BBC2 zendt het nu live uit!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf, zijn ze nog aan het rijden. kijg rtl7 nu niet door, en dat is een van de weinige keren dat ik dat jammer vind. Waaom kapte de BBC er een uu geleden al mee
Die heeft 't ook maar net gehaald. Wil 'ie kans maken moet 'ie echt nog een paar plaatsjes opschuiven.quote:
Lag aan de bandenkeuzequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft 't ook maar net gehaald. Wil 'ie kans maken moet 'ie echt nog een paar plaatsjes opschuiven.
die hebben ze hier in Belgie niet.quote:
1 wel maar 2 niet? dat is schraal...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die hebben ze hier in Belgie niet.
tja kan d'r ook niets aan doen, die zit hier niet in het zender pakket. Ben bij de vriendin thuis, als ik had geweten dat ze het zouden hervatten was ik zeker thuis gebleven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
1 wel maar 2 niet? dat is schraal...
Het is België.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
1 wel maar 2 niet? dat is schraal...
Button P14, Vettel P16, WHERE ARE YOU NOW!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Rubens
mooie teksten over de teamradio
En Button hopelijk 0 punten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Leatherface het volgende:
Als Barri wint wordt het echt een strijd in Abu Dhabi.
hoezo, had je de recorder ingesteld op de film?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
dat word zoeken op een nieuwsgoep over een uur dus![]()
Doet me beetje denken aan Spa in 1995. Alleen was dat wel wat eerder in het seizoen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef MonoSynth het volgende:
Conclusie: Red Bull en Brawn zijn enorm aan elkaar gewaagd, alleen jammer dat de coureurs waar het voor beide teams om gaat in het achterveld starten. Dat gaat morgen een prachtige race worden (of tranen na de eerste bocht)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf, zijn ze nog aan het rijden. kijg rtl7 nu niet door, en dat is een van de weinige keren dat ik dat jammer vind. Waaom kapte de BBC er een uu geleden al mee
Oh, jammer...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die hebben ze hier in Belgie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |