Wat een onzin zeg, jij typt de meest subjectieve meningen neer en daarvan zeg je dat het "een feit" is, komt door "goed en eerlijk observeren" etcetera.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met geloofsovertuiging te maken. Eerder met goed en eerlijk observeren, iets waar jij nog veel van kunt leren.
Jij gaat dan het liefst ook zo persoonlijk mogelijk te werk, om ervoor te zorgen dat jouw mening de baas word. Daarom zit je dan ook eigenlijk in het verkeerde forum.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, jij typt de meest subjectieve meningen neer en daarvan zeg je dat het "een feit" is, komt door "goed en eerlijk observeren" etcetera.
En daarop gebaseerd beschuldig jij anderen van onwetendheid, bias, het "nog veel moeten leren" etcetera ?
Keihard stellen "dat iets zus zit en niet zo", en er direct achteraan roepen dat anderen niet open staan...
iets met splinter, balk en oog enzo.
Je blijft maar proberen om het weer ontopic te krijgen he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
Eigenlijk zijn we met zijn allen psuedo-skeptisch bezig!
Waarom dan precies? Want ik heb wel eens alcohol op, en heb dus een gefundeerde mening, dus is het geen psuedo-skepticisme meer. Volgens de beredenering die men heeft bij het woord "psuedo-skepticisme"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zeg ik overigens ook al een aantal keer dat alcohol een erg mooi onderwerp is om de psuedo-skeptici boven te laten drijven.
Zucht, en weer gewoon slap ouwehoeren omdat je er niks tegenin kunt brengenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij gaat dan het liefst ook zo persoonlijk mogelijk te werk, om ervoor te zorgen dat jouw mening de baas word. Daarom zit je dan ook eigenlijk in het verkeerde forum.
Daarom zeg ik overigens ook al een aantal keer dat alcohol een erg mooi onderwerp is om de psuedo-skeptici boven te laten drijven.
Tot het moment dat ik iets negatiefs zeg over alcohol, en dit ga vergelijken met drugs. Dan sta je met je mond vol tanden en komen er argumenten a lá een paar pilsjes kunnen geen kwaad. Terwijl er dan wel gesuggereerd word dat wiet en paddo's gevaarlijker zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Want ik heb wel eens alcohol op, en heb dus een gefundeerde mening, dus is het geen psuedo-skepticisme meer. Volgens de beredenering die men heeft bij het woord "psuedo-skepticisme"
Dat heeft te maken met het bagatelliseren van andere drugs door te impliceren dat je daar o.a. geen kater van krijgt, dat het niet schadelijk is voor je etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik iets negatiefs zeg over alcohol, en dit ga vergelijken met drugs. Dan sta je met je mond vol tanden en komen er argumenten a lá een paar pilsjes kunnen geen kwaad. Terwijl er dan wel gesuggereerd word dat wiet en paddo's gevaarlijker zijn?
Helemaal niet !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik iets negatiefs zeg over alcohol, en dit ga vergelijken met drugs. Dan sta je met je mond vol tanden en komen er argumenten a lá een paar pilsjes kunnen geen kwaad. Terwijl er dan wel gesuggereerd word dat wiet en paddo's gevaarlijker zijn?
Is dat mijn manier? Ik geloof dat dit jouw manier is, waar jij patent op hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zucht, moeten we dan echt op jouw kinderachtige manier discussieren ?
Okee, I'll give it a try :
"Maar Mediaconsument, jouw mening telt niet want het is bewezen dat jij in een paddotrip bent blijven hangen."
Je bent je wel weer aan het opwinden ofniet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Helemaal niet !!!!
JIJ bent degene die telkens doet alsof alcohol de bron van al het kwaad is en de rest allemaal helemaal heppie-de-peppie is.
JIJ bent degene die aankomt met subjectieve meningen en arbitrair getrokken grenzen.
(Omdat je het woord arbitrair niet schijnt te begrijpen - dat wil zeggen dat die grenzen geen enkele objectieve basis hebben; dat ze slechts gebaseerd zijn op jouw eigen subjectieve gevoelens).
Dude, je post net zelf :quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is dat mijn manier? Ik geloof dat dit jouw manier is, waar jij patent op hebt.
Ga ik ooit op een dergelijke manier om met jou als persoon? Misschien dat ik soms wat zeg over de snelheid van je posts, en heb ik ooit wat gezegd over je concentratie. Ik ga je nooit persoonlijk door het slijk halen.
Daarom snap ik niet dat moderators jou het recht nog geven om hier te mogen posten uberhaupt, dat respect om het inhoudelijk te houden, mag je namelijk best verwachten. Prive en werk houd ik dan ook niet voor niets gescheiden.
Dat is jouw kinderachtige manier van discussieren, punt.quote:Jij gaat dan het liefst ook zo persoonlijk mogelijk te werk, om ervoor te zorgen dat jouw mening de baas word. Daarom zit je dan ook eigenlijk in het verkeerde forum.
Of jouw bekrompen visie, waarin je liever iemand persoonlijk aanpakt, dan dat je eens een eerlijke mening en openheid laat zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, je post net zelf :
[..]
Dat is jouw kinderachtige manier van discussieren, punt.
Nee, nu praat ik aan de hand van feiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:47 schreef _Led_ het volgende:
Ga je weer je usual Calimero-truc uithalen ?
Mensen beschuldigen van wat je zelf doet en dan drama schoppen ?
Zie je hoe beroerd je discussieert ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je bent je wel weer aan het opwinden ofniet?
Jij bent hier degene die continu persoonlijk te werk gaat.
Mijn mening is heel simpel, die heb ik al meerdere malen gegeven en jij durft er niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of jouw bekrompen visie, waarin je liever iemand persoonlijk aanpakt, dan dat je eens een eerlijke mening en openheid laat zien.
Jij wijzigt zelfs posts om beledigende zaken weg te halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mijn mening is heel simpel, die heb ik al meerdere malen gegeven en jij durft er niet op in te gaan.
Ik zeg dat jij jouw subjectieve mening over drugs baseert op arbitrair getrokken grenzen als "soft- en harddrugs" en die vervolgens als feit probeert door te duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Nee, dat was omdat ik jouw manier wel heel kinderachtig vond eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij wijzigt zelfs posts om beledigende zaken weg te halen.
Herkennig van en verweer tegen een pseudo-skeptic.
Herkennig van en verweer tegen een pseudo-skeptic.
Muhahahahaquote:Ik ga er voor de rest ook niet meer op reageren. Dat ben je niet waard.
Het gaat echt inhoudelijk worden nu, of blijft het bij dreigen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
Muhahahaha
Precies zoals ik zei, als het inhoudelijk wordt ontwijk je de discussie
Oh, daar hebben we spuit 11 die alleen langskomt als 2 anderen een discussie hebben om even een dooddoener neer te plempenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het gaat echt inhoudelijk worden nu, of blijft het bij dreigen?
Wat maakt iemand een psuedo-skeptic volgens jouw visie ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:56 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, ontopic maar weer. Het is niet tof om met pseudo-skeptics te discussieren die de grens niet kennen.
Volgende keer via PM'tjes dan 'inhoudelijk' discussie voeren als je liever alleen selectief een reactie ziet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we spuit 11 die alleen langskomt als 2 anderen een discussie hebben om even een dooddoener neer te plempen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |