quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deze leerde ik kennen bij iemand in de auto
en toen dacht ik altijd hoe kan ik m'n haren nou recht kammen
ben ook niet meer de jongstequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe Maar, das wel heel lang geleden.
als je het vergelijkt met dat andere, dan haal je het erg door elkaar jaquote:
die cover was echt waardeloosquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:05 schreef IHVK het volgende:
en als de bom valt
dan lig ik in me nette pak
diploma's en me cheques op zak
mijn polis en m'n woordenschat
onder de flatgebouwen van de stad naast jou
![]()
In de jaren '90 kwam Deff Rhymz met een cover van dit lied.
Dus algemeen bekend ook voor ons jonkies.
hij had wel iets met een bom iigquote:
gewoon slaan, werkt altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n zusje doet de hele tijd de moeder van krabs na (spongebob), ik word er gek van
ik doe liever niet aan slaan en zeker niet bij familie en als ik het wel doe, ze is sterkerquote:
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt geweldigwel veel last aan mijn voeten gehad
maar het was het waard, vooral s'avonds met een groepje uit eten gaan en daarna nog wat in de stad doen was erg leuk
Ik hoefde vroeger mijn zusjes helemaal niet te slaan. Ik vertelde ze hele enge verhaaltjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik doe liever niet aan slaan en zeker niet bij familie en als ik het wel doe, ze is sterker
de groei die ik niet heb meegemaakt, maakt zij nu mee, ze gebruikt het tegen me
Ja, op de basisschool.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoefde vroeger mijn zusjes helemaal niet te slaan. Ik vertelde ze hele enge verhaaltjes.
Zo mak als lammetjes.
Weleens De heksen gelezen van Roald Dahl? Daarop geïnspireerd, dan vertelde ik dat er in de buurt iemand woonde die absoluut een heks was, en een pruik droeg om het te verbergen etc.
Ze herinneren het zich nu nog.
Moeilijk...meer proteïnen eten??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, op de basisschool.
Enge verhalen vertellen helpt niet bij m'n zusje, ze is bijna 12. Ik ben 4,5 jaar ouder, maar ik kan haar bijna niet meer aan, heel soms lukt het nog. Help me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet al meer proteinen dan m'n zusje. Ik vind het ook vreemd omdat ik in ruzies nooit echte problemen heb gehad met m'n leeftijdsgenoten, maar nu wel met m'n zusje! Misschien ben ik gewoon slapper geworden, maar weet ik dat niet, omdat ik al tijden geen leeftijdsgenoten aanraak.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:54 schreef Ayca het volgende:ik heb geen zusjes
Ik had er wel een broertje bij gewild en een zus.. dan had ik alles, vooral een zus hebben lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
ik denk dat je, je zusje diep van binnen gewoon niet wilt slaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet al meer proteinen dan m'n zusje. Ik vind het ook vreemd omdat ik in ruzies nooit echte problemen heb gehad met m'n leeftijdsgenoten, maar nu wel met m'n zusje! Misschien ben ik gewoon slapper geworden, maar weet ik dat niet, omdat ik al tijden geen leeftijdsgenoten aanraak.
ja, dat heb ik al eerder aangegeven.. Ik sla liever niet en al helemaal m'n familie niet. Dat neemt niet weg dat ik m'n best doe haar te verslaan (zonder haar pijn te doen!). Gewoon duwen en dat verlies ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik denk dat je, je zusje diep van binnen gewoon niet wilt slaan.
Was niet zo serieus bedoeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet al meer proteinen dan m'n zusje. Ik vind het ook vreemd omdat ik in ruzies nooit echte problemen heb gehad met m'n leeftijdsgenoten, maar nu wel met m'n zusje! Misschien ben ik gewoon slapper geworden, maar weet ik dat niet, omdat ik al tijden geen leeftijdsgenoten aanraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |