abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:23:15 #251
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73762872
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Jah
Zeg iets van; is er misschien de mogelijkheid dat je er eerst lichtjes in urineert?

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_73762937
quote:
http://link.marktplaats.nl/288122731

ik heb een stuk meteoriet gevonden in mijn tuintje
gevonden op het gras,en kan pas afgelopen avond gevallen zijn
omdat het op mijn vaste voeder plekkie is voor de vogels

wie kan er wat meer over zeggen
ik vind het wel erg leuk,om een stuk uit de ruimte in mijn huisje te hebben ha ha
er zitten glinsterpuntjes in,met een bepaald lichtinval
en heeft ook wel wat weg van steenkool want het geeft zwart af
ik zou graag wat meer er over willen weten
wie kan me verder helpen

Geachte kanarieman,

Dit is een zeer intressante meteoriet ik zal als ik u was direct contact met KNMI opnemen en de sterrenwacht deze kunnen u er veel informatie over geven

Groetjes Theo
HUH?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:25:46 #253
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73762973
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:23 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zeg iets van; is er misschien de mogelijkheid dat je er eerst lichtjes in urineert?

, wil je m'n sessie overnemen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:25:57 #254
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73762982
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef td123td het volgende:

[..]

Geachte kanarieman,

Dit is een zeer intressante meteoriet ik zal als ik u was direct contact met KNMI opnemen en de sterrenwacht deze kunnen u er veel informatie over geven

Groetjes Theo
Gast, maar er eerst eens een paar af.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:27:45 #255
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73763062
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef TimKuik het volgende:

[..]

, wil je m'n sessie overnemen?
Ja is goed. Met mijn eigen email dan?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:27:49 #256
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73763064
quote:

[..]

Geachte kanarieman,

-knip-

-------------------

geen reactie meer
Ik hoop dat er nog een reactie komt, want je idee is echt geniaal!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:30:30 #257
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73763149
quote:

[..]

Geachte kanarieman,

Groetjes Theo
Hahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:31:15 #258
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73763170
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja is goed. Met mijn eigen email dan?
PM -> alleen op de mail van Channah reageren
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_73763220
Ik had geloof ik al een een gedeelte hiervan gepost, nu de hele log.

Verhuis hulp nodig ?!? Goedkoop Verhuizen ?!? Aanbevolen!!

U heeft wat extra handen nodig dan bent u bij ons aan het goede adres. Bij ons is alles bespreekbaar.
For english scroll down

ZEER PROFESSIONEEL
WERKGEBIED ROTTERDAM, DELFT, DEN HA.. jaja
quote:
Goedeavond Leo de la chambre,
Ik ben blij iemand gevonden te hebben waarbij ALLES bespreekbaar is! Ik heb namelijk een probleem. Mijn ouders zijn kort geleden helaas overleden in een tragisch zwembad ongeval, nu wil ik hier niet verder op in gaan maar het komt erop neer dat ik nu hun huis moet leeghalen. Het is een boederij met 1 verdieping, er staat veel oude en zeer waardevolle furniture in het huis en dit zou ik graag willen overbrengen in mijn speciaal hiervoor gehuurde loods.

Ik zou dit graag wat later in de nacht willen doen omdat de buren dan slapen en zij er geen last van zullen hebben, het zijn namelijk oude mensen en zij hebben hun nachtrust goed nodig.

Het feit dat ik geen sleutel heb kan eventueel een probleem vormen maar ik hoopte dat jullie misschien wel een manier wisten om binnen te komen?

Alvast Bedankt,

Kees

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
Kees,

het klink bijna als een inbraak, we hebben nog wel een paar extra gegevens nodig voor we een prijs indicatie kunnen geven.
De 2 adressen, hoeveelheid en voorkeurs datum en tijd stip.

mvg
quote:
Leo,
Het adres van de boerderij is

Ring 210,
Pernis,
Rotterdam

Over de datum moet ik nog even nadenken, het rond 4:00 ochtends lijkt mij het beste.

Het adres waarnaar het vervoert moet worden is:

Hoogoorddreef 69
1101 BB
Amsterdam Zuid-Oost (Bijlmer),

Ik vroeg me wel nog even af, hoe wilden jullie naar binnen zien te komen? Gewoon een raampje intikken of denkt u dat dat het alarm zou kunnen afzetten?
Zelf dacht ik al aan een tunnel oid graven maar dat is natuurlijk wel veel werk.

mvg,
Kees
Kees,

Als eerste het tijdstip zou geen probleem zijn.
Maar als ik denk aan oude mensen die iets om 4.00 uur horen (raampje in slaan) bellen gelijk de politie.
Zijn er nog dingen die wel belangrijk zijn voor mij om te weten?
Wij hebben ook bij scheidingen en uit elkaar gaande mensen geholpen.
En zo situaties mee gemaakt dat datum en tijd stip van groot belang is.
Is dit een dergelijk situatie?

Wie is verantwoordlijk/ eigenaar?

Mvg

Leo de la Chambre
quote:
Hallo,
Nee dit is natuurlijk niet zo een situatie, je hebt van die bedrijven die dit als iets heel ergs
zien en daarna meteen de politie bellen terwijl het technisch gezien gewoon mijn werk is.
De datum is een ware variabele hier want ik weet natuurlijk niet wanneer die tunnel af is (Ben er vanmiddag mee begonnen).

''Wie is verantwoordlijk/eigenaar?'': Zodra de spullen in de loods staan zijn ze van mij natuurlijk
Voor de rest is het belangrijk om te weten dat er elke ochtend rond kwart voor vijf een politie patrouille langsrijdt, deze is meestal gelukkig niet zo oplettend en is makkelijk te vermijden. Ik heb veel contact gehad met de buren de laatste tijd om hun routines een beetje te leren en ik zou eventueel een slaapmiddeltje in hun koffie kunnen gooien,
dit is voor de rest niet schadelijk voor ze, en bespaard een hoop ellende.

Is er nog iets wat jullie moeten weten?

Kees
Dus we hebben 45 minuten om in te breken en in te laden?

En de Politie in Pernis is natuurlijk zwaar bewapend!?!

En wie heeft die sleutel dan kwijt gemaakt, scheelt een hoop tijd.

Mvg

Leo de la Chambre
quote:
Haha, de politie is hier helemaal niks, maar toch lijkt het me niet zo slim om een politie agent neer te knuppelen. Nee, ik dacht meer aan 10 minuten pauze en even achter het huis wachten totdat ze voorbij zijn.

Die tunnel gaat niet werken, heb de hele middag zitten graven maar de grond zakt steeds weer in!
Het is natuurlijk helemaal niet zeker of het raam wel beveiligd is, het zou net zo goed alleen de deur kunnen zijn. Of gewoon helemaal geen alarm... ik krijg net een goed idee, ik rij er zometeen even heen (Overnacht niet ver van boerderij) en gooi een steen door de ruit, de boerderij is redelijk verlaten afgezien van het huis van de buren dus niemand zal me zien.
Als het alarm afgaat dat ren ik snel weg, als het alarm niet afgaat is het veilig... ik zal je over een uurtje de resultaten mailen.

Als ik je niet terug mail ben ik waarschijnlijk opgepakt haha

Groeten,
Kees
Ruim 2 uur later

Ben je er nog?

mvg

Fokking criminelen daar zeg, damn. Dit is er trouwens ook zo één TimKuik.
pi_73763275
Iemand nog wat van lizzy gehoord over de mondzweertjes
HUH?
pi_73763282
Wat een heerlijke reeks dit zeg! Lees met veel plezier alle verhalen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:35:43 #262
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73763317
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef TimKuik het volgende:

[..]

PM -> alleen op de mail van Channah reageren
Geregeld..
pi_73763463
Wat ook leuk is: je Nederlandse vraag in Google Translate vertalen naar Engels, dan naar Grieks, Chinees, etc.. en dan weer terug naar Nederlands, zodat je onbegrijpelijke vragen krijgt
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_73763632
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
Wat ook leuk is: je Nederlandse vraag in Google Translate vertalen naar Engels, dan naar Grieks, Chinees, etc.. en dan weer terug naar Nederlands, zodat je onbegrijpelijke vragen krijgt
Is dat leuk?
=
Dit is de fun?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:46:53 #265
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73763686
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:34 schreef td123td het volgende:
Iemand nog wat van lizzy gehoord over de mondzweertjes
Ja, ik ik post het zo. Maar is niet echt grappig afgelopen ze reageert niet.
pi_73763708
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
Jaahaa!
pi_73763886
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef Dynd het volgende:
Fokking criminelen daar zeg, damn. Dit is er trouwens ook zo één TimKuik.
Kom op man, juist als je zelf mensen aan het pranken bent, zou je ook moeten kunnen herkennen wanneer je zélf voor de gek gehouden wordt.

Zijn eerste mail (die met "het klink bijna als een inbraak") was nog serieus, bij de mail daarna speelde hij al mee.

Wel leuk overigens als ze 't spelletje sportief meespelen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:52:25 #268
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73763910
Hoe duur zijn deze silver duiven, als ik vragen mag?

=

Hoe verhouden deze zilver blauw, als ik vragen mag?
pi_73763954
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe duur zijn deze silver duiven, als ik vragen mag?

=

Hoe verhouden deze zilver blauw, als ik vragen mag?
Grinnik Grinnik
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:58:29 #270
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73764112
Hallo,

Ik ben Lizzy, een meisje van 17 jaar die interesse heeft in natuurgeneeskunde en ik wil graag mijn ervaringen delen met andere mensen.

Ik probeer zo gezond mogelijk te leven en wil andere mensen graag tips geven over mijn ervaringen, omdat ik al een hoop leerzame dingen heb meegemaakt en graag wil dat mijn naasten ook een goed bestaan kunnen hebben op deze wereld.

Ik heb een openbaar vervoer hobby opgelopen door vroeger en heb nu ook tuinieren als hobby -knip-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel erg blij dat er zulke mensen zoals jij bestaan! Zonder, zou de wereld nog slechter zijn!
Maar je zegt dat je vegatarish bent?
Waarom is dit? Vlees is heel lekker. En is ook heel gezond.
Mijn vriend is hier best door geschokeert. Ik zelf snapte het ook niet helemaal.
Ik wil hier graag uitleg over!

Overigens, beet hij inderdaad op zijn lippen. Maar aangezien hij dit onbewust doet, leek het ons verstandig om hem een plastic bitje in te doen. Zodat hij niet meer op zijn lippen bijt. En het hopelijk afleert.
quote:
Bedankt voor het compliment.

Ik weet dat vlees gezond is maar het hangt ook af van het soort vlees, ik zelf eet het niet, omdat ik het zielig vind voor de dieren, maar als iemand graag vlees wilt eten moet hij of zij dat zeker doorzetten, wel adviseer ik biologisch vlees, want dan hebben de dieren een goed leven kunnen hebben en anders zitten ze in een soort van gevangenis met veel stress en zeer slecht eten (de bio industrie).

Ik let bij het vegatarisch zijn er wel goed op dat ik wel alle goede stoffen binnenkrijg, ik drink wel (alleen biologische) melk in de thee en ik eet ook (alleen biologische of vrije uitloop) eieren, tot nu toe ben ik kerngezond, ook zorg ik dat ik naast gezond eten ook voldoende buiten kom en voldoende beweging krijg.

Het bijten op de lippen kan inderdaad deze zweertjes veroorzaken, ik weet wel dat onbewust op het gehemelte van de mond of op de lippen bijten veroorzaakt zou kunnen worden door te veel stress, misschien is het een idee om een leuke hobby te zoeken en genieten van de leuke dingen die er zijn. Van de zomer was ik erg gestressed en ik merkte wel dat mijn mond verkeerd sloot en iedere keer mijn tanden op mijn gehemelte zaten. Hier heb ik nu geen last van, omdat ik nu geniet van mijn hobby met het openbaar vervoer die ik naast mijn hobby met planten en gezondheid heb.

Een plastic bitje valt inderdaad ook te proberen, maar die vriend van u kan beter wel uit de stress blijven als dit het geval is, iemand kan ook onbewust gestressed zijn door bijvoorbeeld met de verkeerde instelling rond te lopen, dit probleem had ik van de zomer.

Ik hoop hiermee uw vraag heb kunnen beantwoorden, maar al heeft u meer vragen of opmerkingen, dan hoor ik het wel.

Groetjes Lizzy
Mijn vriend loopt ook los rond. Dus ik heel goed begrijpen dat hij het liefts Biovlees eet. Dat is dan ook wat ik hem voorschotel. Ik eet zelf immers ook geen mensen uit de gevangenis. Haha.
Gestressed blijft hij natuurlijk altijd. Het leven is erg zwaar, als varken. Vooral als je al 18 bent en lichamelijke klachten hebt. Maar ik denk dat je ons al heel erg hebt geholpen aan het bijten op de lippen!
Echt heel erg bedankt!

Hans
Hij is heel erg lang en niet grappig. Maar iemand vroeg hoe het was afgelopen.
Ah, f**k heb hem verkeerd geplaatst. Even van onderen lezen naar boven toe.

Hij staat nu echt helemaal door elkaar. Maar het is het lezen toch niet waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 16-10-2009 22:17:23 ]
Vodafone aanbiedingenBunq - bank of the freeMailbird - E-mail made beautiful
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:01:15 #271
273995 td123td
HUH?
pi_73764266
Lizzy had wel wat leukers verwacht
HUH?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:03:22 #272
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73764339
Mijn vriend loopt ook los rond. Dus ik dat Hij het heel goed Begrijpen LIEFTE Biovlees eet. Dat is dan ook wat ik hem voorschotel. Ik eet zelf immers ook geen mensen uit de gevangenis. Haha.
Gestressed Hij blijft natuurlijk altijd. Het leven is erg zwaar, als varken. Vooral dan ooit bent al 18 klachten en werpt Lichamelijk. Maar ik denk DAT je ons al heel erg aan het werpt geholpen lippen bijten op de!
Echt heel erg bedankt!

Mijn vriend rond los loopt ook los. Dus ik heel goed begrijpen dat hij het liefts Biovlees eet. Dat is dan ook wat ik hem voorschotel. Ik eet zelf immers ook geen mensen uit de gevangenis. Haha.
Gestressed blijft hij natuurlijk altijd. Het leven is erg zwaar, als varken. Vooral als je al 18 bent en lichamelijke klachten hebt. Maar ik denk dat je ons al heel erg hebt geholpen aan het bijten op de lippen!
Echt papa erg bedankt!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:05:19 #273
273830 Veilingvrak
pi_73764409
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo,

Ik ben Lizzy, een meisje van 17 jaar die interesse heeft in natuurgeneeskunde en ik wil graag mijn ervaringen delen met andere mensen.

Ik probeer zo gezond mogelijk te leven en wil andere mensen graag tips geven over mijn ervaringen, omdat ik al een hoop leerzame dingen heb meegemaakt en graag wil dat mijn naasten ook een goed bestaan kunnen hebben op deze wereld.

Ik heb een openbaar vervoer hobby opgelopen door vroeger en heb nu ook tuinieren als hobby -knip-
SPOILER
Hij is heel erg lang en niet grappig. Maar iemand vroeg hoe het was afgelopen.
Ah, f**k heb hem verkeerd geplaatst. Even van onderen lezen naar boven toe.
Hij was i.i.g. leuk geprobeerd..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:19:36 #274
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73764949
Ja ik zie nu dat je gewoon de eerste moet vergeten. De eerste reactie van lizzy bovenaan die staat dubbel. Vervolgens kan je wel van boven naar beneden lezen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:22:47 #275
223390 Dynd
pi_73765082
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Omniej het volgende:

[..]

Kom op man, juist als je zelf mensen aan het pranken bent, zou je ook moeten kunnen herkennen wanneer je zélf voor de gek gehouden wordt.

Zijn eerste mail (die met "het klink bijna als een inbraak") was nog serieus, bij de mail daarna speelde hij al mee.

Wel leuk overigens als ze 't spelletje sportief meespelen.
Waaraan zie je dat? En waarom vraagt hij dan door over die sleutel?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:23:16 #276
273995 td123td
HUH?
pi_73765104
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef td123td het volgende:

[..]

Geachte Ahmet,

Ik ben zeer geintresseerd in u aanbieding.

Ik zou graag 20 kilo willen bestellen is dit mogelijk dat het 10 kilo rood is 5 kilo groen en 5 kilo geel?

Het komt voor mij ook goed uit dat het bezorgd word

Groetjes Theo

Deze gaat ook wel leuk worden
Hallo de heer Theo

Helaas heb ik geen rood meer, als u geel en groen wilt is het okee
ik bezorg het per kist van 10 kilo en niet minder.

en alleen in Den Haag.

mvg
quote:
Geachte Ahmet,

Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?

Groetjes Theo
HUH?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:37:14 #277
199587 68Chevelle
pi_73765692
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef td123td het volgende:

Geachte Ahmet,

Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?

Groetjes Theo

Wacht, die doe ik zelf ff

* Processor nummer: Q8200
* Kloksnelheid in MHz: 2330 MHz
* Aantal processoren: 4
* RAM geheugen in MB: 4096
* RAM Soort: DDR3 SDRAM
* Chipset Type: G43
* Opslagcapaciteit in GB: 1000
* GPU Model (Graphic Card): GEF GT220
* Grafische kaart geheugen in MB: niet beschikbaar
* DVD brander: DVD brander
* Aantal USB poorten: 6
* Kaartlezer: Multi-kaartlezer
* Wireless LAN: Ja
* Bluetooth: nee
* Geïntegreerde TV kaart: nee
* TV uitgang: ja
* Type: Tower PC
* Afstandsbediening: nee
* Merk chipset: Intel
* Merk processor: Intel
* Platform: Niet van toepassing
* Vingerafdruk lezer: nee
* Hoogte in cm: 38.7
* Breedte in cm: 17.5
* Diepte in cm: 41.4
* Gewicht in kg: 9.6
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:39:46 #278
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_73765799
Géén windows?
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:44:26 #279
199587 68Chevelle
pi_73765961
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:39 schreef ivar92 het volgende:
Géén windows?
Het is een HP, zal dus best wel

Maar even ter zake, wil je hem nou kopen of niet?

vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:46:56 #280
93876 Omniej
pi_73766062
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef 68Chevelle het volgende:

Knab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:57:31 #281
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73766437
lol, ik wacht nog op stali !
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:03:27 #282
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73766692
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lastig, dat smileykiezen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:12:40 #283
199587 68Chevelle
pi_73767049
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:03 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Lastig, dat smileykiezen.
Ik vind dat de leukste

Homo!

vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:17:33 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73767243
Knaapjes.nl ??? wil je iets met ons delen ??

dudes.. ik zit net eens te checken he. deze topicreeks heeft in 5 dagen totaal meer als 51.000 view gehaald

Aardig gek
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:19:21 #285
199587 68Chevelle
pi_73767328
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Knaapjes.nl ??? wil je iets met ons delen ??

dudes.. ik zit net eens te checken he. deze topicreeks heeft in 5 dagen totaal meer als 51.000 view gehaald

Aardig gek
Jij je zin

Nieuwe OP is ook weer klaar
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:28:46 #286
268048 LuKa-LiKeS
pi_73767682
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Zal ik oook eens proberen... let wel, ik ben een beginner.

http://www.marktplaats.nl(...)euser%3D1%26xref%3D1

Geachte Laurens,

Met deze mail wil ik u erop attenderen dat ik in het bezit ben van een flinke verzameling Suske en Wiske strips. Daarbij heb ik een divers aantal dubbele edities.

Nu is mijn vraag welke titels u graag in uw bezit wilt krijgen.

Ik hoop op spoedig antwoord.

Met vriendelijke groet,
Wouter ten Schap.

Wordt vervolgt....
Als gevolg op mijn post...

Beste Wouter,

Heb je misschien een lijstje?
Ik zoek in ieder geval luxe uitgaven.

Met vriendelijke groet,
Laurens
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:36:17 #287
268048 LuKa-LiKeS
pi_73767979
Mijn reactie:

Beste Laurens,

Zou je me enig indicatie kunnen geven wat je verstaat onder 'luxe uitgaven'?

Ik kan je garanderen dat de uitgaves die ik heb, enigzins in het rijtje 'luxe uitgavens' kunt stellen, maar heb je een specifieke titelnaam die ontbreekt aan je verzameling?

Ik kan natuurlijk een waslijst van strips gaan geven, maar voor mij is het een stuk gemakkelijker als je me je ontbrekende strips op een rijtje kan zetten.

Mvg,
Wouter.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:40:17 #288
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73768115
Volspams.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:43:48 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73768235
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
Volspams.

nu alweer ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:10 #290
184171 Rijpie
pi_73768281
nog 10 posts, dat kan makkelijk
ANWB VerzekeringenBoek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:22 #291
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_73768286
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nu alweer ??
Ja
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:43 #292
271192 Lindgren.