abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73740626
Goodmorning ladies!

Hier een topnacht gehad, knock-out geweest van 0.00 - 8.45 uur met 1 plaspauze om 1 uur. Geloof dat ik wat spanning begin te verliezen en slaap in ga halen nu.
Veel snotverkouden, maar dat was te verwachten. En zo erg is dat nou ook weer niet he...
pi_73742096
Het-is-mij en Martine inderdaad in het ziekenhuis, hoop dat alles daar voorspoedig gaat!

Hier is alles rustig. Gister goedgekeurd bij de vlos, het is nu gewoon een kwestie van afwachten! We hebben wel besproken wat er gebeurd als ze er voor volgend weekend nog niet is. Dan komen ze dat weekend bij ons thuis om te kijken of ze met strippen de boel een beetje op gang kunnen helpen.
Ik ga er vanuit dat ze voor die tijd zelf nog wel aanstalten maakt, ik was zelf tien dagen te laat, wat dat betreft heeft ze nog even
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:29:28 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73743206
zooo ik heb weer een wasje gedaan en wat foto's gemaakt....
(zie kinderkamertopic).
Ga zo lekker even het bed in en tv kijken.....

leuk die minikleertjes op zo'n megawasrek:

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73743854
Jip & Janneke

ziet er wel heel leuk uit hoor BJ!!!
pi_73745754
Goeiemorgen,

Even zonder bij te lezen; kindlief is nogal druk dus en sinds gister ben ik wat benauwd. Hoort dat er bij of zou ik even moeten bellen?
Tis best wel wat vervelend, iemand tips anders?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73746220
Dat benauwde had ik ook al heel snel Vlindur..al je organen in je buik maken plaatst voor je baarmoeder en drukken dus tegen je longen. En op het einde is het je baby zelf die er tegen aan drukt. En dan is je ventje er en dan is het meteen weg
Lotte!
Noah!
pi_73746230
bedoel je kortademig vlindur? misschien komt je baarmoeder nu hoger te liggen waardoor het ademen lastiger gaat.

BJ leuk babykleertjeswasje Je begint er wel redelijk vroeg mee, staat hier nog niet op de planning hoor.

tikken met een peuter op schoot is lastig.... hier wat getik van haar die ik door de post heen kreeg: hhh t56yyhgfg46er44
pi_73746266
BJ oooooh wat staat dat schetig lieeeeff
Ik heb nog niks gewassen, echt bewaard om nu in verlof te gaan doen haha, dus denk binnen een aantal dagen ook zo'n wasrekje (lees:rekken) vol te hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:15:59 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73746526
BJ, ik had vorige week ook zulke wasjes Zooo leuk en lief
pi_73746679
Ik heb ook wat foto's gemaakt vanmorgen, van mijn hoogzwangere zusje. Die is nu 36 weken en heb er ook eentje van ons samen (buikentopic).

Hier ligt alle kleding voor uk al gewassen en gestreken in de kast.
pi_73746824
Oh ok, ik heb al even rondgevraagd hier en het schijnt er idd bij te horen.. Tis wel wennen ineens, zoveel minder adem.

BJ al wasjes! Jeu! Hier moet eerst een nieuwe wasmachine komen voor ik de babywas ga wassen. Ergens in december dus lekker alles tegelijk, anders blijf ik bezig En dan mn moeder in huren om te strijken

De Wibra is ook weer van alles kwijt, want dat heb ik nu in huis Allemaal bedspul. Wel leuk

Leonieke en Crazyprinces

Twinkly, wat een stomme trut zeg!

En verder ben ik het weer allemaal kwijt.

Buikbanden draag ik niet, want ik vind ze niet mooi. Ze staan me ook niet vind ik (die gekleurde dan) Ik heb gewoon allemaal lange truien en shirts
pi_73746834
Ooooh ik ben dus niet idioot vroeg of raar dat ik ook wil gaan wassen, als ik dat zo lees.
Ik denk dat ik er nu maar eens even een eerste babywasje in gooi, heb er helemaal zin in gekregen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:38:02 #113
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73747350
Hoi Hoi ik meld me hier ook voorzichtig,ik ben 5weken zwanger na ruim 13maanden,het voelt allemaal nog onwerkelijk maar zijn heel blij.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73747417
Guess, van harte!
Hopelijk gaan de spannende weekjes gauw voorbij

(en ik zie een teckel in je avatar, er zitten heel veel teckelliefhebbers hier in OUD!)
pi_73747474
welnee poppejans, jij bent alweer een stuk verder dan wij he
Ik zorg er echt wel voor dat alles voor de 37 weken gewassen is, stel je voor dat dit kind vroeger komt dan mijn eerste (hoewel ik ervan uit ga dat ik dit keer langer zwanger ben).
Ik heb er wel zin in om al te gaan wassen, maar het moet nog even wachten, de kasten zijn nog niet uitgesopt
pi_73747534
Gefeliciteerd Guess!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:53:10 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73747867
Guess, echt supergaaf! welkom hier!

Over babywasjes gesproken: ik heb hier ook alle babykleertjes al gewassen
maar dat was eigenlijk ook wel omdat de vorige 'eigenaar' een kat had en ik allergisch ben voor katten en de hele tijd zat te niezen bij de kleertjes...
pi_73748066
Guess, van harte gefeliciteerd! En welkom hier natuurlijk... ik wens je dan ook een fijne en zorgeloze zwangerschap.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:01:30 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73748149
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen,

Even zonder bij te lezen; kindlief is nogal druk dus en sinds gister ben ik wat benauwd. Hoort dat er bij of zou ik even moeten bellen?
Tis best wel wat vervelend, iemand tips anders?
ik ben al 2 weken aan het hijgen
de fysio vanochtend dacht dat ik vocht vasthield (ze kon mn rimpels niet meer zien :{w ) maar onderdruk lag nog braaf rond 65, dus dat scheelde weer.

Als je het idee hebt vocht vast te houden, zou je ff de vlos kunnen bellen.

en anders, tsja, je baarmoeder komt omhoog, je organan gaan mee, waar is de ruimte? juist, bij je longen...
en het kind groeit hard, dat vraagt ook wat van je, in principe is het heel normaal, maar ff bellen kan nooit kwaad

BJ, wat een schattig rekje!
Als de kledingskast staat, ga ik ook eens uitsorteren en wassen en zo

Guess, welkom hier!

ik heb vanochtend in een homonale bui eli's junior bde in elkaar gezet!
Was mss toch niet zo'n heel strak plan
(als asy kan grasmaaien, kan ik een bedje in elkaar zetten )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73748156
Je moet ook pas je neus erin steken als de baby erin zit he
Maar in jouw geval, groot gelijk. (zelf ook allergisch voor katten...)

Overigens ging het hier een paar dagen geleden nog over het waarom wassen van babykleertjes e.d. Kleertjes komen vaak uit China e.d. en dan worden de containers volgespoten met gassen zodat alle beestjes dood gaan. Ook zitten er stoffen in die zware allergische reacties kunnen opwekken, zeker bij zo'n teer babyhuidje en je hoort ook vaak over andere gifstoffen die zelfs na meerdere malen wassen nog aanwezig zijn. Of het allemaal nou waar is of niet, kwaad kan het niet en het is wel zo fris
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:29:52 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_73749096
Davinia, herkenbaar, zo had ik RUbens keukentje in een hormonale bui in elkaar gezet. Drie dagen last van gehad

Vandaag nog meer goed nieuws over mijn bloed: niet alleen mijn HB was gestegen (dat had ik gisteren al gehoord), maar mijn ijzervoorraad was ook eindelijk weer eens op normaal niveau En de rest van de waarden (op drie na die nog niet binnen zijn), was ook alles in orde

Spannend spannend spannend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:40:03 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73749447
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb vanochtend in een homonale bui eli's junior bde in elkaar gezet!
Was mss toch niet zo'n heel strak plan
(als asy kan grasmaaien, kan ik een bedje in elkaar zetten )

sorry, ik moest heel erg hard lachen...
Foei Davinia! Dat mag je niet doen!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:43:07 #123
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73749565
Guess van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Wat fijn Troel dat die waardes zo goed zijn! Voel je je ook echt wat beter nu?

Davinia, foei hoor! Is 't in elkaar zetten goed gelukt? Heeft Eli z'n nieuwe bedje al gezien?

BJ: Lief hoor, zo'n babywasje! Leuke badcape ook.

Ik mocht gisteren weer voor de 3D echoshoot! M'n kleine teigetje is van kop tot kont nu 4cm groot! (Benen nemen ze nog niet mee qua lengte, is een beetje lastig te meten.)Hij ligt qua groei etc. helemaal netjes op schema. Ook doet 'ie 't nu helemaal op de navelstreng en niet meer op 't dooierzakje! Dat vond ik zelf toch best een mijlpaal!
Ook heb ik 'm dapper zien schoppen en heel schattig de hik zien hebben!

En En En! Ze konden zien of 't een jongetje of meisje is! 100% garantie mogen ze niet geven, ze gaan tot 70%, maar 't was zo overduidelijk dat ik die 70% maar met een korrel zout moest nemen.
Ik krijg een jongetje!
Zo grappig dat m'n voorgevoel lijkt te kloppen!
A grand adventure has begun.
pi_73749576
Welkom Guess Wat stoer dat je durft te komen. Dat duurde bij mij wel even
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:45:15 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73749645
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

sorry, ik moest heel erg hard lachen...
Foei Davinia! Dat mag je niet doen!
Ik weet, mea culpa

Keshet, eli is nog bij mn schoonmoeder, hij ziet het vanavond. Ben benieuwd
Hoever ben je dat ze nu al kunnen zien wat het wordt? Wel leuk een jongetje! Gefeli!
pi_73749830
vanaf 17 weken kunnen ze al zien wat het geslacht is Davinia.

Oh ik ben trouwens zo blij! Ik weet nu voor 100% zeker dat mijn zusje niet dezelfde naam heeft als wij voor de kleine. Ik heb even tijdens het foto's maken gepolst hoeveel lettergrepen hun naam had en gezegd dat onze naam met een D begint en toen gevraagd of hun naam ook met een D begon.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:51:01 #127
265732 Keshet
pi_73749858
Ik ben nu 11 weken, maar op de 3D echo's kunnen ze 't dan dus al prima zien! Ik ga nu echt nog niet los met het kopen van jongensspul hoor; ik wacht gewoon netjes de 20 weken echo af.
Maar 't was zo duidelijk te zien dat 't echt vreemd zo zijn als er tijdens de 20 weken echo iets anders uitkomt!

Aanvulling: Tijdens de 20 weken echo kun je de uitwendige onderdelen een stuk beter zien dan nu; nu zien ze iets anders, maar als dat omhoog staat (ja, echt! ) dan is 't een jongetje, staat 't omlaag dan is 't een meisje!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:52:13 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73749893
Guess. welkom!! en natuurlijk enorm gefeliciteerd!

@Troel; wat fijn dat je bloeduitslagen flink zijn verbeterd zeg! voel je je nu ook al wat fitter???

@Keshet: wat lief he? zo'n klein wurmpje die al helemaal beweegt!!!
*en ik dacht dat het geslacht pas later in de zwangerschap te zien was?? iets met indalen enzo???*

En idd ik ben vroeg met de babywasjes, maja ons kamertje stond en ik wilde errrrrg graag alle spulletjes een beetje opruimen en indelen..
dus toen maar direct aan het wassen geslagen....
(en het zorgt voor rust in mijn hoofd... want je weet het immers maar nooit )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:53:13 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73749923
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
vanaf 17 weken kunnen ze al zien wat het geslacht is Davinia.

Oh ik ben trouwens zo blij! Ik weet nu voor 100% zeker dat mijn zusje niet dezelfde naam heeft als wij voor de kleine. Ik heb even tijdens het foto's maken gepolst hoeveel lettergrepen hun naam had en gezegd dat onze naam met een D begint en toen gevraagd of hun naam ook met een D begon.
en oooo ik vind die foto van jou met je zusje zooo leuk!!! was ik nog vergeten op te reageren... maar wat bijzonder om samen zwanger te zijn..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:55:26 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_73750017
Ik vergeet helemaal Guess te feliciteren

Gefeliciteerd meid!

En nee, ik voel me niet echt beter, maar dat maakt niet uit, nog een weekje volhouden en dan gaan ze hoe dan ook inleiden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73750137
Keshet wat leuk Wat kunnen ze dat al vroeg zien dan hè?
pi_73750156
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef Keshet het volgende:
Ik ben nu 11 weken, maar op de 3D echo's kunnen ze 't dan dus al prima zien! Ik ga nu echt nog niet los met het kopen van jongensspul hoor; ik wacht gewoon netjes de 20 weken echo af.
Maar 't was zo duidelijk te zien dat 't echt vreemd zo zijn als er tijdens de 20 weken echo iets anders uitkomt!

Aanvulling: Tijdens de 20 weken echo kun je de uitwendige onderdelen een stuk beter zien dan nu; nu zien ze iets anders, maar als dat omhoog staat (ja, echt! ) dan is 't een jongetje, staat 't omlaag dan is 't een meisje!
Mij is verteld door verschillende echodames dat beide geslachten er dan nog uitwendig het zelfde uit zien.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:59:31 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73750167
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Ik vergeet helemaal Guess te feliciteren

Gefeliciteerd meid!

En nee, ik voel me niet echt beter, maar dat maakt niet uit, nog een weekje volhouden en dan gaan ze hoe dan ook inleiden
gelukkig kan je gaan aftellen Troel.....
pi_73750210
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en oooo ik vind die foto van jou met je zusje zooo leuk!!! was ik nog vergeten op te reageren... maar wat bijzonder om samen zwanger te zijn..
Leuk! dank je wel. Ik vind het ook bijzonder. Had zeker nooit verwacht samen zwanger te zijn en schelen maar 9 weken. Ook leuk voor beide neefjes dat ze niet zo veel schelen en we wonen ook nog eens naast elkaar.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:01:02 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73750219
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Mij is verteld door verschillende echodames dat beide geslachten er dan nog uitwendig het zelfde uit zien.
ik dacht ook dat het pas bij 16-18 weken duidelijker werd....
(tenminste dat staat in de verschillende boeken die ik doorgekeken heb..)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:01:27 #136
265732 Keshet
pi_73750248
Faja, dat klopt hoor!
Maar met de 3D echo's zien ze net iets meer, waardoor ze het eerder kunnen zien dan met een 2D echo.

Becky27, help eens even! Kun jij het beter uitleggen? Ik heb gisteren de helft van de uitleg gemist omdat ik iets te verliefd naar mijn hikkende kindje aan 't kijken was.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:02:48 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73750298
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Leuk! dank je wel. Ik vind het ook bijzonder. Had zeker nooit verwacht samen zwanger te zijn en schelen maar 9 weken. Ook leuk voor beide neefjes dat ze niet zo veel schelen en we wonen ook nog eens naast elkaar.
ooo dat is echt enorm leuk! ik had ook gehoopt een keertje samen met zuslief zwanger te zijn, maar haar jongste is inmiddels een jaar en denk niet dat er nog een 4e komt
jammer hoor... lijkt me zo speciaal! vond het al zo bijzonder om haar zwanger te zien enzo...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:04:15 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_73750344
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Keshet het volgende:
Faja, dat klopt hoor!
Maar met de 3D echo's zien ze net iets meer, waardoor ze het eerder kunnen zien dan met een 2D echo.

Beck27, help eens even! Kun jij het beter uitleggen? Ik heb gisteren de helft van de uitleg gemist omdat ik iets te verliefd naar mijn hikkende kindje aan 't kijken was.

Ik dacht ook gehoord te hebben dat het afhankelijk is van de soort echo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73750541
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ooo dat is echt enorm leuk! ik had ook gehoopt een keertje samen met zuslief zwanger te zijn, maar haar jongste is inmiddels een jaar en denk niet dat er nog een 4e komt
jammer hoor... lijkt me zo speciaal! vond het al zo bijzonder om haar zwanger te zien enzo...
Wij waren nog aan het na denken over een 3e kind en hadden net de afspraak voor mijn man zijn sterilisatie afgezegd toen zij kwam vertellen dat ze zwanger was. En met moederdag kwamen wij erachter dat er een 3e op komst was bij ons. Ik vindt het ook erg bijzonder om mijn zusje zwanger te zien en een raar idee dat zij over max 6 weken ook mama is.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:13:34 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73750659
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef Keshet het volgende:

Ik dacht dat het bij meisjes juist omhoog stond. bij meisjes is het iig de clitoris en bij jongens de penis.
bij ons had de mevrouw iig bij de nekplooimeting idd dat friemeltje zien zitten en gezegd dat haar educated guess een meisje was, gezien de oriëntatie
maar toen durfde ik nog niks te zeggen tegen de mensen, we hebben braaf gewacht tot de 20-wk echo, hoewel we het thuis wel al consequent over "haar" hadden
pi_73750689
guess welkom hier en nogmaals een fijne zwangerschap gewenst

het lijkt mij ook heel bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn, tot nu toe zit hier dat er ook nog niet in, maar zeg nooit nooit hihi
nee hoor ik denk dat het hier echt niet zal gebeuren

keshet wat bijzonder nu al zoveel te weten eigenlijk!
wij denken het nu nog niet te willen weten, maar tijd zat om daar nog aan te twijfelen

voor de rest hier echt totaal een blergh dag ben nu dan ook lekker mn bedje ingekropen en hoop zo nog wat te slapen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:16:54 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73750769
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Bij ons met 13 weken meende ze het ook te zien en het klopte uiteindelijk inderdaad. Ze hield wel een slag om de arm toen, maar bij 20 weken bleek ze gelijk te hebben.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:39:15 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73751557
Good afternoon lieve dikkies Nog geen spannende nieuwtjes zo te lezen, ik ben erg benieuwd hoe het met Martine en Het-is-mij gaat zeg!

BJ, wat een lief wasje heb je daar hangen Ik heb de mijne tot nu toe uitgesteld, zodra ik écht verlof heb (eind volgende week) mag ik misschien wel van mezelf

En Guess, jeeehh, welkom in dit topic Hoe voel je je nu?

Sorry en een dikke voor de rest, ik heb even niet genoeg fut om iedereen af te gaan.. Heb een beetje een off-day Mag ik even in klaagmodus?

Vandeweek vroeg ik aan mijn lief 'wanneer heb je nou eigenlijk je herkansing voor je theorie-examen?' en toen verschoot 'ie van kleur. Vergeten te regelen Hij dus metéén achter de pc om er vervolgens asgrauw weer achter vandaan te komen: er was geen enkele plek meer vóór zijn tussentijdse toets en dan moet hij 'm dus al hebben. Uiteindelijk na een boel F5 en gedoe kwam er een plekkie vrij in Utrecht twee dagen voor zijn tusentijdse toets, dus heeft hij die maar genomen.. Vervolgens denk ik eergisteren "laat ik voor de grap eens kijken wanneer zijn paspoort afloopt" want die heeft hij natuurlijk nodig voor dat theorie-examen.. En ja hoor, die verloopt over anderhalve week Ik 'm dus meteen meegesleept naar het gemeentehuis om te verlengen, maar toen werd zijn foto afgekeurd en vandaag ging hij nog een keer en nu had hij zijn óude paspoort weer niet bij zich Toen hij dat vanmorgen sms-te was ik dus al niet zo in mijn hum want zo wordt dat ook weer knetterend krap qua tijd, maar vervolgens belde vanmiddag ook de automonteur nog dat onze auto niet zomaar door de keuring komt maar dat er eerst een of ander tussen-ding vervangen moet worden en dat we héél blij mogen zijn al we daarvanaf komen met ¤ 300,= Daar gaat dus al het geld dat ik apart had staan zodat ik deze maand mijn wasbare luiertjes aan kon schaffen voor de baby en ik moet er zó van huilen.. Wat nou als beeb-lief besluit met 37 weken al tevoorschijn te komen? Tuurlijk kan hij ook eerst wel in wegwerp, maar het zit allemaal zo tegen, eerst al die spoed-rij-opleiding van lief die ¤ 600,= duurder uitkwam als geschat en nu dit weer.. Da's zo even bijna duizend euro extra aan kosten die we nog even tevoorschijn mogen toveren in anderhalve maand tijd. En ik heb ook al niemand om tegenaan te snotteren vandaag, want lief is op stap met collega's (wel werkgerelateerd, maar toch) en ik zit me hier een beetje op te vreten Ik heb zo'n spijt van die spoed-rijopleiding, hij kan niet eens normaal op tijd voor een paspoort en een theorie-examen zorgen en nu kan ik ook al niet eens luiers kopen voor mijn kind.. Ik ben nog niet eens moeder en ik maak er nu al een zooitje van

Hele erge sorry dames voor klagen, en misschien hoort dit hier niet, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moest, in het bankje ken ik niet zo veel mensen en hier ken ik tenminste iedereen

Owja, dan moet ik natuurlijk niet vergeten dat ik niet eens mag klagen eigenlijk: volgens mij beginnen de ijzerpillen te werken (kan dat al zo snel?), ik zit al vanaf vroeg in de ochtend op maar heb nog niet eens behoefte aan een tukje
3!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:42:19 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73751671
oooo Trixje, wat naar die financiele tegenvallers... kan me voorstellen dat je daar erg onrustig van wordt....

vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:43:59 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73751735
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Sorry en een dikke voor de rest, ik heb even niet genoeg fut om iedereen af te gaan.. Heb een beetje een off-day Mag ik even in klaagmodus?

Vandeweek vroeg ik aan mijn lief 'wanneer heb je nou eigenlijk je herkansing voor je theorie-examen?' en toen verschoot 'ie van kleur. Vergeten te regelen Hij dus metéén achter de pc om er vervolgens asgrauw weer achter vandaan te komen: er was geen enkele plek meer vóór zijn tussentijdse toets en dan moet hij 'm dus al hebben. Uiteindelijk na een boel F5 en gedoe kwam er een plekkie vrij in Utrecht twee dagen voor zijn tusentijdse toets, dus heeft hij die maar genomen.. Vervolgens denk ik eergisteren "laat ik voor de grap eens kijken wanneer zijn paspoort afloopt" want die heeft hij natuurlijk nodig voor dat theorie-examen.. En ja hoor, die verloopt over anderhalve week Ik 'm dus meteen meegesleept naar het gemeentehuis om te verlengen, maar toen werd zijn foto afgekeurd en vandaag ging hij nog een keer en nu had hij zijn óude paspoort weer niet bij zich Toen hij dat vanmorgen sms-te was ik dus al niet zo in mijn hum want zo wordt dat ook weer knetterend krap qua tijd, maar vervolgens belde vanmiddag ook de automonteur nog dat onze auto niet zomaar door de keuring komt maar dat er eerst een of ander tussen-ding vervangen moet worden en dat we héél blij mogen zijn al we daarvanaf komen met ¤ 300,= Daar gaat dus al het geld dat ik apart had staan zodat ik deze maand mijn wasbare luiertjes aan kon schaffen voor de baby en ik moet er zó van huilen.. Wat nou als beeb-lief besluit met 37 weken al tevoorschijn te komen? Tuurlijk kan hij ook eerst wel in wegwerp, maar het zit allemaal zo tegen, eerst al die spoed-rij-opleiding van lief die ¤ 600,= duurder uitkwam als geschat en nu dit weer.. Da's zo even bijna duizend euro extra aan kosten die we nog even tevoorschijn mogen toveren in anderhalve maand tijd. En ik heb ook al niemand om tegenaan te snotteren vandaag, want lief is op stap met collega's (wel werkgerelateerd, maar toch) en ik zit me hier een beetje op te vreten Ik heb zo'n spijt van die spoed-rijopleiding, hij kan niet eens normaal op tijd voor een paspoort en een theorie-examen zorgen en nu kan ik ook al niet eens luiers kopen voor mijn kind.. Ik ben nog niet eens moeder en ik maak er nu al een zooitje van

Hele erge sorry dames voor klagen, en misschien hoort dit hier niet, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moest, in het bankje ken ik niet zo veel mensen en hier ken ik tenminste iedereen

Owja, dan moet ik natuurlijk niet vergeten dat ik niet eens mag klagen eigenlijk: volgens mij beginnen de ijzerpillen te werken (kan dat al zo snel?), ik zit al vanaf vroeg in de ochtend op maar heb nog niet eens behoefte aan een tukje
Ach meissie toch!
De helft is al niet eens jouw schuld
Het komt allemaal wel weer goed
pi_73751827
Inca Jij mag best even uithuilen op mijn schouder hoor
pi_73751945
Incantrix misschien ben ik heel bot nu, en ik bedoel het zeker niet zo maar, kan je niet gewoon je vriend zijn eigen boontjes laten doppen. Tot daar aan toe dat je extra geld stopt in een spoed rij-opleiding maar als hij de verantwoordelijkheid niet kan nemen om achter zijn theorie examen en paspoort aan te gaan zou ik hem toch echt op zijn plaat laten gaan. Van de auto is onvoorzien natuurlijk, kan hij ook niks aan doen. Uiteraard flink balen al die extra uitgaven maar misschien moeten jullie eerst even laten kijken wat een andere garage vraagt voor het werk dat er moet gebeuren.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:54:06 #148
95408 Incantrix
pi_73752034
*snotter*

Jullie zijn zo lief ) Ik voel me echt zo'n enorme jankerd, maar het houdt gewoon niet op.. Ik twijfel echt even of ik wel geschikt ben als moeder als ik dit soort dommige dingen niet eens op kan lossen Ik zou zo onderhand mijn zaken toch wel op orde moeten hebben? Sjucht, en het stomste is dat ik wel voor hetere vuren heb gestaan en dat we het nu niet eens héél moeilijk zullen hebben om dit op te vangen.. Maar mán, wat kun je je rot voelen bij het idee dat je je kind niet kunt geven wat het nodig heeft, en nu is hij er nog niet eens
3!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:59:45 #149
95408 Incantrix
pi_73752195
Faja, je hebt ook wel gelijk, ik ben er zo onderhand wel een beetje klaar mee.. De auto kan hij ook zéker niks aan doen, het probleem is gewoon dat hij bijna een half jaar bezig is geweest met het uitzoeken van een rijschool (we hadden de deal dat hij mij naar het ziekenhuis zou brengen als het zo ver is) en dat hij toen voor een spoed-opleiding is gegaan omdat hij zich daar schuldig over voelde. Het probleem is deels dat hij ADD heeft en daardoor verslapt zijn aandacht voor dingen waar hij eenmaal aan is begonnen en nu ik in huis nauwelijks nog dingen kan doen en hij er op veel fronten alleen voor staat heeft hij zijn hoofd zo vol met van alles dat hij dit soort dingen verzaakt.. En dan voelt het zo naar om hem hier dan ook nog mee op zijn plaat te laten gaan, hij moet in zijn eentje huishouden, full-time werken, de babykamer regelen, al die dingen.. Dus nouja, lastige shiz zeg maar.. En wat de monteur betreft geloof ik het wel, dat is al jarenlang een vriend van mijn vader en de reden dat de reparatie nu beneden de ¤ 500,= kan blijven is omdat hij het kapotte onderdeel ergens tweedehands op de kop kan tikken

Maar wel thnx voor je advies, lief dat je meedenkt

[edit]ADD is ADHD zonder het hyperactieve gedeelte [/edit]
3!
pi_73752441
Probeer je in ieder geval niet op te vreten. Het is ongetwijfeld allemaal heel veel wat er in 1 keer op je vriend zijn dak komt maar het kan geen kwaad om hem ook van zijn eigen fouten te laten leren. Misschien kunnen jullie een soort van kalender maken met things to do nog voor de uitgerekende datum. Desnoods 1 of 2 dingen per week die echt gedaan moeten worden en de rest maar beetje de boel de boel laten. Kan je vader of schoonvader niet helpen met de kinderkamer waardoor je je vriend ontziet? Huishouden met 2 mensen is lang niet zo een rotzooi volgens mij als het bij ons is met 2 kleine kinderen, en ook wij (mijn man dan) stofzuigen niet dagelijks, staan niet dagelijks te strijken of wassen. En anders kijk je even een goede vriendin lief aan en vraag je hulp voor bijv een keertje ramen lappen. Oh en op het moment supreme kan je altijd nog een taxi nemen naar het ziekenhuis mocht hij zijn rijbewijs niet hebben gehaald.

Oh en over het dat andere dat je je als moeder tekort vindt schieten, rustig aan. Je kind heeft liefde nodig, voeding en ja een schone broek maar hij klaagt vast niet als je hem de eerste weken misschien een wegwerpluier aan doet. Maak je niet druk, komt goed.
pi_73752636
Oh Incantrix wat naar om te lezen. Die financiële tegenvallers zijn echt zo zwaar k*t. Ik herinner mij nog dat ik begin dit jaar jaar zat te snotteren toen we de afrekening kregen van onze loodgieter/elektricien van de bouw van ons huis. Zat hij eventjes rond de 8 000 euro boven zijn offerte (we zitten er nog altijd over in discussie). En ik was toen nog niet zwanger dus geen last van die hormonen! Ik kan me al voorstellen dat je nu echt een schouder nodig hebt om op uit te huilen.
pi_73753004
* freecell knuffelt Incantrix.

Mannen met ADD zijn soms best lastig, vooral als ze zich dan écht oprecht schuldig voelen en je wéét dat het daar van komt, maar soms denk je: 'DOE DAT NOU GEWOON :}| ' helpt ook niet
pi_73753056
Incantrix: Dikke knuffel voor jou hoor!
Het komt allemaal weer goed, maar kan me voorstellen dat het allemaal beetje teveel is nu.
pi_73753417
Ah, Trix... en een knuffel erbij! Wat een toestand zeg, kan me wel een beetje voorstellen dat je je zwaar k*t voelt, maar trek het je zelf niet al te veel aan hoor, hier wordt je echt geen slechte moeder van. En dat die vent van je nou eenmaal met zijn ADD last heeft (los van de taken die hij natuurlijk als aanstaande vader nog eens te verwerken krijgt) maakt het niet makkelijker, maar zoals Faja al zegt, ook dat is niet jouw schuld hoor. Maakt hem trouwens ook geen slechte vader... maar hij heeft veel op zijn bord en dat is erg lastig.

Hier weer lekker kneuterig achter de pc aan het borduren, net zelfs speciaal op de fiets (stomme tegenwind ) naar de andere kant van het dorp/stad gefietst voor een borduurring... maar wel heel blij mee Eindelijk begint mijn schaap een beetje vorm te krijgen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:49:01 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73753967
trixie,
wat een heerlijk hormonale posts, toch! je weet dat ze daar een woord voor hebben? Nesteldrang!

vwb dat je een slechte moeder zou zijn, dat mag je even wegeditten en weghalen in je hoofd, want das gewoon niet waar! Heb je een plek waar het kind kan slapen? Heb je een paar pakjes klaar liggen? Heb je (dan toch) een pak wegwerpluiers? Heb je voeding (en flesjes)? Dan heb je alles wat je kind ECHT nodig heeft! Je kind heeft al een hele lieve mama, dus daar hoef je niet meer voor te zorgen

Ik zou bijna zeggen, ga op de bank liggen met een zak M&M's en een hele slechte chickflick, en dan voel je je straks vast weer beter. Maar ik weet niet of M&M's en chickflicks wel jouw opbeurdingen zijn
pi_73754020
Hoi lieve dikkerdjes!

Ik kom jullie even gedag zeggen. Na hier bijna negen maanden heel veel gedeeld, geleerd, gelachen en gekletst te hebben staat mijn leven door de komst van het allerliefste meisje ter wereld helemaal op zijn kop. Tijd om hier veel te lezen en te reageren is er nu niet en dat gaan jullie straks ook allemaal meemaken. Ik hoop dat het voor jullie net zo overweldigend mooi zal zijn als voor mij. En bedankt voor de afgelopen maanden!

Ik vertrek naar een ander topic, maar kom jullie af en toe nog wel toejuichen

Maar voorlopig zal ik vooral druk zijn van het genieten van dit mooie koppie:

vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:53:25 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754109
Sorbo! Gefeliciteerd!
Ga je vertellen hoe ze heet?
Mooi kindje, hoor!
pi_73754125
Sorbootje, van harte gefeliciteerd met dit grote geluk! wat een prachtig kindje!
pi_73754142
Sorbootje gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!
en dat pakje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73754154
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi lieve dikkerdjes!

Ik kom jullie even gedag zeggen. Na hier bijna negen maanden heel veel gedeeld, geleerd, gelachen en gekletst te hebben staat mijn leven door de komst van het allerliefste meisje ter wereld helemaal op zijn kop. Tijd om hier veel te lezen en te reageren is er nu niet en dat gaan jullie straks ook allemaal meemaken. Ik hoop dat het voor jullie net zo overweldigend mooi zal zijn als voor mij. En bedankt voor de afgelopen maanden!

Ik vertrek naar een ander topic, maar kom jullie af en toe nog wel toejuichen

Maar voorlopig zal ik vooral druk zijn van het genieten van dit mooie koppie:

[ afbeelding ]

en geniet van je meisje..
pi_73754164
Jaa!!

Prenatal belde net, de kinderwagen is er!!! Zo snel al!
pi_73754168
hihi dat had ik al verteld. Ze heet Isabeau

Dank je!
pi_73754223
Oh Sorbo, wat is Isabeau mooi!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:57:36 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754263
Ik zie het idd! stom. sorry!
mag ik het op de hormonen gooien?
zwangerschapsdementie en zo?

Vlindur, fijn dat je wagen er is! Welke heb je gekocht?
pi_73754296
Sorbootje wat een beauty heb je daar liggen. Lekker van je meisje genieten en van je kraamtijd, je verlof laat je maar lekker door visite verwennen.
pi_73754326
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zie het idd! stom. sorry!
mag ik het op de hormonen gooien?
zwangerschapsdementie en zo?

Vlindur, fijn dat je wagen er is! Welke heb je gekocht?
De lightweight next teambrown van mutsy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:00:50 #167
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73754382
Sorbeau, wat is Isabeau beau

Die haartjes... ik vind het zo lief als baby's haartjes hebben (mijn oudste drie hadden ook zo'n enorme bos - vind het prachtig, ik vond het alleen wel jammer dat ze daardoor erg snel babyaf waren om te zien)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:09:13 #168
95408 Incantrix
pi_73754643
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Probeer je in ieder geval niet op te vreten. Het is ongetwijfeld allemaal heel veel wat er in 1 keer op je vriend zijn dak komt maar het kan geen kwaad om hem ook van zijn eigen fouten te laten leren. Misschien kunnen jullie een soort van kalender maken met things to do nog voor de uitgerekende datum. Desnoods 1 of 2 dingen per week die echt gedaan moeten worden en de rest maar beetje de boel de boel laten. Kan je vader of schoonvader niet helpen met de kinderkamer waardoor je je vriend ontziet? Huishouden met 2 mensen is lang niet zo een rotzooi volgens mij als het bij ons is met 2 kleine kinderen, en ook wij (mijn man dan) stofzuigen niet dagelijks, staan niet dagelijks te strijken of wassen. En anders kijk je even een goede vriendin lief aan en vraag je hulp voor bijv een keertje ramen lappen. Oh en op het moment supreme kan je altijd nog een taxi nemen naar het ziekenhuis mocht hij zijn rijbewijs niet hebben gehaald.

Oh en over het dat andere dat je je als moeder tekort vindt schieten, rustig aan. Je kind heeft liefde nodig, voeding en ja een schone broek maar hij klaagt vast niet als je hem de eerste weken misschien een wegwerpluier aan doet. Maak je niet druk, komt goed.
Thnx voor je tips, Faja Ik probeer mijn lief ook wel met zachte hand richting hulp vragen aan anderen te dirigeren, maar daar wil hij niet altijd van horen. En dat volle hoofd van hem blijft vol denk ik.. Wat jij zegt over deze dingen in combinatie met al kinderen rond hebben lopen is iets waar ik de laatste tijd sowieso erg vaak aan moet denken, dat wij dan nog de gemakkelijke versie van het verhaal hebben.. Best schokkend en af en toe moet ik dan even met mijn kop in het zand hoor, want echt, respect daarvoor! Ik ga van het weekend inderdaad maar weer eens met hem zitten op een planning, eens kijken wat ervan te bakken valt naast de 3 x 2 uur rijden in de week en de rest van de zut en ik ga vandeweek ook stiekum maar eens mijn mama bellen of ze nog een momentje over heeft voor een dweiltje en een sopje

Ondertussen ben ik wel weer opgedroogd trouwens, een vriendinnetje van wie ik weet dat zij hier af en toe wel eens meeleest zag dit toevallig voorbij komen en belde meteen Zó lief!

Leonieke, dank je wel En jemig, dan zit ik hier te klagen, maar 8000 euro?? Pfff, daar zou ik inderdaad niet meer van schrikken, maar een volledige hartverzakking aan overhouden geloof ik Begrijpelijk dat jullie daar nog steeds over in discussie zijn, ik hoop voor je dat dat snel is afgerond en dat de afronding in júllie voordeel zal worden beslecht!

Freecell Ervaringsdeskundige zo te horen? Inderdaad, dat alles in je lijf dan schreeuwt 'hoe bestáát het dat je dat zo kunt laten liggen??' en je het gewoon níet aan zijn verstand gepeuterd krijgt. Op één manier na dan, en die is echt heel zielig

DJRandall, lief, dank je wel

Lijnloos, dat is het precies, zo'n grote lieverd ben ik niet eerder tegengekomen en ik weet 100 % zeker dat we het heel goed zullen hebben met z'n drietjes, maar over dit soort dingen kan ik me dan best wel eens zorgen maken. Ik hoop maar dat hij maandag die aanvraag wél voor elkaar krijgt, en vanaf dan ga ik denk ik maar eens Faja's advies opvolgen: het laten voor wat het is We zien het wel.. Ennuhm, een borduurring, is dat dan zeg maar zo'n dingetje waar je het stofje tussen kunt doen als een tamboerijn zeg maar? Lijkt me erg handig, hoop dat je je eindresultaat gaat posten

Davinia, jij bent ook al zo heel lief, heel erg dank je wel Mijn troost-dingetjes zijn denk ik vis die ik vanmiddag voor mezelf heb gehaald en grote stoere auto's en dat komt goed uit want vanavond is Topgear op tv (ik blijf erover zeiken, whaha).. Al denk ik dat de bui wel weer even is overgewaaid, ineens kwamen al die twijfels zo in me omhoog borrelen Wat je zegt is wel waar en daar doe ik het gewoon maar mee, het gaat vast goedkomen

En Sorbootje, jéétje wat heeft dat kind toch een prachtigmooi koppie Om hélemaal verliefd van te worden! We zullen je hier missen, maar gelukkig, we komen elkaar vast nog zát tegen, haha! Dikke knuffel voor jou en Isabeau Geniet er maar fijn van!

Vlindur, jeuj!! Dat is hip
3!
pi_73754679
oooh Sorbootje, wat een beauty, die haaaartjes

Incantrix, dat is een vette tegenvaller zeg, daar zou ik ook heel erg van moeten maar hopelijk komt alles wel weer goed uiteindelijk.

Ik heb steeds een hikbuik, afgelopen dagen iedere dag meerdere malen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:35 #170
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73754682
Sorbootje wat een prachtig kindje Gefeliicteerd,geniet er van

Incantrix kan me voorstelen dat dat een flinke tegenvaller is,bah

Toen jullie pas zwanger waren voelden je je toen ook zo "raar" ik ben blij,angstig,blij,moe,misselijk en heel me gevoel zit door elkaar.Als ik steeken voel twijfel ik of het wet goed is maar als ik niks voel ook,ben eigenlijk helemaal van slag.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:14:14 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73754764
Isabeau *smelt*
wat een moooooooie bos donker haar heeft ze toch!

geniet ervan Sorbootje! en tot over een week of 10-12 in het andere topic
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:15:18 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73754798
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:10 schreef Guess. het volgende:
Sorbootje wat een prachtig kindje Gefeliicteerd,geniet er van

Incantrix kan me voorstelen dat dat een flinke tegenvaller is,bah

Toen jullie pas zwanger waren voelden je je toen ook zo "raar" ik ben blij,angstig,blij,moe,misselijk en heel me gevoel zit door elkaar.Als ik steeken voel twijfel ik of het wet goed is maar als ik niks voel ook,ben eigenlijk helemaal van slag.
Welkom in de wereld van de zwangeren
lees: ja dus!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:19:23 #173
95408 Incantrix
pi_73754901
Poppejans, dat ging ook echt wel heel hard hoor, echt met van die straaltjes uit mijn ogen, net als bij clowns Maar het komt inderdaad wel weer goed, thnx

Guess Ennuhm, ja, ik had dat ook, zowel fysiek als mentaal. Vlak voor ik positief testte heb ik dus een paar dagen heel hard om alles (en dan bedoel ik ook echt álles ) moeten huilen en na een aantal maanden toch veel hopen en teleurgesteld zijn als ik dan niet zwanger bleek was mijn eerste gedachte toen ik twee streepjes zag "OMG, wat heb ik gedáán?" met vervolgens allerlei schuldgevoelens van dien De eerste weken waren natuurlijk sowieso al onzeker, maar ik heb me echt wel heel vaak afgevraagd of we wel een goed besluit hadden genomen, of we dit wel zouden kunnen, etc.. En dat dan weer afgewisseld met extreme blijheid en het gevoel héél bijzonder te zijn, enzovoorts Ik snap je emotionele rollercoaster dus erg goed maar ik kan je zeggen (wel suf om te zeggen vlak na een onwijze hormonale jankpost ) dat je vanzelf wel meer vertrouwen krijgt en wat meer stabiliseert naar mijn idee. Dan heb je nog wel momenten natuurlijk, maar zo ontzettend manisch als in het begin is het nu niet meer bij mij, en ik weet zeker dat het bij jou strakjes ook wat kalmer zal worden
3!
pi_73754936
Ik ben

De babykamer is af. Vandaag zijn mijn vader en ik de hele dag druk geweest. En ik kan nu dan eindelijk gaan inruimen. Dus niet overal meer babyspullen staan, maar straks op één mooie kamer

Maar mén Ik heb wel teveel gedaan zeg. Pijn... Maar ja, het geeft ook wel weer een goed gevoel dat het nu klaar is.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:24:36 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73755045
o ja... ik ben nog iets vergeten:
Davinia 29 weken

en Ymme, krijgen we foto's in het kinderkamertopic/?? ben benieuwd naar jullie kamertje!
pi_73755136
Jeps, maar vandaag niet meer ben ik bang.

Ik bedenk me net alleen dat we nog een stoel moeten hebben op de babykamer voor het voeden.
Hoe doen jullie dit? Op de babykamer of gewoon lekker beneden?

Misschien doe ik wel helemaal geen stoel op de babykamer.
pi_73755225
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef ymme het volgende:

Ik bedenk me net alleen dat we nog een stoel moeten hebben op de babykamer voor het voeden.

Wij hebben nog een Poang over die naar de babykamer gaat. Met voedingskussen gaat dat prima werken
Tof dat ie al af is trouwens! Wij gaan vanavond behang kopen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:31:18 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73755242
quote:

zie kinderkamertopic

wij hebben een stoel met voetenbankje aangeschaft, kan ik lekker zitten naast het bedje. (en dit was wel goed mogelijk, aangezien we best een grote babykamer hebben).
Denk in de eerste weken dat we gewoon beneden en op onze slaapkamer (waar een wiegje staat) voeding proberen te geven... (mocht borstvoeding lukken, dan is dat ook het makkelijkst).

en haha die van ons is ook een Poang Vlindur
(en heb ook een voedingskussen)
pi_73755255
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx voor je tips, Faja Ik probeer mijn lief ook wel met zachte hand richting hulp vragen aan anderen te dirigeren, maar daar wil hij niet altijd van horen. En dat volle hoofd van hem blijft vol denk ik.. Wat jij zegt over deze dingen in combinatie met al kinderen rond hebben lopen is iets waar ik de laatste tijd sowieso erg vaak aan moet denken, dat wij dan nog de gemakkelijke versie van het verhaal hebben.. Best schokkend en af en toe moet ik dan even met mijn kop in het zand hoor, want echt, respect daarvoor! Ik ga van het weekend inderdaad maar weer eens met hem zitten op een planning, eens kijken wat ervan te bakken valt naast de 3 x 2 uur rijden in de week en de rest van de zut en ik ga vandeweek ook stiekum maar eens mijn mama bellen of ze nog een momentje over heeft voor een dweiltje en een sopje

Heb je misschien een buurmeisje of nichtje die om de hoek woont en een leuk zakcentje wil verdienen? Vraag je of zij een dagje wilt komen helpen in huis, beetje stofzuigen op plekken waar je lastig bij kan, of helpen met de bedden verschonen? En sta rustig op je strepen tegen over je vriend. Je mag best zeggen "schat ik weet dat je hoofd overloopt van alle dingen die gedaan moeten worden maar voor mij wordt het nu een beetje te veel en ik zou het fijn vinden als je (insert naam) zou willen vragen of die misschien een avondje kan komen helpen met de babykamer. Dat zou ik echt waarderen en misschien als je hulp vraagt dan hebben wij nog een avondje samen om iets leuks te doen". mompelt iets over hormonen en met puppy ogen manlief aankijken. En je vriendin las mee en belde gelijk, is super. Zulke vriendinnen moet je hebben. De mijne bieden zich ook aan voor als ik iets nodig heb, of als er iets moet gebeuren in huis. En als het zo ver komt houdt ik ze er aan. Dan zal ik zelf echt hulp vragen. Dus ook jij, wees niet bang of geneer je niet om hulp van anderen uit je omgeving te vragen.
pi_73755321
quote:

Ik had altijd een rieten stoel in de babykamer staan maar die is ooit eens met het grofvuil mee gegaan en nu heb ik dus geen stoel om te voeden. Of ik voed op bed bij mij in de slaapkamer of ik ga naar de woonkamer met de kleine in een wikkeldoek en ga lekker op de bank zitten. Dag of nacht. Ik vind het wel wat hebben hoor, terwijl de rest slaapt met je baby midden in de nacht op de bank zitten en naar buiten kijken hoe mooi en rustig het is.
pi_73755791
Oh Sorbootje, ze is echt zo mooi! Te cute gewoon Terecht dat dit je leven in beslag neemt... maar het ga je goed in het volgende topic hoor en zoals BJ al zei, tot over een paar weken!

Ymme, voor het kamertje. Ben nu wel benieuwd hoor...

Trix, die ring is echt ideaal... helemaal blij mee. En het resultaat doe ik wel posten hoor!

Oh en trouwens nog extra leuk... de proefdruk van hét kaartje is binnen... nu maar afwachten wat mijn lief ervan vindt...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:50:30 #182
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73755830
sorbo wat een mooi kindje !!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73758825
Ik ben er uit. Geen stoel op de babykamer
Het past makkelijk hoor, maar ben een ruimte-freak
En door de weeks ben ik alleen thuis, dus dan kan ik makkelijk op ons bedden voeden, zonder iemand wakker te maken. Of lekker beneden op de bank, vinden de honden ook vast leuk

Ik heb nog een vraagje over kleding:
Ik heb zojuist de kast ingepakt en nu weet ik dus, dat ik 7 broeken heb en 9 truitjes en ook nog eens 3 vesten in maatje 50/56.
Hoelang zit de baby in zijn eerste kleren vraag ik mij een beetje af. Zal natuurlijk per kind verschillenen enzo, maar als het maar 1,5 maand is ofzo, dan ga ik geen 50/56 meer aanschaffen. Maar mocht het langer zijn, dan wil ik er nog wel wat bij hebben. Of ook niet... Mmmmmm dubio.

pi_73759672
Ligt een beetje aan hoe groot je kindje is als het geboren wordt. Mijn zoon was 53 cm toen hij geboren werd, ik denk dat hij misschien 4 tot ma x 6 weken maat 56 aan heeft gehad. Daarna ben ik over gegaan op maat 62, maar ik rol dan ook liever een mouwtje op dan dat het te kort is.
pi_73759913
Ja dat heb ik nu al. Liever te groot dan te klein
Ik denk dus dat ik maar niets meer aanschaf aan 50/56 mocht hij het langer aan hebben dan gedacht, is er snel genoeg iets nieuws bijgekocht.

In de winkels maar gaan kwijlen bij maatjes 62/68 (ja vind het gewoon geweldig om kleding te kopen).
pi_73760726
vergeet niet dat je ook nog meestal van kraamvisite veel kleding krijgt. En een broekje is zo aangeschaft, ik zou zelf eerder mt 62 kopen dan nog meer 56.
pi_73760858
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
vergeet niet dat je ook nog meestal van kraamvisite veel kleding krijgt. En een broekje is zo aangeschaft, ik zou zelf eerder mt 62 kopen dan nog meer 56.
Ik kreeg juist alléén maar maat 62 en 68 van de kraamvisite, "want je hebt vast al heel veel maat 56". Nou, niet dus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73761333
mij is beide keren gevraagd welke maat ik nodig had. Ik vermoed dat het dit keer weer zo zal zijn.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:23:27 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_73762879
Trix

Hier gaat het even niet zo lekker. Ruben is met mijn moeder mee voor een weekendje bij opa en oma omdat ik het simpelweg niet trek. Ik kon echt niets van hem hebben en Bert voelt zich niet lekker en het werkt natuurlijk niet om dan het hele weekend alleen voor Ruben te moeten zorgen als je geen van beiden lekker in je vel zit en een van de twee kan niets.
Maar ik vind het dus echt helemaal niet leuk dat Ruben weg is. Mijn gezinnetje is niet compleet en op een of andere manier trek ik dat op dit moment dus ook niet. En ok, mijn verstand weet dat dit op dit moment echt het beste is, ook voor Ruben, maar ik voel me zo schuldig naar dat arme jochie toe dat ik hem eigenlijk gewoon constant zou willen knuffelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73763233
Troel, mijn dochter gaat een weekje logeren bij mijn schoonouders. En ik ben blij voor haar dat ze nu wat om handen heeft de komende week. Vriendinnetjes die ze daar heeft komen logeren bij haar bij mijn schoonouders, dan gaat ze ook bij de vriendinnetjes logeren en leuke dingen. Anders had ze een week thuis gezeten met een moeder die niet veel kan, een vader die moet werken en nu heeft ze een leuke week. Probeer het positief te bekijken. Ruben heeft gewoon een leuk logeerweekend bij opa en oma en jij en je man hebben een weekend om op te laden. Wie weet zet de bevalling misschien wel door omdat je nu je volledig kan richten op jezelf. Think positive!
pi_73764064
Breaking News !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breaking News!!!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:59:34 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_73764166
Martine, gefeliciteerd!

Wat fijn dat het er voor jou op zit! Ik hoop dat het je enorm meegevallen is!

En wat grappig, ik sta echt wel bijna bovenaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73764240
Martine, gefeliciteerd met je mannetje!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:01:51 #194
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73764288
gefeliciteerd Martineke
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:10:56 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73764613
Ja, goedzo Martineke!
pi_73764796
Martine en martineman, gefeliciteerd met jullie zoon!
ben benieuwd hoe hij heet!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:18:02 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73764889
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Keshet het volgende:
Faja, dat klopt hoor!

Becky27, help eens even! Kun jij het beter uitleggen? Ik heb gisteren de helft van de uitleg gemist omdat ik iets te verliefd naar mijn hikkende kindje aan 't kijken was.
Sorry ga weer spammen maar bij deze foto kun je heel goed zien dat het een jongetje is (en das dan de onze he!)
Links van de billetje, omhoog is duidelijk een jongen er staat iets omhoog en er hangt wat onder:
pi_73764928
Gefeliciteerd Martine!

En Sorbootje, wat een mooi poppetje heb je daar zeg....echt een lieffie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:19:22 #199
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73764941
*Mist het breaking news*

Gefeliciteerd Martine!!! Geniet ervan en ik ben ook benieuwd naar de naam!

Oh en sorbootje wat een prachtig kindje! En donkere haren, itt jou, wat een verschil.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:20:37 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73764993
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef becky27 het volgende:

[..]

Sorry ga weer spammen maar bij deze foto kun je heel goed zien dat het een jongetje is (en das dan de onze he!)
Links van de billetje, omhoog is duidelijk een jongen er staat iets omhoog en er hangt wat onder:
[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef becky27 het volgende:
*Mist het breaking news*

Gefeliciteerd Martine!!! Geniet ervan en ik ben ook benieuwd naar de naam!
zo duidelijk zie ik het niet hoor
sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')