Waar ga je heenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Gaan jullie me missen als ik weg ga zaterdag?
Misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Jij bent?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
* denkt even terug aan die foto met beker.quote:
Pleunquote:
Curacao nog wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Naar Curacao.Ik zal veel foto's voor jullie maken.
OP SZIGET WAS JIMI HENDRIX MEMORIAL ER. EN IK WAS AAN HET CROWDSURFEN!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
ZZ Top speelde Foxy Lady live in de HMH.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OP SZIGET WAS JIMI HENDRIX MEMORIAL ER. EN IK WAS AAN HET CROWDSURFEN!
Ja, best wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
! Toen je weer op de grond stond had je je kleren nog aan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er was wel een meisje wat in m'n bil kneep.
Tenminste, ik hoop dat dat een meisje was.
Ik vind dat eerste zinnetje het leukst van het liedje. Dat freaky stemgeluid. Soo I lost my head a while agoo.quote:
Ik verveel me en ben aan het pokeren op pokertime.eu. Je krijgt er namelijk een aanmeldbonus van 7 euro. (Zonder storting dus!)quote:
Ah nicequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik verveel me en ben aan het pokeren op pokertime.eu. Je krijgt er namelijk een aanmeldbonus van 7 euro. (Zonder storting dus!)
Zit ik op zo'n tafel waar iedereen constant raised, hit ik een 4 of a kind kings; raised er helemaal niemand
[ afbeelding ]
Net zoals met mijn flop-straight
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luister je Lil Wayne Realtones dan.
2,60? Dat was zeker een breakpoint dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah nice
Mijn livebets gaan eht waardeloos
Staat een tennisduo met 5-0 voor, dus ik bet dat ze de 6e ook winnen tegen een odd van 2,60
Maarja, die verliezen ze dan natuurlijk =/
Zal ook nog wel ff duren, die gasten zijn zo traag als negers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ben btw nog niet gebeld door je baas.
Ja zou break moeten zijn, maar aangezien ze al met 4-0 voorstonden en er 5-0 van maakten, vond ik het wel redelijk valuequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2,60? Dat was zeker een breakpoint dan?
Ik had laatst mijn livebet verloreren op blake TB nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |