Moet ik nog ff overnadenken zolang je een muts bent IYKWIMquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:49 schreef san39 het volgende:
das mmooi eer,noem mij dan maar gewoon san,vanne sandra
Ech waar ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, ze moeten allemaal een voorbeeld aan jou nemenjij verwoord alles altijd zo netjes en bedeesd
Dat zegt ze toch?quote:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, waar haalt ie het vandaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
Jian, hij kan zulke mooie gedichten zo uit de losse pols neer plempen, echt ben als een blok voor bommie gevallen, hij heeft zulke lieve gedichtjes aan mooiiii en littlemamita ( waar zit ze, pc gecrasht?) geschreven.
zo romantisch, zo zie je ze tegenwoordig niet meer, mannen die hun gevoelens publiekelijk uiten hahaha
Eenschquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
Jian, hij kan zulke mooie gedichten zo uit de losse pols neer plempen, echt ben als een blok voor bommie gevallen, hij heeft zulke lieve gedichtjes aan mooiiii en littlemamita ( waar zit ze, pc gecrasht?) geschreven.
zo romantisch, zo zie je ze tegenwoordig niet meer, mannen die hun gevoelens publiekelijk uiten hahaha
Van die Opa tegenover je gehoordquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
M.n gordijnen zijn dicht"hoe weet jij dat nou
Ja, er hobbelen hier wat newbees binnen de laatste tijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef san39 het volgende:
ik snap je eer;) maar ben men hele leven lang al een muts,en dat heeft met niks anders te maken hoor, en k blijf wie k ben jaja
navonds jian,ik ben a newbee hier![]()
![]()
gewoon san
Dat maken vrouwen in mij los, deze lieflijke schepsels, alleen engeltjes in hun eigen manier van doen maken het beste in mijn losquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
Newbie? Ohw dan moet je eerst je jopen ergens posten voor je mag reageren!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef san39 het volgende:
ik snap je eer;) maar ben men hele leven lang al een muts,en dat heeft met niks anders te maken hoor, en k blijf wie k ben jaja
navonds jian,ik ben a newbee hier![]()
![]()
gewoon san
Gelukkig ben jij altijd een lichtend voorbeeld geweest van hoe het wel moet..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! Dat taalgebruik kan stukken minder!
That 'll be the day ....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Newbie? Ohw dan moet je eerst je jopen ergens posten voor je mag reageren!
Je bent de eerste sinds 2 jaar!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef san39 het volgende:
ok wie zijn men mede newbees dan,voel k me niet zo alleen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |