Hallo de heer Theoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef td123td het volgende:
[..]
Geachte Ahmet,
Ik ben zeer geintresseerd in u aanbieding.
Ik zou graag 20 kilo willen bestellen is dit mogelijk dat het 10 kilo rood is 5 kilo groen en 5 kilo geel?
Het komt voor mij ook goed uit dat het bezorgd word
Groetjes Theo
Deze gaat ook wel leuk worden
quote:Geachte Ahmet,
Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?
Groetjes Theo
Wacht, die doe ik zelf ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef td123td het volgende:
Geachte Ahmet,
Dat is jammer dan moet ik daar nog even voor verder kijken, In de gele en groene heb ik ook wel intresse kunt u wat specificaties van de paprika,s aangeven?
Groetjes Theo
Het is een HP, zal dus best welquote:
Jij je zinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Knaapjes.nl ??? wil je iets met ons delen ??![]()
dudes.. ik zit net eens te checken he. deze topicreeks heeft in 5 dagen totaal meer als 51.000 view gehaald![]()
Aardig gek
Als gevolg op mijn post...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Zal ik oook eens proberen... let wel, ik ben een beginner.
http://www.marktplaats.nl(...)euser%3D1%26xref%3D1
Geachte Laurens,
Met deze mail wil ik u erop attenderen dat ik in het bezit ben van een flinke verzameling Suske en Wiske strips. Daarbij heb ik een divers aantal dubbele edities.
Nu is mijn vraag welke titels u graag in uw bezit wilt krijgen.
Ik hoop op spoedig antwoord.
Met vriendelijke groet,
Wouter ten Schap.
Wordt vervolgt....
schiet het niet op ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef 68Chevelle het volgende:
pffff....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |