Precies. Iedereen veranderd en soms groei je nou eenmaal uit elkaar. Gewoon afsluiten en terugdenken aan de leuke momentenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel worden denk ik, voorheen zagen we elkaar wekelijks op de baan, en daarna altijd gezellig een drankje gedaan maar das de laatste tijd toch al minder en nu zal het helemaal wel minder worden. Ach, je kan niet alles bijhouden.
Je doet het dus (zwanger, baren) om van die akelige allergie af te komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik huil ook niet om mijn eigen zwangerschap. Misschien heb ik gewoon niets met kinderen
Oh, maar ik heb ook niet 10 maanden volledig gegeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef becky27 het volgende:
[..]
knap hoor ik hoop het 6 maanden vol te houden en daarna misschien alleen 's avonds en 's ochtend.
Topgear is ook cool! Kijken wij meestal ook op vrijdag. Oh en die ava, persoonlijk ook groot fan, zelfs een rompertje van weten te scoren op LL...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Lijnloos, kijk ze danIk ga morgenavond voor Top Gear in elk geval
Leuke ava trouwens (met een extra persoonlijke interesse, maar dat leg ik nog wel eens uit)
[...]
En heej, ik krijg ineens steeds meer rode bultjes? Eerst alleen op mijn linker bovenarm, toen eentje zo ergens rondom mijn BH-bandje en nu zie ik ineens ook dat mijn weelderige decolleté ook ontsierd wordt door bultjes?Het jeukt niet ofzo, maar WTF? Normaal heb ik alleen maar zonne-allergie, maar dit is toch echt anders
Heej, wat cool, dan kunnen wij ook een duo-foto posten, wij hebben het rompertje gekregen van mijn schoonzus, ook vanaf LLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Topgear is ook cool! Kijken wij meestal ook op vrijdag. Oh en die ava, persoonlijk ook groot fan, zelfs een rompertje van weten te scoren op LL...![]()
Maar uhm die bultjes van jou, da's niet cool... heb je iets gesmeerd of zo?? Of zijn ze zo maar in eens gekomen"? Wel effe in de gaten houden hoor! Anders naar laten kijken denk ik.
We zijn eerst nog bezig met moxatherapie. We zijn er nog niet helemaal over uit of we het draaien willen proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest even zoeken Ziggy, maar nu zie ik hetGaat er nu gedraaid worden o.i.d., of is dat al geprobeerd?
na de 14de week kan je iig precies zoals DaviniaHR zegt. ervoor is het controversieel. onderzoek bij saunagangers in finland leverde geen enkel afwijkend resultaat op tov niet saunagangers. onderzoek bij dieren (ratten) daarentegen stelt dat het risico op een open ruggetje verhoogd is dan. tis allemaal nogal "de een zegt dit, de ander zegt dat".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben ff kwijt wie het vroeg, maar een sauna kan volgens mij geen kwaad, mits je het gewoon van jezelf al gewend bent. en eruit zodra je je niet lekker voelt. maar check ff bij de vlos, awnt je zit wel nog in het begin van je zwangerschap.
Ik snap de foto nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij/zij heeft mijn ogen.Helaas heeft hij/zij ook mijn ligging: gezellig in een onvolkomen stuit.
Aaah, ok.. Hoop dat deze therapie helpt, dan hoeven jullie daar ook niet over te beslissenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zijn eerst nog bezig met moxatherapie. We zijn er nog niet helemaal over uit of we het draaien willen proberen.
21-24 januari in de RAI Amsterdam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aaah, ok.. Hoop dat deze therapie helpt, dan hoeven jullie daar ook niet over te beslissen
@ Amaranta: echt? Oh, kewlThnx voor de tip!
Mja, bij een echo zie je kraakbeen enzo niet zo goed, dus het neusje lijkt half te ontbreken. Hij ligt in elk geval op zijn achterhoofd op deze foto, met de bovenkant van het hoofd links en rechts zie nog net een schoudertje ofzo. Het puntje van het neusje lijkt er wat los boven te drijven.quote:
Hip, dan heb ik nog wel verlof, maar ben ik al wel bevallen! Jolijt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
21-24 januari in de RAI Amsterdam.
Op rtl 4 teletext las ik het.
lang leve de oordopjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:53 schreef Lijnloos het volgende:
Snurken bij aanstaande papa's moet verboden worden! Op straffe van uit-bed-zetting...![]()
*zucht*
mooie echo trouwens ziggy!
Ook niet met iets als volkorenbrood of fruit?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef Incantrix het volgende:
Zo, en dan nu.. nog even eer ik mag eten na mijn ijzerpilWel naar hoor, voor mijn maagzuur moet ik eigenlijk zorgen dat ik geen lege maag krijg terwijl die ijzerpillen just op nuchtere maag moeten en dan zo-en-zo-lang niets eten..
Mja, ik heb nu ook een buikband om bedenk ik me netquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Freecell, mijn shirts (degene die ik buiten de zwangerschap om aan heb) zijn nou toch al te kort hoor, ik draag nu ook een enkele keer een buikband voor de sier. Maar goed, ik geloof als ik iedereen moet geloven dat ik al enorm dik ben. Krijg de ene na de andere verbaasde blik mijn kant op gegooid, thuis bij familie, op het schoolplein en ben nog niet eens 28 weken.
Inderdaad ja, dat gaat wel heel ver. Maar was dit met je stage/afstuderen toen? Of gewoon "echt" werk? Want dat kunnen ze toch gewoon echt niet maken (of ben ik nou te naief)?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Waaaah Twinkly dat is ook wel héél jaloers gedrag hoor! Ikdenk niet dat je dat vaak zo extreem tegenkomt!
Ik draag die 'sierbuikbanden' al een tijdje wisselend. Maar dan ook onder mijn kleding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef freecell het volgende:
Van die 'sier'buikbanden heb ik wel een paar, maar die draag ik niet voor ik héél bol ben (lees 35+ weken) en dan nog alleen omdat mijn shirts anders te kort zijn
Hier niet in ieder geval en ik verwacht ook niet vandaag aan de leg te gaan. Heb niets meer aangeslingerd gisteren, had daar niet eens de puf meer voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
Geen beebjes geboren dus van8?
ik heb maar matig geslapen, veel wakker, vaak plassen etc. Maaaaaaar ben vandaag lekker vrij, dus is helemaal niet zo erg, kan gewoon lekker rustig aan tutten en misschien plan ik straks wel weer een dutje in....
Gisteren op de babykamer nog wat plankjes opgehangen en de klamboe hangt ook....![]()
zal straks eens even foto's maken boven.
Bert is al naar zijn werkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:09 schreef Lijnloos het volgende:
He Troel, ga es slingerenhihi...
Maar uhm, hoe is het met Martine, Het-is-mij, Rubey??? Want die zijn voorbij de houdbaarheidsdatum toch?
krampen hebben zich uitgebreid naar mijn rechter bovenbeen en doen wel degelijk wat, maar niet genoeg om te spreken van een spoedige bevallingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef freubelmuts het volgende:
en hoe gaat het met troel en de krampen?
Ik denk dat het niet uitmaakt of iemand in de MMM zit of het pijnlijk is dat een ander zwanger is. Toen ik net mijn tweede miskraam achter de rug had, zonder dat ik ooit moeite heb hoeven doen zwanger te worden, vond ik het ook best moeilijk om te zien dat anderen zwanger waren. Het voelde voor mezelf toch als een soort falen, ondanks dat je weet dat dat de grootste onzin is die je je maar in je kop kan halen. Je eigen verdriet neemt op dat moment gewoon de overhand. Ik denk tenminste dat het meer verdriet dan jaloezie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef freubelmuts het volgende:
en nog een heel stuk over wel of niet laten zien dat je zwanger bent. Ik snap wel dat als jezelf ook in de mmm hebt moeten zitten het tegenover anderen moeilijker kan zijn, aan de andere kant ben je wel het levende bewijs niet te moeten opgeven en welke zwangerschap dan ook is en blijft een klein wondertje denk ik
Maar je ging toch wat opsparenquote:
Een echte baan van 16 uur die ik had naast mijn afstuderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat gaat wel heel ver. Maar was dit met je stage/afstuderen toen? Of gewoon "echt" werk? Want dat kunnen ze toch gewoon echt niet maken (of ben ik nou te naief)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |