Ja nog 236 en dan sluit de reeksquote:
Dat zijn er volgensmij heel wat, want je hebt toch echt twee mensen nodig om er eentje te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
zucht
ik wilde net dus zeggen dat mannen die baby's leuk vinden, leuk zijn
woensdag nog een heel kleinje vast gehouden
quote:ARERR [90] Cannot establish a network connection to the AR System server : ears.ee.intern (0) : RPC: Miscellaneous tli error - System error (Connection refused)
En we gaan binnenkort naar huisquote:Collega's,
CapGemini bevestigt dat 'geheel EARS' plat ligt.
Ook Cap zelf kan er niet meer mee werken.
Er is een major incident aangemaakt, maar men durft zich niet te wagen aan een progonose wanneer het weer in de benen is.
das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zijn er volgensmij heel wat, want je hebt toch echt twee mensen nodig om er eentje te maken
Goedzo!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Babies zijn ook leuk!
En ik zou overigens ook echt niet die spruit bij zijn/haar moeder dumpen en zelf lekker gaan werken en zo af en toe es denken van 'Goh laat ik ook es ff interesse tonen'.
Voordat ik als de botte hork hier word gezien.
'Zo veel moeite'?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
Dat mensen hier nou echt zo veel moeite mee hebben?
My 2 cents, MrSubtle is een hele geschikte kerel, die gewoon niet kinderachtig loopt te doen om dingen die als 'vrouwelijk' bestempeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Alleen lijk je zo zo ernstig de perfecte man te zijn (what a girl wants) dat het bijna eng is.
Moussy!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:15 schreef Muis006 het volgende:
Dienstmededeling
Bakken is stoer en leuk en zou door meer mensen gedaan moeten worden!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Niks mis met mannen die veelzijdig zijn hoor.
Als een vent alleen maar stoer en bruut in zich heeft (en wellicht het tedere bewaart 'for ze bedroom' maardatmagjetegenniemandzeggen) dan zou ik er gauw op uitgekeken zijn.
Geef maar maar een balans. Ik heb ook een hele softe vent gekend. Heel zorgzaam, huiselijk, geen eigen mening etc. Ik kreeg er de rillingen van!
En toen uiteindelijk zijn nasty kant naar buiten kwam (en die was echt nasty!) heb ik de vriendschap heel snel verbroken.
Doe nou niet zo aangevallen. Het is maar en discussie en dan lijkt het me normaal dat je een mening hebt. Toch prima als die eens tegengesteld is. Het mag best ergens echt over gaan. Niks mis meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Dank voor het openen!
[..]
'Zo veel moeite'?
Omdat ik er een post aan waag? Overdrijf je nou niet een beetje?
Ik vind dat jij veel 'softe' dingen doet en ik zei volgens mij nergens dat dat slecht is ofzo.
Het is mijn mening. Laat me die hebben alsjeblieft![]()
Nu ben ik echt weg. En da's een prima moment volgens mij.
Later!
Whut? Ik gaf een mening en hij voelde zich aangevallen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe nou niet zo aangevallen. Het is maar en discussie en dan lijkt het me normaal dat je een mening hebt. Toch prima als die eens tegengesteld is. Het mag best ergens echt over gaan. Niks mis mee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
En we gaan binnenkort naar huis
Ik bedoelde ook over en weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Ik gaf een mening en hij voelde zich aangevallen.
Was andersom hoor! Maar ik moet écht écht écht weg, dus niet 'hierom'
quote:
Go Muis!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed! Ik hou me rustig en dat is een goeie beslissing![]()
En met jou?
Al wakker?quote:
*roept nog snel iets over boodschappen en tijden en boten, dat kan je dan beter nu maar vast gaan regelen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Snel een ander onderwerp voor we moeten sterven en zo
![]()
( GRAAAAAAAAAPJE GREYS).
De vorige baasjes van Kees gaan me van t voorjaar mee naar Texel nemen hoor ik net![]()
Nee joh als ik met de baasjes van Kees ga dan is dat all inclusive en hoef ik me nergens druk om te maken, die zijn echt van de luxe arrangementjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
*roept nog snel iets over boodschappen en tijden en boten, dat kan je dan beter nu maar vast gaan regelen!
Ik kan ook zo moeilijk afscheid nemen van jullie he?![]()
Muihuisssssss, ben je vanavond online?
Half om half! Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
*roept nog snel iets over boodschappen en tijden en boten, dat kan je dan beter nu maar vast gaan regelen!
Ik kan ook zo moeilijk afscheid nemen van jullie he?![]()
Muihuisssssss, ben je vanavond online?
Ja vroeg he?quote:
PP???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vroeg he?
PP is binnen
Zo ff met beer lopen en dan PP en GA loeren
Pot!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
zo... ik ga mijn hoofdje weer eens scheren in een kort modelletje. Model is er nu weer helemaal uit en heb weer net zo'n warhoofd als tijdens de meet
It wasn't mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
En we gaan binnenkort naar huis
*aait.*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
PP???
Je weet toch dat ik al die series nie ken
Maar wat is PP dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
*aait.*
Ik ff met beer door de tering harde wind lopen
Denk aan me als ik wegwaai aub
Oef dan ben je wel blij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Hoop ik dan. Gisteren een hele lijst met verbindingen om te verwijderen afgewerkt, kom vanochtend op de zaak en blijken er nogal wat klachten te zijn over bedrijven die niet kunnen werken. Van die lijst dus. Gelukkig dat ik de oorspronkelijke opdracht nog had en kon aantonen voldoende zorgvuldigheid toegepast te hebben, fout zat bij de aanvrager.
Wat ik dachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is PP dan?
Hou de beer maar goed vast dan waai je nie weg
Schop der es een deze kant op danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ken meerdere mannen die helemaal weg zijn van kinderen. Van die mannen die er het liefste een stuk of 6 willen en ook heel graag willen stoppen met werken om huisvader te worden. Ik kijk er niet meer van op
Jamaar dies niet single en daar begin ik echt niet meer aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar halen; tegen 16:00 is ie terug
Ow nee, dat was ook zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar dies niet single en daar begin ik echt niet meer aan![]()
Nee vanochtend deed het het nog. En aangezien het bedrijf wat verantwoordelijk is voor dat kutproduct (CapGemini) het zelf ook gebruikt maar er ook geen toegang toe heeft is er ergens gewoon een servertje omgevallen denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Hoop ik dan. Gisteren een hele lijst met verbindingen om te verwijderen afgewerkt, kom vanochtend op de zaak en blijken er nogal wat klachten te zijn over bedrijven die niet kunnen werken. Van die lijst dus. Gelukkig dat ik de oorspronkelijke opdracht nog had en kon aantonen voldoende zorgvuldigheid toegepast te hebben, fout zat bij de aanvrager.
Morrizzzzzzquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ow, btw... Morrizzzz is ook helemaal gek van kinderen en hij doet hier op kantoor meestal de huishoudelijke taken
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee vanochtend deed het het nog. En aangezien het bedrijf wat verantwoordelijk is voor dat kutproduct (CapGemini) het zelf ook gebruikt maar er ook geen toegang toe heeft is er ergens gewoon een servertje omgevallen denk ik
Oh man, breek me de bek niet open hoor.quote:
Tjah das een goeie vraag en ligt natuurlijk geheel aan hoeveel je beiden verdiend en wat mogelijk is op het werk. Maar ik denk als ik er zo ff snel over nadenken iets van beide 1,5 dagen minder werken, dan werk je samen nog 56 uur in de week, moet dus wel een redelijk inkomen zijn. En dan 1 dagje koter op creche en één dagje bij opa/oma ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Zo, daar was ik alweer, dat was wel erg kort
Maar er is niets mis met mannen die van babies houden, integendeel. Alleen mannen die dan ineens in een geitewollensok veranderen en alleen nog maar heel zachtjes kunnen praten (ook als de baby er helemaal niet bij is) daar krijg ik dan weer wel jeuk van.
Wel nog even een interessant onderwerp trouwens, ik hoorde Q laatst ook al zeggen dat MM dan minstens twee 'papadagen' zou willen en ik zie Ll nu ook zeggen dat ie de spuit niet bij de moeder wil dumpen en zelf lekker gaan werken maar eh... hoe zien jullie dat voor je dan? Je moet tegenwoordig al haast allebei fulltime werken wil je alles een beetje kunnen financieren
PP is private practicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is PP dan?
Hou de beer maar goed vast dan waai je nie weg
Oh dat zegt me ook helemaal niksquote:
Er zijn helaas nog veel te weinig bazen die mannen minder laten werken als ze vader worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das een goeie vraag en ligt natuurlijk geheel aan hoeveel je beiden verdiend en wat mogelijk is op het werk. Maar ik denk als ik er zo ff snel over nadenken iets van beide 1,5 dagen minder werken, dan werk je samen nog 56 uur in de week, moet dus wel een redelijk inkomen zijn. En dan 1 dagje koter op creche en één dagje bij opa/oma ofzo?
Maar goed, das zo ff natte vingerwerk, het is natuurlijk maar de vraag hoe dat uitpakt in theorie. Sowieso eerst maar eens een vriendin vinden, en dan zien we wel weer verder. Eerst ook oefenen natuurlijk, anders worden t geen mooie babies![]()
Nee ik heb nog geen nesteldrang wat babies betreft...
Ik was niet van plan om de hele week bij het kind te blijven. Dus ik wil er zeker wel naast werken. Liefst voor 30u per week. Dus dan kan MM mooi 2 dagen vrijnemen terwijl ik iig die dagen lekker aan de slag gaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Maar er is niets mis met mannen die van babies houden, integendeel. Alleen mannen die dan ineens in een geitewollensok veranderen en alleen nog maar heel zachtjes kunnen praten (ook als de baby er helemaal niet bij is) daar krijg ik dan weer wel jeuk van.
Wel nog even een interessant onderwerp trouwens, ik hoorde Q laatst ook al zeggen dat MM dan minstens twee 'papadagen' zou willen en ik zie Ll nu ook zeggen dat ie de spuit niet bij de moeder wil dumpen en zelf lekker gaan werken maar eh... hoe zien jullie dat voor je dan? Je moet tegenwoordig al haast allebei fulltime werken wil je alles een beetje kunnen financieren![]()
Leg wat FLINKE stenen op de potgrond, werkte hier prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morrizzzzzz![]()
![]()
Ik heb net heel huishoudelijk een pot van een plant in plastic folie ingepakt. Mijn huis is verdoriie geen archeologiekamp!Iedere dag wordt de pot omgegraven.
![]()
Eens kijken of dit een barrière opwerpt en - ook belangrijk- of de plant het overleeft.![]()
En verder wil ik boodschappen gaan doen maar zit nu op de postbode te wachten want misschien krijg ik vandaag wel een pakketje. Hij komt meestal pas om half 1 en da's balen, want ik heb nu honger en geen luns in huis.
Middag!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leg wat FLINKE stenen op de potgrond, werkte hier prima.
Goedemorgen overigens, ik ben er weer.
True that... alleen heeft mijn kerel wel een hele stoere baasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog veel te weinig bazen die mannen minder laten werken als ze vader worden.
Hell, er zijn zelfs nog veel te weinig bazen die vrouwen dan minder laten werken!
Dan heb je of een briljant inkomen, of een heel lage hypotheek, of allebei. En dan bof je dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, ik kan met mijn inkomen en mijn hypotheek zelfs een kind in mn eentje bekostigen als het moet hoor, het hangt er gewoon af wat voor levensstandaard je persé wil handhaven, en ik denk niet eens dat je een kind te kort zou hoeven doen hoor, met minder geld
Das waar.. Ligt er ook helemaal aan wat voor werk je doet en hoe dat daar mogelijk is. En hoeveel je er dan netto op achteruit gaat. Vaak als je eerst samen fulltime werkt en beiden redelijke baan hebt heb je wel vrij hoge levensstandaard. En als je dan ineens én minder gaat werken én kosten hebt aan een kind dan moet je wel ff flink aanpassen (en dus daartoe bereid zijn).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog veel te weinig bazen die mannen minder laten werken als ze vader worden.
Hell, er zijn zelfs nog veel te weinig bazen die vrouwen dan minder laten werken!
Nou ik heb alleen een balkon en ik denk niet dat mijn kind een vreselijke pauperkutjeugd zou hebben omdat ie geen tuin zou hebben hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je of een briljant inkomen, of een heel lage hypotheek, of allebei. En dan bof je dus
Maar je hebt wel gelijk, want ik zou wel persé een tuin willen als ik een kind zou hebben. Ik zou niet mijn tuin inruilen voor een balkon als ik daardoor een dag minder zou kunnen werken. Dat klinkt vast weer heel fout
Maar dan heb je samen ongeveer 1 inkomen. De dagen dat MM niet werkt, werk jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om de hele week bij het kind te blijven. Dus ik wil er zeker wel naast werken. Liefst voor 30u per week. Dus dan kan MM mooi 2 dagen vrijnemen terwijl ik iig die dagen lekker aan de slag ga
Nee ok, uiteraard maak je bakken geld een kind niet gelukkig. Maar feit is wel gewoon dat een kind geld kost. Veel geld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen een balkon en ik denk niet dat mijn kind een vreselijke pauperkutjeugd zou hebben omdat ie geen tuin zou hebben hoor![]()
En nee mijn inkomen is niet briljant ( I wish ) en nee mijn hypotheek is ook echt niet heel laag, dus ik bof helemaal niet.
Maar ik denk dat je je verkijkt op wat belangrijk is dat je je kind te bieden hebt mss.
Of dat we daar gewoon een hele andere kijk op hebben
Mijn vriend is gewoon fulltime blijven werken en doet daarnaast ook nog een opleiding erbij. Ik werkte eerst 24 uur, maar sinds 4 weken werk ik nog maar 12 uur totdat onze zoon naar de basisschool gaat. Dan wil ik weer wat meer gaan werken. Het is prima geregeld nu vinden wij zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Wel nog even een interessant onderwerp trouwens, ik hoorde Q laatst ook al zeggen dat MM dan minstens twee 'papadagen' zou willen en ik zie Ll nu ook zeggen dat ie de spuit niet bij de moeder wil dumpen en zelf lekker gaan werken maar eh... hoe zien jullie dat voor je dan? Je moet tegenwoordig al haast allebei fulltime werken wil je alles een beetje kunnen financieren![]()
*terugzwaait*quote:
Ho ho, geen woorden over pauperkutjeugd in mijn mond leggen, stouterd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen een balkon en ik denk niet dat mijn kind een vreselijke pauperkutjeugd zou hebben omdat ie geen tuin zou hebben hoor![]()
En nee mijn inkomen is niet briljant ( I wish ) en nee mijn hypotheek is ook echt niet heel laag, dus ik bof helemaal niet.
Maar ik denk dat je je verkijkt op wat belangrijk is dat je je kind te bieden hebt mss.
Of dat we daar gewoon een hele andere kijk op hebben
Mijn geld vliegt ook met bakken de deur uit. Terwijl MM elke maand toch echt flink overhoudt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan heb je samen ongeveer 1 inkomen. De dagen dat MM niet werkt, werk jij.
Ik zal wel in een verkeerde regio wonen denk ik, want met 1 inkomen begin je hier vrij weinig met huis en kind.
Het kan ook goed dat ik iets financieel verkeerd doe hoor, maar het vliegt met bakken de deur uit terwijl ik voor mijn gevoel niets bijzonders doe
Ja maar kijk, ik hoor dat dus wel vaker, dat mensen roepen dat kinderen onbetaalbaar zijn. Maar ze hebben wel allemaal 2 auto's voor de deur staan en vinden luxe dingen onmisbaar in hun leven. Tja dan MOET je idd wel alletwee fulltime werken, maar dat is dan niet omdat je kind zoveel geld kost eigenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, geen woorden over pauperkutjeugd in mijn mond leggen, stouterd!
Ik zei dat IK een tuin zou willen houden, omdat IK het leuk zou vinden om met mijn kind in de tuin te spelen. Helemaal niet dat dat een noodzaak is om een kind gelukkig te maken, je kunt er ook mee naar het park
Gaf alleen mijn persoonlijke voorkeur aan. Als ik een dag minder zou kunnen werken maar dan wel mijn tuin moest inleveren, zou ik het niet doen.
Maar goed... als... als... als.... SCHMALS!
True. Maar aan de andere kant... Baloe kost ook bakken met geld. Soms wel 200 a 300 euro per maand. En toch weet ik dat zelf nog op te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar.. Ligt er ook helemaal aan wat voor werk je doet en hoe dat daar mogelijk is. En hoeveel je er dan netto op achteruit gaat. Vaak als je eerst samen fulltime werkt en beiden redelijke baan hebt heb je wel vrij hoge levensstandaard. En als je dan ineens én minder gaat werken én kosten hebt aan een kind dan moet je wel ff flink aanpassen (en dus daartoe bereid zijn).
Het feit dat je veel auto's en bakfietsen en een duur huis hebt neemt toch ook niet weg dat kinderen duur zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar kijk, ik hoor dat dus wel vaker, dat mensen roepen dat kinderen onbetaalbaar zijn. Maar ze hebben wel allemaal 2 auto's voor de deur staan en vinden luxe dingen onmisbaar in hun leven. Tja dan MOET je idd wel alletwee fulltime werken, maar dat is dan niet omdat je kind zoveel geld kost eigenlijk![]()
Mijn zusje heeft dr drie, ze hebben twee auto's, twee bakfietsen en een huis van 650.000.
En dan zeggen ze nog dat de kids zo duur zijn![]()
Het is ook allemaal zo persoonlijk vind ik, wat je wil en wat je denkt nodig te hebben en zo
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar over dat huis hoor je ze niet he, dat is onmisbaar, en die auto's ook, maar dat de kinderen zo veel geld kosten dat moet dan wel meelij wekken of zo, dat snap ik dus niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat je veel auto's en bakfietsen en een duur huis hebt neemt toch ook niet weg dat kinderen duur zijn?Als je arm bent zijn kinderen duur, maar als je rijk bent zijn kinderen ook duur. Die zooi die je allemaal aangesmeerd krijgt omdat je kind dat perse nodig heeft (vroeger niet, toen bestond het nog niet eens, maar goed) is natuurlijk belachelijk duur. Luiers zijn heel erg duur, kinderopvang is erg duur (!) en ga zo maar door.
Maar dat mag je dan ineens niet meer zeggen als je twee auto's hebt ofzo?
Hij was echt zo goed in bed en zo heerlijk machoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, wat een ellende is dat.
Maar hij zag er wel leuk uit.
* nokwanda is blij met haar vent die zowel haantje is als vrouwelijke kanten heeft en zooooo lief keuvelt met de katten hier en een dierensoftie is en huishoudelijk is en zo
Ja, ik snap dat ook wel hoor, echt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ff zonder dollen, ik snap echt wel wat je bedoelt hoor. Je hoeft niet naar de Efteling a 40 euro per persoon als in het bos wandelen en chocomel drinken minstens zo leuk kan zijn. En je kunt een box makkelijk ook op Marktplaats kopen voor een tientje. Je kunt zelf heel wat doen om het minder duur te maken.
Maar feit blijft dat mensen zich er vaak op verkijken, op 'minder werken als het kind er is' en de kosten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Katoenen luiers Greys![]()
En kinderopvang is niet zo duur meer tegenwoordig. Je krijgt 2/3 van de belastingdienst.
En toch valt dat ook allemaal wel mee. Luiers vind ik zelf helemaal niet zo duur, ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor merk je neemt. En de kinderopvang kost ons na toeslagen van de belasting zo'n 50 euro in de maand voor 1 dag per week. Dat is nog te overzien vind ik..Je kan het zo goedkoop of duur maken zoals je zelf wilt. Ik zie ook het nut niet in van 2 bakfietsen overigensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat je veel auto's en bakfietsen en een duur huis hebt neemt toch ook niet weg dat kinderen duur zijn?Als je arm bent zijn kinderen duur, maar als je rijk bent zijn kinderen ook duur. Die zooi die je allemaal aangesmeerd krijgt omdat je kind dat perse nodig heeft (vroeger niet, toen bestond het nog niet eens, maar goed) is natuurlijk belachelijk duur. Luiers zijn heel erg duur, kinderopvang is erg duur (!) en ga zo maar door.
Denk dat dat ook wel met de jaren komt. Moet er nu ook echt niet aan denken nog.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
-knip-
Ik moet wel heel eerlijk zeggen, dat ik er misschien wel moeite mee zou hebben. Als ik iets wil koop ik het namelijk ook gewoon. Ik vraag me nu eigenlijk af of ik het stoer ga vinden om dat op te geven
Katoenen luiers zijn net zo duur als die wegwerp gevallen. Denk maar eens aan alle keren dat je de p**p eruit moet spoelen in de wc. De wasbeurten, wasmiddel, aanschaf etc etc etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En kinderopvang is niet zo duur meer tegenwoordig. Je krijgt 2/3 van de belastingdienst.
Misschien bedoelde oh-oh de verdeling van het totaal inkomen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je 2/3 van de belastingdienst ongeacht je inkomen? Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat naar je inkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je 2/3 van de belastingdienst ongeacht je inkomen? Is dat echt zo?
Want ik had het idee dat degenen met een hoog inkomen dan gewoon toch weer een berg geld aan de kinderopvang kwijt waren... Of is dat anders tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
En toch valt dat ook allemaal wel mee. Luiers vind ik zelf helemaal niet zo duur, ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor merk je neemt. En de kinderopvang kost ons na toeslagen van de belasting zo'n 50 euro in de maand voor 1 dag per week. Dat is nog te overzien vind ik..Je kan het zo goedkoop of duur maken zoals je zelf wilt. Ik zie ook het nut niet in van 2 bakfietsen overigens
Lastig lastigquote:
Mijn buurvrouw had katoenen luiers. Je wast toch al veel met een baby. Mijn mening is dat het goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Katoenen luiers zijn net zo duur als die wegwerp gevallen. Denk maar eens aan alle keren dat je de p**p eruit moet spoelen in de wc. De wasbeurten, wasmiddel, aanschaf etc etc etc.
En kinderopvangtoeslag breek me de bek niet open want daar zitten nog wel wat addertjes onder het gras vooral voor de gastouders.
Gevalletje Evelien!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, die twee bakfietsen![]()
Serieus he, zij brengt ze 's morgens ( drie stuks oudste is 4, dus dat moet wel met een bakfiets ) en hij haalt ze 's middags en ze wonen zo onpraktisch dat ze de auto's ver weg hebben staan, dus als het regent dan moeten ze dat wel met bakfietsen doen. Want lopend met een kinderwagen kost hun te veel van hun kostbare tijd.
En met die twee bakfietsen staat hun tuintje in hun kapitale pand VOL.
Daar pas geen kind meer bij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |