Moesten jullie nou net de Sharks uitkiezen voor die overwinning?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Katth het volgende:
Eindelijk weer een overwinning![]()
The Great 8 weer met 2 goals.
WOWquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:23 schreef Katth het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_ijshockey.html
WTF
Awww geen report van Sharks?quote:
Ik kan ze wel in een fotoverslagje op FOK!sport plaatsen. Daarvoor moet ik ze echter zelf op de server van FOK! zetten, dus als je ze naar mij toe kan mailen zou dat tof zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:21 schreef RedemptioN het volgende:
ik zal kijken wanneer ik de foto's van de leafs - penguins kan sharen! hebben jullie een goede host waar ik ze naar kan sturen? zal ook wat meer erover posten als ik terug ben in nederland
Die heb ik vorige week al in een verslag verwerkt, anders had ik het wel gedaan. Kheb die wedstrijd namelijk wel live gezien en dan kun je toch net even een leuker verslag schrijven.quote:
Zit je alleen maar te stangenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al in een verslag verwerkt, anders had ik het wel gedaan. Kheb die wedstrijd namelijk wel live gezien en dan kun je toch net even een leuker verslag schrijven.
Weet ik, maar als ik dan niet reageer is het stangen ook niet leuk meer toch?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik dan niet reageer is het stangen ook niet leuk meer toch?
Halen mijn Bolts eens het FoK! nieuws, is het met een dikke nederlaagquote:
Haha lachen. In de hectiek van de laatste minuut met zo'n stand kan ik het me wel voorstellen dat de refs het niet zo snel opmerken, maar daar staan ze natuurlijk wel voor op het ijs.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Saviola het volgende:
[..]
Halen mijn Bolts eens het FoK! nieuws, is het met een dikke nederlaag![]()
Check dit trouwens![]()
Laatste minuut van MTL-Colorado, de Avs staan voor dus MTL gooit er een extra aanvaller in..
[ afbeelding ]
Moet je eens tellenen nog scoorden ze niet.. en nog beter, geen enkele van de refs merkte het ook maar op.
2-0, weer Ovechkin.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:17 schreef Katth het volgende:
The Great 8's eerste goal in de powerplay 1-0 tegen Nashville.
Echt? Hoeveel? Waar zitten die?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef nyny83 het volgende:
Daarbij heb je ook nog refs langs de kant van het ijs die ze kunnen inseinen. Wel erg leuk opgemerkt
je hebt toch van die video reviewers? Die ook in actie komen als er bijvoorbeeld iemand met zijn stick boven de lat een goal maakt?quote:
Dat is waar. Maar zij mogen volgens mij niet uit eigen beweging de refs ergens op attenderen. Volgens mij mogen zijn alleen door refs gevraagd worden en is het puur voor video reviewing (en om te kijken wie scoort, wie een plusje en wie een minnetje krijgt enzo...quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je hebt toch van die video reviewers? Die ook in actie komen als er bijvoorbeeld iemand met zijn stick boven de lat een goal maakt?
Handig om te weten. En de refs hebben inderdaad zitten slapen. Tenminste eentje zou het wel gezien moeten hebben. Ze doen toch altijd 1 scheids per speelhelft? Dan zou degene van de andere speelhelft het moeten kunnen zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef MutedFaith het volgende:
Een video goal judge mag alleen een mening geven over het al dan niet toekennen van een doelpunt, en dan nog alleen als het door de ref gevraagd wordt. Ze kunnen niet op eigen initiatief mogelijke straffen enzo doorgeven.
De linesmen hebben gewoon staan slapen. Bij zo'n stand, op zo'n moment horen ze gewoon op te merken dat er een speler teveel staat.
Zeker niet slecht. Einde aan een 7 game win streak voor de Rangers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:54 schreef nyny83 het volgende:
7-3 gewonnen!Niet slecht tegen een team in vorm.
Da's maar goed ook want ze waren hard op weg de predictions op Fok! door de war te schoppen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Einde aan een 7 game win streak voor de Rangers.
Precies! Maar dat zijn o.a. de Avalanche en Blue Jackets ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:31 schreef JeanBeliveau het volgende:
[..]
Da's maar goed ook want ze waren hard op weg de predictions op Fok! door de war te schoppen!
Die voorspelling heb ik gemist denk ik. Weet je zo nog in wel topic # deze staat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat zijn o.a. de Avalanche en Blue Jackets ookAnyway, we zien aan het einde wel hoe mijn voorspellingen waren... ik hoop op minimaal 75% goed
Uiteindelijk dus nog 3-3 geworden maar de Islanders toch gwonnen met 4-3 in de soquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:39 schreef nyny83 het volgende:
3-1 Islanders na 2 perioden. Ik ga slapen
oeff, die gaan we nog terug zien in hits van de week/maand/jaar :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Saviola het volgende:
Probeert nog weer recht te staan maar valt gewoon opnieuw
Deze situatie is compleet anders. Normaal kun je anticiperen op lichaamsbewegingen van de aanvallers etc.... dit is gewoon een puck die ineens van richting wordt veranderd. Je ziet toch ook heel veel deflection goals? Daar kun je dit meer vergelijken mijns insziens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Saviola het volgende:
Met een reflex? Daarvoor ben je toch een NHL goalie..
Reguliere seizoen zegt nog niet alles he... ik hoef alleen maar naar mijn Sharks te wijzen afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Saviola het volgende:
Pens uiteindelijk 'gewoon' weer gewonnen. 7de op rij al, voor wie eraan twijfelde of ze nog opnieuw de grootste titelkandidaat waren
Geweldig dit, moeten ze voor het voetbal ook doen.quote:NEW YORK (October 24, 2009) – Carolina Hurricanes forward Tuomo Ruutu has been suspended for three games, without pay, for a boarding infraction Friday night in NHL Game #129 against the Colorado Avalanche.
Under the terms of the Collective Bargaining Agreement and based on the annual average value of his contract, Ruutu will forfeit $59,067.36 in salary. The money goes to the Players’ Emergency Assistance Fund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |