welkom newbie, maar vanwaar die belachelijke naam?quote:
softyquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
haha nee, ik laat haar wel haar gang gaan, misschien word ik er nog sterker van
sure thingquote:
je bakte er gewoon niets vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
daar ben ik dus meegestopt, dat is zo nep he
?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
welkom newbie, maar vanwaar die belachelijke naam?eentje hiero was al genoeg, nu hebben we er 2 in het topic
het moet ook van kwaad naar erger, een natte beet is de volgende stapquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik word liever geslagen dan geknepen
ja zekerquote:
iets als rollercoaster zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
simpele dingen zijn gewoon niet leuk, ik doe liever wat moeite
ja jij jaquote:
hij is/voelt zich een tatarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bezig met tataren?
nee het is luiheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets, maar het is gewoon een fout, wat belachelijk
Mijn naam is niet belachelijk, wat wel belachelijk is, is dat jij niet weet waar deze naam vandaan komt (mocht je een Turk zijn)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
welkom newbie, maar vanwaar die belachelijke naam?eentje hiero was al genoeg, nu hebben we er 2 in het topic
Ben jij er zo één geworden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
Hoş geldik en hoş bulduk met een spatie!
maar daar waren we al over uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tamam, wat jij wil, het is luiheid
vertelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn naam is niet belachelijk, wat wel belachelijk is, is dat jij niet weet waar deze naam vandaan komt (mocht je een Turk zijn)
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |