abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73853817
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

deze leerde ik kennen bij iemand in de auto
en toen dacht ik altijd hoe kan ik m'n haren nou recht kammen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_73853838
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef Min-e het volgende:

[..]

Doe Maar, das wel heel lang geleden.
ben ook niet meer de jongste
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_73853845
pi_73853934
en als de bom valt
dan lig ik in me nette pak
diploma's en me cheques op zak
mijn polis en m'n woordenschat
onder de flatgebouwen van de stad naast jou

In de jaren '90 kwam Deff Rhymz met een cover van dit lied.
Dus algemeen bekend ook voor ons jonkies.
pi_73853978
Of haal ik nu twee liedjes door elkaar
pi_73857995
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef IHVK het volgende:
als je het vergelijkt met dat andere, dan haal je het erg door elkaar ja

en ik ken het niet.. misschien was ik net te jong
Ik ben een pure Turk.
pi_73863634
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:05 schreef IHVK het volgende:
en als de bom valt
dan lig ik in me nette pak
diploma's en me cheques op zak
mijn polis en m'n woordenschat
onder de flatgebouwen van de stad naast jou

In de jaren '90 kwam Deff Rhymz met een cover van dit lied.
Dus algemeen bekend ook voor ons jonkies.
die cover was echt waardeloos
-Rabia Al-Basri
pi_73863655
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef IHVK het volgende:
hij had wel iets met een bom iig
-Rabia Al-Basri
pi_73863714
m'n zusje doet de hele tijd de moeder van krabs na (spongebob), ik word er gek van
Ik ben een pure Turk.
pi_73864668
Laat maar vallen, want het maakt nu toch niet uit. Het nog wat als je rentttt ofzo

ik ben de bom ik ben deBOOOOOOMM
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_73865186
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n zusje doet de hele tijd de moeder van krabs na (spongebob), ik word er gek van
gewoon slaan, werkt altijd
-Rabia Al-Basri
pi_73872778
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon slaan, werkt altijd
ik doe liever niet aan slaan en zeker niet bij familie en als ik het wel doe, ze is sterker
de groei die ik niet heb meegemaakt, maakt zij nu mee, ze gebruikt het tegen me
Ik ben een pure Turk.
pi_73876803
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_73900871
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:

[..]

Echt geweldig wel veel last aan mijn voeten gehad maar het was het waard, vooral s'avonds met een groepje uit eten gaan en daarna nog wat in de stad doen was erg leuk
pi_73901277
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik doe liever niet aan slaan en zeker niet bij familie en als ik het wel doe, ze is sterker
Ik hoefde vroeger mijn zusjes helemaal niet te slaan. Ik vertelde ze hele enge verhaaltjes.
Zo mak als lammetjes .
Weleens De heksen gelezen van Roald Dahl? Daarop geïnspireerd, dan vertelde ik dat er in de buurt iemand woonde die absoluut een heks was, en een pruik droeg om het te verbergen etc.

Ze herinneren het zich nu nog.
pi_73901687
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik hoefde vroeger mijn zusjes helemaal niet te slaan. Ik vertelde ze hele enge verhaaltjes.
Zo mak als lammetjes .
Weleens De heksen gelezen van Roald Dahl? Daarop geïnspireerd, dan vertelde ik dat er in de buurt iemand woonde die absoluut een heks was, en een pruik droeg om het te verbergen etc.

Ja, op de basisschool.
Enge verhalen vertellen helpt niet bij m'n zusje, ze is bijna 12. Ik ben 4,5 jaar ouder, maar ik kan haar bijna niet meer aan, heel soms lukt het nog. Help me
Ik ben een pure Turk.
pi_73901891
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, op de basisschool.
Enge verhalen vertellen helpt niet bij m'n zusje, ze is bijna 12. Ik ben 4,5 jaar ouder, maar ik kan haar bijna niet meer aan, heel soms lukt het nog. Help me
Moeilijk...meer proteïnen eten??
pi_73902013
ik heb geen zusjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73902087
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef Min-e het volgende:

[..]

Moeilijk...meer proteïnen eten??
Ik eet al meer proteinen dan m'n zusje. Ik vind het ook vreemd omdat ik in ruzies nooit echte problemen heb gehad met m'n leeftijdsgenoten, maar nu wel met m'n zusje! Misschien ben ik gewoon slapper geworden, maar weet ik dat niet, omdat ik al tijden geen leeftijdsgenoten aanraak.
Ik ben een pure Turk.
pi_73902120
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:54 schreef Ayca het volgende:
ik heb geen zusjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er wel een broertje bij gewild en een zus.. dan had ik alles, vooral een zus hebben lijkt me leuk
Ik ben een pure Turk.
pi_73902122
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik eet al meer proteinen dan m'n zusje. Ik vind het ook vreemd omdat ik in ruzies nooit echte problemen heb gehad met m'n leeftijdsgenoten, maar nu wel met m'n zusje! Misschien ben ik gewoon slapper geworden, maar weet ik dat niet, omdat ik al tijden geen leeftijdsgenoten aanraak.
ik denk dat je, je zusje diep van binnen gewoon niet wilt slaan.
pi_73902150
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik denk dat je, je zusje diep van binnen gewoon niet wilt slaan.
ja, dat heb ik al eerder aangegeven.. Ik sla liever niet en al helemaal m'n familie niet. Dat neemt niet weg dat ik m'n best doe haar te verslaan (zonder haar pijn te doen!). Gewoon duwen en dat verlies ik.
Ik ben een pure Turk.
pi_73902213
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Was niet zo serieus bedoeld . Denk niet dat het uitmaakt of je fysiek sterker bent of niet. Waarschijnlijk is ze net een beetje aan het puberen, grenzen opzoeken enzo.
Probeer er juist boven te staan en meer verstandig te reageren op haar wat flauwe pesterijtjes. Vindt ze het vanzelf niet meer leuk om te doen.
pi_73902232
Jullie zouden allemaal een pak slaag moeten krijgen alleen al omdat jullie rond dit tijdstip nog steeds niet in bed liggen te maffen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_73902255
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:08 schreef ClioSporT het volgende:
Jullie zouden allemaal een pak slaag moeten krijgen alleen al omdat jullie rond dit tijdstip nog steeds niet in bed liggen te maffen.
Herfstvakantie.
pi_73902259
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:07 schreef Min-e het volgende:

[..]

Was niet zo serieus bedoeld . Denk niet dat het uitmaakt of je fysiek sterker bent of niet. Waarschijnlijk is ze net een beetje aan het puberen, grenzen opzoeken enzo.
Probeer er juist boven te staan en meer verstandig te reageren op haar wat flauwe pesterijtjes. Vindt ze het vanzelf niet meer leuk om te doen.
Ik vind het juist leuk, ik houd van duwen en stoeien, maar dat ik verlies van m'n zusje maakt het minder leuk
Ik ben een pure Turk.
pi_73902268
quote:
facebook, familie uit tr
Ik ben een pure Turk.
pi_73902275
quote:
Trusten
pi_73902313
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

facebook, familie uit tr
facebookta amele kayniyor
pi_73902319
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Min-e het volgende:

[..]

Trusten
pi_73902337
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het juist leuk, ik houd van duwen en stoeien, maar dat ik verlies van m'n zusje maakt het minder leuk
Je kan dus gewoon niet tegen je verlies ik stel voor ga op karate ofzo beetje zelfverdediging leren, altijd handig
pi_73902366
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:14 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

facebookta amele kayniyor
amele?
SPOILER
pi_73902397
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je kan dus gewoon niet tegen je verlies ik stel voor ga op karate ofzo beetje zelfverdediging leren, altijd handig
Ik win met vechten, ik kan beter vechten , maar omdat ik haar geen pijn wil doen, blijft het bij duwen en dan verlies ik. Nja maakt ook niet uit, kan ze me beschermen.
Ik ben een pure Turk.
pi_73902403
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

amele?
SPOILER
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=Amele
Ik ben een pure Turk.
pi_73902420
pi_73921689
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_73921711

eh eh ehhhehe
pi_73921766
Dreuuggg
pi_73925837

taniec tatarski
pi_73927928
Fake Tatars
pi_73931669
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dan knijpen, als dat niet werkt, bijten
-Rabia Al-Basri
pi_73931708
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Min-e het volgende:

[..]

Zo mak als lammetjes .

eng mens
-Rabia Al-Basri
pi_73931726
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]

taniec tatarski
Expressief tableau.
pi_73931818
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

facebook, familie uit tr
facebook

farmville
-Rabia Al-Basri
pi_73931854
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

eng mens
Bedankt he.
pi_73931887
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

haha nee, ik laat haar wel haar gang gaan, misschien word ik er nog sterker van
Ik ben een pure Turk.
pi_73931917
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

facebook

farmville
daar ben ik dus meegestopt, dat is zo nep he
Ik ben een pure Turk.
pi_73931931
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik word liever geslagen dan geknepen
pi_73931935
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Fake Tatars
welkom newbie, maar vanwaar die belachelijke naam? eentje hiero was al genoeg, nu hebben we er 2 in het topic
-Rabia Al-Basri
pi_73931972
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

haha nee, ik laat haar wel haar gang gaan, misschien word ik er nog sterker van
softy
-Rabia Al-Basri
pi_73931998
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:42 schreef Min-e het volgende:

[..]

Bedankt he.
sure thing
-Rabia Al-Basri
pi_73932030
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

daar ben ik dus meegestopt, dat is zo nep he
je bakte er gewoon niets van
-Rabia Al-Basri
pi_73932060
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

softy
ja misschien
Ik ben een pure Turk.
pi_73932075
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bakte er gewoon niets van
simpele dingen zijn gewoon niet leuk, ik doe liever wat moeite
Ik ben een pure Turk.
pi_73932082
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

welkom newbie, maar vanwaar die belachelijke naam? eentje hiero was al genoeg, nu hebben we er 2 in het topic
?
Ik ben een pure Turk.
pi_73932083
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik word liever geslagen dan geknepen
het moet ook van kwaad naar erger, een natte beet is de volgende stap
-Rabia Al-Basri
pi_73932121
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja misschien
ja zeker
-Rabia Al-Basri
pi_73932144
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja zeker
Ik ben een pure Turk.
pi_73932160
quote:

[..]

simpele dingen zijn gewoon niet leuk, ik doe liever wat moeite
iets als rollercoaster zeker
-Rabia Al-Basri
pi_73932177
quote:

[..]

?
ja jij ja
-Rabia Al-Basri
pi_73932250
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

iets als rollercoaster zeker
ja, nu je het zegt.. lang niet gespeeld, misschien iets voor straks
Ik ben een pure Turk.
pi_73932286
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]

taniec tatarski
Waarom ben jij altijd zo bezig met tataren?
pi_73932287
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja jij ja
ik dacht al zoiets, maar het is gewoon een fout, wat belachelijk
Ik ben een pure Turk.
pi_73932322
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Waarom ben jij altijd zo bezig met tataren?
hij is/voelt zich een tatar
Ik ben een pure Turk.
pi_73932333
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik dacht al zoiets, maar het is gewoon een fout, wat belachelijk
nee het is luiheid
-Rabia Al-Basri
pi_73932351
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee het is luiheid
tamam, wat jij wil, het is luiheid
Ik ben een pure Turk.
pi_73932409
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mijn naam is niet belachelijk, wat wel belachelijk is, is dat jij niet weet waar deze naam vandaan komt (mocht je een Turk zijn)

Maar ehm, hosbulduk dan maar.
pi_73932447
Hoş geldik en hoş bulduk met een spatie!
pi_73932582
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
Ben jij er zo één geworden?
pi_73932615
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

tamam, wat jij wil, het is luiheid
maar daar waren we al over uit
-Rabia Al-Basri
pi_73932638
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn naam is niet belachelijk, wat wel belachelijk is, is dat jij niet weet waar deze naam vandaan komt (mocht je een Turk zijn)

vertel
-Rabia Al-Basri
pi_73932679
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

maar daar waren we al over uit
nee
ik heb ooit gezegd dat ik lui ben, ik kan m'n luiheid overwinnen, maar m'n naam is een fout en heeft niets te maken met m'n luiheid. Ondanks die fout vind ik het wel een mooie naam
Ik ben een pure Turk.
pi_73932813
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij er zo één geworden?
Wat wou je doen dan?
pi_73932837
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

vertel
naam van wolf
Ik ben een pure Turk.
pi_73932867
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Taalpolitie het volgende:

[..]

Wat wou je doen dan?
!

Idam weer invoeren.
pi_73932896
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:02 schreef Taalpolitie het volgende:

[..]

Wat wou je doen dan?
grapjas
-Rabia Al-Basri
pi_73932920
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

naam van wolf
WAJOOO, grijze wolf aanhangerrrrr.
pi_73932961
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

naam van wolf
moet wel een bijzondere hond zijn dan
-Rabia Al-Basri
pi_73932971
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

WAJOO...
pi_73933026
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

!

Idam weer invoeren.
Precies. Ophangen die mensen die Turkse taalfouten maken!
pi_73933045
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

nee, mag niet van papa en mama
Ik ben een pure Turk.
pi_73933074
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee, mag niet van papa en mama
Wat zijn de repercussies?
pi_73933076
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Taalpolitie het volgende:

[..]

Precies. Ophangen die mensen die Turkse taalfouten maken!
Jou ook
pi_73933134
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jou ook
HOMOHATER.
pi_73933320
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat zijn de repercussies?
klappen
Ik ben een pure Turk.
pi_73933364
waar gaat het nu over?
pi_73933379
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
What everrrrrrrr! Mijn Turks is echt bagger.
pi_73933405
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

HOMOHATER.
pi_73933429
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

What everrrrrrrr! Mijn Turks is echt bagger.
Ik weet wel zeker dat mijn Turks nog baggerder is, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te spreken om niet voor lul te staan, maarja daarmee wordt het niet beter natuurlijk
pi_73933442
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
waar gaat het nu over?
Horrorverhalen, zodat Bilmiyorem inspiratie krijgt om haar zusje te pesten.
pi_73933533
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat mijn Turks nog baggerder is, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te spreken om niet voor lul te staan, maarja daarmee wordt het niet beter natuurlijk
Haha same here Vroeger werd ik zelfs uitgemaakt voor verkaaste Turk door mijn Turkse vrienden.
pi_73933550
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

bagger, baggerder en ik spreek baggerst
niemand wint hier van mij
Ik ben een pure Turk.
pi_73933561
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Min-e het volgende:

[..]

Horrorverhalen, zodat Bilmiyorem inspiratie krijgt om haar zusje te pesten.
nee, om sterker te zijn
Ik ben een pure Turk.
pi_73933702
In dat geval, als er ooit een 'wie spreekt het beste turks' topic komt vrees ik dat niet veel mensen komen posten.
pi_73933805
Schriftelijk ben ik wel beter
pi_73933857
Selamün Aleyküm,
ben cok iy turkce koneseyorem. Ben Insallah kazenerim o topic gelerse. :p
Oh ik zie çikita muz!
pi_73933871
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe komt dat? ( Ik red me wel aardig, maar meer op gevoel.)
pi_73933878
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het beter spreken dan schrijven. Dit betekent niet dat ik goed Turks kan spreken! M'n familie begrijpt wat ik bedoel in mijn Turkse taal.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')