Hoe groffer hoe leuker vaak! (niet altijd, meestal)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Anniebab het volgende:
Tvp, Ik zat te twijfelen of ik het topic :,Ik gun Yvon Jaspers een blinde boer die haar wil beffen,, of dit topic volgen, tis deze geworden, de ander is toch een beetje ordi.
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabantquote:
Wat ik ervan denk heb ik gisteren al opgeschreven, zoek maar ff terug!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:11 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabant![]()
![]()
![]()
Huub is helemaal niet agressief geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk heb ik gisteren al opgeschreven, zoek maar ff terug!
Ik val al genoeg in herhaling hier en daar....
Waarvan waarmee denk jij gelijk te krijgen dan???
Ik was gisteren in een drogisterij in Hilversum.....!
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
Huub is helemaal niet agressief geweestneu, echt niet hoor..
![]()
Dit durf ik niet te beweren, noch te ontkennen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Ja heel knap!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?
En als het wel waar mocht zijn, dat Huub agressief was ,( deur intrappen en tel gooien is behoorlijk agressief ja, maar dat wisten wij al)!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Gaan we dan weer hele topics en post krijgen: zie je nou wel Huub is een lul!!???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de bakker in Brabant weet dat Huub in Hillywood agressief is geweest? Best knap toch?
Enne ik heb geen bord voor mijn hoofd, en ik loop ook niet tegen muren op!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk best erg dat JIJ bij de bakker over H en C gaat praten,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:11 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Hee kleine mama, wat dacht jij ook alweer over huub en clair en hoe het allemaal gegaan zou zijn?? Ik denk namelijk dat ik toch nog gelijk krijg... was vanmorgen bij een bakker in brabant![]()
![]()
![]()
Misschien had ze trek in speculasies???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg dat JIJ bij de bakker over H en C gaat praten,
(Duidelijk geval van GEEN eigen leven!)
Je zal daar wel behoorlijk uitgelachen worden! (als je 3 straten verder bent)!!!![]()
Ik zou maar eens op zoek gaan, naar een nieuwe bakker, en alleen nog maar ZO praten;
hallo goedemorgen/middag,
mag ik van u een gesneden wit (of wat ook maar), anders niks, dank U wel,
fijne dag nog (ofniet) tot ziens
en klaar!!!!
Dan DOE je NORMAAL!
Als je sappige roddels in de bakkerij gaat strooien doe je NIET normaal!
Is mijn bescheiden mening!
Ja ben dr ook bang voor.....!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien had ze trek in speculasies???
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
Misschien had ze trek in speculasies???
Hahaha jazeker, met jou ook hoop ik ??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu alweer spijt dat ik hier gereageerd heb.
Alles goed op de Dijk?
Oeps......dit is wel heel erg off topic.
Vermoeiend he al die speculaasjes!??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Mriekje het volgende:
gaaaaap... ik hoorde dit, ik hoorde dat...
En terecht!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu alweer spijt dat ik hier gereageerd heb.
Ja! Er zijn nou eenmaal mensen die zich daarmee onsterfelijk belachelijk maken... Maar goed, zo hebben ze in ieder geval iets te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Vermoeiend he al die speculaasjes!??![]()
Ik deel je mening!
Helaas vinden ze dat onsterfelijk belachelijk zijn niet eens erg, want "ze" hebben wat te doen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ja! Er zijn nou eenmaal mensen die zich daarmee onsterfelijk belachelijk maken... Maar goed, zo hebben ze in ieder geval iets te doen.
Feiten wil ik aub.!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
Ik was gisteren in een bordeel in hilversum.....
als je het maar naar je zin hebt gehad, en de dames natuurlijk deden waar jij om vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
Maar daar ben je niets te weten gekomen zeker. Die had de mond vol van iets anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
hahaahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar daar ben je niets te weten gekomen zeker. Die had de mond vol van iets anders.
Dat geloof je toch niet????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
Niet dus! toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hoi Hubert,
Word je niet gek van alle speculaasjes???
Zeg maar gerust BOOBSquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
me boebies![]()
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bruno.nl/nieuws/2500/vijfde-column-van-amanda.html
Zit flink in de plamuur hooooorrrrr.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
me boebies![]()
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bruno.nl/nieuws/2500/vijfde-column-van-amanda.html
Die wenkbrauwen zien er altijd hetzelfde uit"permanente make-up? Wel makkelijk als je wenkbrauwpotlood net op isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit flink in de plamuur hooooorrrrr.....
Dan zit je hier verkeerd.quote:
Boccaccio.quote:Welk bordeel?
Ik probeerde een hole-in-one.quote:Wat heb je daar gedaan?
Ik kon haar niet goed verstaan, ze had haar mond vol.quote:Hoe heette de dame waarvoor je hebt betaald?
En wat wist zij te vertellen?
Wat een bevooroordeelde berichtgeving weerquote:Ik weet het al:
Huub was haar vaste klant???!
Bah bah wat een onzin!
Da's toch niet in Hilversum? Of was je de weg kwijt?quote:
Ik probeerde jou te vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Da's toch niet in Hilversum? Of was je de weg kwijt?
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef littlemamita het volgende:
@pc eend:
Wel een mooie tent, sjiek hoor, geen goedkope hoerenkeet!
Ja vlakbij , Laren!
Vast littlepapitaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ook
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????quote:
Die heeft er IRL niks mee te maken ,meiden komen naar hem toequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????
Fijn voor de eigenaar, dat er niet alleeen gewone klanten komen, maar ook bekende!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ook
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef PC eend het volgende:
Spinoff van een goedscorend programma bedacht door huub, geen succes...
[ afbeelding ]
Alhoewel hij die 'zaak' daarvoor niet heeft laten verbouwen, komt het hem ook niet gratis aanwaaienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Fijn voor de eigenaar, dat er niet alleeen gewone klanten komen, maar ook bekende!
snap je , het verband niet tussen mama en papalitta nog steeds niet . onze mooiii en huub.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????
uhuhquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die heeft er IRL niks mee te maken ,meiden komen naar hem toe
wilde ik die dan snappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:59 schreef Hobby het volgende:
[..]
snap je , het verband niet tussen mama en papalitta nog steeds niet . onze mooiii en huub.![]()
Oops verkeerde fotoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto?
dat is fokking MIJN deur, dat gat heb ik getrapt toen mijn vent weer ging zeuren
over het feit dat ik veel achter de pc zit...!
gisteren, 08:06 Linda biedt een drankje aan aan Huubquote:
Tussen mamita en papita zit in elk geval geen verband die naar huub en ook niet naar mooiiii leidt!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:59 schreef Hobby het volgende:
[..]
snap je , het verband niet tussen mama en papalitta nog steeds niet . onze mooiii en huub.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Tussen mamita en papita zit in elk geval geen verband die naar huub en ook niet naar mooiiii leidt!!!
Mochten ze mooiiii willen........!
nou....hoer a hoezeequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
gisteren, 08:06 Linda biedt een drankje aan aan Huub
10 okt, 12:59 Yolanda zullen wy verkering nemen Huub
ow gezelligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Anders wil ik wel een keer wat met je drinken hoor als Hubert je niet wil...!
Maar ik waarschuw je ik ben wel een prater, kom je moeilijk tussen...quote:
Gelukkig niet ha haquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Tussen mamita en papita zit in elk geval geen verband die naar huub en ook niet naar mooiiii leidt!!!
Mochten ze mooiiii willen........!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
Lijkt mij meer een gat van Brian. Zo hoog komt Huub niet met zijn been.
Duh..... het was ook met Huub zijn hoofd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
Lijkt mij meer een gat van Brian. Zo hoog komt Huub niet met zijn been.
En toevallig wordt dit topic één posting later geteeveepeed door Huub..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef PC eend het volgende:
Spinoff van een goedscorend programma bedacht door huub, geen succes...
[ afbeelding ]
Ehm... nou niks?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En toevallig wordt dit topic één posting later geteeveepeed door Huub..
Wat moeten we daar nou weer van denken..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:23 schreef Jian het volgende:
Van onze verslaggever te Oldenzaal
Een bardame is in een café is ernstig mishandeld door een stomdronken man die zij tegen sluitingstijd, vriendelijk had verzocht het café te verlaten.
[ afbeelding ]
Er is geen duidelijk signalement van de man omdat hij was vermomd als Batman
omg 5 Huubjes, daar kan ik niet tegen op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
OMG Huub is er 1 van een 5ling
![]()
http://sendables.jibjab.com/view/5eOe1kYIkT9fE6dE
Jawel, dan zijn al je 5 gaatjes gevuld, en dan hou je ff je waffelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
omg 5 Huubjes, daar kan ik niet tegen op!
Wat valt er te snappen? Het gaat al een paar topics lang nergens meer overquote:
Welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen? Het gaat al een paar topics lang nergens meer over
Een vrouw heeft meer als 5 gaatjes hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn al je 5 gaatjes gevuld, en dan hou je ff je waffel
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn al je 5 gaatjes gevuld, en dan hou je ff je waffel
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen? Het gaat al een paar 62 topics lang nergens meer over
beterquote:
Jij mag kiezen, je oren of je neusgaten, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een vrouw heeft meer als 5 gaatjes hoor
Vrijheid in NL is een groot goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, je oren of je neusgaten, dat dan weer wel
Lees wat je schrijftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef superrmama het volgende:
@Mooiiiiiii , je zit niet op nl , op FOK dus zeg iets zinnigs of onzinnigs, maar hou aub op met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.... terwijl het nergens over gaat
Hou op zou al genoeg zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef superrmama het volgende:
@Mooiiiiiii , je zit niet op nl , op FOK dus zeg iets zinnigs of onzinnigs , maar hou aub op met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.... terwijl het nergens over gaat
Ja logisch toch??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef superrmama het volgende:
Gaat wel steeds meer over mooi weer ofzo ?
Die kleine mams gaat alleen maar op vragen (aanvallen ) van users in , voor de rest volgens mij wel ontopic , toch
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef littlemamita het volgende:
wat een rotweer weer, je kan beter in een magazijn zijn, met een mandje aardbeien bij je....
Superpappa moet zich nog bewijzenquote:
Dat is geen schande. Wat een idioten.quote:
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Wat een idioten.
Goh ik wist ook niet dat moeders zo in trek zijn...!quote:
Hersenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!
Bij jou zéker, dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!
De meeste mensen biechtten liever de zonden van anderen....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij jou zéker, dat was al duidelijk
JA JA JAquote:
ik denk het wel, maar dan moet hij natuurlijk wel een woning hebben.... en ingericht voor een baby.......anders wordt het zeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Denken jullie dat Huub de baby meekrijgt een heel weekend in de 14 dagen?
Waarom niet, hij is toch de vader!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
DAT IS NU PRECIES MIJN BEDOELING!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef spuitje het volgende:
litllemamita, doe ons een lol en ga je scriptie voor de belastingdienst controleren op spelfouten. Neem gelijk ook even de zins opbouw etc. mee. Hebben wij in ieder geval het weekend even rust en kunnen we praten over zaken waar dit topic voor is bedoeld zonder dat jij er steeds met je zogenaamd leuke opmerkingen tussen komt! Je begint echt vermoeiend te worden................
Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
JA JA JA
Lach en lach en lach een keer
als JIJ lacht,
lacht een ander weer
het leven is niet moeilijk meer,
omdat Jlachttte toen die keer.
Ik zou er toch wel moeite mee hebben hoor. Ik zou mijn baby niet zo lang uit het oog willen verliezen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar dan moet hij natuurlijk wel een woning hebben.... en ingericht voor een baby.......anders wordt het zeuren.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden. Een dag, daar zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...
ik bedoel ze is echt zon mamamamamamamaaaaaatje die nog geen half uur zonder der kind kan ....
kon je hier niet om lachen dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk niet op je reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...
Meekrijgt???Denk eens naquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
JIJL betekend?????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...
ok je hebt het al aangepast!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
JIJL betekend?????
UHM waarom mag ik niet reageren, ben JIJ van de leiding hier ofzo???
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...
ik bedoel ze is echt zon mamamamamamamaaaaaatje die nog geen half uur zonder der kind kan ....
Waarom doe je het dan???quote:
Vaders ook niet ,neem ik aan,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou er toch wel moeite mee hebben hoor. Ik zou mijn baby niet zo lang uit het oog willen verliezen...
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.
tja dat is toch de consequentie als je uit elkaar gaat, dat zal Claire toch vantevoren wel al hebben bedacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden. Een dag, daar zou ik geen problemen mee hebben.
Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.quote:
hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf wordenquote:
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
kon je hier niet om lachen dan?
Humorloze mensen hier!
WANTROUWEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE!
Dat doet er niet toe in dit verhaal, want het kind is niet bij vaders.quote:
Je onderschat Huub duidelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.
Het is hooguit mogelijk om een band met zijn kind op te bouwen. Opvoeden zit er voorlopig niet in denk ik.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf worden, maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.
Hoor je het effe groentje......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..
Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je onderschat Huub duidelijkBen trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden
Lekker laten janken of zoeit als het huilt.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Helaas voor jou, is schreeuwbekkie nog steeds springlevend!
quote:
Slaat dus nergens op,Misschien kunen we beter naar topic over opvoeden en hoe mensen dat "naar eigen kunnen goed proberen te doen"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.
Vind ik ook Toverheksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschateen en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Je bedoelt "onderschatten"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschattenen huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Ik vind het ook rot voor de oma en opa van de andere kant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
jammer..........quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,
en daarvoor vind ik het leven veels te mooiiii!
Neejquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef littlemamita het volgende:
[..]
groen als gras, groen is gras onder mijn voeten, jullie zijn verdord en moeten nu nog boeten...
Moeilijk he om goed te lezen!
ja je hebt helemaal gelijk, verkeerde woordkeuze, maar je snapt me wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook Toverheks![]()
Sophie heeft een vader en moeder en die horen allebei voor haar te zorgen, als is het afzonderlijk van elkaar, pap en mam hebben daar allebei evenveel recht op.
Enne..... een vader heeft natuurlijk geen oppasplicht he, die zorgt voor zijn kind
Er zit echt wel een verschil in tussen vaders en vaders is mijn mening.En weer lees ik dat het lastig voor een moeder is als ze haar kind moet missen.En is ook zo maar.Nogmaals!!! Vaders zijn net zo belangrijk.Mijn mening!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook rot voor de oma en opa van de andere kant.
Geen idee of Huub een leuke vader is, niet veel anders dan andere vaders.
De tijd zal het leren, denk ik. Mijn baby verlies ik niet uit het oog. Ik vind het jammer voor paps, maar ik denk dat het voor een moeder lastig is om zich los te maken van haar kind, als die nog zo klein is.
Als er constant zorg kan zijn van een oma of tante, dan valt het wel mee.
Tsja, het beste is, niet scheiden als de baby 3 maanden is.
De werkelijkheid is nou eenmaal anders, vooral als het om zulke kleine kinderen gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk, verkeerde woordkeuze, maar je snapt me wel.
misschien in de toekomst dat huub denkt, ach ik doe co ouderschap, de helft bij claire en de helft van de tijd bij mij, wie zal het zeggen, een balletje kan raar rollen hoor.
IK zeg niet dat vaders niet belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil in tussen vaders en vaders is mijn mening.En weer lees ik dat het lastig voor een moeder is als ze haar kind moet missen..Nogmaals!!! Vaders zijn net zo belangrijk.Mijn mening!
maar stel nou he, dat ze bij elkaar blijven voor de baby, dan worden ze alle2 diepongelukkig, en hebben ze stress zo een kleintje merkt alles he, als mama verdrietig is, als papa verdrietig is etc.etc. dan kan je toch beter van elkaar afgaan en proberen weer een leuk leven apart op te bouwen, ze zijn allebei nog jong, claire is leuke meid vind wel weer een ander leuk vriendje, huub krijgt ook wel eens het geluk een vrouw tegen te komen waar hij als een blok voor valt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook rot voor de oma en opa van de andere kant.
Geen idee of Huub een leuke vader is, niet veel anders dan andere vaders.
De tijd zal het leren, denk ik. Mijn baby verlies ik niet uit het oog. Ik vind het jammer voor paps, maar ik denk dat het voor een moeder lastig is om zich los te maken van haar kind, als die nog zo klein is.
Als er constant zorg kan zijn van een oma of tante, dan valt het wel mee.
Tsja, het beste is, niet scheiden als de baby 3 maanden is.
en ben je daar nu bllij om???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Helaas voor jou, is schreeuwbekkie nog steeds springlevend!
Tja, in Nederland wordt de rol van de vader bij de opvoeding nogal onderschat. Behalve natuurlijk als het aankomt op het betalen van alimentatie. Voor de rest moeten de vaders niet zeuren. Als ze mazzel hebben mogen ze eens per twee weken hun koter(s) een weekendje zien waarna de moeders weer lekker kunnen gaan liggen zeiken dat papa alleen maar leuke dingen met ze heeft gedaan. Maar wat moet papa anders??? Alles wat hij anders in twee weken zou stoppen moet hij na een scheiding in twee dagen proppen. En als je je kind(eren) zo weinig ziet wil je ervan genieten! Dan wil je gewoon dat je koter(s) het leuk heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef littlemamita het volgende:
Nog 1x dan voor de mensen die maar niet willen snappen dat een baby een papa en een mama nodig heeft!
Natuurlijk hoeven ze niet bij elkaar te blijven. Het is jammer voor het kind, omdat ik denk dat een kind het beste opgevoed kan worden door haar of zijn eigen vader en moeder samen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar stel nou he, dat ze bij elkaar blijven voor de baby, dan worden ze alle2 diepongelukkig, en hebben ze stress zo een kleintje merkt alles he, als mama verdrietig is, als papa verdrietig is etc.etc. dan kan je toch beter van elkaar afgaan en proberen weer een leuk leven apart op te bouwen, ze zijn allebei nog jong, claire is leuke meid vind wel weer een ander leuk vriendje, huub krijgt ook wel eens het geluk een vrouw tegen te komen waar hij als een blok voor valt.
als je bij elkaar blijft voor de kids werkt gewoon niet.
Maar weet je wat ik soms zo vreemd vind..Sommige mensen scheiden ,en na een half jaar weer een ander en dan weer een kindje en denken ze opeens wel de ware te hebben.Schiet mij maar lek .Als je bonje hebt ,oppas regelen en het uitpraten zonder kids erij.Ruzie is niet erg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar stel nou he, dat ze bij elkaar blijven voor de baby, dan worden ze alle2 diepongelukkig, en hebben ze stress zo een kleintje merkt alles he, als mama verdrietig is, als papa verdrietig is etc.etc. dan kan je toch beter van elkaar afgaan en proberen weer een leuk leven apart op te bouwen, ze zijn allebei nog jong, claire is leuke meid vind wel weer een ander leuk vriendje, huub krijgt ook wel eens het geluk een vrouw tegen te komen waar hij als een blok voor valt.
als je bij elkaar blijft voor de kids werkt gewoon niet.
Het is onvermijdelijk dat het papa-weekend, een weekend van leuke dingen is. Het is nou eenmaal niet anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, in Nederland wordt de rol van de vader bij de opvoeding nogal onderschat. Behalve natuurlijk als het aankomt op het betalen van alimentatie. Voor de rest moeten de vaders niet zeuren. Als ze mazzel hebben mogen ze eens per twee weken hun koter(s) een weekendje zien waarna de moeders weer lekker kunnen gaan liggen zeiken dat papa alleen maar leuke dingen met ze heeft gedaan. Maar wat moet papa anders??? Alles wat hij anders in twee weken zou stoppen moet hij na een scheiding in twee dagen proppen. En als je je kind(eren) zo weinig ziet wil je ervan genieten! Dan wil je gewoon dat je koter(s) het leuk heeft.
_ straks vreemde ooms en tantes "Huu en Claire zijn beide nog vrij jong..Binden is heel belangrijg deze tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
en daarbij, kind is nog te klein om uberhaut iets te beseffen, die groeit op met dat ze niet beter weet, dan weer bij pa en dan weer bij ma.
ik denk ( mijn mening) al slaan ze elkaar bij wijze van de hersens in, bij alle2 staat hun kindje nummer1 en zullen het zo goed mogelijk willen oplossen.
alleen jammer dat huub steeds zo vaag doet ( ik hoef niks te weten gaat mij geen flikker aan) maar zo blijft iedereen speculeren, dat heb je als je een * bekende bnner* bent.
wat ik eerder zei, gewoon helemaal mediastilte, nergens meer wat zeggen of posten helemaal niks.
dat vind ik lijkt mij in het belang van het kindje en dan ben je goed bezig als ouder van.......
Denk /hoop niet dat "alles mag" Gewoon normaal doen en niet overdreven,Overdreven veel snoepen bij Oma'sOpa's vind ik ook zo'n onzin..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
Huub wordt gewoon een "pret "papa..... toch leuk voor een kind? Alles mag en kan in dat weekend......
De 3 r's is ouderwets. Tegenwoordig heeft een kind meer nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:
Bij baby's zijn 3 dingen heel belangrijk, de drie rrr-en
rust, reinheid en regelmaat.
Dus papa met regelmaat zien, etc etc.
En wat nou of stel dat Huub meer wil dan alleen "pret"papa???
Precies en het extra van Huub is zijn kennis van dingen..Ik houdervanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:
dat bedoel ik niet negatief hoor !!!!!!!!!!!!!!! is gewoon een feit.......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:
Bij elkaar blijven voor de kinderen lukt alleen als je beiden hetzelfde doel hebt, en wel de kinderen groot brengen en ze een fijne tijd geven. Het kan, maar dat gaat dan ten koste van jezelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik had ouders die bij elkaar bleven voor * de kinderen * nou, nou wat een pretje was dat (not) daarom zeg ik als ouders niet meer met elkaar kunnen leven, gewoon ieder je eigen weg gaan daar wordt een kind gelukkiger van hoor.
een kind hoort niet in een ruziegezin op te groeien, waar de spanning op loopt.
maar ik vind gewoon, sommige doen omdat ze nu uit elkaar zijn dat hij ook niet zijn kind goed kan opvoeden maar dat zal allemaal wel los lopen hoor, en wat ik net zei, denken we nu niet dat en claire en huub geen verdriet van dit alles hebben, je leven loopt niet altijd zoals je wilt want het leven is niet 1 mooi sprookje.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Een man heeft voordeel als hij een zoon heeft, vooral als het kind al een paar jaar is.
Ik zeg niet een kind, een baby!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De 3 r's is ouderwets. Tegenwoordig heeft een kind meer nodig.
Ach, dat is ook sterk overtrokken. Ik ben niet zo snel onder de indruk van dat soort dingen. Snap nog steeds niet waarom sommige mensen dat zijn, terwijl het voor een groot deel alleen opgeklopt eiwit is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Precies en het extra van Huub is zijn kennis van dingen..Ik houdervanSterren/planeten/piano enz enz
Wat is een feit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Elske6 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet negatief hoor !!!!!!!!!!!!!!! is gewoon een feit.......
Klopt, maar daar gingen we al van uit. Ik zie een baby niet met een WI aan de haal gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik zeg niet een kind, een baby!
(een kind, vooral de kinderen van deze tijd schijnen alles nodig te hebben wii, laptop mobieltje etc etc..)
Het is ouderwets ja,maar het is nog steeds een goede basis!
Ook verloskundigen in deze tijd adviseren het nog....
Toch is het zo hoor....... het is een stuk gemakkelijker.... Ook voor de zoon is het belangrijk dat hij goed contact blijft houden met zijn vader, omdat hij nou eenmaal een rolmodel nodig heeft, en zijn vader is in feite zijn held.quote:
dus de drie rrr-en hoe ouderwets ook, is toch een goede basis!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gingen we al van uit. Ik zie een baby niet met een WI aan de haal gaan.
Inderdaad, Huub staat nu al te springen bij die gedachte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat Huub zich over een paar jaar zich laat opmaken door Sophietje ,en een lol dat ze hebben.Heeft Sopfie geleerd van mama en is leuk!Pruik op en lachen samen![]()
als het kind eens in de veertien dagen bij papa is, is papa blij..... gaat alleen maar leuke dingen doen, dierentuin,bezoekjes bij de oma en opa, neefjes en nichtjes..... DAT bedoel ik met pretpapa......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wat is een feit?
Ik bedoel alleen maar wat nou als Huub meer wil zijn dan alleen die pret vader?
Wat bedoel jij dan (zonder aanval)?
Natuurlijk, die had ik ook al genoemd, als je terugleest, anders zou ik mezelf tegenspreken. Het spreekt in ieder geval vanzelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dus de drie rrr-en hoe ouderwets ook, is toch een goede basis!
Zo oud ben ik niet hoor!
ja en meisjes kijken vaak op tegen hun "papa', willen later met net zo'n man als hun papa trouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch is het zo hoor....... het is een stuk gemakkelijker.... Ook voor de zoon is het belangrijk dat hij goed contact blijft houden met zijn vader, omdat hij nou eenmaal een rolmodel nodig heeft, en zijn vader is in feite zijn held.
edit: desnoods met boter/meel /2 rozijntjes en lippenstift/viltstiftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat Huub zich over een paar jaar zich laat opmaken door Sophietje ,en een lol dat ze hebben.Heeft Sopfie geleerd van mama en is leuk!Pruik op en lachen samen![]()
ja ok duidelijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef Elske6 het volgende:
[..]
als het kind eens in de veertien dagen bij papa is, is papa blij..... gaat alleen maar leuke dingen doen, dierentuin,bezoekjes bij de oma en opa, neefjes en nichtjes..... DAT bedoel ik met pretpapa......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |