Of bij Koos Albertsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Is-ie al eens bij Leo Beenhakker geweest?
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef koemleit het volgende:
jakhals Frank is echt de beste jakhals.
Hij was vroeger Bassie en Rene Froger bij Jensen Radioquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef koemleit het volgende:
jakhals Frank is echt de beste jakhals.
Daarom is die bril veel te streng en overheersend. Ik heb wel dezelfde, dat dan weer wel.quote:
Qua drop dan maar wachten op keurings dienst van waarde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Philemon heeft niet bij ons aangebeld toen ie in het drop was.
Marc Marie is wel een leuke aanvulling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is die kale gozer een irritante vent zeg
Dat geschreeuw van die ventquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Marc Marie is wel een leuke aanvulling.
Oh, hoi. Welkom terug in Nederland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is die kale gozer een irritante vent zeg
Welke steen heb je gewoond ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van die vent?
Misschien heb ik dan net de verkeerde uitzending gezien ofzo
Dat hoeft ook niet om Marc-Marie alsnog te kennen bij naamquote:
Het spijt me, maar nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet om Marc-Marie alsnog te kennen bij naam
Heeft-ie toch al gehad? Op stap met cabaretiers of zoiets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
+1
Ik denk dat ze hem best een soort reportageprogramma à la Claudia op Vrijdag kunnen geven.
Heel verstandig lijkt me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Philemon heeft niet bij ons aangebeld toen ie in het dorp was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |