abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73765664
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doodsverwensing
hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf worden , maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73765668
quote:

[..]

Doodsverwensing
Love music!
pi_73765674
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef littlemamita het volgende:

[..]

kon je hier niet om lachen dan?
Humorloze mensen hier!

WANTROUWEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE!
Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:38:07 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73765729
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Vaders ook niet ,neem ik aan,
Dat doet er niet toe in dit verhaal, want het kind is niet bij vaders.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73765741
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, meekrijgt, ik neem aan dat de baby bij Claire is en Hubert het sowieso te druk heeft voor een kind.
Het is hooguit mogelijk om een band met zijn kind op te bouwen. Opvoeden zit er voorlopig niet in denk ik.
Je onderschat Huub duidelijk Ben trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden Lekker laten janken of zoiets als het huilt. Wat kan ik daar boos om worden
Love music!
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:38:38 #146
184769 crew  Deisyy
pi_73765756
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahaha, nee hoor, van een stripje kan je alleen maar heel suf worden , maar of het helpt bij schreeuwbekkie betwijffel ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_73765773
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
goh, ik lees schreeuwbekkie is er ook weer, werken de pammetjes niet, speltip 7, neem een heel stripje tegelijk.
Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,
en daarvoor vind ik het leven veels te mooiiii!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:40:15 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_73765816
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Als je internet kent, is wantrouween geen zwakte..
Hoor je het effe groentje......
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:41:10 #149
184769 crew  Deisyy
pi_73765845
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Look who'se here
pi_73765862
quote:

[..]

Doodsverwensing
Helaas voor jou, is schreeuwbekkie nog steeds springlevend!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:41:36 #151
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73765864
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je onderschat Huub duidelijk Ben trouwens benieuwd wat je onder "opvoeden " verstaat bij een kind van 3 maanden Lekker laten janken of zoeit als het huilt.
Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.
Bij een kind van 3 maanden valt er nog niet veel op te voeden, dat bedoel ik ook. Op die leeftijd is liefde, warmte, voeding, verzorging en veiligheid zowat het enige dat telt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:42:39 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73765896
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef littlemamita het volgende:

[..]

Helaas voor jou, is schreeuwbekkie nog steeds springlevend!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73765912
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73765941
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:40 schreef Jian het volgende:

[..]

groen als gras, groen is gras onder mijn voeten, jullie zijn verdord en moeten nu nog boeten...

Ik zei ook niks over nepleven of internet leven! Maar over het echte leven,

gaat hier toch ook over RL soaps???

Moeilijk he om goed te lezen!
Was meer in zijn algemeenheid!
pi_73765991
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien, maar Huub heeft meer ervaring met oudere meisjes.
Slaat dus nergens op,Misschien kunen we beter naar topic over opvoeden en hoe mensen dat "naar eigen kunnen goed proberen te doen"
Love music!
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:45:58 #156
184769 crew  Deisyy
pi_73766024
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschateen en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Vind ik ook Toverheks

Sophie heeft een vader en moeder en die horen allebei voor haar te zorgen, als is het afzonderlijk van elkaar, pap en mam hebben daar allebei evenveel recht op.

Enne..... een vader heeft natuurlijk geen oppasplicht he, die zorgt voor zijn kind
pi_73766085
quote:
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschattenen huub lijkt me een leuke lieve vader.
Je bedoelt "onderschatten" edit: voor de rest helemaal met je eens
Love music!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:49:06 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73766151
quote:
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
Ik vind het ook rot voor de oma en opa van de andere kant.
Geen idee of Huub een leuke vader is, niet veel anders dan andere vaders.
De tijd zal het leren, denk ik. Mijn baby verlies ik niet uit het oog. Ik vind het jammer voor paps, maar ik denk dat het voor een moeder lastig is om zich los te maken van haar kind, als die nog zo klein is.
Als er constant zorg kan zijn van een oma of tante, dan valt het wel mee.
Tsja, het beste is, niet scheiden als de baby 3 maanden is.
pi_73766169

Nog 1x dan voor de mensen die maar niet willen snappen dat een baby een papa en een mama nodig heeft!
pi_73766186
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef littlemamita het volgende:

[..]

Nee dank je die speltip sla ik over, want dat staat gelijk aan een overdosis,
en daarvoor vind ik het leven veels te mooiiii!
jammer..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')