeeee.. Ome Johan is op Rocket Miljonairs
Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou ik? De waarheid mag gezegd.
+1quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.
Ik ben zeer benieuwd naar hun omroepquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Het stond op de voorpagina van de Telegraaf van Brian en Amanda zelfs als we het niet zouden willen weten krijgen we het te weten
* PC eend Mompelt iets over actie-reactie....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr het is jouw waarheid, en op een heleboel mensen komt het nogal infantiel, drammerig en kleinzielig over. Om maar te zwijgen over de voorspelbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |