grapjasquote:
moet wel een bijzondere hond zijn danquote:
WAJOO...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAJOOO, grijze wolf aanhangerrrrr.
nee, mag niet van papa en mamaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAJOOO, grijze wolf aanhangerrrrr.
Wat zijn de repercussies?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, mag niet van papa en mama
Jou ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Taalpolitie het volgende:
[..]
Precies. Ophangen die mensen die Turkse taalfouten maken!
What everrrrrrrr! Mijn Turks is echt bagger.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
Hoş geldik en hoş bulduk met een spatie!
Ik weet wel zeker dat mijn Turks nog baggerder is, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te spreken om niet voor lul te staan, maarja daarmee wordt het niet beter natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What everrrrrrrr! Mijn Turks is echt bagger.
Haha same herequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat mijn Turks nog baggerder is, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te spreken om niet voor lul te staan, maarja daarmee wordt het niet beter natuurlijk
bagger, baggerder en ik spreek baggerstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat mijn Turks nog baggerder is, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te spreken om niet voor lul te staan, maarja daarmee wordt het niet beter natuurlijk
nee, om sterker te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Horrorverhalen, zodat Bilmiyorem inspiratie krijgt om haar zusje te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |