Ja logisch toch??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef superrmama het volgende:
Gaat wel steeds meer over mooi weer ofzo ?
Die kleine mams gaat alleen maar op vragen (aanvallen ) van users in , voor de rest volgens mij wel ontopic , toch

Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef littlemamita het volgende:
wat een rotweer weer, je kan beter in een magazijn zijn, met een mandje aardbeien bij je....

Superpappa moet zich nog bewijzenquote:

Dat is geen schande. Wat een idioten.quote:

Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Wat een idioten.

Goh ik wist ook niet dat moeders zo in trek zijn...!quote:

Hersenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!

Bij jou zéker, dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!

De meeste mensen biechtten liever de zonden van anderen....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij jou zéker, dat was al duidelijk

JA JA JAquote:

ik denk het wel, maar dan moet hij natuurlijk wel een woning hebben.... en ingericht voor een baby.......anders wordt het zeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Denken jullie dat Huub de baby meekrijgt een heel weekend in de 14 dagen?

Waarom niet, hij is toch de vader!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:

is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:

DAT IS NU PRECIES MIJN BEDOELING!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef spuitje het volgende:
litllemamita, doe ons een lol en ga je scriptie voor de belastingdienst controleren op spelfouten. Neem gelijk ook even de zins opbouw etc. mee. Hebben wij in ieder geval het weekend even rust en kunnen we praten over zaken waar dit topic voor is bedoeld zonder dat jij er steeds met je zogenaamd leuke opmerkingen tussen komt! Je begint echt vermoeiend te worden................

Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
JA JA JA
Lach en lach en lach een keer
als JIJ lacht,
lacht een ander weer
het leven is niet moeilijk meer,
omdat Jlachttte toen die keer.

Ik zou er toch wel moeite mee hebben hoor. Ik zou mijn baby niet zo lang uit het oog willen verliezen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar dan moet hij natuurlijk wel een woning hebben.... en ingericht voor een baby.......anders wordt het zeuren.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden. Een dag, daar zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...
ik bedoel ze is echt zon mamamamamamamaaaaaatje die nog geen half uur zonder der kind kan ....

kon je hier niet om lachen dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk niet op je reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...

Meekrijgt???Denk eens naquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:

JIJL betekend?????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jijl eigenlijk niet reageren, maar jij bent dusdanig het spoor bijster, niet te geloven...

ok je hebt het al aangepast!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
JIJL betekend?????
UHM waarom mag ik niet reageren, ben JIJ van de leiding hier ofzo???

Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
is wel iets wat ik me afvraag of Claire dat wel kan opbrengen ...
ik bedoel ze is echt zon mamamamamamamaaaaaatje die nog geen half uur zonder der kind kan ....

Waarom doe je het dan???quote:

Vaders ook niet ,neem ik aan,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou er toch wel moeite mee hebben hoor. Ik zou mijn baby niet zo lang uit het oog willen verliezen...

Doodsverwensingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.

tja dat is toch de consequentie als je uit elkaar gaat, dat zal Claire toch vantevoren wel al hebben bedacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden. Een dag, daar zou ik geen problemen mee hebben.

Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.quote:

hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf wordenquote:
 , maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.
 , maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.

Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
kon je hier niet om lachen dan?
Humorloze mensen hier!
WANTROUWEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE!

Dat doet er niet toe in dit verhaal, want het kind is niet bij vaders.quote:

Je onderschat Huub duidelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.
Het is hooguit mogelijk om een band met zijn kind op te bouwen. Opvoeden zit er voorlopig niet in denk ik.
 Ben trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden
Ben trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden  Lekker laten janken of zoiets als het huilt.
 Lekker laten janken of zoiets als het huilt.  Wat kan ik daar boos om worden
 Wat kan ik daar boos om worden  

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf worden, maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.

Hoor je het effe groentje......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |