Olav vanuit de studio en Kalff die alles terplekke doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:01 schreef Terre het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
Ik dacht dat Olav Mol geen verslag zou doen van de GP van brazilië?
Hij zou thuis blijven.. zit dus waarschijnlijk in Hilversum in de studio..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:01 schreef Terre het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
Ik dacht dat Olav Mol geen verslag zou doen van de GP van brazilië?
Ik vond het ook niet zo'n briljante move van hem om net weg te gaan op het moment dat het beter gaat bij Force India en Ferrari stagneert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:06 schreef Stiggie het volgende:
FisiWel lullig voor hem... sinds hij bij ferrari zit is het bergafwaarts
Ja achteraf is dat wel makkelijk maar ik vind het een heel begrijpelijke beslissing van hem, ik denk ook dat hij wel meer van zichzelf verwacht had in deze auto, zeker ten opzichte van Kimiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo'n briljante move van hem om net weg te gaan op het moment dat het beter gaat bij Force India en Ferrari stagneert.
Zit het Fisichella misschien toch nog mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef Bruce117 het volgende:
Kwalificatie nu ook stilgelegd door de weersomstandigheden.
Mag hij dan nog meedoen nu hij de veroorzaker van een rode vlag is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zit het Fisichella misschien toch nog mee.
Toen ik hoorde dat Ferrari interesse had voor Fisi, vond ik al dat 'ie het niet moest doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja achteraf is dat wel makkelijk maar ik vind het een heel begrijpelijke beslissing van hem, ik denk ook dat hij wel meer van zichzelf verwacht had in deze auto, zeker ten opzichte van Kimi
Nou ja, ik kan me indenken dat als het binnen een bepaalde tijd niet verbetert deze tijden blijven staan. Dus mocht dat gebeuren, dan zit het hem mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mag hij dan nog meedoen nu hij de veroorzaker van een rode vlag is?
ik geloof je meteen en nu heb je gelijk gekregenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Ferrari interesse had voor Fisi, vond ik al dat 'ie het niet moest doen.
Yup, of er moet wel iets heel geks gaan gebeuren tijdens de race.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Leatherface het volgende:
Dan kunnen we nu wel stellen dat sowieso een Brawn de coureurstitel gaat pakken.
Daar gaan zijn kansen op het WK. Of er moeten gekke dingen gebeuren morgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef Leatherface het volgende:
Vettel niet naar de tweede sessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |