hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf wordenquote:
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
kon je hier niet om lachen dan?
Humorloze mensen hier!
WANTROUWEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE!
Dat doet er niet toe in dit verhaal, want het kind is niet bij vaders.quote:
Je onderschat Huub duidelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.
Het is hooguit mogelijk om een band met zijn kind op te bouwen. Opvoeden zit er voorlopig niet in denk ik.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf worden, maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.
Hoor je het effe groentje......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..
Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je onderschat Huub duidelijkBen trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden
Lekker laten janken of zoeit als het huilt.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Helaas voor jou, is schreeuwbekkie nog steeds springlevend!
quote:
Slaat dus nergens op,Misschien kunen we beter naar topic over opvoeden en hoe mensen dat "naar eigen kunnen goed proberen te doen"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.
Vind ik ook Toverheksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschateen en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Je bedoelt "onderschatten"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschattenen huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Ik vind het ook rot voor de oma en opa van de andere kant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
jammer..........quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,
en daarvoor vind ik het leven veels te mooiiii!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |