Waar ga je heenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Gaan jullie me missen als ik weg ga zaterdag?
Misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Jij bent?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
* denkt even terug aan die foto met beker.quote:
Pleunquote:
Curacao nog wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Naar Curacao.Ik zal veel foto's voor jullie maken.
OP SZIGET WAS JIMI HENDRIX MEMORIAL ER. EN IK WAS AAN HET CROWDSURFEN!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
ZZ Top speelde Foxy Lady live in de HMH.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OP SZIGET WAS JIMI HENDRIX MEMORIAL ER. EN IK WAS AAN HET CROWDSURFEN!
Ja, best wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
! Toen je weer op de grond stond had je je kleren nog aan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er was wel een meisje wat in m'n bil kneep.
Tenminste, ik hoop dat dat een meisje was.
Ik vind dat eerste zinnetje het leukst van het liedje. Dat freaky stemgeluid. Soo I lost my head a while agoo.quote:
Ik verveel me en ben aan het pokeren op pokertime.eu. Je krijgt er namelijk een aanmeldbonus van 7 euro. (Zonder storting dus!)quote:
Ah nicequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik verveel me en ben aan het pokeren op pokertime.eu. Je krijgt er namelijk een aanmeldbonus van 7 euro. (Zonder storting dus!)
Zit ik op zo'n tafel waar iedereen constant raised, hit ik een 4 of a kind kings; raised er helemaal niemand
[ afbeelding ]
Net zoals met mijn flop-straight
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luister je Lil Wayne Realtones dan.
2,60? Dat was zeker een breakpoint dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah nice
Mijn livebets gaan eht waardeloos
Staat een tennisduo met 5-0 voor, dus ik bet dat ze de 6e ook winnen tegen een odd van 2,60
Maarja, die verliezen ze dan natuurlijk =/
Zal ook nog wel ff duren, die gasten zijn zo traag als negers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ben btw nog niet gebeld door je baas.
Ja zou break moeten zijn, maar aangezien ze al met 4-0 voorstonden en er 5-0 van maakten, vond ik het wel redelijk valuequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2,60? Dat was zeker een breakpoint dan?
Ik had laatst mijn livebet verloreren op blake TB nadal.
Ik heb even een account aangemaakt, maar waar blijft mijn aanmeldbonus van 7 euroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik verveel me en ben aan het pokeren op pokertime.eu. Je krijgt er namelijk een aanmeldbonus van 7 euro. (Zonder storting dus!)
Zit ik op zo'n tafel waar iedereen constant raised, hit ik een 4 of a kind kings; raised er helemaal niemand
[ afbeelding ]
Net zoals met mijn flop-straight
[ afbeelding ]
Ja daar heb je wel een punt. Ik heb 1 keer op breakpoints gebet en toen had ik nog gewonnen ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja zou break moeten zijn, maar aangezien ze al met 4-0 voorstonden en er 5-0 van maakten, vond ik het wel redelijk value
Ik had Blake tegen Nadal op 9-10 games, werd het 6-1
Je krijgt er een mailtje over (wat bij mij overigens echt een dag duurde ofzo)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb even een account aangemaakt, maar waar blijft mijn aanmeldbonus van 7 euro
Zeg eens dat zotheid gewoon hier moet posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Martijn zegt:
Als je later 80 bent en je leest dit mailtje weer lag je je een hartaanval
Ik heb em al geclaimed, maar het duurt helaas even voordat het bedrag gestort is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je krijgt er een mailtje over (wat bij mij overigens echt een dag duurde ofzo)
[ afbeelding ]
quote:Dank u voor uw claim. Uw bonus zal op uw rekening worden gestort zodra de benodigde cheques gereed zijn. Notitie: Dit kan hooguit 24 uur duren (72 uur inclusief een week-end).
Ik had hem binnen een paar minuten. Even programma afsluiten en herstarten en het stond erop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb em al geclaimed, maar het duurt helaas even voordat het bedrag gestort is.
[..]
Of is dat gers?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Martijn zegt:
Okey baas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg eens dat zotheid gewoon hier moet posten.
Jij ook trouwens
Ik niet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie heeft toch zeker wel eens Donkey Kong Country gespeeld?
Ja, bij mijn beste vriendin van de basisschool, haar broer had zo'n supernintendo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie heeft toch zeker wel eens Donkey Kong Country gespeeld?
Godverdekut, ik voerde per ongeluk een verkeerd emailadres in =/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had hem binnen een paar minuten. Even programma afsluiten en herstarten en het stond erop.
Doet hij hbo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Martijn zegt:
Martijn Gers: nee toch?quote:
Gewoon opnieuw aanmelden danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdekut, ik voerde per ongeluk een verkeerd emailadres in =/
Webcam seks telt niet meequote:
Daarom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
En ffs, waarom is mn internet zo kankerlangzaam![]()
Beiden doen hbo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Martijn Gers: nee toch?
Martijn Zotheid: ja
Je moeder wel.quote:
Met wie, hoe lang, welke standjes, deden jullie het veilig, waar, waar kwam je klaar, kwam zij klaar?quote:
Ah okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beiden doen hbo.
Gers doet MER.
Klopt, mijn moeder doet dan ook lbo.quote:
Mijn laatste seksuele ervaring dateert alweer van Sziget.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met wie, hoe lang, welke standjes, deden jullie het veilig, waar, waar kwam je klaar, kwam zij klaar?
Waarom zeg je dan dat je gesekst hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn laatste seksuele ervaring dateert alweer van Sziget.
Verleden tijd is verleden tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je gesekst hebt?
Ik snap het niet meer
HEUJ HIER IS EEN APARTE REEKS VOOR, SCHAVUIT!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
Ik zit in een 5 euro toernooi blinds 400/800
[ afbeelding ]
GODFEURRR
NOG STEEDS?>quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder doet dan ook lbo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
HEUJ HIER IS EEN APARTE REEKS VOOR, SCHAVUIT!!
Ze is een trage leerling.quote:
Lelijke bejaarde opa's?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder doet dan ook lbo.
Ze werkt met de eerste categorie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lelijke bejaarde opa's?
Lichtgetinte behaarde ottomanen?
Leuke belgische ojaleelee's?
Ze is niet de enigequote:
Ik klap je, bitch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lichtgetinte behaarde ottomanen?
Billen wassen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze werkt met de eerste categorie.
WE GINGEN VANDAAG DUS OEFENEN MET OP EEN PO ZETTEN IN BED. WTF.quote:
quote:
Nou ja, zo lang is dat ook niet geleden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn laatste seksuele ervaring dateert alweer van Sziget.
quote:
Japsnars mijn usernamequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Japsnars, zal ik jou als refferer opgeven?
Is Jappieh je alias?
Het was niet racistisch bedoeldquote:
Want die van jou is hoelang geleden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang is dat ook niet geleden.![]()
[..]
M'n kloon!quote:
Bijna 2 maanden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang is dat ook niet geleden.![]()
Hihi, ik kreeg Fas aan het huillachen!quote:[..]
Pakt ie nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Japsnars mijn username
Japsnars041 mijn alies
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, ik kreeg Fas aan het huillachen!
Ach wacht:quote:
dat klopt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je checkte gwoon mn actieve posts!
oncyclopedia en dergelijke sitesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
http://oncyclopedia.net/wiki/Pok%C3%A9mon
"Ass is een 20-jarige man die zich altijd kleedt als een 12-jarige met een zwak voor drugsgebruik."
![]()
Check dan wel de Engelse versie hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
http://oncyclopedia.net/wiki/Pok%C3%A9mon
"Ass is een 20-jarige man die zich altijd kleedt als een 12-jarige met een zwak voor drugsgebruik."
![]()
Te laatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach wacht:
"Poker Alias:
Jasper041"
quote:
Hij is niet goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb weer een goed album gedownload
[ afbeelding ]
Ik doe er bekant 30 minuten over over 1 keerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meld je dan voor de 3e keer aan
een post maar hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
ow ja, ik was hier aan het mee posten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik doe er bekant 30 minuten over over 1 keer
Nu heb ik het goed, alleen nog wachten op me money
Ik heb nu al 2x south park geprobeerd te downloaden, allebei de keren kan ik niet achter het wachtwoord op de rar komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
kankerinternet, ik word er zo kwaad om
eh joh, kerol.quote:
Waarom south park downloaden als alles in goede kwaliteit gewoon op internet staat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu al 2x south park geprobeerd te downloaden, allebei de keren kan ik niet achter het wachtwoord op de rar komen![]()
![]()
![]()
FFFUUU, ik wist niet dat daar ook de nieuwe afleveringen stondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom south park downloaden als alles in goede kwaliteit gewoon op internet staat?
www.southpark.nl
Ik vind vandaag geen leuke dag!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waar komt al dat vertrouwen toch vandaan?
Dan krijg je het moeilijk, die dag is nog maar drie kwartier aan de gangquote:
Ohja, YES de rot dag is voorbij !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan krijg je het moeilijk, die dag is nog maar drie kwartier aan de gang
Graag gedaan, donaties zijn welkomquote:
Dankje wel Adootjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Graag gedaan, donaties zijn welkom
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:34 schreef Maisnon het volgende:
Je zou toch maar eens als winkelier opgebeld worden met de vraag of je toevallig pijpfrees hebt
En nu lekker slapen en dromenquote:
Daar kan ik je dan weer niet bij helpenquote:
Dat kan ik ook zelf wel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan weer niet bij helpen
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:11 schreef Maisnon het volgende:
verdomme ik ben gewoon benieuwd naar die Er komt een vrouw bij de dokter film na het zien van de trailer
Naakt in Leiden of je bent toch maar thuis gebleven?quote:
Ik zou eigenlijk weg gaan, maar camseks was toch heel verleidelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naakt in Leiden of je bent toch maar thuis gebleven?
Tsja, dat kan ik geloven. Maar ik wist helemaal niet dat gers een webcam had?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk weg gaan, maar camseks was toch heel verleidelijk.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik geloven. Maar ik wist helemaal niet dat gers een webcam had?
Naja, ik denk dat ik zo maar eens ga slapen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:44 schreef Japsnars het volgende:
Zie mij eens een stormloop topic maken om half 2 's nachts:
Is ipv eens
Ja.quote:
4EBE, DEVVIE EN ZOT NTB!!!!1quote:
4EBE, DEVVIE, ZOT EN JAP NTB!!!!1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4EBE, DEVVIE EN ZOT NTB!!!!1
AGGA 070 POWAH!
quote:
GMTAquote:
Jij komt heul niet uit den haagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4EBE, DEVVIE, ZOT EN JAP NTB!!!!1
AYAYAYAYAYAY!!!
5 uur slapen. Meer dan ik gemiddeld heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet.. vijdagochtenden ben ik meestal vrij snel vergeten weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:53 schreef LudoSanders het volgende:
Pfff! Ik heb me wel eens beter gevoeld op vrijdagochtend.
Ga dan eerder naar huis, grafkut.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:31 schreef Mozy het volgende:
IK HEB LAKITU GEVONDEN!Lakitu is niet 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Eeste mailtje van laaaaaaang geleden beantwoorden zoals beloofd, dan krijg je van mij ook weer een goedemorgen.quote:
Neem ipv pimp-abbo's een cursusje engels alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Could have fouled me.
Ik heb nu 2 pimp-abbo's, cool he?
I'm pretty sure that you are quite frustrated sir, because of circumstances that are beyond my understanding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Neem ipv pimp-abbo's een cursusje engels alsjeblieft
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:31 schreef Mozy het volgende:
IK HEB LAKITU GEVONDEN!LEUGENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:22 schreef Lamon het volgende:
Wat is er mis met emo?
Fall out boy en Placebo vallen geloof ik "officieel" ook onder emo.
Ik weet het, het is niet leuk, maar de meerderheid roept dat Placebo emo is, dus al is het niet zo worden ze er wel onder geschaard.quote:
Yeah, let's see it through the fingers this time.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Because of this, I think it's best we'll let this go.
Wat kan mij nou schelen wat de meerderheid zegt...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet het, het is niet leuk, maar de meerderheid roept dat Placebo emo is, dus al is het niet zo worden ze er wel onder geschaard.
Terwijl ze zoveel meer zijn.
Well, I think it's kind of funny how people like to take Dutch expressions, and change them literally to English for other peoples amusement, it's kind of a hype these days, I guess...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yeah, let's see it through the fingers this time.
Ja diequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:57 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
The Global Entrepeneur?![]()
Ik ga lekkerr slapen na een avondje stappen!
Mornin' sunshine.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja diemoet een hard-copy inleveren, maar ik heb het niet gedaan want ik werd net pas wakker.
Maar zelfs zij hebben coole nummers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kan mij nou schelen wat de meerderheid zegt...![]()
Ik vind dit meer emo:
Tussenuur tot 15:40,quote:
Dat is geen tussenuur meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tussenuur tot 15:40,.
Verder goed,. Hoe kan het ook anders... Bijna vakantie,
.
How you doin'?
Wie laat zich niet koeioneren?quote:
Boes Boes ja! Met het schilpad Dollie, de hond Saffie en de gorilla Shampoo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boezboez? Of heet die gast niet zo? Of is het geen os?
En een fietspomp repareren!quote:
Met zijn furiendje Semafoor.quote:
Ga je gewoon naar school? Waarom? ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen tussenuur meer.
En vakantie, die heb ik dus nietwel tentamens bijna.
Met mij gaat het wel goeeed, beetje moe alleen.. Ga straks weer richting m'n ouders.
Frederique en Guusje zijn al dood, het lijkt wel een vloek als je in GTST speelt en doodgaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Leeft Ludo eigenlijk nog steeds in GTST ik heb het al tig jaar niet gezien.
Jij hebt het natuurlijk veel te druk met het onderhouden van je uitgebreide kennissenkring in Leiden. Het zij je vergeven hoor, maar om ff antwoord te geven op je vraag: Ludo Sanders speelt nog in GTST ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Leeeft Ludo eigenlijk nog steeds in GTST ik heb het al tig jaar niet gezien.
Dommelquote:
Ik snap werkelijk niet waarom GTST een half uur moet duren. Doordat ik CSI kijk, krijg je altijd wel de laatste paar minuten mee waardoor je volledig op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het natuurlijk veel te druk met het onderhouden van je uitgebreide kennissenkring in Leiden. Het zij je vergeven hoor, maar om ff antwoord te geven op je vraag: Ludo Sanders speelt nog in GTST ja.
Omdat ik moetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je gewoon naar school? Waarom? ...
Ruige nacht gehad? Have fun bij de ouders,.
Is hij nog steeds grijs? Of hebben ze hem inmiddels al zwart of wit gemaakt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het natuurlijk veel te druk met het onderhouden van je uitgebreide kennissenkring in Leiden. Het zij je vergeven hoor, maar om ff antwoord te geven op je vraag: Ludo Sanders speelt nog in GTST ja.
Dan kan ik maar beter meteen met school stoppenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik moetals ik 2 keer niet kom naar een werkcollege dan mag ik het vak niet meer volgen en het tentamen niet meer maken.
![]()
En mwoah viel wel mee, beetje gedanst en gedronkenoeh en een ijsblokje met iemand gedeeld
![]()
!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter meteen met school stoppen.
Hmm, succes danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe tsja ik moet wel dus ga ik ook.
Hahaha ohmyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, succes dan.
Hihi, ik had vanmorgen een tentamen, en toen zat er zo'n opoe achtige surveillant bij. Zegt ie 'Doe godverdomme jullie best en verpest dit tentamen niet, want ik betaal belastinggeld voor jullie!'
Shenkie
Ja, gewoon straight out het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ohmywij hebben ook van die gare surveillanten, snap niet waar ze die mensen vandaan plukken.
Ik vrees dat ze jullie niet zo hoog meer inschatten. Ik zou uit protest ze het tegendeel doen bewijzen, als ik nog jong was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ohmywij hebben ook van die gare surveillanten, snap niet waar ze die mensen vandaan plukken.
Daar zijn onze te jong voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon straight out het bejaardentehuis.
Ze schatten ons niet hoog in en daarom geven ze vreemde surveillanten? De logica ontgaat me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze jullie niet zo hoog meer inschatten. Ik zou uit protest ze het tegendeel doen bewijzen, als ik nog jong was.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze jullie niet zo hoog meer inschatten. Ik zou uit protest ze het tegendeel doen bewijzen, als ik nog jong was.
quote:
Uber nerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zijn onze te jong voor!
Oeh ik heb trouwens breathtaking@fok.nl emailadres, hoe cool ben ik.
Dat ze vreemd zijn is subjectief, daar kan ik niet over meepraten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze schatten ons niet hoog in en daarom geven ze vreemde surveillanten? De logica ontgaat me.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Lamon. het volgende:
Otis, ik zie je posts niet, maar ik neem aan dat het over mij gaat?
Heb ik gelijk?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Lamon. het volgende:
Otis, ik zie je posts niet, maar ik neem aan dat het over mij gaat?
Heb ik gelijk?
quote:
Oeh, wie bedoel je met kotsaap precies, en waarom noem je diegene kotsaap? ik voel namelijk een ban aankomen van iemand, die niet zo vriendelijk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen we nou met z'n allen niet meer op die kotsaap reageren, jah? Ik geef alvast het goeie voorbeeld.
Een ban voor het woord 'kotsaap'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, wie bedoel je met kotsaap precies, en waarom noem je diegene kotsaap? ik voel namelijk een ban aankomen van iemand, die niet zo vriendelijk is.
Omdat youtube.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Waarom wordt dit eindbazennummer nou verkracht door al die kutreacties?
Ga je me om een banaan vragen? Alweer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal wel even een banaanvraag doen.
Ik wil gewoon graag iets dat m'n mondje vult.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je me om een banaan vragen? Alweer?
Godver, nu ben ik geil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag iets dat m'n mondje vult.
quote:
quote:Studenten uit Utrecht, Breukelen en Groningen hebben enkele maanden gratis pizza en shoarma kunnen eten dankzij een lek in het bestelsysteem van de website van thuisbezorgservice justeat.nl.
Weet ik. Maar nu nog meer. Dus ik print even je posts uit en ga erop rukken.quote:
Ja ik zag het net op teletekst.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:15 schreef Lamon. het volgende:
Phoe, het was ff discusieren, maar de ban voor Lakitu ligt klaar, hoorde ik.
Wat doe jij hier eigenlijk? Ik hoor alleen maar negatieve reacties over jouw komst telkens in dit topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:15 schreef Lamon. het volgende:
Phoe, het was ff discusieren, maar de ban voor Lakitu ligt klaar, hoorde ik.
Dat deed hij ook, maar toch kruipt hij weer terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Ik hoor alleen maar negatieve reacties over jouw komst telkens in dit topic.
Misschien een idee om ergens anders te gaan vervelen?
Het enge is dat ik zeker weet dat er Fokkers zijn die dit doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet ik. Maar nu nog meer. Dus ik print even je posts uit en ga erop rukken.
Waarom uitprinten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het enge is dat ik zeker weet dat er Fokkers zijn die dit doen!
Dan hoef je je beeldscherm niet vies te maken.quote:
Je stond achter die boom toch?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Siniti het volgende:
Kut ik heb volgende week twee tentamens.
Je eet hier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Pfoe, wij gaan vanavond pizza eteeeeeen
Ik heb volgende week helemaal niks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Siniti het volgende:
Kut ik heb volgende week twee tentamens.
Val doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, wie bedoel je met kotsaap precies, en waarom noem je diegene kotsaap? ik voel namelijk een ban aankomen van iemand, die niet zo vriendelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |