Moesten jullie nou net de Sharks uitkiezen voor die overwinning?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Katth het volgende:
Eindelijk weer een overwinning![]()
The Great 8 weer met 2 goals.
WOWquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:23 schreef Katth het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_ijshockey.html
WTF
Awww geen report van Sharks?quote:
Ik kan ze wel in een fotoverslagje op FOK!sport plaatsen. Daarvoor moet ik ze echter zelf op de server van FOK! zetten, dus als je ze naar mij toe kan mailen zou dat tof zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:21 schreef RedemptioN het volgende:
ik zal kijken wanneer ik de foto's van de leafs - penguins kan sharen! hebben jullie een goede host waar ik ze naar kan sturen? zal ook wat meer erover posten als ik terug ben in nederland
Die heb ik vorige week al in een verslag verwerkt, anders had ik het wel gedaan. Kheb die wedstrijd namelijk wel live gezien en dan kun je toch net even een leuker verslag schrijven.quote:
Zit je alleen maar te stangenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al in een verslag verwerkt, anders had ik het wel gedaan. Kheb die wedstrijd namelijk wel live gezien en dan kun je toch net even een leuker verslag schrijven.
Weet ik, maar als ik dan niet reageer is het stangen ook niet leuk meer toch?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik dan niet reageer is het stangen ook niet leuk meer toch?
Halen mijn Bolts eens het FoK! nieuws, is het met een dikke nederlaagquote:
Haha lachen. In de hectiek van de laatste minuut met zo'n stand kan ik het me wel voorstellen dat de refs het niet zo snel opmerken, maar daar staan ze natuurlijk wel voor op het ijs.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Saviola het volgende:
[..]
Halen mijn Bolts eens het FoK! nieuws, is het met een dikke nederlaag![]()
Check dit trouwens![]()
Laatste minuut van MTL-Colorado, de Avs staan voor dus MTL gooit er een extra aanvaller in..
[ afbeelding ]
Moet je eens tellenen nog scoorden ze niet.. en nog beter, geen enkele van de refs merkte het ook maar op.
2-0, weer Ovechkin.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:17 schreef Katth het volgende:
The Great 8's eerste goal in de powerplay 1-0 tegen Nashville.
Echt? Hoeveel? Waar zitten die?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef nyny83 het volgende:
Daarbij heb je ook nog refs langs de kant van het ijs die ze kunnen inseinen. Wel erg leuk opgemerkt
je hebt toch van die video reviewers? Die ook in actie komen als er bijvoorbeeld iemand met zijn stick boven de lat een goal maakt?quote:
Dat is waar. Maar zij mogen volgens mij niet uit eigen beweging de refs ergens op attenderen. Volgens mij mogen zijn alleen door refs gevraagd worden en is het puur voor video reviewing (en om te kijken wie scoort, wie een plusje en wie een minnetje krijgt enzo...quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je hebt toch van die video reviewers? Die ook in actie komen als er bijvoorbeeld iemand met zijn stick boven de lat een goal maakt?
Handig om te weten. En de refs hebben inderdaad zitten slapen. Tenminste eentje zou het wel gezien moeten hebben. Ze doen toch altijd 1 scheids per speelhelft? Dan zou degene van de andere speelhelft het moeten kunnen zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef MutedFaith het volgende:
Een video goal judge mag alleen een mening geven over het al dan niet toekennen van een doelpunt, en dan nog alleen als het door de ref gevraagd wordt. Ze kunnen niet op eigen initiatief mogelijke straffen enzo doorgeven.
De linesmen hebben gewoon staan slapen. Bij zo'n stand, op zo'n moment horen ze gewoon op te merken dat er een speler teveel staat.
Zeker niet slecht. Einde aan een 7 game win streak voor de Rangers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:54 schreef nyny83 het volgende:
7-3 gewonnen!Niet slecht tegen een team in vorm.
Da's maar goed ook want ze waren hard op weg de predictions op Fok! door de war te schoppen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Einde aan een 7 game win streak voor de Rangers.
Precies! Maar dat zijn o.a. de Avalanche en Blue Jackets ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:31 schreef JeanBeliveau het volgende:
[..]
Da's maar goed ook want ze waren hard op weg de predictions op Fok! door de war te schoppen!
Die voorspelling heb ik gemist denk ik. Weet je zo nog in wel topic # deze staat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat zijn o.a. de Avalanche en Blue Jackets ookAnyway, we zien aan het einde wel hoe mijn voorspellingen waren... ik hoop op minimaal 75% goed
Uiteindelijk dus nog 3-3 geworden maar de Islanders toch gwonnen met 4-3 in de soquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:39 schreef nyny83 het volgende:
3-1 Islanders na 2 perioden. Ik ga slapen
oeff, die gaan we nog terug zien in hits van de week/maand/jaar :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Saviola het volgende:
Probeert nog weer recht te staan maar valt gewoon opnieuw
Deze situatie is compleet anders. Normaal kun je anticiperen op lichaamsbewegingen van de aanvallers etc.... dit is gewoon een puck die ineens van richting wordt veranderd. Je ziet toch ook heel veel deflection goals? Daar kun je dit meer vergelijken mijns insziens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Saviola het volgende:
Met een reflex? Daarvoor ben je toch een NHL goalie..
Reguliere seizoen zegt nog niet alles he... ik hoef alleen maar naar mijn Sharks te wijzen afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Saviola het volgende:
Pens uiteindelijk 'gewoon' weer gewonnen. 7de op rij al, voor wie eraan twijfelde of ze nog opnieuw de grootste titelkandidaat waren
Geweldig dit, moeten ze voor het voetbal ook doen.quote:NEW YORK (October 24, 2009) – Carolina Hurricanes forward Tuomo Ruutu has been suspended for three games, without pay, for a boarding infraction Friday night in NHL Game #129 against the Colorado Avalanche.
Under the terms of the Collective Bargaining Agreement and based on the annual average value of his contract, Ruutu will forfeit $59,067.36 in salary. The money goes to the Players’ Emergency Assistance Fund.
Yup, Atlanta was helemaal niet slecht afgelopen donderdag, maar Capitals hadden net wat meer geluk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:40 schreef nyny83 het volgende:
Die Kane is echt fokking goed trouwens. Armstrong speelt ook wel aardig tot dusverre.
Hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:47 schreef nyny83 het volgende:
Omfg... zie het nu pas, maar die Hedberg (goalie) heeft gewoon een spongebob helm
Zuur... Heb je video replay en dan krijg je alsnog dit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:13 schreef nyny83 het volgende:
No goal, terwijl hij wel over de doellijn was voordat de goal van zijn plek afging... jammer.
edit: Whahaha die Sharks-commentator is echt kwaad. Kovalchuk is trouwens out door een schot op de voet.
NHL verklaarde dat de scheids gefloten had VOOR de goal. However.. ze lieten een geluidsfragment horen waaruit bleek dat er pas werd gefloten VER NADAT de puck over de lijn was.
En zul je altijd zien dat vlak daarna de Thrashers 3-1 maken.
Het is nu 44 tegen 19 op de face off.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef nyny83 het volgende:
Raar... toen de Caps tegen de Sharks speelden waren ze het beste face-offteam van de NHL.
Hmm geen idee, zou goed kunnen dat het conditie als je ze ziet knallen in 1st period. ze zijn nu geloof ik 17 goals tegen en 6 voor in 3rd period. Dat zijn wel slechte cijfers ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef nyny83 het volgende:
Gratz... Islanders geven het wel vaak weg tegen het einde. Zou het faalangst of een gebrek aan conditie zijn?
Das echt bizar veel.. (en dramatisch voor mijn fantasy team aangezien ik Bäckström en Morrisson heb daarinquote:
Snap ik ook niets van. Zijn op papier juist minder geworden dan vorig seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef Saviola het volgende:
Van dat Colorado snap ik trouwens ook helemaal niets meer. Die winnen nu gewoon weer van Detroit en zijn 8-2-1 ofzo?
Mooi, hopelijk zijn de Flyers aangeslagen, want ze komen dinsdag naar Washingtonquote:
Gaat lekker voor Rangers 2-0 nu. Gaborik scoorde net in de powerplay, zijn 9e alweer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Overzicht week 44
Vanavond ff Coyotes - Rangers kijken denk ik, lijkt me wel een aardige wedstrijd.
Ze spelen sterk 1e periode.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef nyny83 het volgende:
Speciaal voor Saviola:
[NHL] Lightning op de goede weg
't Zit in ieder geval mee!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef WasQ het volgende:
Detroit zit in de hoek waar de klappen vallen. Viel eerder Franzen al voor 4 maanden uit, nu heeft Filppula zijn pols gebroken. Was al het gehele seizoen elke wedstrijd een van de drie beste spelers bij de Wings, en nu ligt hij er dus ook een maandje of twee uit... Zucht...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:36 schreef Irrem het volgende:
Waar zijn de Canucks mee bezig zeg. Verloren van de Ducks met 7-2
Ovechkin geblesseerd uitgevallenquote:Op maandag 2 november 2009 01:47 schreef nyny83 het volgende:
Ook maar even Blue Jackets @ Caps gekeken. Leuke wedstrijd, vooral de derde periode. Blue Jackets wonnen uiteindelijk 5-4 in OT.
Dit is best wel een leuk cadeau, iedereen hier is denk ik wel jaloers op je. Laten we hopen dat je wel zin hebt, want hoe het nu gaat met de Ducksquote:Op donderdag 5 november 2009 06:08 schreef maartena het volgende:
Heb van mijn vrouw voor 10-jarig huwelijk 3 x 2 kaartjes gekregen, een 3-pack special!
Ga naar de volgende wedstrijden, allemaal in het Honda Center in Anaheim:
17 Januari: Flames @ Ducks
10 Februari: Oilers @ Ducks
3 Maart: Avalanche @ Ducks
Ja het is echt dweilen momenteel...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:03 schreef Doler12 het volgende:
Dit is best wel een leuk cadeau, iedereen hier is denk ik wel jaloers op je. Laten we hopen dat je wel zin hebt, want hoe het nu gaat met de Ducks
Dat was de laatste wedstrijd waar ik naar toe ben geweest..... Mijn vrouw had de teams/data uitgezocht trouwens, en dacht toch dat ze een aardig lijstje bij elkaar heeft getrommeld qua teams. Flames heb ik al eens zien spelen, maar Oilers en Avalanche nog niet.quote:
quote:
Sharks hebben nog meer blessuresquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:04 schreef WasQ het volgende:
Het lijkt even goed te gaan inderdaad. Winnen van de Sharks is niet niks, en dat met zoveel absenten... Dat wordt wat, als die ook weer terug zijn!
7-4 Capitalsquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Katth het volgende:
Vanavond nog een keer, nu in Washington tegen de Panthers
Klopt, ik zit nu Pens @ Sharks te kijken, maar dat is alleen maar omdat ik in slaap viel vlak voordat de wedstrijd om 1.00 uur begonquote:Op zondag 8 november 2009 03:43 schreef Doler12 het volgende:
Echt jammer dat NHL wedstrijden altijd zo laat worden uitgezonden, vooral in het westen van de VS is het altijd op een kut tijd hier in Nederland.
Tja.... ze worden natuurlijk NA werktijd uitgezonden, doorgaans beginnen wedstrijden dus om 19:00 of 20:00 op de plek van het thuis spelende team.....quote:Op zondag 8 november 2009 03:43 schreef Doler12 het volgende:
Echt jammer dat NHL wedstrijden altijd zo laat worden uitgezonden, vooral in het westen van de VS is het altijd op een kut tijd hier in Nederland.
Het is te hopen, want dat is eenquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Saviola het volgende:
Die 'upper body injury' van Ovechkin is blijkbaar toch vrij serieus want hij is nog 4 tot 5 weken out![]()
Hoop maar dat al die Russen weer fit raken voor de Olympics zeg. Ovechkin, Malkin, Kovalchuk, Gonchar, Markov.. allemaal geblesseerd op dit moment
Voor Ovechkin is niets officieel naar buiten gekomen, dus hopen dat het niet waar is. Tot nu toe is het maar een gerucht.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Saviola het volgende:
Die 'upper body injury' van Ovechkin is blijkbaar toch vrij serieus want hij is nog 4 tot 5 weken out![]()
Hoop maar dat al die Russen weer fit raken voor de Olympics zeg. Ovechkin, Malkin, Kovalchuk, Gonchar, Markov.. allemaal geblesseerd op dit moment
nou..quote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor Ovechkin is niets officieel naar buiten gekomen, dus hopen dat het niet waar is. Tot nu toe is het maar een gerucht.
*edit*
Hij is alweer aan het trainen en schiet slapshots zonder pijn, dus lijkt me zeker geen 4-5 weken.
http://capitals.nhl.tv/team/console.jsp?catid=-6&id=50985
quote:ARLINGTON, Va. -- Alex Ovechkin says he was joking when he told a reporter over the weekend that he could be out more than a month.
The Washington Capitals star practised lightly Monday and said he would actually miss about a week.
He hasn't played since leaving a Nov. 1 game against Columbus after he was hurt in a scrum. The Capitals said last week that Ovechkin, whose 14 goals and 23 points lead the team, was week to week with what they called an upper-body problem.
Ovechkin, who was quoted by Yahoo! on Saturday night as saying he could miss four or five weeks, insisted his left shoulder was not affected by the still unspecified injury, animatedly flexing the joint and telling reporters with a smile, "The shoulder's fine, see?"
Capitals coach Bruce Boudreau ruled Ovechkin out for Wednesday's home game against the New York Islanders, but held out hope that his superstar could be ready by the weekend. Washington hosts Minnesota on Friday and travels to New Jersey on Saturday.
Heb alleen de 1e periode gezien, maar daarin vond ik toch echt de Bruins de betere partij. Uiteindelijk hebben ze ook gewonnen zie ik 3-0.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:31 schreef nyny83 het volgende:
Nog iemand Pens@Bruins aan het kijken?
Pens iets sterker, maar Bruins krijgen de betere scoringskansen imo.
In het begin van de periode waren de Pens sterker en toen postte ikquote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Heb alleen de 1e periode gezien, maar daarin vond ik toch echt de Bruins de betere partij. Uiteindelijk hebben ze ook gewonnen zie ik 3-0.
Mjah leuke wedstrijden inderdaad. Islanders zijn echt een stuk beter dan vorig jaar. Wat de komst van 1 rookie wel niet kan doen met het vertrouwen van een team.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:31 schreef Katth het volgende:
11 ronden in de shootout nodig gehad![]()
Ze hebben nu 3x tegen elkaar gespeeld en 2x is de wedstrijd beslist in OT en nu 1x SO, teams zijn lekker aan elkaar gewaagd.
13 zelfs!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef Katth het volgende:
Gaan de Canes er nog bovenop komen? Ziet er niet goed uit, geen wedstrijd gewonnen laatste 10.
Detroit komt er wel weer bovenop johquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef WasQ het volgende:
Bizar! Detroit wint met 9-1, en dat met zoveel blessures en een slechte vorm. Mooi ook om te zien dat de punten vrij eerlijk over het team verdeeld zijn, iedereen heeft bijgedragen aan de overwinning!
Mij te duurquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Katth het volgende:
Toch blij dat ik Center Ice account heb.
Strijk het uit over het hele seizoen en het is niks.quote:
Op zich niet, maar ik kan lang niet altijd kijken omdat het allemaal 's nacht is. Als de wedstrijden vroeger in de avond zouden zijn (laten we zeggen 23.00 uur) zou ik het veel eerder overwegen. Maargoed, dat is voor de Amerikanen weer geen handige tijdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Strijk het uit over het hele seizoen en het is niks.
Dat is ook zo. Ik kan ook niet altijd live kijken, maar de dag erna kijk ik veel wedstrijden alsnog.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik kan lang niet altijd kijken omdat het allemaal 's nacht is. Als de wedstrijden vroeger in de avond zouden zijn (laten we zeggen 23.00 uur) zou ik het veel eerder overwegen. Maargoed, dat is voor de Amerikanen weer geen handige tijd
En aan degenen die die 4 goals hebben gemaakt! En de goalie van de Caps die er 4 doorlaat!quote:Op zondag 15 november 2009 02:37 schreef Katth het volgende:
Devils nu 4 unanswered goals en staan dus 4-2 voor en dat alles hebben ze te danken aan Brodeur.
Zonder Brodeur hadden ze die kans niet gehad.quote:Op zondag 15 november 2009 02:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En aan degenen die die 4 goals hebben gemaakt! En de goalie van de Caps die er 4 doorlaat!
3-3 al? Ik zie 2-2 staan op nhl.comquote:Op zondag 15 november 2009 03:07 schreef maartena het volgende:
We got ourselves a hockey game!
3-3 alweer bij Ducks @ Redwings, veel actie!
De 3-2 en de 3-3 zijn in de afgelopen 5 minuten gescoordquote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef nyny83 het volgende:
3-3 al? Ik zie 2-2 staan op nhl.com
Cool, heb daar delen van gezien (in de pauzes van de Sharks). Zag eruit als een interessante wedstrijd ook.quote:Op zondag 15 november 2009 04:12 schreef Katth het volgende:
En de Penguins winnen door een fout van Thomas.
Ja fucking triest van die refs zegquote:Op zondag 15 november 2009 04:22 schreef Katth het volgende:
Kings gewonnen in shootout van Tampa Bay. ik ga slapen
De refs maken echt veel fouten de laatste tijd zeg, ik zie wel meer van die rare dingen gebeuren. Laatst ook een highsticking tegen de Sharks gecalled terwijl een teamgenoot van die gozer zijn stick niet onder controle had.quote:Op zondag 15 november 2009 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja fucking triest van die refs zegMeszaros scoort de winning goal in OT maar ze keuren hem af wegens 'goalie interference' terwijl een verdediger van LA een forward van ons tegen de goalie opduwt. Belachelijk..
Het werd tijdquote:Op zondag 15 november 2009 23:47 schreef Katth het volgende:
Het is de Canes dan eindelijk gelukt in een shoot out tegen de Wilds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |