...En met Dirk Scheringa durf je wel bij je ouders thuis te komen?quote:
Zij haalt iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Irritant mens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef BillsGate het volgende:
Ik vond hem wel een punt hebben. Die Yvonne Jaspers deed niet echt haar best om zijn verhaal te begrijpen en gaf hem ook de kans niet echt om het goed uit te leggen.
Gezien wat de afgelopen dagen bekend is geworden omtrent Dirkies graaien in de bankkas zou het best weleens een heel goede zet zijn geweest om op faillissement aan te sturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen pepernoot van. Uitspraken als dat Scheringa uit de weg moet om de problemen te kunnen oplossen, wijzen wat mij betreft op een stuk persoonlijke wrok.
Ach hou toch op. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat er gehakt moet worden is geheel en al te wijten aan Scheringa, en niemand anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Oprecht voor wat/wie? Zijn 2000 échte cliėnten (welke hem bij de al genoemde 500 euro per geval in totaal 1 miljoen voor de moeite op zullen leveren), de volgens hem 100.000 gedupeerden, de overige 350.000 klanten of alle 450.000? Dat laatste getal klopt al niet kan ik je zeggen, want wij (met een betaalrekening) waren prima tevreden over het product en de er aan verbonden diensten.
Inderdaad. DNB wilde DSB duidelijk failliet hebben. Toch gek dat dat door zoveel mensen genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef capricia het volgende:
Lakeman is niet eens zo interessant. Die gaf alleen een zetje. De echte doodssteek kwam door het lekken op de bewuste morgen. Pas toen kwam er een bankrun.
Dat gedeelte klopt. Een faillissement is natuurlijk de verkeerde aanpak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gezien wat de afgelopen dagen bekend is geworden omtrent Dirkies graaien in de bankkas zou het best weleens een heel goede zet zijn geweest om op faillissement aan te sturen. Scheringa weg te proberen te krijgen.
Hoe had jij als privepersoon Scheringa (snel) weg willen krijgen? Wetende dat hij er een enorm belang bij had om te blijven zitten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gedeelte klopt. Een faillissement is natuurlijk de verkeerde aanpak.
Er was al zeer grote druk vanuit de DNB uitgeoefend om hem weg te krijgen. Ik meen dat er ook meerdere keren is gezegd dat Scheringa van plan was nog dit najaar op te stappen. Kan alleen de bronnen nu niet meer vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hoe had jij als privepersoon Scheringa (snel) weg willen krijgen? Wetende dat hij er een enorm belang bij had om te blijven zitten?
Ik las eerder deze week dat DS van plan was afgelopen maandag op te stappen als bestuursvoorzitter, maar dat de curatele dat plan verstoort heeft. Bron is vast nog wel in een van de duizend topics hier te vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er was al zeer grote druk vanuit de DNB uitgeoefend om hem weg te krijgen. Ik meen dat er ook meerdere keren is gezegd dat Scheringa van plan was nog dit najaar op te stappen. Kan alleen de bronnen nu niet meer vinden.
Hij hakt wat in het rond, en volgens de meeste experts hakt hij ook vakkundig de regeling voor "zijn" cliėnten, én die van zijn concurrent, die al wel een goed regeling had onderhandeld, aan gort. Nog even afgezien van de ellende die hij de overige klanten bezorgd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat er gehakt moet worden is geheel en al te wijten aan Scheringa, en niemand anders.
Lijkt me dat voornamelijk Dirk S de oorzaak is van de ellende van zijn klanten...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij hakt wat in het rond, en volgens de meeste experts hakt hij ook vakkundig de regeling voor "zijn" cliėnten, én die van zijn concurrent, die al wel een goed regeling had onderhandeld, aan gort. Nog even afgezien van de ellende die hij de overige klanten bezorgd.
Dat vroeg ik me ook af, ik had ook dat fragment gezien dat hij in eens zo boos werd bij DWDD en vond het eigenlijk best wel een enge ventquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kan een van de Lakeman fans mij uitleggen hoe Lakeman in vredesnaam bij 100.000 slachtoffers uitkomt?
Nee, dat geeft zo'n zooitjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:55 schreef fruityloop het volgende:
Naar ventje, ik moet hem niet voor de auto krijgen..
99,9 procent van de mensen snappen de aktie van Lakeman niet. Door een snel faillissement zijn alle bezittingen in DSB geblokkeerd en kon er niks meer worden weggefraudeerd en weggeroofd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gedeelte klopt. Een faillissement is natuurlijk de verkeerde aanpak.
Zoiets riep Kees de Kort vanmiddag ook al, dat de controlerende instanties gefaald hebben omdat veel van de huidige ellende meer dan 10 jaar geleden ook al bekend was. De politieke bereidheid om in te grijpen was er kennelijk niet. Ook afnemers van deze producten hadden beter moeten weten, gelukkig weten vele mensen nu ook beter, daarom gaat de financiele sector sterk krimpen de komende jarenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
Wat een bananenrepubliek is dit land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |