abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73752636
Oh Incantrix wat naar om te lezen. Die financiële tegenvallers zijn echt zo zwaar k*t. Ik herinner mij nog dat ik begin dit jaar jaar zat te snotteren toen we de afrekening kregen van onze loodgieter/elektricien van de bouw van ons huis. Zat hij eventjes rond de 8 000 euro boven zijn offerte (we zitten er nog altijd over in discussie). En ik was toen nog niet zwanger dus geen last van die hormonen! Ik kan me al voorstellen dat je nu echt een schouder nodig hebt om op uit te huilen.
pi_73753004
* freecell knuffelt Incantrix.

Mannen met ADD zijn soms best lastig, vooral als ze zich dan écht oprecht schuldig voelen en je wéét dat het daar van komt, maar soms denk je: 'DOE DAT NOU GEWOON :}| ' helpt ook niet
pi_73753056
Incantrix: Dikke knuffel voor jou hoor!
Het komt allemaal weer goed, maar kan me voorstellen dat het allemaal beetje teveel is nu.
pi_73753417
Ah, Trix... en een knuffel erbij! Wat een toestand zeg, kan me wel een beetje voorstellen dat je je zwaar k*t voelt, maar trek het je zelf niet al te veel aan hoor, hier wordt je echt geen slechte moeder van. En dat die vent van je nou eenmaal met zijn ADD last heeft (los van de taken die hij natuurlijk als aanstaande vader nog eens te verwerken krijgt) maakt het niet makkelijker, maar zoals Faja al zegt, ook dat is niet jouw schuld hoor. Maakt hem trouwens ook geen slechte vader... maar hij heeft veel op zijn bord en dat is erg lastig.

Hier weer lekker kneuterig achter de pc aan het borduren, net zelfs speciaal op de fiets (stomme tegenwind ) naar de andere kant van het dorp/stad gefietst voor een borduurring... maar wel heel blij mee Eindelijk begint mijn schaap een beetje vorm te krijgen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:49:01 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73753967
trixie,
wat een heerlijk hormonale posts, toch! je weet dat ze daar een woord voor hebben? Nesteldrang!

vwb dat je een slechte moeder zou zijn, dat mag je even wegeditten en weghalen in je hoofd, want das gewoon niet waar! Heb je een plek waar het kind kan slapen? Heb je een paar pakjes klaar liggen? Heb je (dan toch) een pak wegwerpluiers? Heb je voeding (en flesjes)? Dan heb je alles wat je kind ECHT nodig heeft! Je kind heeft al een hele lieve mama, dus daar hoef je niet meer voor te zorgen

Ik zou bijna zeggen, ga op de bank liggen met een zak M&M's en een hele slechte chickflick, en dan voel je je straks vast weer beter. Maar ik weet niet of M&M's en chickflicks wel jouw opbeurdingen zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73754020
Hoi lieve dikkerdjes!

Ik kom jullie even gedag zeggen. Na hier bijna negen maanden heel veel gedeeld, geleerd, gelachen en gekletst te hebben staat mijn leven door de komst van het allerliefste meisje ter wereld helemaal op zijn kop. Tijd om hier veel te lezen en te reageren is er nu niet en dat gaan jullie straks ook allemaal meemaken. Ik hoop dat het voor jullie net zo overweldigend mooi zal zijn als voor mij. En bedankt voor de afgelopen maanden!

Ik vertrek naar een ander topic, maar kom jullie af en toe nog wel toejuichen

Maar voorlopig zal ik vooral druk zijn van het genieten van dit mooie koppie:

vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:53:25 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754109
Sorbo! Gefeliciteerd!
Ga je vertellen hoe ze heet?
Mooi kindje, hoor!
pi_73754125
Sorbootje, van harte gefeliciteerd met dit grote geluk! wat een prachtig kindje!
pi_73754142
Sorbootje gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!
en dat pakje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73754154
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi lieve dikkerdjes!

Ik kom jullie even gedag zeggen. Na hier bijna negen maanden heel veel gedeeld, geleerd, gelachen en gekletst te hebben staat mijn leven door de komst van het allerliefste meisje ter wereld helemaal op zijn kop. Tijd om hier veel te lezen en te reageren is er nu niet en dat gaan jullie straks ook allemaal meemaken. Ik hoop dat het voor jullie net zo overweldigend mooi zal zijn als voor mij. En bedankt voor de afgelopen maanden!

Ik vertrek naar een ander topic, maar kom jullie af en toe nog wel toejuichen

Maar voorlopig zal ik vooral druk zijn van het genieten van dit mooie koppie:

[ afbeelding ]

en geniet van je meisje..
pi_73754164
Jaa!!

Prenatal belde net, de kinderwagen is er!!! Zo snel al!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73754168
hihi dat had ik al verteld. Ze heet Isabeau

Dank je!
pi_73754223
Oh Sorbo, wat is Isabeau mooi!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:57:36 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754263
Ik zie het idd! stom. sorry!
mag ik het op de hormonen gooien?
zwangerschapsdementie en zo?

Vlindur, fijn dat je wagen er is! Welke heb je gekocht?
pi_73754296
Sorbootje wat een beauty heb je daar liggen. Lekker van je meisje genieten en van je kraamtijd, je verlof laat je maar lekker door visite verwennen.
pi_73754326
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zie het idd! stom. sorry!
mag ik het op de hormonen gooien?
zwangerschapsdementie en zo?

Vlindur, fijn dat je wagen er is! Welke heb je gekocht?
De lightweight next teambrown van mutsy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:00:50 #167
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73754382
Sorbeau, wat is Isabeau beau

Die haartjes... ik vind het zo lief als baby's haartjes hebben (mijn oudste drie hadden ook zo'n enorme bos - vind het prachtig, ik vond het alleen wel jammer dat ze daardoor erg snel babyaf waren om te zien)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:09:13 #168
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73754643
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Probeer je in ieder geval niet op te vreten. Het is ongetwijfeld allemaal heel veel wat er in 1 keer op je vriend zijn dak komt maar het kan geen kwaad om hem ook van zijn eigen fouten te laten leren. Misschien kunnen jullie een soort van kalender maken met things to do nog voor de uitgerekende datum. Desnoods 1 of 2 dingen per week die echt gedaan moeten worden en de rest maar beetje de boel de boel laten. Kan je vader of schoonvader niet helpen met de kinderkamer waardoor je je vriend ontziet? Huishouden met 2 mensen is lang niet zo een rotzooi volgens mij als het bij ons is met 2 kleine kinderen, en ook wij (mijn man dan) stofzuigen niet dagelijks, staan niet dagelijks te strijken of wassen. En anders kijk je even een goede vriendin lief aan en vraag je hulp voor bijv een keertje ramen lappen. Oh en op het moment supreme kan je altijd nog een taxi nemen naar het ziekenhuis mocht hij zijn rijbewijs niet hebben gehaald.

Oh en over het dat andere dat je je als moeder tekort vindt schieten, rustig aan. Je kind heeft liefde nodig, voeding en ja een schone broek maar hij klaagt vast niet als je hem de eerste weken misschien een wegwerpluier aan doet. Maak je niet druk, komt goed.
Thnx voor je tips, Faja Ik probeer mijn lief ook wel met zachte hand richting hulp vragen aan anderen te dirigeren, maar daar wil hij niet altijd van horen. En dat volle hoofd van hem blijft vol denk ik.. Wat jij zegt over deze dingen in combinatie met al kinderen rond hebben lopen is iets waar ik de laatste tijd sowieso erg vaak aan moet denken, dat wij dan nog de gemakkelijke versie van het verhaal hebben.. Best schokkend en af en toe moet ik dan even met mijn kop in het zand hoor, want echt, respect daarvoor! Ik ga van het weekend inderdaad maar weer eens met hem zitten op een planning, eens kijken wat ervan te bakken valt naast de 3 x 2 uur rijden in de week en de rest van de zut en ik ga vandeweek ook stiekum maar eens mijn mama bellen of ze nog een momentje over heeft voor een dweiltje en een sopje

Ondertussen ben ik wel weer opgedroogd trouwens, een vriendinnetje van wie ik weet dat zij hier af en toe wel eens meeleest zag dit toevallig voorbij komen en belde meteen Zó lief!

Leonieke, dank je wel En jemig, dan zit ik hier te klagen, maar 8000 euro?? Pfff, daar zou ik inderdaad niet meer van schrikken, maar een volledige hartverzakking aan overhouden geloof ik Begrijpelijk dat jullie daar nog steeds over in discussie zijn, ik hoop voor je dat dat snel is afgerond en dat de afronding in júllie voordeel zal worden beslecht!

Freecell Ervaringsdeskundige zo te horen? Inderdaad, dat alles in je lijf dan schreeuwt 'hoe bestáát het dat je dat zo kunt laten liggen??' en je het gewoon níet aan zijn verstand gepeuterd krijgt. Op één manier na dan, en die is echt heel zielig

DJRandall, lief, dank je wel

Lijnloos, dat is het precies, zo'n grote lieverd ben ik niet eerder tegengekomen en ik weet 100 % zeker dat we het heel goed zullen hebben met z'n drietjes, maar over dit soort dingen kan ik me dan best wel eens zorgen maken. Ik hoop maar dat hij maandag die aanvraag wél voor elkaar krijgt, en vanaf dan ga ik denk ik maar eens Faja's advies opvolgen: het laten voor wat het is We zien het wel.. Ennuhm, een borduurring, is dat dan zeg maar zo'n dingetje waar je het stofje tussen kunt doen als een tamboerijn zeg maar? Lijkt me erg handig, hoop dat je je eindresultaat gaat posten

Davinia, jij bent ook al zo heel lief, heel erg dank je wel Mijn troost-dingetjes zijn denk ik vis die ik vanmiddag voor mezelf heb gehaald en grote stoere auto's en dat komt goed uit want vanavond is Topgear op tv (ik blijf erover zeiken, whaha).. Al denk ik dat de bui wel weer even is overgewaaid, ineens kwamen al die twijfels zo in me omhoog borrelen Wat je zegt is wel waar en daar doe ik het gewoon maar mee, het gaat vast goedkomen

En Sorbootje, jéétje wat heeft dat kind toch een prachtigmooi koppie Om hélemaal verliefd van te worden! We zullen je hier missen, maar gelukkig, we komen elkaar vast nog zát tegen, haha! Dikke knuffel voor jou en Isabeau Geniet er maar fijn van!

Vlindur, jeuj!! Dat is hip
3!
pi_73754679
oooh Sorbootje, wat een beauty, die haaaartjes

Incantrix, dat is een vette tegenvaller zeg, daar zou ik ook heel erg van moeten maar hopelijk komt alles wel weer goed uiteindelijk.

Ik heb steeds een hikbuik, afgelopen dagen iedere dag meerdere malen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:35 #170
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73754682
Sorbootje wat een prachtig kindje Gefeliicteerd,geniet er van

Incantrix kan me voorstelen dat dat een flinke tegenvaller is,bah

Toen jullie pas zwanger waren voelden je je toen ook zo "raar" ik ben blij,angstig,blij,moe,misselijk en heel me gevoel zit door elkaar.Als ik steeken voel twijfel ik of het wet goed is maar als ik niks voel ook,ben eigenlijk helemaal van slag.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:14:14 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73754764
Isabeau *smelt*
wat een moooooooie bos donker haar heeft ze toch!

geniet ervan Sorbootje! en tot over een week of 10-12 in het andere topic
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:15:18 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754798
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:10 schreef Guess. het volgende:
Sorbootje wat een prachtig kindje Gefeliicteerd,geniet er van

Incantrix kan me voorstelen dat dat een flinke tegenvaller is,bah

Toen jullie pas zwanger waren voelden je je toen ook zo "raar" ik ben blij,angstig,blij,moe,misselijk en heel me gevoel zit door elkaar.Als ik steeken voel twijfel ik of het wet goed is maar als ik niks voel ook,ben eigenlijk helemaal van slag.
Welkom in de wereld van de zwangeren
lees: ja dus!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:19:23 #173
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73754901
Poppejans, dat ging ook echt wel heel hard hoor, echt met van die straaltjes uit mijn ogen, net als bij clowns Maar het komt inderdaad wel weer goed, thnx

Guess Ennuhm, ja, ik had dat ook, zowel fysiek als mentaal. Vlak voor ik positief testte heb ik dus een paar dagen heel hard om alles (en dan bedoel ik ook echt álles ) moeten huilen en na een aantal maanden toch veel hopen en teleurgesteld zijn als ik dan niet zwanger bleek was mijn eerste gedachte toen ik twee streepjes zag "OMG, wat heb ik gedáán?" met vervolgens allerlei schuldgevoelens van dien De eerste weken waren natuurlijk sowieso al onzeker, maar ik heb me echt wel heel vaak afgevraagd of we wel een goed besluit hadden genomen, of we dit wel zouden kunnen, etc.. En dat dan weer afgewisseld met extreme blijheid en het gevoel héél bijzonder te zijn, enzovoorts Ik snap je emotionele rollercoaster dus erg goed maar ik kan je zeggen (wel suf om te zeggen vlak na een onwijze hormonale jankpost ) dat je vanzelf wel meer vertrouwen krijgt en wat meer stabiliseert naar mijn idee. Dan heb je nog wel momenten natuurlijk, maar zo ontzettend manisch als in het begin is het nu niet meer bij mij, en ik weet zeker dat het bij jou strakjes ook wat kalmer zal worden
3!
pi_73754936
Ik ben

De babykamer is af. Vandaag zijn mijn vader en ik de hele dag druk geweest. En ik kan nu dan eindelijk gaan inruimen. Dus niet overal meer babyspullen staan, maar straks op één mooie kamer

Maar mén Ik heb wel teveel gedaan zeg. Pijn... Maar ja, het geeft ook wel weer een goed gevoel dat het nu klaar is.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:24:36 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73755045
o ja... ik ben nog iets vergeten:
Davinia 29 weken

en Ymme, krijgen we foto's in het kinderkamertopic/?? ben benieuwd naar jullie kamertje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')