Misschien moet jij ff de commissie bellen waar die lange lijst van Zalm zijn successen blijftquote:Op maandag 22 februari 2010 12:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
BoehoeMisschien moet je die bronnen bij de commissie melden, dan kunnen ze natuurlijk nog van inzicht veranderen.
Het rapport van de commissie moet nog uitkomen, wacht geduldig af.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff de commissie bellen waar die lange lijst van Zalm zijn successen blijft![]()
Precies daarom moet hij in 2011 wellink opvolgen bij DNB en kan hij die k*t klus die ABN heet voortijdig verlatenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het rapport van de commissie moet nog uitkomen, wacht geduldig af.Desalniettemin is de glans bij Zalm er nu wel een beetje af. Waar hij voorheen nog geroemd werd door veel mensen als een goede minister, is er sinds de DSB-affaire veel meer discussie rondom zijn persoon. Hij zal hard aan de bak moeten om dat imago weer op te vijzelen. Een lastige klus daar er met ABN-Amro/Fortis niet zo heel veel successen te behalen zullen zijn, ik waag het te betwijfelen of al het geld dat er in is gestopt er ooit weer uit gaat komen.
Speculatie. En die laatste opmerking persoonlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zalm treft geen blaam als DSB'er
ONGELOOFELIJK !!!!! IK weet uit zeer betrouwbare bronnen dat meneertje zelfs zeer actief was met productontwikeling. (150 % van de executiewaarde) Echt een schande dat deze man weer ontsnapt !!!!!!!Wij lijken wel een bananen republiek.
zalm is een van de grootste viespeuken op deze aartbol misselijk wort ik als ik zijn smoel zie
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef TheFrankey het volgende:
Dat jij persoonlijk iets tegen Zalm hebt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij voor iedereen een grote boeman is.
Dat is dan niet geheel duidelijkquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
alle opmerkingen zijn niet van mij maar gekopieerd uit het telegraaf artikel
Wil je er voortaan dan quotes omheen zetten?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je zelf zat te stuiteren achter de PC.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
hmmmmquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kijk eens aan, goed nieuws. Van een doofpot is echt geen sprake ikweethetookniet, Zalm heeft prima gefunctioneerd als CFO. .............................
Je bent netzoals Bolkesteijn van harte uitgenodigd om de lange lijst van al zijn successen hier op te schrijven zodat heel Fok kan zien dat mijn berichtgeving eenzijdig onjuist en onvolledig isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef TheFrankey het volgende:![]()
En nu is het genoeg. De TT geeft een vragende stelling aan. Maar er worden eigenlijk alleen door 1 iemand zeer subjectief berichten geplaatst die enkel negatief zijn.
Ik wou dat dit topic uit mijn AT kon
Waarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:17 schreef capricia het volgende:Komen jullie naar de AEX-meet
Waar en wanneer? Das nog niet echt duidelijk...maar wel ergens in de randstad, en ik denk in maart ergens..een zaterdag of een vrijdag of zo.quote:
Ik kan je echt verzekeren dat het geen neplach is. Ik vind de grijnzen van Verhagen en Bos veel enger.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:43 schreef VanLotje het volgende:
Die overdreven neplach geeft me gewoon plaatsvervangende schaamte
Onderbouw je die meningen ook even met linkjes uit het internetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo even uit m'n hoofd:
- Langst zittende minister ooit
- Soepele introductie van de Euro
- Een vuistregel voor begrotingsdiscipline introduceren (Zalm-norm)
Wat heb jij een verwrongen wereldbeeld zeg...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er is dus iets heel erg mis in NL dat zoiets kan en mag gebeuren
Ik stel voor dat we gelijk maar ff Dirk Scheringa minister van Financien maken en Nijpels staatssecretarisWat een zelfreinigend vermogen zeg
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat heb jij een verwrongen wereldbeeld zeg...
Ik vraag me af wie hier nu last van een verwrongen wereldbeeld heeftquote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat heb jij een verwrongen wereldbeeld zeg...
AFM= Alleen Flinke Missers en dat blijft zo maar als je die club van incompetente debielen die jezelf hebt opgericht als Zalm zijnde dan zelf niet eens serieus neemt wat moet je dan met Zalm zijn geloofwaardigheid en de AFM die dus niets heeft te vertellenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik dacht dat jij de AFM een grote criminele faaltent vond? Nu loop je er ineens mee weg...
En waarom is de STE opgevolgd door de AFMquote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
De AFM was een logische opvolger van de STE, dus in dat opzicht vind ik het niet raar. .............
De STE hield toezicht op het echte effectenverkeer, worden orders adequaat uitgevoerd en geadministreerd, hebben de banken hun interne controle van dit verkeer op orde, zijn er aanwijzingen voor ongewenste activiteiten op de effectenmarkt (handel met voorkennis). De AFM heeft een bredere rol, namelijk naast toezicht op het effectenverkeer ook toezicht houden op consumentenmarkten voor financiële producten. De naam van de AFM dekt dus beter de taken van de AFM, ook is het vanuit organisatorisch oogpunt handig om, als de taken van een organisatie omvangrijk worden uitgebreid, daar een naamswijziging aan te koppelen. Een vers begin zeg maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
En waarom is de STE opgevolgd door de AFM
En dat is dus niet het echte verhaal, het echte verhaal heb ik beschreven boven jouquote:Op maandag 1 maart 2010 17:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De STE hield toezicht op het echte effectenverkeer, worden orders adequaat uitgevoerd en geadministreerd, hebben de banken hun interne controle van dit verkeer op orde, zijn er aanwijzingen voor ongewenste activiteiten op de effectenmarkt (handel met voorkennis). De AFM heeft een bredere rol, namelijk naast toezicht op het effectenverkeer ook toezicht houden op consumentenmarkten voor financiële producten. De naam van de AFM dekt dus beter de taken van de AFM, ook is het vanuit organisatorisch oogpunt handig om, als de taken van een organisatie omvangrijk worden uitgebreid, daar een naamswijziging aan te koppelen. Een vers begin zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |