Olav vanuit de studio en Kalff die alles terplekke doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:01 schreef Terre het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
Ik dacht dat Olav Mol geen verslag zou doen van de GP van brazilië?
Hij zou thuis blijven.. zit dus waarschijnlijk in Hilversum in de studio..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:01 schreef Terre het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
Ik dacht dat Olav Mol geen verslag zou doen van de GP van brazilië?
Ik vond het ook niet zo'n briljante move van hem om net weg te gaan op het moment dat het beter gaat bij Force India en Ferrari stagneert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:06 schreef Stiggie het volgende:
FisiWel lullig voor hem... sinds hij bij ferrari zit is het bergafwaarts
Ja achteraf is dat wel makkelijk maar ik vind het een heel begrijpelijke beslissing van hem, ik denk ook dat hij wel meer van zichzelf verwacht had in deze auto, zeker ten opzichte van Kimiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo'n briljante move van hem om net weg te gaan op het moment dat het beter gaat bij Force India en Ferrari stagneert.
Zit het Fisichella misschien toch nog mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef Bruce117 het volgende:
Kwalificatie nu ook stilgelegd door de weersomstandigheden.
Mag hij dan nog meedoen nu hij de veroorzaker van een rode vlag is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zit het Fisichella misschien toch nog mee.
Toen ik hoorde dat Ferrari interesse had voor Fisi, vond ik al dat 'ie het niet moest doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja achteraf is dat wel makkelijk maar ik vind het een heel begrijpelijke beslissing van hem, ik denk ook dat hij wel meer van zichzelf verwacht had in deze auto, zeker ten opzichte van Kimi
Nou ja, ik kan me indenken dat als het binnen een bepaalde tijd niet verbetert deze tijden blijven staan. Dus mocht dat gebeuren, dan zit het hem mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mag hij dan nog meedoen nu hij de veroorzaker van een rode vlag is?
ik geloof je meteen en nu heb je gelijk gekregenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Ferrari interesse had voor Fisi, vond ik al dat 'ie het niet moest doen.
Yup, of er moet wel iets heel geks gaan gebeuren tijdens de race.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Leatherface het volgende:
Dan kunnen we nu wel stellen dat sowieso een Brawn de coureurstitel gaat pakken.
Daar gaan zijn kansen op het WK. Of er moeten gekke dingen gebeuren morgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef Leatherface het volgende:
Vettel niet naar de tweede sessie.
RBR en McLaren allebei vanwege de dry-setup volgens BBC.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Wel verrassende namen die gestrand zijn zeg
Levert wel leuke tv op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Eddy Jordan is een beetje iets teveel betweter.... Staat ie te discussiëren over F1 rijden met DC.
Zo'n vermoeden had ik al. Alleen Webber doet het dan wel goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
RBR en McLaren allebei vanwege de dry-setup volgens BBC.
Ze zijn na de onderbreking niet meteen hard gegaan, ze probeerden pas snelle rondjes te rijden toen de baan weer natter werd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
RBR en McLaren allebei vanwege de dry-setup volgens BBC.
Nogal wiedes, gooit hier het WK weg. Overigens was het 't parc fermé geloof ik, dus vandaar dat de auto buiten stond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vettel laat z'n auto staan en stapt gewoon uit.
Die is pissig.
Ik dacht in eerste instantie dat ie 'm gewoon pal voor de Red Bull garage neerplantte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes, gooit hier het WK weg. Overigens was het 't parc fermé geloof ik, dus vandaar dat de auto buiten stond.
Het zal wel komen doordat ik geen F1-coureur ben, maar ik snap niet dat ze dan niet in elk geval een gedeelte van de set-up aanpassen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Wombcat het volgende:
Denk dat ze wel gelijk hebben op de BBC, bij een aantal teams is gekozen voor droge setup wat een slechte keuze is in deze omstandigheden. Als ze dat bij McLaren en Red Bull hebben gedaan, is het absoluut niet raar dat ze achteraan staan.
Dat dacht ik ook hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ie 'm gewoon pal voor de Red Bull garage neerplantte.
De gok dat het met de regen misschien wel mee zal vallen en de verwachting dat de race morgen droog is? (scheen eerder op de dag de voorspelling te zijn)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal wel komen doordat ik geen F1-coureur ben, maar ik snap niet dat ze dan niet in elk geval een gedeelte van de set-up aanpassen..
Ik ook niet helemaal, volgens Coulthard worden de beslissingen tegenwoordig vaak door de technici genomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal wel komen doordat ik geen F1-coureur ben, maar ik snap niet dat ze dan niet in elk geval een gedeelte van de set-up aanpassen..
Da's natuurlijk nog wel afhankelijk van hoe het weer morgen is. Is het morgen idd de hele race droog, dan kunnen de McLarens en Red Bulls door het veld heen snijden (als de rest wel veel vleugel heeft staan).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De gok dat het met de regen misschien wel mee zal vallen en de verwachting dat de race morgen droog is? (scheen eerder op de dag de voorspelling te zijn)
Die beslissing blijkt niet zo gelukkig te zijn.
En dan eBay checken volgende weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Die marshall wou er met het stuurtje van Liuzzi vandoor. De smiecht
Die heeft 't ook wel wat makkelijker in nat weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef MonoSynth het volgende:
Mark Webber (voorzitter GPDA) vindt het niet bepaald verantwoord... Maar de medische auto rijdt alweer!
Hij zeurt gewoon. Ook kutweer hoort bij racen, je mot alleen niet op vijf meter achter je voorganger willen rijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef MonoSynth het volgende:
Mark Webber (voorzitter GPDA) vindt het niet bepaald verantwoord... Maar de medische auto rijdt alweer!
denk dat het je nog vies tegenvalt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft 't ook wel wat makkelijker in nat weer natuurlijk.
Ze herstarten pas als de medische auto het verantwoord vindt, dus binnen de verplichte aanrijtijd bij een ongeluk kan zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft 't ook wel wat makkelijker in nat weer natuurlijk.
En gelukkig zijn daar filmpjes van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind het er nu wel beter uitzien.. Hup, karren met die bakkenBeetje onweer zijn we toch niet bang van (behalve Rosberg dan.. ).
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En gelukkig zijn daar filmpjes van.
David Coulthard denkt daar anders over. Ik sla zijn mening hoger aan dan die van jou. Hij geeft aan dat de banden meer grip hebben in de regen (diepere groeven), de wagen drie keer zo zwaar is, hoger op de weg ligt (en geen plank eronder die als 'ie in het water raakt de wagen stuurt als een kano).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
denk dat het je nog vies tegenvalt...
het enige is dat hij droog blijft
Natuurlijk, maar je rijdt nog steeds op het maximum wat zo'n auto kan. het maakt dan geen hol uit of het een f1 wagen is of een monster truck.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
David Coulthard denkt daar anders over. Ik sla zijn mening hoger aan dan die van jou. Hij geeft aan dat de banden meer grip hebben in de regen (diepere groeven), de wagen drie keer zo zwaar is, hoger op de weg ligt (en geen plank eronder die als 'ie in het water raakt de wagen stuurt als een kano).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |