Zekers nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op zijn tijd is ff stampuh niet verkeerd
Heet tegenwoordig Blackquote:
en dat heet tegenwoordig alleen Sensation.quote:
Erbij zijn is ook heel tof... en vermoeiend..quote:
Primaquote:
geloof je op je woordquote:[..]
en dat heet tegenwoordig alleen Sensation.
Sensation is best vet hoor![]()
Ik ga morgen naar de Biergartenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef DjRex89 het volgende:
GDV #@*(&^@#*&^#@*&^@#
Niemand wil mee de kroeg inHad me er zo op verheugd...
Ik wil naar de kroeg maar niemand zoekt het of kan vanavond nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Biergartenklinkt best goed
Kom me maar ophalen, dan ga ik wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil naar de kroeg maar niemand zoekt het of kan vanavond niet
Morgenavond kan ik niet uit dus dat is ook al bagger.. Had me zo op vanavond verheugd..
Ik ben morgen in Boven Leeuwenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Kom me maar ophalen, dan ga ik wel mee
Wat moet je daar nou weer? En waar ben je dan?quote:
Haha, tsja dat is vette pech jaquote:Als ik nog niet gedronken had was ik nog wel in de auto gestapt
Heb er een concert en is in 'D'n Dulper'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer? En waar ben je dan?
[..]
Haha, tsja dat is vette pech ja
kartenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef PieterBas het volgende:
Morgen karten.. en karten en bier is meestal geen slimme combinatie...
wel daarna natuurlijk
quote:
Oke. Wel funquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb er een concert en is in 'D'n Dulper'
Zoveel zin heb ik niet hoorquote:
Zin makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoveel zin heb ik niet hoor
Net ook gebeld dat de basketbalwedstrijd morgen niet doorgaat
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Zin makenDat is wel zonde.
Ik ga morgen heerlijk eenzaam op mijn kamer doorbrengen. Heb beide dates net afgezegd,
Omdat ik geen zin heb. En ik bepaalde hints ontving waar ik op het moment absoluut niet op zit te wachten.quote:
Dus je komt gezellig naar Boven Leeuwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb. En ik bepaalde hints ontving waar ik op het moment absoluut niet op zit te wachten.
Nee want ik geloof niet dat dat helemaal mijn concert gaat wezen morgenavondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus je komt gezellig naar Boven Leeuwen?
We zullen wel zienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
Wordt dit trouwens weer een 200 posts vrijdagavond msn sessie?
F1, ik kijk alleen voor de crashesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
Heb voor de F1 voorspeller al punten binnen
Dolle boel man!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee want ik geloof niet dat dat helemaal mijn concert gaat wezen morgenavond
Ik heb toch niks beters te doen..quote:
Zo heb ik al jaren een haat liefde relatie met een krat bier..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef Puala het volgende:ik en de bacardifles zijn vanavond vriendjes heb ik besloten.
Baoh bacardi colaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef Puala het volgende:
ik en de bacardifles zijn vanavond vriendjes heb ik besloten.
Race zelf is vaak ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
F1, ik kijk alleen voor de crashes
Je wordt beroemd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben druk op msnbezig met onderhandelingen voor fotoshoots.
goed bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
Heb voor de F1 voorspeller al punten binnen
Als ik beroemd wordt is dat als schrijfster hoop ik. Hoef niet zo nodig als model aan de weg te timmeren eigenlijk. Is meer voor de fun dit. Althans, van mijn kant.quote:
Vertel is, wat ga jij met die meid doenquote:Zit op msn met de meid waar ik over 2 weken naartoe ga in Nijmegen
Geen ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik beroemd wordt is dat als schrijfster hoop ik. Hoef niet zo nodig als model aan de weg te timmeren eigenlijk. Is meer voor de fun dit. Althans, van mijn kant.
[..]
Vertel is, wat ga jij met die meid doen
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen ideeBen eigenlijk niks van plan dus ik zie het wel.
Als het van iemand komt, dan is het van haarquote:
Dan is het maar goed dat je niet met mij af spreektquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als het van iemand komt, dan is het van haar
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet met mij af spreekt
Ik zet zelf nooit de eerste stap eigenlijk. Ben echt een watje op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Ik verwacht toch niks, zolang ik maar een gezellige avond heb
Oh dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zet zelf nooit de eerste stap eigenlijk. Ben echt een watje op dat gebied.
Hehe amenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer nietmaar dat betekend niet dat zodra ik met een meidje afspreek dat er ook meteen wat moet gebeuren. Zeker niet als het van mij niet eens hoeft, dan kan het alleen maar meevallen. Want ik zal tegen haar ook niet zo snel nee zeggen
Maar ik weet dan ook dat het van beide kanten niet serieus bedoeld is.
Killer combinatie..quote:
Oke, dat is wel heel eerlijk allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer nietmaar dat betekend niet dat zodra ik met een meidje afspreek dat er ook meteen wat moet gebeuren. Zeker niet als het van mij niet eens hoeft, dan kan het alleen maar meevallen. Want ik zal tegen haar ook niet zo snel nee zeggen
Maar ik weet dan ook dat het van beide kanten niet serieus bedoeld is.
Wat dacht je dan van mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dat is wel heel eerlijk allemaal.
Wodka? Vodka meneer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Killer combinatie..
Net als Wodka jus en Beerenburg Cola
quote:
Idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Dan kan het ook alleen maar meevallen
Waarom leren mensen niet gewoon om alleen bier te drinken.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wodka? Vodka meneer!![]()
Vodka met jus, ik heb wel eens bessen met jus gehad maar of dat vodka was geen idee... Het was wel lekker maar na een paar glaasjes was ik het zat. Vorig jaar had ik ook Baileys met chocomel gedronken heerlijk goedje, daarna 10 verschillende party drankjes gehad en echt helemaal niet ziek ofzo.
Ik vind bier alleen niet lekker. Als ik al drink begin ik met 1 tequilla en stap ik over naar bier/flugelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom leren mensen niet gewoon om alleen bier te drinken.....
Bier drink ik aan het begin van de avond, om de maag te laten wennenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik kan nogal slecht tegen sterke drank/slechte ervaring mee dus ik blijf er voortaan vanaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind bier alleen niet lekker. Als ik al drink begin ik met 1 tequilla en stap ik over naar bier/flugel
Drink het dan gewoon de hele avondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bier drink ik aan het begin van de avond, om de maag te laten wennen
Ja, je wilt niet dat je maag een groot mixdrankje wordt..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Drink het dan gewoon de hele avond
Bier, als ik iets snel drink is het dat welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik kan nogal slecht tegen sterke drank/slechte ervaring mee dus ik blijf er voortaan vanaf.
Ik ben zelfs laatst aan de wijn gegaan... maar dat zal misschien met de leeftijd te maken hebben..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel maat kunnen houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik kan nogal slecht tegen sterke drank/slechte ervaring mee dus ik blijf er voortaan vanaf.
Mja ik heb het wel eens geprobeerd maar vond het echt niet lekker. Is echt iets wat je moet 'leren' drinken volgens mij..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs laatst aan de wijn gegaan... maar dat zal misschien met de leeftijd te maken hebben..
Dus jij drinkt in 1 uur mega veel om dan de rest van de avond alleen nog maar mixdrankjes te kunnen drinken en dan om 12 uur omvalt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bier, als ik iets snel drink is het dat wel
Sindsdien heb ik het wel afgeleerd. Van bier kan ik ook zat worden, alleen gebeuren er dan geen hele rare dingen en kom ik tenminste veilig thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, je moet wel maat kunnen houden.
En die slechte ervaring heb ik ook 1 keer gehad
Dat is met bier ook zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb het wel eens geprobeerd maar vond het echt niet lekker. Is echt iets wat je moet 'leren' drinken volgens mij..
Om 12 uur omvallen ben je gek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt in 1 uur mega veel om dan de rest van de avond alleen nog maar mixdrankjes te kunnen drinken en dan om 12 uur omvalt?
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik het wel afgeleerd. Van bier kan ik ook zat worden, alleen gebeuren er dan geen hele rare dingen en kom ik tenminste veilig thuis
Ja maar echt dingen niet kunnen herinneren vind ik echt kutquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik heb een keer in 2 uur tijd 7 tequilla achterover geslagen. De terugreis kan ik me niet meer herinneren
Klopt, dus misschien ga ik nog wel een cursus wijn drinken volgenquote:
Dat heb ik een keer meegemaakt, ouwehoer zeg echt kut ik weet wel nog dat ik het hele terras onder gekotst heb meer kan ik niet herinneren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar echt dingen niet kunnen herinneren vind ik echt kutWie weet wat je dan allemaal gedaan hebt..
Ik heb de verhalen gehoord. Valt meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar echt dingen niet kunnen herinneren vind ik echt kutWie weet wat je dan allemaal gedaan hebt..
Ik hoef niet eens alcohol te drinken om dingen te vergeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb echt niks te doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Edit die quote is ff snel.
Toen wel. Nu niet meer.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens alcohol te drinken om dingen te vergeten.![]()
quote editten, nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb echt niks te doen
Mja want vaak heb je wel spijt van die actiesIk wel iig..
Ja fok was traagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
quote editten, nu![]()
Mwah, toen zeker. Heb het later nog wel goedgemaaktMaar nu maakt het me niet zo veel meer uit.
Huh? Stel die vraag nog is maar nu begrijpbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja fok was traag![]()
En de laatste keer dat je zoiets had?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh? Stel die vraag nog is maar nu begrijpbaar
22-12-2007quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wanneer de laatste keer was dat je je niet kon herinneren wat je gedaan had
Oh valt meequote:
L.no!quote:
Ik zal je deze keer maar op je woord gelovenquote:
Jup.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De datum weet je nog wel
[..]
L![]()
Oke. Zal hem ff ondertitelen voor je. Daarna ben ik niet meer dronken geweest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zal je deze keer maar op je woord geloven![]()
quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De datum weet je nog wel
[..]
L![]()
Hou erover op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Hoi!![]()
Niemand die vandaag uitgaat?
ik weet niet wat de rest gaat uitspoken, maar ik duik zo mijn nest in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Hoi!![]()
Ik en mijn vriend (de bacardifles) vermaken zich samen thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Hoi!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
ik ben pas sinds dinsdag weer ondeugend geworden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
ik ben pas sinds dinsdag weer ondeugend geworden
Slaap lekker alvast.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet niet wat de rest gaat uitspoken, maar ik duik zo mijn nest in.
Ah, relaxed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik en mijn vriend (de bacardifles) vermaken zich samen thuis
Theoretisch gezien wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Dus morgen zou je helemaal los kunnen gaan
Zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast.![]()
[..]
Ah, relaxed.
Boeiendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel.
Alleen heb ik zondag dus een fotoshoot, dus ergens lijkt me dat ook weer niet heel slim
Baal er nog steeds vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, sorry. Ik was het vergeten over jou.
Ik zie wel. Dates zijn afgezegd, dus dan zou ik evt. met mijn vriendin de kroeg in moeten duiken ofzo.quote:
Hmja.. ik ging lekker films kijken met een vriendin. Was wel gezellig, maar nu heb ik neits te doen.quote:
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie wel. Dates zijn afgezegd, dus dan zou ik evt. met mijn vriendin de kroeg in moeten duiken ofzo.
Welke films?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja.. ik ging lekker films kijken met een vriendin. Was wel gezellig, maar nu heb ik neits te doen.
Maakt nieuwe vrienden door in je eentje naar de kroeg te gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Baal er nog steeds vanHopelijk smst er nog iemand of ik mee naar de kroeg ga..
Tegen de tijd dat ik bij jou, ben je al lam...quote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja.. ik ging lekker films kijken met een vriendin. Was wel gezellig, maar nu heb ik neits te doen.
De kroeg hier zitten alleen maar 15 jarigequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Maakt nieuwe vrienden door in je eentje naar de kroeg te gaan.
Bedden genoeg hier in huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou, ben je al lam...
pak een taxi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zelf.
Want dan moet ik met de scooter en dan kan ik niet drinken
Dan ga je fietsen, lekker sportiefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zelf.
Want dan moet ik met de scooter en dan kan ik niet drinken
Uh random dvd's die stof liggen te happen in onze 'filmkast.quote:
één bed voor ons tweeën is genoeg hoor.quote:
Pff. iedere kroeg waar ik ga zie ik van mensen rond de 30.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De kroeg hier zitten alleen maar 15 jarigeEn met een beetje geluk een paar bekende.. Is alleen leuk als je met een groepje gaat..
Sorry, maar als meid zijnde alleen over donkere polderwegen op een fiets lijkt me niet echt slim.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ga je fietsen, lekker sportief
Dan moet je ook niet in Limburg op stap gaan, dan vraag je er natuurlijk ook omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff. iedere kroeg waar ik ga zie ik van mensen rond de 30.En hoor ik de hele tijd carnavalsmuziek in het dialect.
Daardoor ga ik niet vaan naar kroegen. Blijkbaar zit ik altijd in de verkeerde.
hihi. Ik ga mijn deken voorlopig niet meer delenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één bed voor ons tweeën is genoeg hoor.![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar betaal jij mij dan mee?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Puala het volgende:
[..]
hihi. Ik ga mijn deken voorlopig niet meer delen
Mja, er zijn genoeg andere toffe plaatsen om te gaan, dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in Limburg op stap gaan, dan vraag je er natuurlijk ook om
[/inkoppertje]
Het is je vergeven.quote:
Vind zelf van wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is je vergeven.En gelijk heb je ook wel.
Ja idd, ben laatst in SIttard uitgeweest en was best gezelligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff. iedere kroeg waar ik ga zie ik van mensen rond de 30.En hoor ik de hele tijd carnavalsmuziek in het dialect.
Daardoor ga ik niet vaan naar kroegen. Blijkbaar zit ik altijd in de verkeerde.
Kun je weer een uur wachten voordat je computer ook echt afsluitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Automatische updates, zeur niet steeds zo.Ik start zo opnieuw op hoor, maar nu nog even niet. Eerst even iets afmaken, daarna naar mijn werk mailen en dan ben jij aan de beurt.
Van mij weet je toch dat ik het allemaal als geintje bedoel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik merk het. Zal tegen jou maar niet zo gaan doen als tegen bootje begin van de avond
quote:
uhm... Was dat niet echt van plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je weer een uur wachten voordat je computer ook echt afsluit
Dat heb ik namelijk altijd..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... Was dat niet echt van plan eigenlijk.
Het kán gezellig zijn, ,maar ik voel me gewoon niet lekker in mijn vel zo. Ook word ik vaak aangestaard alsof ik een zeldzaam soort mens ben door mijn huidskleur..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, ben laatst in SIttard uitgeweest en was best gezellig
Van jou wel hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij weet je toch dat ik het allemaal als geintje bedoel.![]()
Jup. Al merk ik wel dat mijn grenzen niet zo hoog zijn als 2 jaar terugquote:[..]
Dat is het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu mijn PC opnieuw opstarten, dus tot zo (als het goed is)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug.
Hebben jullie mij gemist.![]()
Ik lees nu pas dat je weg ging.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug.
Nu voel ik me gepasseerd...quote:
Alleen scoor je daar geen chicks mee is mijn ervaring.quote:
quote:
Ach, je moet gewoon de goede nog vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen scoor je daar geen chicks mee is mijn ervaring.![]()
![]()
[..]
Dan moet je op vrijdagavond ook niet thuisblijvenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Verkeerde meiden dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben druk bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon de goede nog vinden
Half slapendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet je op vrijdagavond ook niet thuisblijven
Vertel mij wat.quote:
Naja, ze komen niet vanzelf bij je aanbellen gok ik zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig.
[..]
Half slapend![]()
in de kroeg werkt, wil je zeggen.
Ik ken het met die buschickies wel. Alleen blijft het natuurlijk wel kansloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Maar buschickie is wel
Hopelijk is ze maandag weer in de bus.
Dat komt omdat ze niet weten waar ik woon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja, ze komen niet vanzelf bij je aanbellen gok ik zo
Ja, en hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet weten waar ik woon.![]()
quote:
Veel erger kan het toch niet worden...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ken het met die buschickies wel. Alleen blijft het natuurlijk wel kansloos
Ik houd mijn privé-gegevens graag voor mezelf.quote:
quote:Toen was het cirkeltje weer rond
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Veel erger kan het toch niet worden...
Kluizenaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd mijn privé-gegevens graag voor mezelf.![]()
[..]
Dan ga van Grave naar Den Bosch met Lijn 90 en dan doe ik net of ik je niet ken en open ik op fok een topic over jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Puala het volgende:
* Puala wilt ook iemand buschick worden deze lente![]()
Zo afgelegen woon ik ook weer niet hoor.quote:
Spreek die verlegen lieve jongen gewoon eens aan in de bus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Puala het volgende:
* Puala wilt ook iemand buschick worden deze lente![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ga van Grave naar Den Bosch met Lijn 90 en dan doe ik net of ik je niet ken en open ik op fok een topic over je
Zolang niemand weet waar je woont....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo afgelegen woon ik ook weer niet hoor.![]()
[..]
quote:Spreek die verlegen lieve jongen gewoon eens aan in de bus.
Klinkt zeker ook heel kansloos?quote:
Weltruste!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu slapen. weltrusten allemaal![]()
![]()
zoiets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
Paula de reddende engel voor verlegen jongetjes
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoiets.![]()
![]()
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond.![]()
Dat is om voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ga van Grave naar Den Bosch met Lijn 90 en dan doe ik net of ik je niet ken en open ik op fok een topic over je
Hihi, ik ben zelf al te verlegen johquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo afgelegen woon ik ook weer niet hoor.![]()
[..]
Spreek die verlegen lieve jongen gewoon eens aan in de bus.
Ik ben wel een engeltje, maar dan met een B er voor hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang niemand weet waar je woont....
[..]
Paula de reddende engel voor verlegen jongetjes
Nah, ik was wat foto's aan het checken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef DjRex89 het volgende:
Paula?
L.no?
Jullie zijn toch niet door de wc gezakt?
Ik ben ff met een heerlijke meid aan het pm-en geslagen, dat is veul spannender als al die onbereikbare kerels johquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef DjRex89 het volgende:
Paula?
L.no?
Jullie zijn toch niet door de wc gezakt?
Ik zit er op school maar kom er t/m januari niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is om voor mij![]()
Den Bosch kom ik trouwens wel is
Dus je zit stiekem emt L.no te PM-en.. Aso!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben ff met een heerlijke meid aan het pm-en geslagen, dat is veul spannender als al die onbereikbare kerels joh
ik zit t/m januari ook daar niet in de buurt, maar daarna moet ik wel een keer die richting uit kunnen komen denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit er op school maar kom er t/m januari niet meer
Nee hoor. Zelfs op een compleet ander forumquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus je zit stiekem emt L.no te PM-en.. Aso!
Terrasje pakken dan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:24 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zit t/m januari ook daar niet in de buurt, maar daarna moet ik wel een keer die richting uit kunnen komen denk ik
Datingforum.nl?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs op een compleet ander forum
Is goedquote:
Nope. Mijn PM is eenzaam en alleen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus je zit stiekem emt L.no te PM-en.. Aso!
Is het zo prive dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh. Details kun je via de pm krijgen, maar niet zo
Hmm je lijkt wel op mij..quote:
PM maar danquote:
Ah, je begrijpt me dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm je lijkt wel op mij..[/zelfmedelijde]
error, messagequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PM maar dan
Niet dat het me eigenlijk iets boeit, maar meer omdat ik nieuwsgierig ben aangelegd..
Praatgroepje beginnen?quote:
*kuch*quote:
Is goed.quote:
Hoe kom ik dan de avond door?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Is goed.![]()
Maar niet nu. Ff film kijken (Jennifer's Body) voor het slapen gaan.
Is vet serieus hoorquote:
Gewoon langskomen en de film meekijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan de avond door?
"Ik ben Gijs en ik ben alcoholist"
"Hallo Gijs"
Ik antwoord ook wel hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is vet serieus hoorBen daar wel benieuwd naar
Ben benieuwdquote:
Beetje ver weg....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon langskomen en de film meekijken.
Filmkijkze!quote:
Als jij net zo vertrouwlijk omgaat met mijn msn als ik met jouw PM'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n gesprek gaat makkelijker via msn denk ik
Daar kun je van op aan hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als jij net zo vertrouwlijk omgaat met mijn msn als ik met jouw PM's
Ik weet wat goede muziek is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef L.no het volgende:
Oja, Luctor, dat liedje wat je poste bij de vorige pagina was tof.
Ksst naar bed jij!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet wat goede muziek is.![]()
Net nog even Missing without a trace gekeken, maar nu echt slapen
ja, papa.quote:
quote:
Oh, bedankt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L, veel plezier met het filmkijken.
Puala en Rex, veel plezier met elkaar op MSN.
Leven!quote:
Ja ik ook zoquote:
Klinkt erg vet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef The_Dean het volgende:
Dit topic is voor tijdens de stage he
En Green Day was fucking meesterlijk
Kneiter na kneiter, een bonk entertainment, veel licht, geluid, vlammen, beelden, vuur, knallen, konfetti... wat een show
En eindigen met een solo akoestische uitvoering van When September Ends met meteen daar achteraan de afsluiter Time Of Your Life... kippevel kan ik je wel vertellen!
Hier ook, ga zo mijn befaamde omelet uit de magnetron makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Heb lekker tot 11:30 uur in mijn bed gelegen/geslapen.Straks even gaan eten.
Ik had eigenlijk een basketbalwedstrijd vanmiddag maar die is gisteravond afgezegdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een leven die plannen hebben voor vandaag?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier überhaupt nog mensen.
Vanmiddag waarschijnlijk op bezoek bij mijn opa. Verder geen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een basketbalwedstrijd vanmiddag maar die is gisteravond afgezegdJIj nog plannen dan?
Lucquote:
Ook geen grootse plannen dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmiddag waarschijnlijk op bezoek bij mijn opa. Verder geen.
Alleen morgenavond Formule 1 kijken.quote:
Ik ga denk ik RA II weer eens installerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar inderdaad geen (grote) plannen. Gewoon beetje gamen vandaag. Heb dat deze week nog niet gedaan.
L.no!quote:
Die CD heb ik hier ook nog ergens liggen. Inderdaad een meesterlijk spel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik RA II weer eens installeren
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een leven die plannen hebben voor vandaag?
Heb die "First Decade" versie dus installeer ze meteen allemaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die CD heb ik hier ook nog ergens liggen. Inderdaad een meesterlijk spel.![]()
Maar ga nu eerst eten.En daarna FIFA 08 spelen.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen was het echt nog weer om in bed te blijven liggen.
ik heb zo'n war box of zo. Met:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb die "First Decade" versie dus installeer ze meteen allemaal
ben je nog even bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:14 schreef DjRex89 het volgende:
Nog 2GB te gaan (van Externe HD naar laptop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |