Niet lullig bedoeld, maar als het bij jezelf ook niet makkelijk is gegaan kun je je erg goed inleven in hoe iemand zich voelt als het niet goed lukt. Ik zal er zeker ook niet mee te koop gaan lopen. Puur om anderen (on)bewust niet te kwetsen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Lieve, lieve Leonieke. jij bent zwanger, dat is fijn en dat hoef je niet 9 maanden lang krampachtig te verstoppen (bij voorbaat hopeloos trouwens) omdat het bij iemand anders allemaal niet zo wil.
Je mag je buik best laten zien hoor
Maar op een gegeven moment kun je er toch niet meer 'niet mee te koop lopen' ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar als het bij jezelf ook niet makkelijk is gegaan kun je je erg goed inleven in hoe iemand zich voelt als het niet goed lukt. Ik zal er zeker ook niet mee te koop gaan lopen. Puur om anderen (on)bewust niet te kwetsen.
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen! zwemmenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos aan de one-liners
leonieke, dat het bij jou nu gelukt is, wil niet zeggen dat je niet meer weet hoe het was, die MMM. En wellicht kan je het tegen die collega uitspreken, dat je er niet mee te koop wil lopen, maar er toch echt niks aan kunt doen dat je dikker wordt. Je doet je best om zoveel mogeljk haar te accomoderen, maar als je kleding niet meer past, past je kleding niet meer.
en je hebt ook internet om te winkelen
ik heb net gezwommen voor zwangeren!was leuk! ik was natuurlijk wel de kneus die het minst snel ging, omdat het anders zeer deed, maar het was wel leuk. vooral het dobberen was ZALIG!
![]()
![]()
![]()
is er eigenlijk al nws van het-is-mij?
Ik denk wel dat ik het zo lang mogelijk zal uitstellen. En ik bedoel ook meer dat ik er niet de nadruk op wil leggen. Ik vind Davina's advies wel goed. Uitspreken voor de betreffende persoon. Om de lucht te klaren zeg maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment kun je er toch niet meer 'niet mee te koop lopen' ?
Als je een weekje of 30 zwanger bent heb je daar heus een bol voor hangen die opvalt. Pijnlijk voor anderen of niet....
Je hoeft niet de dag na de positieve test een buikband om te doen met 'kijk mij nou' maar positiekleding is echt niet persé 'showen'
Ik wilde het ook nog wel een tijdje verbergen deze zwangerschap, want het was wel erg snel na de vorige (bij mij gaan mensen ook niet wenen als ik ze vertel dat ik zwanger ben, ze zeggen alleen: nu al?Beide keren) . Ik droeg in het begin dus ook redelijk wijde dingen. En toen was ik 9 weken zwanger en toen vroegen er op één dag 3 mensen naar
Zullen wij eens samen gaan winkelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef leonieke het volgende:
Iets kopen via internet?Dat past me gegarandeerd niet
Ik heb echt de meest onmogelijke figuur (wat ook de reden is waarom ik niet graag ga winkelen... ik vind nooit iets naar mijn gedacht
)
Het probleem bij die collega is dat ik het gevoel heb dat ze er zelf vaak over begint (over mijn zwangerschap) en dat ik me er dan ambetant bij voel. En op het moment dat ik dan iets vertel (tijdens datzelfde gesprek dat ze zelf op gang brengt), zegt ze opeens: "ja, kunnen we dan nu eens van onderwerp veranderen..."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het zo lang mogelijk zal uitstellen. En ik bedoel ook meer dat ik er niet de nadruk op wil leggen. Ik vind Davina's advies wel goed. Uitspreken voor de betreffende persoon. Om de lucht te klaren zeg maar
Sorry hoor, is nogal gevoelig onderwerp
Daarom zou ik het ook enkel voor thuis houden als het echt een steun kan gevenquote:-edit- Overigens vind ik zo'n band echt vreselijk. Legt zo de nadruk op je zwangerschap. Geeft voor mij echt het kijk mij eens zanger zijn gevoel
die van mij ook, helaas willen ze ook nog weleens een beetje lekken.... dus dan is de lol er snel vanaf...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijn borsten zijn al wel wat gegroeid. Ze zijn even heel licht gevoelig geweest, maar nu niet meer. Alleen mijn tepels zijn wat gevoelig, maar alleen als ik er bewust met m'n hand langsga.
Mijn man is in de 7e hemel met m'n borsten
Ook dat kun je eens met haar besprekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het probleem bij die collega is dat ik het gevoel heb dat ze er zelf vaak over begint (over mijn zwangerschap) en dat ik me er dan ambetant bij voel. En op het moment dat ik dan iets vertel (tijdens datzelfde gesprek dat ze zelf op gang brengt), zegt ze opeens: "ja, kunnen we dan nu eens van onderwerp veranderen..."
Het is gewoon zo raar... soms heb ik het gevoel dat ze er wil over praten, maar na 10 minuten kan haar humeur zo keren dat ze direct van onderwerp wil veranderen.
Ik probeer het onderwerp daarom ook zoveel mogelijk te mijden.
En zo zie je maar hoe verschillend mensen kunnen zijn. Ik ging het onderwerp eigenlijk zelf nooit aankaarten vroeger om mezelf wat te beschermen.
[..]
Daarom zou ik het ook enkel voor thuis houden als het echt een steun kan geven
Vind je het ook zo vervelend?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zullen wij eens samen gaan winkelen?
En dan mag je man er helemaal niet aanzitten? Arme manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
die van mij ook, helaas willen ze ook nog weleens een beetje lekken.... dus dan is de lol er snel vanaf...
Ach, hij moet nu zn slag slaan want vanaf december tot hopelijk heel lang nog zijn ze van sjors... in ieder geval tot minimaal oktober 2010
Zo had ik het nog niet bekeken, maar idd zoals becky het zegt: gewoon onder kledij voor als een truitje omhoog zou kruipen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ook dat kun je eens met haar bespreken
En je kunt vast wel iets over zo'n band dragen toch?
Ik liep vanmiddag in de hema en dacht eens bij de babykleding te gaan kijken. Het zweet brak me uit bij de gedachte dat ik dan allemaal dingen moet gaan kopen voor dat kind. Vreselijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind je het ook zo vervelend?
Echt, ik haat shoppen... zo erg zelfs dat ik nog helemaal niets in huis heb voor de baby. En nu heb ik het ideale excuus: mijn zus heeft ook twee zoontjes dus ik mag haar kleertjes gebruiken... shoppen is helemaal niet meer nodig
Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik ermee om moet. En ik heb soms wat schrik dat ze net van mij verwacht dat ik wel weet wat ze wil gezien de voorgeschiedenis. Maar echt, ik heb zo'n andere persoonlijkheid en ging ook totaal anders om met de situatie dat ik soms echt niet weet wat ik moet doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef becky27 het volgende:
Leonieke, ik denk dat jou collega er alleen over wil praten wanneer het haar het beste uitkomt en dan die onderwerpen van de zwangerschap die zij wil horen. Best lastig , mocht het zo zijn.
Zo vreselijk, hé...quote:Ik heb ook een vriendin in tranen gebracht omdat ik zwanger ben en haar vriend een dik half jaar geleden een sterilisatie ongedaan heeft laten maken en ze ook zo graag wil.
Je hoeft haar niet aan te vallen. Je kunt aangeven dat je merkt dat ze vaak het gesprek begint en het dan ineens abrupt beeindigd. Dat jij je daarbij niet prettig voelt, omdat je weet dat het pijnlijk voor haar moet zijn (en nou ja, het hele verhaal dat je zelf het beste kent). En dat je graag dingen uitgesproken wilt hebben, zodat je rekening met haar (en met jezelf) kunt houden. Dan val je haar niet aan, maar geef je jezelf bloot. Het is namelijk duidelijk voor jou ook geen fijne situatie zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar idd zoals becky het zegt: gewoon onder kledij voor als een truitje omhoog zou kruipen.
Waarom denk ik daar zelf niet aan?![]()
En met haar bespreken? Ik wil er haar ook niet echt over aanvallen. Denk dat ze soms met zichzelf geen raad weet en misschien daarom zo reageert.
Ook dat kun je bij haar aankaarten. Dat je graag rekening met haar wilt houden, maar dat je geen gedachten kunt lezen, dus dat zij zal moeten aangeven hoe je haar het minste zal kwetsen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik ermee om moet. En ik heb soms wat schrik dat ze net van mij verwacht dat ik wel weet wat ze wil gezien de voorgeschiedenis. Maar echt, ik heb zo'n andere persoonlijkheid en ging ook totaal anders om met de situatie dat ik soms echt niet weet wat ik moet doen.
[..]
Zo vreselijk, hé...Collega begon ook te wenen toen ik het vertelde.
Echt héquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag in de hema en dacht eens bij de babykleding te gaan kijken. Het zweet brak me uit bij de gedachte dat ik dan allemaal dingen moet gaan kopen voor dat kind. Vreselijk
En dan is 90% van die kleertjes ook nog eens of typisch meisjeskleding of typisch jongenskleding en ik wil unisex kleertjes
Je hebt natuurlijk 100% gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ook dat kun je bij haar aankaarten. Dat je graag rekening met haar wilt houden, maar dat je geen gedachten kunt lezen, dus dat zij zal moeten aangeven hoe je haar het minste zal kwetsen.
Ik denk dat we daar eind december gaan aan beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hahaha, die mannen zijn helemaal nuchter. Hier ook. Ik loop al wel te stuiteren over de babykamer en dan zie ik manlief denken van mooi, dan hoef ik daar niet over na te denken en zij kan d'r hormonen wat uit laten razen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar eind december gaan aan beginnen.
Of zoals mijn man vandaag zei: ik kan dat toch ook inrichten als jij in het ziekenhuis ligt na de bevalling?
Ik zal het alleszins voor mezelf even op papier moeten zetten om gewoon zeker te zijn over hetgeen ik wil vertellen. Gewoon omdat we die andere persoonlijkheid hebben en zoals becky het zegt, dat dat het er niet eenvoudiger op maakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
verder, leo, mss kan je voor jezelf opschrijven hoe ze op je overkomt, en dat je de komende tijd voor haar ook zo prettig mogelijk wil maken, en dat je snapt dat het wellicht heel confronterend is dat het bij jou uiteindelijk wel is gelukt, maar dat je geen raadseltjes kan raden en zij ook duideljk moet zijn in haar wensn naar jou. en dat kan je haar dan laten lezen. zou dat helpen?
Zie dat zei ik ook! En dan probeerde hij me te sussen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Da's wel heel nuchter
Maar da's niet slim, want alle eventuele verf- en lijmluchtjes (ja, ook van nieuwe meubeltjes) moeten al weg zijn voor de baby zijn intrek neemt
Nee, niet als er melk uitkomt. Dan zijn ze van mijn baby.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En dan mag je man er helemaal niet aanzitten? Arme man
Eva heeft 10 maanden gehad en mijn streven was 12. Ik ga nu dus proberen om het weer zo lang vol te houden. lukt het niet dan lukt het niet maar ik doe wel een poging.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef becky27 het volgende:
Zow heej amaranta, jij wil best lang borstvoeding gaan geven zo te lezen.
Wij zitten nu ook al 2 maanden zo goed als zonder en daar word ik al niet blij van. En als we dan straks eindelijk weer kunnen zit m'n buik in de weg en daarna ben ik uitgescheurd tot m'n navel en heb ik een hangbuik en melktieten. M'n sexlevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, niet als er melk uitkomt. Dan zijn ze van mijn baby.
Overigens had ik bij Eva echt gruwelijk pijnlijke borsten (van het voeden) geen haar op mn hoofd die er dan nog aan dacht om mezelf te laten betasten.
Achja, sowieso is het hele sexgebeuren voor zeker een maand of 2 - 3 niet meer aan de orde na de bevalling. Weet je hoe k*t het dan is? Letter en figuurlijk
Geen vriendin dus, maar een kennis. Jammer, maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef becky27 het volgende:
CP, tja het is gewoon een moeilijk mens, ik zag er wel tegen op het haar te vertellen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat, sporten doen we niet meer samen iig, want daar ben ik mee gestopt. Ben benieuwd hoeveel ik haar nog ga zien. Weinig denk ik, ze gaat samenwonen met haar vriend in een andere stad/dorp, en als ze zwanger is zal ik het wel horen denk ik. Ze is vooral met zichzelf bezig maar dat ben ik wel gewend.
Hoe kan dat nou? Jij huilt als je een ambulance voorbij ziet rijden en niet van deze lieve baby????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een vreselijke reclame. Nu ga ik juist geen Pampers meer kopen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft 10 maanden gehad en mijn streven was 12. Ik ga nu dus proberen om het weer zo lang vol te houden. lukt het niet dan lukt het niet maar ik doe wel een poging.
Dat gaat het wel worden denk ik, voorheen zagen we elkaar wekelijks op de baan, en daarna altijd gezellig een drankje gedaan maar das de laatste tijd toch al minder en nu zal het helemaal wel minder worden. Ach, je kan niet alles bijhouden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Geen vriendin dus, maar een kennis. Jammer, maar niets aan te doen.
Precies. Iedereen veranderd en soms groei je nou eenmaal uit elkaar. Gewoon afsluiten en terugdenken aan de leuke momentenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel worden denk ik, voorheen zagen we elkaar wekelijks op de baan, en daarna altijd gezellig een drankje gedaan maar das de laatste tijd toch al minder en nu zal het helemaal wel minder worden. Ach, je kan niet alles bijhouden.
Je doet het dus (zwanger, baren) om van die akelige allergie af te komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik huil ook niet om mijn eigen zwangerschap. Misschien heb ik gewoon niets met kinderen
Oh, maar ik heb ook niet 10 maanden volledig gegeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
knap hoor ik hoop het 6 maanden vol te houden en daarna misschien alleen 's avonds en 's ochtend.
Topgear is ook cool! Kijken wij meestal ook op vrijdag. Oh en die ava, persoonlijk ook groot fan, zelfs een rompertje van weten te scoren op LL...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Lijnloos, kijk ze danIk ga morgenavond voor Top Gear in elk geval
Leuke ava trouwens (met een extra persoonlijke interesse, maar dat leg ik nog wel eens uit)
[...]
En heej, ik krijg ineens steeds meer rode bultjes? Eerst alleen op mijn linker bovenarm, toen eentje zo ergens rondom mijn BH-bandje en nu zie ik ineens ook dat mijn weelderige decolleté ook ontsierd wordt door bultjes?Het jeukt niet ofzo, maar WTF? Normaal heb ik alleen maar zonne-allergie, maar dit is toch echt anders
Heej, wat cool, dan kunnen wij ook een duo-foto posten, wij hebben het rompertje gekregen van mijn schoonzus, ook vanaf LLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Topgear is ook cool! Kijken wij meestal ook op vrijdag. Oh en die ava, persoonlijk ook groot fan, zelfs een rompertje van weten te scoren op LL...![]()
Maar uhm die bultjes van jou, da's niet cool... heb je iets gesmeerd of zo?? Of zijn ze zo maar in eens gekomen"? Wel effe in de gaten houden hoor! Anders naar laten kijken denk ik.
We zijn eerst nog bezig met moxatherapie. We zijn er nog niet helemaal over uit of we het draaien willen proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest even zoeken Ziggy, maar nu zie ik hetGaat er nu gedraaid worden o.i.d., of is dat al geprobeerd?
na de 14de week kan je iig precies zoals DaviniaHR zegt. ervoor is het controversieel. onderzoek bij saunagangers in finland leverde geen enkel afwijkend resultaat op tov niet saunagangers. onderzoek bij dieren (ratten) daarentegen stelt dat het risico op een open ruggetje verhoogd is dan. tis allemaal nogal "de een zegt dit, de ander zegt dat".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben ff kwijt wie het vroeg, maar een sauna kan volgens mij geen kwaad, mits je het gewoon van jezelf al gewend bent. en eruit zodra je je niet lekker voelt. maar check ff bij de vlos, awnt je zit wel nog in het begin van je zwangerschap.
Ik snap de foto nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij/zij heeft mijn ogen.Helaas heeft hij/zij ook mijn ligging: gezellig in een onvolkomen stuit.
Aaah, ok.. Hoop dat deze therapie helpt, dan hoeven jullie daar ook niet over te beslissenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zijn eerst nog bezig met moxatherapie. We zijn er nog niet helemaal over uit of we het draaien willen proberen.
21-24 januari in de RAI Amsterdam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aaah, ok.. Hoop dat deze therapie helpt, dan hoeven jullie daar ook niet over te beslissen
@ Amaranta: echt? Oh, kewlThnx voor de tip!
Mja, bij een echo zie je kraakbeen enzo niet zo goed, dus het neusje lijkt half te ontbreken. Hij ligt in elk geval op zijn achterhoofd op deze foto, met de bovenkant van het hoofd links en rechts zie nog net een schoudertje ofzo. Het puntje van het neusje lijkt er wat los boven te drijven.quote:
Hip, dan heb ik nog wel verlof, maar ben ik al wel bevallen! Jolijt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
21-24 januari in de RAI Amsterdam.
Op rtl 4 teletext las ik het.
lang leve de oordopjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:53 schreef Lijnloos het volgende:
Snurken bij aanstaande papa's moet verboden worden! Op straffe van uit-bed-zetting...![]()
*zucht*
mooie echo trouwens ziggy!
Ook niet met iets als volkorenbrood of fruit?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef Incantrix het volgende:
Zo, en dan nu.. nog even eer ik mag eten na mijn ijzerpilWel naar hoor, voor mijn maagzuur moet ik eigenlijk zorgen dat ik geen lege maag krijg terwijl die ijzerpillen just op nuchtere maag moeten en dan zo-en-zo-lang niets eten..
Mja, ik heb nu ook een buikband om bedenk ik me netquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Freecell, mijn shirts (degene die ik buiten de zwangerschap om aan heb) zijn nou toch al te kort hoor, ik draag nu ook een enkele keer een buikband voor de sier. Maar goed, ik geloof als ik iedereen moet geloven dat ik al enorm dik ben. Krijg de ene na de andere verbaasde blik mijn kant op gegooid, thuis bij familie, op het schoolplein en ben nog niet eens 28 weken.
Inderdaad ja, dat gaat wel heel ver. Maar was dit met je stage/afstuderen toen? Of gewoon "echt" werk? Want dat kunnen ze toch gewoon echt niet maken (of ben ik nou te naief)?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Waaaah Twinkly dat is ook wel héél jaloers gedrag hoor! Ikdenk niet dat je dat vaak zo extreem tegenkomt!
Ik draag die 'sierbuikbanden' al een tijdje wisselend. Maar dan ook onder mijn kleding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef freecell het volgende:
Van die 'sier'buikbanden heb ik wel een paar, maar die draag ik niet voor ik héél bol ben (lees 35+ weken) en dan nog alleen omdat mijn shirts anders te kort zijn
Hier niet in ieder geval en ik verwacht ook niet vandaag aan de leg te gaan. Heb niets meer aangeslingerd gisteren, had daar niet eens de puf meer voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
Geen beebjes geboren dus van8?
ik heb maar matig geslapen, veel wakker, vaak plassen etc. Maaaaaaar ben vandaag lekker vrij, dus is helemaal niet zo erg, kan gewoon lekker rustig aan tutten en misschien plan ik straks wel weer een dutje in....
Gisteren op de babykamer nog wat plankjes opgehangen en de klamboe hangt ook....![]()
zal straks eens even foto's maken boven.
Bert is al naar zijn werkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:09 schreef Lijnloos het volgende:
He Troel, ga es slingerenhihi...
Maar uhm, hoe is het met Martine, Het-is-mij, Rubey??? Want die zijn voorbij de houdbaarheidsdatum toch?
krampen hebben zich uitgebreid naar mijn rechter bovenbeen en doen wel degelijk wat, maar niet genoeg om te spreken van een spoedige bevallingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef freubelmuts het volgende:
en hoe gaat het met troel en de krampen?
Ik denk dat het niet uitmaakt of iemand in de MMM zit of het pijnlijk is dat een ander zwanger is. Toen ik net mijn tweede miskraam achter de rug had, zonder dat ik ooit moeite heb hoeven doen zwanger te worden, vond ik het ook best moeilijk om te zien dat anderen zwanger waren. Het voelde voor mezelf toch als een soort falen, ondanks dat je weet dat dat de grootste onzin is die je je maar in je kop kan halen. Je eigen verdriet neemt op dat moment gewoon de overhand. Ik denk tenminste dat het meer verdriet dan jaloezie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef freubelmuts het volgende:
en nog een heel stuk over wel of niet laten zien dat je zwanger bent. Ik snap wel dat als jezelf ook in de mmm hebt moeten zitten het tegenover anderen moeilijker kan zijn, aan de andere kant ben je wel het levende bewijs niet te moeten opgeven en welke zwangerschap dan ook is en blijft een klein wondertje denk ik
Maar je ging toch wat opsparenquote:
Een echte baan van 16 uur die ik had naast mijn afstuderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat gaat wel heel ver. Maar was dit met je stage/afstuderen toen? Of gewoon "echt" werk? Want dat kunnen ze toch gewoon echt niet maken (of ben ik nou te naief)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |