Die andere dingen die ik aanhaalde zei 'ie ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je rijdt nog steeds op het maximum wat zo'n auto kan. het maakt dan geen hol uit of het een f1 wagen is of een monster truck.
Het grote verschil wel is de rijhoogte, door die bodemplaat is het gewoon gevaarlijker omdat je eerder kans heb op aquaplaning, dit is ook wat DC heeft gezegd...
Maar waarom leggen ze die wagen dan niet hogerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je rijdt nog steeds op het maximum wat zo'n auto kan. het maakt dan geen hol uit of het een f1 wagen is of een monster truck.
Het grote verschil wel is de rijhoogte, door die bodemplaat is het gewoon gevaarlijker omdat je eerder kans heb op aquaplaning, dit is ook wat DC heeft gezegd...
jah..... dus?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die andere dingen die ik aanhaalde zei 'ie ook
ze hoopten op een vrije zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar waarom leggen ze die wagen dan niet hoger
Doen ze ook met een natte setup, maar dan nog zit 'ie dichter op de weg dan een gewone auto. En er zit een grote houten plank op, die als die in het water komt aquaplaneert. En die mogen ze er niet afhalen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat de auto een stuk sneller wordt op het moment dat er minder lucht onder de auto zit. De auto wordt als het ware op de weg gezogen, wat niet gebeurt als je veel ruimte hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inclusief dat het (relatief) makkelijker was in de medische wagen dan in een F1 wagen, wat mijn oorspronkelijke punt was.quote:
Eigenlijk verwacht ik dat deze sessie ook niet afgemaakt wordt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:42 schreef nils7 het volgende:
het draait er dadelijk op uit dat we alleen deze sessie nog af maken denk ik!
Dat klopt jah. maar je moet er niet van uit gaan dat ie lekker chill met zijn polsje op het stuur rondjes aan het rijden is... dat lijk je wel te denken namelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inclusief dat het (relatief) makkelijker was in de medische wagen dan in een F1 wagen, wat mijn oorspronkelijke punt was.
Nee, dat denk ik niet, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:44 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat klopt jah. maar je moet er niet van uit gaan dat ie lekker chill met zijn polsje op het stuur rondjes aan het rijden is... dat lijk je wel te denken namelijk
Zo kan je veel geld verdienen met reclamequote:
wat jij wil...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, dat maak jij er van.
Mag toch hopen dat dat de laatste inspectie is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:49 schreef MonoSynth het volgende:
zucht... om vier uur (lokale tijd) weer.... dan maar weer snooker kijken op eurosport
Goeie tip, tnxquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:49 schreef MonoSynth het volgende:
zucht... om vier uur (lokale tijd) weer.... dan maar weer snooker kijken op eurosport
Anders had er wel iemand kunnen gaan klagen. Juist omdat het niet in het reglement geregeld is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:13 schreef MonoSynth het volgende:
wow... Bernie zegt net op BBC dat de regels wat betreft bijtanken na de kwalificatie een doorslaggevende factor zijn in de beslissing om toch weer te gaan rijden. McLaren en Red Bull kunnen gaan klagen als Q1 als startopstelling wordt gebruikt waarbij iedereen zijn brandstof voor de wedstrijd zelf mag bepalen, in plaats van dat de top-10 het nadeel van minder brandstof heeft.
Dus komt het er op neer dat we nu, twee uur na het begin van de kwalificatie, nog steeds bezig zijn omdat Red Bull en McLaren (maar vooral Vettel) zo slecht hebben gekwalificeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |