Een vrouw heeft meer als 5 gaatjes hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn al je 5 gaatjes gevuld, en dan hou je ff je waffel
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel, dan zijn al je 5 gaatjes gevuld, en dan hou je ff je waffel
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen? Het gaat al een paar 62 topics lang nergens meer over
beterquote:
Jij mag kiezen, je oren of je neusgaten, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een vrouw heeft meer als 5 gaatjes hoor
Vrijheid in NL is een groot goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, je oren of je neusgaten, dat dan weer wel
Lees wat je schrijftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef superrmama het volgende:
@Mooiiiiiii , je zit niet op nl , op FOK dus zeg iets zinnigs of onzinnigs, maar hou aub op met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.... terwijl het nergens over gaat
Hou op zou al genoeg zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef superrmama het volgende:
@Mooiiiiiii , je zit niet op nl , op FOK dus zeg iets zinnigs of onzinnigs , maar hou aub op met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.... terwijl het nergens over gaat
Ja logisch toch??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef superrmama het volgende:
Gaat wel steeds meer over mooi weer ofzo ?
Die kleine mams gaat alleen maar op vragen (aanvallen ) van users in , voor de rest volgens mij wel ontopic , toch
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef littlemamita het volgende:
wat een rotweer weer, je kan beter in een magazijn zijn, met een mandje aardbeien bij je....
Superpappa moet zich nog bewijzenquote:
Dat is geen schande. Wat een idioten.quote:
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Wat een idioten.
Goh ik wist ook niet dat moeders zo in trek zijn...!quote:
Hersenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!
Bij jou zéker, dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van, van begin af aan al niet....
Ik ben niet een complete idioot, sommige onderdelen ontbreken!
De meeste mensen biechtten liever de zonden van anderen....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij jou zéker, dat was al duidelijk
JA JA JAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |