Dit is best wel een leuk cadeau, iedereen hier is denk ik wel jaloers op je. Laten we hopen dat je wel zin hebt, want hoe het nu gaat met de Ducksquote:Op donderdag 5 november 2009 06:08 schreef maartena het volgende:
Heb van mijn vrouw voor 10-jarig huwelijk 3 x 2 kaartjes gekregen, een 3-pack special!
Ga naar de volgende wedstrijden, allemaal in het Honda Center in Anaheim:
17 Januari: Flames @ Ducks
10 Februari: Oilers @ Ducks
3 Maart: Avalanche @ Ducks
Ja het is echt dweilen momenteel...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:03 schreef Doler12 het volgende:
Dit is best wel een leuk cadeau, iedereen hier is denk ik wel jaloers op je. Laten we hopen dat je wel zin hebt, want hoe het nu gaat met de Ducks
Dat was de laatste wedstrijd waar ik naar toe ben geweest..... Mijn vrouw had de teams/data uitgezocht trouwens, en dacht toch dat ze een aardig lijstje bij elkaar heeft getrommeld qua teams. Flames heb ik al eens zien spelen, maar Oilers en Avalanche nog niet.quote:
quote:
Sharks hebben nog meer blessuresquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:04 schreef WasQ het volgende:
Het lijkt even goed te gaan inderdaad. Winnen van de Sharks is niet niks, en dat met zoveel absenten... Dat wordt wat, als die ook weer terug zijn!
7-4 Capitalsquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Katth het volgende:
Vanavond nog een keer, nu in Washington tegen de Panthers
Klopt, ik zit nu Pens @ Sharks te kijken, maar dat is alleen maar omdat ik in slaap viel vlak voordat de wedstrijd om 1.00 uur begonquote:Op zondag 8 november 2009 03:43 schreef Doler12 het volgende:
Echt jammer dat NHL wedstrijden altijd zo laat worden uitgezonden, vooral in het westen van de VS is het altijd op een kut tijd hier in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |