Als ik min auto een jaar niet nodig heb? Dan verkoop ik hem. Zouden die speculanten ook met hun huis kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij kan ook jouw eigendommen verhuren als je ze even niet nodig hebt. Doe jij dat?
[..]
Nee, maar die doen het dan ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus mensen in 3-delig pak mogen wel kraken?
Nee, gewoon niet kraken en de woningen leeg laten staan, zoals het hoort. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ja, want een woning waar iemand in woont is heel erg!Alleen kraken is erger dan normale bewoning.
Wonen verbieden!
omdat sommige woningen niet aan jouw standaards voldoen moeten sommige mensen het maar zonder woning doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor een woning. Wel eens in de voormalige DDR geweest? Wat een tyfusbende, en dat wat is het 20 jaar na de val van de Muur.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet kraken en de woningen leeg laten staan, zoals het hoort. Zo moeilijk is het niet.
Als ie op de openbare weg staat word ie na een paar maanden vanzelf (door de overheid!) weggehaald. Auto's zijn niet zo schaars als woningen, maar parkeerplaatsen wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef qonmann het volgende:
Als een auto niet rijdt en er zit geen bestuurder in . dan mag je die toch ook pakken ?
(zelf al staat ie op slot)
..of zie ik dat verkeerd ?
Nee, die laten een woning leeg staan om de prijs op te drijven. Net zo goed kraken/stelen "maar er staat niet in de wet dat het niet mag" dus is het goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, maar die doen het dan ook niet.
Net zo goed kraken/stelen? Van zichzelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, die laten een woning leeg staan om de prijs op te drijven. Net zo goed kraken/stelen "maar er staat niet in de wet dat het niet mag" dus is het goed.
Van de maatschappij waar woningnood heerst (o.a. omdat het CDA landbouwgras zo mooi vind) waar speculanten misbruik van maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zo goed kraken/stelen? Van zichzelf
Dat is het ook, de argumenten die jij hier opnoemt zijn gebaseerd op pure afgunst op speculanten met geld, niet serieus te nemen dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, die laten een woning leeg staan om de prijs op te drijven. Net zo goed kraken/stelen "maar er staat niet in de wet dat het niet mag" dus is het goed.
En dan...dan koop jij die woning?? Nee want dan ga je janken dat het te duur is boehoe....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik min auto een jaar niet nodig heb? Dan verkoop ik hem. Zouden die speculanten ook met hun huis kunnen doen.
en dat voor iemand die de wet, dat je überhaupt mag kraken, al jaren ter harte neemt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weigert het systeem zich aan te passen aan de werkelijkheid, krijg je anarchie en burgeroorlog.
Zoals we al geconstateerd hebben, de wet geldt voor hun alleen in hun voordeel. Nu kan dat gelukkig niet meer. 'Daar komen de Jantjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat voor iemand die de wet, dat je überhaupt mag kraken, al jaren ter harte neemt.
ik vind deze nieuwe wet een verademing en ben blij dat het zover is gekomen. nu mogen de krakers internationaal gaan lopen neuzen waar je wel nog gratis mag wonen in de eu. want zo is het. kijk maar naar het spaanse en italiaanse tuig dat we hier in die haathuizen hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals we al geconstateerd hebben, de wet geldt voor hun alleen in hun voordeel. Nu kan dat gelukkig niet meer. 'Daar komen de Jantjes
De basis van kapitalisme is verschil. Verschillen in inkomen en verschil in bezit. Er is handel vanwege dat verschil. Maak je de verschillen groter, meer handel, kan er meer geld verdient worden. Als je NL volbouwt met nutteloze kantoren creëer je grotere verschillen op de woningmarkt. Daar kan je veel geld mee verdienen. Dat daardoor veel mensen moeite hebben met het verkrijgen van een woning is geen bij-effect. Het is de kern van de handel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is het ook, de argumenten die jij hier opnoemt zijn gebaseerd op pure afgunst op speculanten met geld, niet serieus te nemen dus.
Een wet is slechts een afspraak. Geen argument in een discussie. Het is hoogstens het resultaat van een discussie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat voor iemand die de wet, dat je überhaupt mag kraken, al jaren ter harte neemt.
jij moet gewoon eens wat zekerder worden en gebruik gaan maken van je talenten. deal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De basis van kapitalisme is verschil. Verschillen in inkomen en verschil in bezit. Er is handel vanwege dat verschil. Maak je de verschillen groter, meer handel, kan er meer geld verdient worden. Als je NL volbouwt met nutteloze kantoren creëer je grotere verschillen op de woningmarkt. Daar kan je veel geld mee verdienen. Dat daardoor veel mensen moeite hebben met het verkrijgen van een woning is geen bij-effect. Het is de kern van de handel.
Nu gaat het er maar om welke vrijheid je belangrijk vind: De vrijheid om zo veel mogelijk geld te verdienen, of de vrijheid voor zo veel mogelijk mensen om een zo normaal mogelijk leven te leiden.
In tegenstelling tot jou, gun ik anderen dezelfde mogelijkheden en rechten als mezelf. Jij argumenteert alleen naar je eigen belangen.
Dus ik mag jou vermoorden? Staat in de wet dat het niet mag maar hé wie houdt zich aan die 'afspraak'?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een wet is slechts een afspraak. Geen argument in een discussie. Het is hoogstens het resultaat van een discussie.
De wet is het enige argument in een discussie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een wet is slechts een afspraak. Geen argument in een discussie. Het is hoogstens het resultaat van een discussie.
Met mij gaat het uitstekend, ik verdien fractioneel bovenmodaal. Maar dat is niet het onderwerp van de discussie. Het gaat hier om woningnood.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij moet gewoon eens wat zekerder worden en gebruik gaan maken van je talenten. deal?
Andermans huizen betrekken lost geen woningnood op, het lost een symptoom op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend, ik verdien fractioneel bovenmodaal. Maar dat is niet het onderwerp van de discussie. Het gaat hier om woningnood.
Nee. Een wet is alleen een afspraak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De wet is het enige argument in een discussie.
Je KAN mij vermoorden. Of het volgens iemand anders mag ligt aan de afspraken die gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus ik mag jou vermoorden? Staat in de wet dat het niet mag maar hé wie houdt zich aan die 'afspraak'?
Je draait het om. Kraken is een symptoom van woningnood.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Andermans huizen betrekken lost geen woningnood op, het lost een symptoom op.
Waar consequenties aan vast kunnen zitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Een wet is alleen een afspraak.
www.funda.nlquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je draait het om. Kraken is een symptoom van woningnood.
Natuurlijk draai ik het om, op jouw manier lijkt het alsof dat gajes geen andere keuze hebben, en dat hebben ze wel. Laat ze maar in de rij staan en een baan zoeken, doen ze dat niet dan gaan ze maar onder een brug leven op naar een opvanghuis voor daklozen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je draait het om. Kraken is een symptoom van woningnood.
Ja maar zij vragen geld voor een huis, dat is toch niet normaal......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
www.funda.nl
"Zoek in 199.243 koopwoningen"
Woningnood?
Tuurlijk. Als niemand protesteert, ophoud met zeuren en gewoon op straat gaat slapen is er geen probleem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk draai ik het om, op jouw manier lijkt het alsof dat gajes geen andere keuze hebben, en dat hebben ze wel. Laat ze maar in de rij staan en een baan zoeken, doen ze dat niet dan gaan ze maar onder een brug leven op naar een opvanghuis voor daklozen.
Te duur zeker? Ik verwijs naar deel 1 waar dit al geprobeerd is. En de anti-kraak fascisten delfden smadelijk het onderspit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
www.funda.nl
Woningnood?
Ja koopwoningen ja. Weinig jonge singles of studenten die dat kunnen betalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
www.funda.nl
Woningnood?
Omdat het hutje op de hei waarschijnlijk bewoond is door een zwerver, en het huis leegstondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je zo graag autarkisch bezig wilt zijn, waarom ga je dan niet in een hutje op de hei zitten i.p.v. andermans eigendom bezetten? Lekker profiteren van andermans huis en wat doe je er voor terug? Beetje aanprutsen...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:35 schreef Linkse_Rakker het volgende:
dag krakers tuig welkom in de 21 eeuw.
maar waarom is die 2 jaar geen minimum straf in plaats van de maximum straf?
Ja want die wassen zich en hebben andere ideologiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus mensen in 3-delig pak mogen wel kraken?
Wat moet je als godvergeten student dan ook met je eigen woning? De egoistische inslag van dat werkschuwe tuig van een jaartje of 20, die menen overal recht op te hebben, komt me de strot uit. Dat soort figuren, die denken dat ze recht hebben te mogen klagen, terwijl ze godvergeten net uit de poepluiers getrokken zijn, zouden ze preventief de knieschijven moeten kapotslaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja koopwoningen ja. Weinig jonge singles of studenten die dat kunnen betalen.
Jij bent dus ook voorstander van massamoord. Daar maak ik even een mental note van..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Het is niet zwart of wit, de wereld is niet corrupt, maar ook niet rechtvaardig, de overheid ook niet. We leven nu eenmaal in een systeem zoals het nu is, en daar zul je je naar moeten aanpassen. Doe je dat niet dan gaat dat ten kostte van de rest, en die meerder zal altijd van je winnen. Weiger je je aan te passen aan het systeem dan zul je ergens een zelfvoorzienende woning moeten bouwen.
Je moet ergens wonen is het niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat moet je als godvergeten student dan ook met je eigen woning? De egoistische inslag van dat werkschuwe tuig van een jaartje of 20, die menen overal recht op te hebben, komt me de strot uit. Dat soort figuren, die denken dat ze recht hebben te mogen klagen, terwijl ze godvergeten net uit de poepluiers getrokken zijn, zouden ze preventief de knieschijven moeten kapotslaan.
Asociaal kuttuig, dat zijn het.
En voor al dat asociaal tuig dat meent dat er niks te huren valt:
http://www.zoek.nl/huurhuizen/nederland.html?q=&strl=&pv=0&pt=&qs.x=41&qs.y=13
Wat dacht je ervan om gewoon thuis te blijven wonen, of net als de fucking rest van Nederland, gewoon te gaan WERKEN voor je geld?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je moet ergens wonen is het niet?
8k voor amsterdam en 4.2 voor een boerendorp, succes als student![]()
Nee dat is niet mogeljk. Ze willen WEL in een mooi huis maar willen NIET betalen, begrijp dat toch eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon thuis te blijven wonen, of net als de fucking rest van Nederland, gewoon te gaan WERKEN voor je geld?
Die kneuzen zijn geen studenten.....tuurlijk 1 of 2 maar de rest niet. Zie de demonstratie van gisteren maar....zit praktisch geen student tussen. Alleen tuig met schurfthonden en stinkkleren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je moet ergens wonen is het niet?
8k voor amsterdam en 4.2 voor een boerendorp, succes als student![]()
Ik krijg braakneigingen van mensen die denken dat ze een heel land kunnen gijzelen met hun kapitalistische principesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat moet je als godvergeten student dan ook met je eigen woning? De egoistische inslag van dat werkschuwe tuig van een jaartje of 20, die menen overal recht op te hebben, komt me de strot uit. Dat soort figuren, die denken dat ze recht hebben te mogen klagen, terwijl ze godvergeten net uit de poepluiers getrokken zijn, zouden ze preventief de knieschijven moeten kapotslaan.
Asociaal kuttuig, dat zijn het.
En voor al dat asociaal tuig dat meent dat er niks te huren valt:
http://www.zoek.nl/huurhuizen/nederland.html?q=&strl=&pv=0&pt=&qs.x=41&qs.y=13
Dat ZIJN studentenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Alleen tuig met schurfthonden en stinkkleren.
Stel je voor joh, wat een absurd ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon thuis te blijven wonen, of net als de fucking rest van Nederland, gewoon te gaan WERKEN voor je geld?
Jij gelooft gewoon echt alles blijkbaar.quote:
PROEST!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jouw rotkop stond er tussen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogeljk. Ze willen WEL in een mooi huis maar willen NIET betalen, begrijp dat toch eens.
[..]
Die kneuzen zijn geen studenten.....tuurlijk 1 of 2 maar de rest niet. Zie de demonstratie van gisteren maar....zit praktisch geen student tussen. Alleen tuig met schurfthonden en stinkkleren.
Maar waarom een huis van 4k? Ik betaal ook maar 350 euro per maand, heb ik een leuk huis MET tuin en het is nog nieuwbouw ook EN in de randstad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
PROEST!
Met welk normaal werk kun je dan 4k aan huis veroorloven?
Studenten reizen niet voor neits zoveel, omdat ze in een boerendorp wonen maar toch een degelijke studie willen, van maastricht naar amsterdam is onmogelijk enkel dan dus moet je ergens gaan wonen, maar dat kan ook niet. Wat nu stoere klb fokker?
[..]
Jouw rotkop stond er tussen?
DUs je hebt eigenlijk geen idee wat voor mensen daar stonden en roep je gewoon stoer vanaf een afstandje dat het tuig isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar waarom een huis van 4k? Ik betaal ook maar 350 euro per maand, heb ik een leuk huis MET tuin en het is nog nieuwbouw ook EN in de randstad.
Weer een argument weg...helaas.
En mijn rotkop stond er niet tussen, ik moest op tijd naar bed want ik moest vandaag weer gewoon aan het werk. Dan heb je geen tijd om herrie te schoppen.
Wat zal jij dan hebben lopen braken gisteravond zeg, de gerechtigheid zelve daalde neer over Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg braakneigingen van mensen die denken dat ze een heel land kunnen gijzelen met hun kapitalistische principes
Zeg, meneer intellectueel, kijkt u ooit naar het journaal o.i.d.?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
DUs je hebt eigenlijk geen idee wat voor mensen daar stonden en roep je gewoon stoer vanaf een afstandje dat het tuig is
Ach als je kunt aantonen dat je een goede baan hebt , heb je inderdaad wat priveleges, moet je eens proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef fs180 het volgende:
Verder komt niet iedereen in aanmerking voor een goedkope woning, niet iedereen heeft geluk. Plus dat je rond amsterdam geeneens een kamer vind onder 500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |