Of bij Koos Albertsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Is-ie al eens bij Leo Beenhakker geweest?
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef koemleit het volgende:
jakhals Frank is echt de beste jakhals.
Hij was vroeger Bassie en Rene Froger bij Jensen Radioquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef koemleit het volgende:
Daarom is die bril veel te streng en overheersend. Ik heb wel dezelfde, dat dan weer wel.quote:
Qua drop dan maar wachten op keurings dienst van waarde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Philemon heeft niet bij ons aangebeld toen ie in het drop was.
Marc Marie is wel een leuke aanvulling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is die kale gozer een irritante vent zeg
Dat geschreeuw van die ventquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Marc Marie is wel een leuke aanvulling.
Oh, hoi. Welkom terug in Nederland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Welke steen heb je gewoond ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van die vent?
Misschien heb ik dan net de verkeerde uitzending gezien ofzo
Dat hoeft ook niet om Marc-Marie alsnog te kennen bij naamquote:
Het spijt me, maar nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet om Marc-Marie alsnog te kennen bij naam
Heeft-ie toch al gehad? Op stap met cabaretiers of zoiets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
+1
Ik denk dat ze hem best een soort reportageprogramma à la Claudia op Vrijdag kunnen geven.
Heel verstandig lijkt me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Philemon heeft niet bij ons aangebeld toen ie in het dorp was.
Deed me denken aan: A Ghost in the Machine: zijn we onze hersenen of onze ziel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:36 schreef koemleit het volgende:
wtf![]()
wat moet je dan voelen zeg?
hij kan dat been toch gewoon gebruiken? waarom wil je er dan in godsnaam vanaf?
Maar wordt rechts ingehaald door Erik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef koemleit het volgende:
Met cavia vond ik de gozer nog koddig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Vanavond zijn te gast: Jaap Jongbloed, Simon Kuper en Jan Mulder. Lisa Lois verzorgt de muziek en Yvon Jaspers schuift aan als tafeldame.
Tja... die geilt nou eenmaal overal op...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
Ah, Yvon weer. Dat wordt weer genieten voor tong, haar grootste fan.
Ah Yvonquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
kan ie weer schelden op haarquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
Ah, Yvon weer. Dat wordt weer genieten voor tong, zijn grootste fan.
Het zal weinig helpen..quote:
quote:Aan het succes van het KRO-programma Boer Zoekt vrouw lijkt maar geen einde te komen. Zondagavond keken 4.366.000 mensen naar het datingprogramma op Nederland 1, een nieuw kijkcijferrecord.
De vrijgezelle boeren zoeken een levenspartner De vrijgezelle boeren zoeken een levenspartner
Dat bleek maandag uit een overzicht van de kijkcijfers.
De afgelopen weken zette Boer Zoekt Vrouw elke aflevering een nieuw kijkercijferrecord
Dat help zeker niksquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal weinig helpen..
[..]
[ afbeelding ]
We gaan het zien
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef k_man het volgende:
Volgens mij wel..is idd leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Black-Hole het volgende:
Zal Jan weer zijn ergernissen van de maand doornemen? Altijd wel leuke televisie.
Tong, kom er maar in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef BVO het volgende:
Eén counter van Yvon en Matthijs is alweer gepikeerd.
Nou ja, er zat wel een kern van waarheid in Kupers verhaal. Maar de conclusie dat we daarom nooit meer wereldkampioen zullen worden kan je niet maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |