Tja.... ze worden natuurlijk NA werktijd uitgezonden, doorgaans beginnen wedstrijden dus om 19:00 of 20:00 op de plek van het thuis spelende team.....quote:Op zondag 8 november 2009 03:43 schreef Doler12 het volgende:
Echt jammer dat NHL wedstrijden altijd zo laat worden uitgezonden, vooral in het westen van de VS is het altijd op een kut tijd hier in Nederland.
Het is te hopen, want dat is eenquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Saviola het volgende:
Die 'upper body injury' van Ovechkin is blijkbaar toch vrij serieus want hij is nog 4 tot 5 weken out![]()
Hoop maar dat al die Russen weer fit raken voor de Olympics zeg. Ovechkin, Malkin, Kovalchuk, Gonchar, Markov.. allemaal geblesseerd op dit moment
Voor Ovechkin is niets officieel naar buiten gekomen, dus hopen dat het niet waar is. Tot nu toe is het maar een gerucht.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Saviola het volgende:
Die 'upper body injury' van Ovechkin is blijkbaar toch vrij serieus want hij is nog 4 tot 5 weken out![]()
Hoop maar dat al die Russen weer fit raken voor de Olympics zeg. Ovechkin, Malkin, Kovalchuk, Gonchar, Markov.. allemaal geblesseerd op dit moment
nou..quote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor Ovechkin is niets officieel naar buiten gekomen, dus hopen dat het niet waar is. Tot nu toe is het maar een gerucht.
*edit*
Hij is alweer aan het trainen en schiet slapshots zonder pijn, dus lijkt me zeker geen 4-5 weken.
http://capitals.nhl.tv/team/console.jsp?catid=-6&id=50985
quote:ARLINGTON, Va. -- Alex Ovechkin says he was joking when he told a reporter over the weekend that he could be out more than a month.
The Washington Capitals star practised lightly Monday and said he would actually miss about a week.
He hasn't played since leaving a Nov. 1 game against Columbus after he was hurt in a scrum. The Capitals said last week that Ovechkin, whose 14 goals and 23 points lead the team, was week to week with what they called an upper-body problem.
Ovechkin, who was quoted by Yahoo! on Saturday night as saying he could miss four or five weeks, insisted his left shoulder was not affected by the still unspecified injury, animatedly flexing the joint and telling reporters with a smile, "The shoulder's fine, see?"
Capitals coach Bruce Boudreau ruled Ovechkin out for Wednesday's home game against the New York Islanders, but held out hope that his superstar could be ready by the weekend. Washington hosts Minnesota on Friday and travels to New Jersey on Saturday.
Heb alleen de 1e periode gezien, maar daarin vond ik toch echt de Bruins de betere partij. Uiteindelijk hebben ze ook gewonnen zie ik 3-0.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:31 schreef nyny83 het volgende:
Nog iemand Pens@Bruins aan het kijken?
Pens iets sterker, maar Bruins krijgen de betere scoringskansen imo.
In het begin van de periode waren de Pens sterker en toen postte ikquote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Heb alleen de 1e periode gezien, maar daarin vond ik toch echt de Bruins de betere partij. Uiteindelijk hebben ze ook gewonnen zie ik 3-0.
Mjah leuke wedstrijden inderdaad. Islanders zijn echt een stuk beter dan vorig jaar. Wat de komst van 1 rookie wel niet kan doen met het vertrouwen van een team.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:31 schreef Katth het volgende:
11 ronden in de shootout nodig gehad![]()
Ze hebben nu 3x tegen elkaar gespeeld en 2x is de wedstrijd beslist in OT en nu 1x SO, teams zijn lekker aan elkaar gewaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |