.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:57 schreef Co_OL het volgende:
Breaking News !!!
Vanmiddag om 11 over 3 is na een snelle bevalling de zoon van Martine geboren![]()
![]()
3650 gram en 51cm
Breaking News!!!
Zo stiekem hoeft dat helemaal niet, de link staat nog altijd in mijn sig: http://phille-nieke.blogspot.com/quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Oh, maar zo vatte ik het ook niet op hoor, je hielp me juist het voor mezelf weer even te relativerenEn ja, die bijna 1000 euro (klinkt ook al zo decadent) betekent wel dat we een maand met de broekriem strak moeten, maar niet dat we geen eten hebben ofzo. We hoeven er nix voor te lenen en kunnen het wel opvangen verder
Nu ben ik trouwens stiekum wel erg benieuwd naar jullie huis
En Lily, lief, thnxHeb jij nog een beetje kunnen slapen?
Ja, thx!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:07 schreef Incantrix het volgende:
En Lily, lief, thnxHeb jij nog een beetje kunnen slapen?
Guess ik denk dat veel vrouwen dat willen doen, hoor. Ik had gelukkig een man die met twee voeten op de grond staat en me gek verklaarde toen ik vroeg of ik niet beter nog een test ging doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:16 schreef Guess. het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die dus zo "raar" reageert,ik zou ook wel elke dag een zw-test willen doen,ow ik ben echt te erg gewoon![]()
Martine van harte gefeliciteerd geniet van jullie zoon!!
IncantrixFijn zo'n lieve broer,heerlijk,gelukkig heb ik er ook zo een
![]()
En eentje terug voor jouquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
En een grote knuffel voor Incantrix
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:17 schreef Twinkly het volgende:
...
Rubey ik zie het!! Wat leuk![]()
Oh wat is dat toch een geweldige serie echo's!!
...
troost het je als ik zeg dat ik Eva ook pas ruim met 21 weken voelde?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:08 schreef leonieke het volgende:
En tegen a.s. donderdag wil ik de baby echt wel eens gevoeld hebbenkwestie van toch een beetje meer gerustgesteld te zijn tegen het doktersbezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |