Als je niet op de afspraak komt moet je vaak toch (een percentage) betalen.quote:
Dat is toch geen boete.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je niet op de afspraak komt moet je vaak toch (een percentage) betalen.
Maar TS, hoelang duurde die controle? Je hebt geen 5 minuten speling?
Controle op cariës, dohquote:
Is dat de enige fout die je kunt ontdekken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Karina het volgende:
Zware dag op schoolJe had zeker geen Nederlands vandaag he? Nieuwschierig
Erg trammerig ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef wazoomie het volgende:
Was de controle tram?
een beetje oplettende controleur beboet je dan alsnog...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso zijn mensen die zwartrijden sneu. Of dan gaan ze achterin zitten en zodra de conducteur naar achteren begint te lopen stempelen ze nog vlug even hun strippenkaart.
ducktalesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso zijn mensen die zwartrijden sneu. Of dan gaan ze achterin zitten en zodra de conducteur naar achteren begint te lopen stempelen ze nog vlug even hun strippenkaart.
conducteur op de tram??? wauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Goh, je begrijpt zeker niet wat ik bedoel?quote:
quote:Een conducteur is in Nederland een functionaris op de trein bij personenvervoerders op het spoor, vroeger ook wel in de bus of in de tram.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee. Althans dat bedoelde ik niet
.
Rij dan ook niet zwart wil jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:58 schreef punjabirule het volgende:
Ik kom net van een zware dag school en moet om 4 uur bij de tandarts zijn. Zit ik in de tram, bijna bij de eindhalte dus de tram halfvol. Staan er oppeens 10 mannetjes van de RET bij de halte te wachten voor een controleDus ik afspraak gemist en nog een boete (van de tandarts)
![]()
Klacht: Controle's die te land duren.
+ Nieuwschierige 14-jarigen, die staan te hangen bij de videotheek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |