quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo,
Ik ben Lizzy, een meisje van 17 jaar die interesse heeft in natuurgeneeskunde en ik wil graag mijn ervaringen delen met andere mensen.
Ik probeer zo gezond mogelijk te leven en wil andere mensen graag tips geven over mijn ervaringen, omdat ik al een hoop leerzame dingen heb meegemaakt en graag wil dat mijn naasten ook een goed bestaan kunnen hebben op deze wereld.
Ik heb een openbaar vervoer hobby opgelopen door vroeger en heb nu ook tuinieren als hobby -knip-Hij was i.i.g. leuk geprobeerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is heel erg lang en niet grappig. Maar iemand vroeg hoe het was afgelopen.
Ah, f**k heb hem verkeerd geplaatst. Even van onderen lezen naar boven toe.
![]()
Waaraan zie je dat? En waarom vraagt hij dan door over die sleutel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kom op man, juist als je zelf mensen aan het pranken bent, zou je ook moeten kunnen herkennen wanneer je zélf voor de gek gehouden wordt.
Zijn eerste mail (die met "het klink bijna als een inbraak") was nog serieus, bij de mail daarna speelde hij al mee.
Wel leuk overigens als ze 't spelletje sportief meespelen.
Hallo de heer Theoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef td123td het volgende:
[..]
Geachte Ahmet,
Ik ben zeer geintresseerd in u aanbieding.
Ik zou graag 20 kilo willen bestellen is dit mogelijk dat het 10 kilo rood is 5 kilo groen en 5 kilo geel?
Het komt voor mij ook goed uit dat het bezorgd word
Groetjes Theo
Deze gaat ook wel leuk worden
quote:Geachte Ahmet,
Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?
Groetjes Theo
Wacht, die doe ik zelf ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef td123td het volgende:
Geachte Ahmet,
Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?
Groetjes Theo
Het is een HP, zal dus best welquote:
Jij je zinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Knaapjes.nl ??? wil je iets met ons delen ??![]()
dudes.. ik zit net eens te checken he. deze topicreeks heeft in 5 dagen totaal meer als 51.000 view gehaald![]()
Aardig gek
Als gevolg op mijn post...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Zal ik oook eens proberen... let wel, ik ben een beginner.
http://www.marktplaats.nl(...)euser%3D1%26xref%3D1
Geachte Laurens,
Met deze mail wil ik u erop attenderen dat ik in het bezit ben van een flinke verzameling Suske en Wiske strips. Daarbij heb ik een divers aantal dubbele edities.
Nu is mijn vraag welke titels u graag in uw bezit wilt krijgen.
Ik hoop op spoedig antwoord.
Met vriendelijke groet,
Wouter ten Schap.
Wordt vervolgt....
schiet het niet op ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef 68Chevelle het volgende:
pffff....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |