Waar naartoe?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef FJD het volgende:
Kaartjes zijn binnen Jorrit, morgen gaan we er naar toe. Ben benieuwd!
hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
Een vrouw wil haar seksleven een beetje opfleuren en koopt een kruisloos broekje. 's Avonds zit ze op de bank en doet een paar Basic Instinct moves. D'r man merkt dit op en zegt "hè heb jij nou een kruisloos broekje aan?". De vrouw is verheugd door z'n opmerkzaamheid en antwoord bevestigend waarop haar man zegt "ow gelukkig ik dacht al dat de vulling uit de bank kwam"
Fileloze A12quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Treinvertragingen
Kaartjesautomaten die voor geen meter werken
Vakantie in aankomst..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Fileloze week in aankomst
Autoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Treinvertragingen
Kaartjesautomaten die voor geen meter werken
Doe je wel even aan me denken als je dat gratis biertje wegtiktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Guido Weijers, Oudejaarsconference
Je was er niet van op de hoogte dat Oud&Nieuw was verplaatst?
Ik stuur je de foto welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe je wel even aan me denken als je dat gratis biertje wegtikt
Vette muziek man..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Vette job binnengehaald! Voor een nog uit te komen film/docu Amerikaanse The Electrowars mag ik de site/logo redesignen en de reclame/bannercampagne maken! Vette shizzle! Voor meer info check: http://vimeo.com/channels/theelectrowars
Vette Shizzile for surequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Vette job binnengehaald! Voor een nog uit te komen film/docu Amerikaanse The Electrowars mag ik de site/logo redesignen en de reclame/bannercampagne maken! Vette shizzle! Voor meer info check: http://vimeo.com/channels/theelectrowars
Even bellen dan zetten ze het zo om voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
Op deze pagina kunt u uw termijnbedrag verhogen of verlagen. Vanaf uw eerstvolgende nota wordt het nieuwe termijnbedrag in rekening gebracht.
U kunt uw termijnbedrag maximaal verhogen tot ¤ 11 en verlagen tot ¤ 7.!
Dat krijg je dus als je verbruik wordt berekend op basis van het verbruik van een leegstaande woning...
Beetje jammer dan weer dat ze int weekend niet open zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:25 schreef staticdata het volgende:
Even bellen dan zetten ze het zo om voor je
moet je bij diamond zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat ze int weekend niet open zijn
Ik zal t eens aan hem vragen als Ajax weer wint/Feyenoord weer verliestquote:
Die zal er over een kwartier wel benne ja..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal t eens aan hem vragen als Ajax weer wint/Feyenoord weer verliest
Ik zou nog even wachten met enthousiast doen met de huidige stand..quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit
Wie is nou de club van Rotterdam
Nijenhuis die een statement wil makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef ursel het volgende:
Ik zou nog even wachten met enthousiast doen met de huidige stand..
Hier, daar heb je de ellende al.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Nijenhuis die een statement wil maken!
Er worden spelers doormidden gebroken en dan krijgt de dader geel nu komt Cisse fors te laat zonder dat t echt een aanslag is en hij krijgt direct rood! Niet te geloven zeg...wat een ongelofelijke faalhazen mogen er scheidsrechteren
Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuldquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef ursel het volgende:
Wel goed voor mijn poule dat Poepon gescored heeft..
auquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuld
Sinds waren kijk jij voetbal?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Terechte overwinning van Sparta. Hele wedstrijd gezien en ze verdiende het.
Rode kaarten waren terecht, dat ze elders niet gegeven worden doet niks af an het feit dat dit terechte kaarten waren.
Ik heb met 3 anderen een Eredivisie Live abo afgesloten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sinds waren kijk jij voetbal?Buiten de rode kaarten om had wat mij betreft een gelijkspel terecht geweest.
of hij is wel volwassen gewordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Hmm ik begin me nou wel een beetje zorgen te maken om Diamond hoorTwee weken terug speelde Ajax gelijk en vorige week was er interland voetbal dus dat was allemaal te verklaren maar dit weekend is er geen enkele reden voor hem om niet te reageren. Zou er wat met hem gebeurd zijn? Zou Keltie hem eindelijk gevonden hebben?
Wie is nou de club uit rotterdam...quote:
Op het eind kwamen ze nog onder druk te staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik vond Sparta ook maar weinig gebruik maken van de voordelen van de rode kaarten. Weinig gezien en aan het eind pas wat druk. Dit Feyenoord met 9 man hadden ze keihard op moeten rollen.
Kaarten enorm terecht, aso overtredingen.
Moet ik die 10x Mogguh weghalen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
Kan een modje bovenstaande spammail weghalen? Dank
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef ursel het volgende:Faal Frankie..
Oohja...
Ook jij:
Mogguh...............
Leuke laptop, krijg je er een karretje bij om hem van A naar B te vervoeren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spam![]()
Van 't weekend nieuwe laptop ( http://www.laptopshop.nl/(...)lion-dv7-2140ed.html ) besteld
Thanks. Ik heb nooit anders gehad dan een 17" laptop en zo zwaar vind ik ze niet. Daarnaast heb ik een laptop rugzak waarmee dat prima gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemiddag.
[..]
Leuke laptop, krijg je er een karretje bij om hem van A naar B te vervoeren?
Vind je het niet jammer dat hij niet een grotere resolutie heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb nooit anders gehad dan een 17" laptop en zo zwaar vind ik ze niet. Daarnaast heb ik een laptop rugzak waarmee dat prima gaat
15" vind ik te klein.
hmm.. kzie uhm niet hoor. Kan je hem er misschien uithalen voor me?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
MIsschien zit'ie hier:
[ afbeelding ]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat hij niet een grotere resolutie heeft?
Ik heb nu wel een 1920x1200 en ik vind het heerlijk. Ik krijg 27-10 helaas een kleinere laptop van Lenovo
Verkapt kijk-mij-eens-mod-rechten-hebben-postquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenVeel 17" laptops hebben een resolutie van 1440x900.
Oeps, ik editte in eerste instantie je bericht i.p.v. te quoten![]()
Altijd leuk als je al wel rechten hebt maar nog niet blauw bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze zijn hier alles van Dell aan het omruilen voor Lenovo meukquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenVeel 17" laptops hebben een resolutie van 1440x900.
Let jij er even op dat je envelopje bovenaan je pagina geel is vriendelijke vriend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een 17" gehad met aggregaat adapter. We moeten 3 jaar doen met een laptop maar deze had ik eruit weten te werken na 12 maanden. Zit vaak een 4200 min rpm schijf in en dingen kunnen uur zonder stroom. Die DV reeks is toch een gelabelde Voormalig compaq pressario?
Nu heerlijk 12.8"met extern scherm.
Gelukkig heb ik op kantoor ook een 24" scherm staan, dat scheelt wel weer. Ben ook bang dat er een trage harde schijf inzit. Over 2 weken weet ik het. Zag net dat er ook Lenovo T500's worden uitgeleverd. Wie weet zijn die wel snel genoeg. Helaas wordt alles uitgeleverd met 2gb aan geheugenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een 17" gehad met aggregaat adapter. We moeten 3 jaar doen met een laptop maar deze had ik eruit weten te werken na 12 maanden. Zit vaak een 4200 min rpm schijf in en dingen kunnen uur zonder stroom. Die DV reeks is toch een gelabelde Voormalig compaq pressario?
Nu heerlijk 12.8"met extern scherm.
nonsens, lenevo heeft de laptop reeks over genomen van IBM. Zijn 100% Chinezen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lenovo is de consumenten tak van IBM. Vind het wel irritant dat er vaak Amerikaanse toetsenborden in die Laptops zitten...
ik kijk thuis ff... Op iphone zie ik geen envelopjequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Let jij er even op dat je envelopje bovenaan je pagina geel is vriendelijke vriend.
Cap heeft het gewoon als huisleverancier en dus heb ik geen keus. Ik vind het alleen een beetje krom dat ze alle users over 1 kam scheren. Nu krijg ik dezelfde laptop als mijn managerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nonsens, lenevo heeft de laptop reeks over genomen van IBM. Zijn 100% Chinezen!
Die zijn voor vrouwen.quote:
Acerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
Lenovo is voor kuddedieren, Acer is de shit!
http://messenger.fok.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik kijk thuis ff... Op iphone zie ik geen envelopje
zo laatste grote stucwerk in de woonkamer gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef FJD het volgende:
Zo, weer twee kleine muurtjes geschilderdDeze week nog de trap en toch de eetkamer
Was het die 4,- waard?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:41 schreef staticdata het volgende:
Wohoo uncharted eindelijk verzonden![]()
Goedkoopste opleiding ooit, wel op je CV zettenquote:
Ik had je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat CD-Wow traag is, net zoals Play.comquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tis een goede leerschool geweest
Mwoah zoals ik eerder heb gemeld boeit het me niet heel veel dat het spel later is. uiteindelijk 39 euro voor betaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat CD-Wow traag is, net zoals Play.comHoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald?
Proquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:43 schreef Sickert het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11891899
Suarez
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ows-7-oneerlijk.html
Hoe triest kun je zijn
Hmm, ik kan van de netgear niet vinden wat voor processor er inzit. Persoonlijk zou ik voor de netgear of synology gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:20 schreef ursel het volgende:
Okido, wie kan urseltje voorzien van advies![]()
Gaat dus een NASje zoeken en heb er eigenlijk 3 op ut oog.
Budget = 350
2x min. 1 TB in raid 1
De volgende cases al gevonden:
QNAP TS-210 Turbo NAS
Netgear RND2000 ReadyNAS Duo
Synology DS209
Kreeg van collega advies voor de Synologie, maar dan kom ik krap uit met budget wil ik er 2x 1TB nog bij plakken.![]()
Budget gaat overigens wel dus als ik over hou wordt het 1.5TB
Ja JP, gaat dus toch zo'n kassie worden
Mja, ik ook al nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, ik kan van de netgear niet vinden wat voor processor er inzit. Persoonlijk zou ik voor de netgear of synology gaan.
Ik denk overigens dat het elkaar allemaal niet zoveel zal schelen.
Neem je toch gewoon de QNAP. Scheelt 50 euro en hoeveel minder snel dan de synology kan die nu zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ik ook al niet
Aantal reviews waren ook niet al te positief over de netGeat. Zat eigenlijk zelf te denken aan de QNAP.
Past beter in het budget en is min of meer concurent van de synology.
quote:
Nee dat niet maar Pro is te makkelijk, World Class ftw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dit op een hoger nivo niet mogelijk was![]()
Het is een blijft een kut spel
vooral voor mensen die graag 2v2 spelen online belachelijk dat je niet voor rematch kunt kiezen
Euhm.. Jah!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dit op een hoger nivo niet mogelijk was![]()
Het is een blijft een kut spel
vooral voor mensen die graag 2v2 spelen online belachelijk dat je niet voor rematch kunt kiezen
Inderdaad ja, wordt er ook best ziek vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:13 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Jah!
Zit zelf met de tactieken te kutten. Heb een normale 4-4-2 opstelling maar het lukt mij niet om de verdediging als een blok te laten staan en dan toch het middenveld aanvallende impulsen te laten brengen
Enige manier is aanvallend op de vrije vorm zetten in plaats van georganiseerd, maar dan wil het nog weleens voorkomen dat André Bahia ineens als linksbuiten verschijnt
Ja dat ging goed zaterdagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wordt er ook best ziek vanHeb nu voor Barcelona maar een 3-4-3 opstelling gemaakt waarbij de links/rechts-mid sterk mee naar voren willen komen. Dat is nml. de manier waarop ik speel; met een middenveld wat ver naar voren wil spelen. Anders heb ik drie mannetje voorin lopen zonder afspeel mogelijkheden daar net achter.
Ach ja, voorlopig heb ik met Forza & Uncharted nog genoeg om te spelen.
Ik had gedronkenquote:
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:40 schreef Keltie het volgende:
Forza valt, hopelijk, ergens tussen nu en zaterdag bij mij op de mat
Ik heb ook wel eens een mindere dagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had gedronken![]()
Soms valt het allemaal op z'n plek, soms niet. Ik kan me nog een 13-0 herinneren
Vrijdag het boek over Coen Moulijn halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgen
Nee maar dat was wel een wedstrijd waar alles op z'n plek viel. Elke steekpass vond een aanvaller die net was gestart. Ach ja, zal me er nog wel eens in verdiepen maar eerst weer aant werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook wel eens een mindere dag
Was dat wel 1 tegen 1?
Nicequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vrijdag het boek over Coen Moulijn halen
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgen
WTFquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Keltie het volgende:
Wihihi:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11477524
Hebben een brievenbus aan het begin van de oprit en die gleuf is te smalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valt
Zoveel knopjes om op te drukken en uiteindelijk luistertquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valt
En terecht!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef Keltie het volgende:
Deze dag zit er weer bijna op
Gisteren en eergisteren 11 uurtjes gemaakt, wat erg veel is voor een ambtenaar, dus dan houden we het vandaag maar op 5 uurtjes inproductiviteit
Welke versie? Ik kan met mijn nieuwe laptop "gratis" upgraden naar Windows 7. Dan moet ik alleen iets van ¤ 20,- administratie en verzendkosten betalen. Anders kan ik em via Surfspot ook nog goedkoop krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens Windows 7 kost maar iets van 80-90 euro. Dat is niet veel.
Boehoehoe!quote:
ik lig ook elke dag 8 uur in bed, maar of ik dan ook 8 uur slaap?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En terecht!
[..]
Welke versie? Ik kan met mijn nieuwe laptop "gratis" upgraden naar Windows 7. Dan moet ik alleen iets van ¤ 20,- administratie en verzendkosten betalen. Anders kan ik em via Surfspot ook nog goedkoop krijgen
[..]
Boehoehoe!Ik ben heel de week gewoon van 08:00 t/m 16:00 uur aanwezig
Appels... Peren...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik lig ook elke dag 8 uur in bed, maar of ik dan ook 8 uur slaap?
Mijn naam is Frank alles wat ik doe is altijd leuker en beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar Pro is te makkelijk, World Class ftw!
FIFA 10
Zo voel jij je ff aangevallen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mijn naam is Frank alles wat ik doe is altijd leuker en beter
Kom op zeg
En van werken word je moe! van acht tot 4 op je werk aanwezig plus pauzes zeker? en dan een beetje zitten en dom lullen over computers.
Je bent een echte ambtenaar Frankie
Ik ben al een jaar aan het klussen terwijl ik van 8 tot 5 of 9 tot 6 werk met maar 30 min pauze op een dag!
U riep?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Incolumis het volgende:
hey da's fruit!
Een discussie waar kwantiteit en kwaliteit worden besproken is hier relevanterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef FJD het volgende:
Ow een discussie waar opleidingsniveau van belang is, waar kan ik me inschrijven?
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef FJD het volgende:
Ow een discussie waar opleidingsniveau van belang is, waar kan ik me inschrijven?
Die is het klussen zat en wil even stoom afblazenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...
Ik ben niet koppig ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...
Ik heb er bijna 6 jaar over gedaan en heb in die tijd veel goede biertjes gedronken. Kwantiteit en kwaliteit. Andersom werkt het ook overigens; een goede opleiding gevolgd en ondertussen veel bier gedronken. Kwaliteit en kwantiteit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Een discussie waar kwantiteit en kwaliteit worden besproken is hier relevanter
Nou het gaat me iets te ver eerlijk gezegd. Hij kan ook gewoon normaal doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die is het klussen zat en wil even stoom afblazen
Over kwaliteit gesproken. Ik kom vrijdag vanuit barendrecht, moet ik ff langs de barendrechtse chinees rijden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 6 jaar over gedaan en heb in die tijd veel goede biertjes gedronken. Kwantiteit en kwaliteit. Andersom werkt het ook overigens; een goede opleiding gevolgd en ondertussen veel bier gedronken. Kwaliteit en kwantiteit.
Volgens mij hebben we hier al een keer een discussie gehad in het verschil tussen geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou het gaat me iets te ver eerlijk gezegd. Hij kan ook gewoon normaal doen
Inderdaad! Ik heb 7 al gebeld ook, het probleem uitgelegd en opgelost...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef FJD het volgende:
Ik heb Vista gekocht, uit principe koop ik dus geen 7.
Ik doelde op de reactie naar mij toe...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier al een keer een discussie gehad in het verschil tussen geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.
8 uur kantoorwerk kan ook slopend zijn als je continu geconcentreerd bezig moet zijn.
Waar ik heen wil is dat je de laatste tijd constant aan het miepen bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo voel jij je ff aangevallen!![]()
Wil je applaus nu? Of gaan we ons werk vergelijken of opleiding? Waar wil je heen?
Wat betreft dat klussen, daar kies je zelf voor! Ik heb daar helemaal geen zin in (en kan het meeste ook niet) dus regel ik dat anders. Overigens heb ik ook maar 30 min. pauze per dag.
Dan vind ik het nog steeds bijzonder onredelijk hoe je tekeer gaat. Mijn werk heeft daar helemaal niks mee te maken. Misschien voortaan wat langer nadenken voordat je zoiets post.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waar ik heen wil is dat je de laatste tijd constant aan het miepen bent
je lijkt verdomme wel een wijf man!
Geef eens voorbeelden dan zonder direct denigrerend te worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Sickert het volgende:
Dat mag
Soms moet je wel eens iets vervelends tegen iemand zeggen
irriteer me er al wat langer aan, mischien zit ik fout mischien niet.
Heb het iig gezegd.
Chinees sounds goold, me love you long time!quote:
Vandaag verder.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden dan zonder direct denigrerend te worden?
Hij gaat zijn eigen vrienden toch niet aanwijzen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Incolumis het volgende:
mag je gelijk als undercover in het Feyenoord vak zitten, relschoppertjes aanwijzen
Welke afdeling?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef Keltie het volgende:
Na wikken en wegen, en weer een uitermate teleurstellende week bij het UMC, toch besloten eens te solliciteren bij de politie
Zochten nog agenten in m'n regio (Gelderland Zuid) dus daar eens op gesolliciteerd... Ben benieuwd
Denk dat je je rotschrikt van het magere salaris wat het oplevert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef Keltie het volgende:
Na wikken en wegen, en weer een uitermate teleurstellende week bij het UMC, toch besloten eens te solliciteren bij de politie
Zochten nog agenten in m'n regio (Gelderland Zuid) dus daar eens op gesolliciteerd... Ben benieuwd
Heb de indicaties gelezen jah.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
Denk dat je je rotschrikt van het magere salaris wat het oplevert.
Dan snap ik en hulde dat je je er niet door laat afleiden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb de indicaties gelezen jah.
Maargoed, keuze tussen beter verdienen maar niet het gevoel je ei kwijt te kunnen in je werk of minder verdienen met de kans dat je in je werk wel je ei kwijt kan is voor mij niet zo moeilijk.
Nah, eigenlijk valt dat op dit moment wel mee... Persoonlijk ben ik toch snel tevreden, zolang ik m'n contributie voor de voetbal, Feijenoord en afentoe een spelletje/ DVDtje kan betalen vind ik het primaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan snap ik en hulde dat je je er niet door laat afleiden.
als je bij de politie je ei kwijt kan zeker doen.
Maar het is ook vaak dat je nu een levensstandaard hebt opgebouwd die nu volgens je huidige salarisnorm is. Als je daar flink in zou terugzakken moet je daar ook consessie in doen.
nah neus wordt rechtgezetquote:
Ik moet zeggen dat ik je niet zo goed ken, maar dit had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef Keltie het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je niet zo goed ken, maar dit had ik niet van jou verwacht![]()
Hoop dat het wat wordt
Nou ja, er is nogal een verschil tussen de recherche, de bereden politie, de ME en de verkeerspolitiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Afdeling? Geen flauw idee
Functie "Agent"
Hij zal wel gewoon voor hoofdagent gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, er is nogal een verschil tussen de recherche, de bereden politie, de ME en de verkeerspolitie
Niet eens hoofdagent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij zal wel gewoon voor hoofdagent gaan.
Standaard platte pet zeg maar.
Ik vind jou wel een toffe gozert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ik vind hem wel wat voor de (slechte) smaakpolitie
Na 4 jaar ben je toch automatisch hoofdagent?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet eens hoofdagent.
Instromen als standaard platte pet inderdaad, daarna eens zien wat de specialisatie gaat worden.
Tenminste, zo brengen ze het bij alle informatiesites en dergelijke
Is dat jouw piemel waar'ie zo smachtend naar kijkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net wilde ene Anton Lam dat ik bij zijn netwerk kwam via Windows Live. Ik ken hem niet dus even zoeken via wieowie
http://wieowie.nl/zoeken?voornaam=Anton&achternaam=Lam&keyword=
Moet je vervolgens eens kijken bij de Foto/Video/Audio en dan afbeeldingen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Na 4 jaar ben je toch automatisch hoofdagent?
quote:Doorgroeien
"blablabla"
Na enkele jaren goed functioneren kun je dus doorgroeien naar hoofdagent
"blablabla"
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Alleen iemand met een Ikea kast voor zn plaat heeft voorbeelden nodig om eigen postgedrag te herkennen
Ja maar dat is nog voordat ik Penis leerde kennen, dus nu is hij groterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dat jouw piemel waar'ie zo smachtend naar kijkt?
Geen idee? Zal vanavond eens inloggen. Toen ik mn banduur checkte zag ik wel dat worstkaasscenario de prullenmand in gegaan is wegens spamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Incolumis het volgende:
waar is je worst_kaas_scenario eigenlijk?
zeg er volgende keer ff bij dat het toch wel NSFW isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef Incolumis het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
nu al legendarisch
En dat het Floortje niet is...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeg er volgende keer ff bij dat het toch wel NSFW is
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...quote:
Het kan toch gewoon zo zijn dat hij simpelweg nooit had verwacht te gaan solliciteren bij de politie. Daar is niks triests aan. Ik had ook bijvoorbeeld nooit verwacht dat ik konthaar zou krijgen, maar het is niet andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat het Floortje niet is...
[..]
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok en voor de duidelijk, als ik bijv. bij play een spel bestel doet het spel het wel op mijn Nederlandse ps toch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat het Floortje niet is...
[..]
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...
PS3 games zijn regiovrij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja
Ferdi heeft uncharted uit canada en die werkt ook. Volgens mij zit er geen verschil meer in.
Jaloers ventje ben je toch ook hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:49 schreef FJD het volgende:
Ajax is net als vrouwentennis; aardig om naar te kijken maar alleen met t geluid uit. Tot aan de 2-0 hoor je bijna niets en nu zingen ze al tien minuten lang "ohohohohooooohohohohooohooo"Nee de creativiteit van Suarez is niet echt besmettelijk
Beter; de aubergines waren in de aanbieding!quote:
Dat dus. Evenals ik het nooit het verwacht dat ik een totaal andere richting op zou willen als dat ik altijd gedacht had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:12 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Het kan toch gewoon zo zijn dat hij simpelweg nooit had verwacht te gaan solliciteren bij de politie. Daar is niks triests aan. Ik had ook bijvoorbeeld nooit verwacht dat ik konthaar zou krijgen, maar het is niet anders
Kheb alleen t laatste kwartier gezien, Nederlands voetbal is nou niet van dermate hoog niveau dat ik daar 90minuten naar ga zitten kijken. Kijk liever naar buitenlands voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:10 schreef Incolumis het volgende:
gelukkig wilde ajax wel naar voren spelen want wat psv deed had niks met voetbal te maken zeg. inspiratieloos achter een bal aan hobbelen, die appelflap is ook waardeloos
Klinkt wel als t script voor een B-film; Former hooligan joins the good side to fight the people he has seen as friends for many years. Will he stay on the good side or is the dark force to strong?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
Dat dus. Evenals ik het nooit het verwacht dat ik een totaal andere richting op zou willen als dat ik altijd gedacht had.
"The force is strong in this one"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt wel als t script voor een B-film; Former hooligan joins the good side to fight the people he has seen as friends for many years. Will he stay on the good side or is the dark force to strong?
Ik voorspel een Oscar, iig voor t script!
Ik vind persoonlijk wel dat je wat ver gaat hierin hoor, al die moeite om Ajax - Feyenoord te kunnen zien..quote:
Dan zit ik in Duitslandquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk wel dat je wat ver gaat hierin hoor, al
die moeite om Ajax - Feyenoord te kunnen zien..
ahh duidelijk.... *beeldvorming* enzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kheb alleen t laatste kwartier gezien, Nederlands voetbal is nou niet van dermate hoog niveau dat ik daar 90minuten naar ga zitten kijken. Kijk liever naar buitenlands voetbalLiverpool
Alhoewel die zonder Gerard en Torres ook niet geweldig staan te ballen.
Je wordt oud!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat dus. Evenals ik het nooit het verwacht dat ik een totaal andere richting op zou willen als dat ik altijd gedacht had.
Of een Moslim met een varkenslachterij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Dan ben je straks een joodse Feyenoord-hooligan, t moet niet gekker worden
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij met donkere kleding aan over een onverlichte weg fietst is dat gewoon gevaarlijk. Komt nog vaak zat voor dat er fietsers worden doodgereden doordat ze "over het hoofd" zijn gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:21 schreef RudyCarell het volgende:
Ach ja, politie... Ik zou er nooit willen werken... Zou geen reden kunnen verzinnen... Lekker mensen bekeuren omdat ze geen lampje op hun fiets hebben... Leuk... Wat niets met veiligheid heeft te maken, maar puur de staatskas vullen...
Maar ja ieder zijn meug...
Gister zat hij met Johan Derksen bij Pauw & Witteman. Was wel een leuk interviewquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:23 schreef Keltie het volgende:
Coen Moulijn boek maar besteld via Internet.
Bruna bij ons in het dorp wist niet of ze hem binnen hadden, konden hem ook niet in de computer vinden. Faaltent.
Kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gister zat hij met Johan Derksen bij Pauw & Witteman. Was wel een leuk interview
Nee. Ben uitgenodigd door een kennis die z'n 50ste verjaardag viertquote:Morgen ook naar de Kuip?
Sommige fietsers zie je echt voor geen kut in de auto, omdat ze geen licht aan doen. Vind het wel terecht hoor. Maar dan nog, je bent als oom agent niet verplicht om die mensen te bekeuren, je kan ze ook een waarschuwing geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:21 schreef RudyCarell het volgende:
Ach ja, politie... Ik zou er nooit willen werken... Zou geen reden kunnen verzinnen... Lekker mensen bekeuren omdat ze geen lampje op hun fiets hebben... Leuk... Wat niets met veiligheid heeft te maken, maar puur de staatskas vullen...
Goed voorbeeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kheb alleen t laatste kwartier gezien, Nederlands voetbal is nou niet van dermate hoog niveau dat ik daar 90minuten naar ga zitten kijken. Kijk liever naar buitenlands voetbalLiverpool
Alhoewel die zonder Gerard en Torres ook niet geweldig staan te ballen.
Sorry hoor, maar nu zeg je gewoon hele domme dingen. Jij zit zeker niet zo vaak in een auto?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:21 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij met donkere kleding aan over een onverlichte weg fietst is dat gewoon gevaarlijk. Komt nog vaak zat voor dat er fietsers worden doodgereden doordat ze "over het hoofd" zijn gezien.
Ik zou ook wel eens een tijdje BOA willen zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige fietsers zie je echt voor geen kut in de auto, omdat ze geen licht aan doen. Vind het wel terecht hoor. Maar dan nog, je bent als oom agent niet verplicht om die mensen te bekeuren, je kan ze ook een waarschuwing geven.
Ik heb er overigens zelf ook nog aan zitten denken om bij de wouten te gaan, maar dan de verkeerspolitie, KLPD dus. Als motoragent. En dan inderdaad niet beetje triest bekeuringen gaan uitdelen aan mensen die 10 km/h te hard rijden, dat boeit me niet, maar wel de echte aso's pakken. Dan zorg je dus wél dat het voor iedere weggebruiker veiliger en prettiger wordt op de weg.
Helaas komt jouw beeld van de politie overeen met die van een groot deel van de bevolking. Gelukkig zijn er heel veel weldenkende mensen die beter weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeldje... Goed dan, politie met lasers langs de weg... Onder bruggen fuiken opzetten om iedereen tegen te houden met fiets en brommer. Heb ik hier bij me werk al vele keren meegemaakt.
En dan bekeuringen geven omdat me rem niet goed genoeg werkte... Ik denk dat totaal misschien 5% met echte zaken bezig is...
Hangt ervan af waar ze staan. Regelmatig gaat dat inderdaad nergens over, maar soms staan ze op echt gevaarlijke plekken waar veel te hard wordt gereden, dan vind ik het wel weer goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeldje... Goed dan, politie met lasers langs de weg...
Als iedereen nou zou zorgen dat z'n brommer goed in orde was, dan zou het ook niet nodig zijn hequote:Onder bruggen fuiken opzetten om iedereen tegen te houden met fiets en brommer. Heb ik hier bij me werk al vele keren meegemaakt.
Ook terecht. Kind steekt over, jij had makkelijk kunnen stoppen, maar omdat je rem niet goed is rij je dat kind dood. En dan even terzijde of dat kind uit had moeten kijken, als jij gewoon je rem in orde had, was dat kind ook in orde geweest. Ga ff bij jezelf te rade of die boete terecht wasquote:En dan bekeuringen geven omdat me rem niet goed genoeg werkte...
Ik denk een stuk meer. Alleen zijn dat zaken waar jij persoonlijk last van hebt door je eigen domme acties.quote:Ik denk dat totaal misschien 5% met echte zaken bezig is...
Dankjewel voor het complimentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas komt jouw beeld van de politie overeen met die van een groot deel van de bevolking. Gelukkig zijn er heel veel weldenkende mensen die beter weten.
Rot toch op met die onzin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar ze staan. Regelmatig gaat dat inderdaad nergens over, maar soms staan ze op echt gevaarlijke plekken waar veel te hard wordt gereden, dan vind ik het wel weer goed.
[..]
Als iedereen nou zou zorgen dat z'n brommer goed in orde was, dan zou het ook niet nodig zijn heMaar al die brommers rijden veel te hard, maken een takkeherrie doordat ze de demper veranderd/verwijderd hebben, geen helm op, logisch dat ze controleren, terecht ook. En als jij je brommer in orde hebt, dan heb je toch ook niets om bang voor te zijn?
[..]
Ook terecht. Kind steekt over, jij had makkelijk kunnen stoppen, maar omdat je rem niet goed is rij je dat kind dood. En dan even terzijde of dat kind uit had moeten kijken, als jij gewoon je rem in orde had, was dat kind ook in orde geweest. Ga ff bij jezelf te rade of die boete terecht was
[..]
Ik denk een stuk meer. Alleen zijn dat zaken waar jij persoonlijk last van hebt door je eigen domme acties.
Wat Jorrit & Bart zeggen. Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeldje... Goed dan, politie met lasers langs de weg... Onder bruggen fuiken opzetten om iedereen tegen te houden met fiets en brommer. Heb ik hier bij me werk al vele keren meegemaakt.
En dan bekeuringen geven omdat me rem niet goed genoeg werkte... Ik denk dat totaal misschien 5% met echte zaken bezig is...
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat Jorrit & Bart zeggen. Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaar
Dat is iets voor de gemeentequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin!![]()
Je moet zelf eens een boete krijgen omdat er een koffer naast je in de auto staat. Je rem op je fiets niet goed genoeg werkt... En wat schiet je op met laseren op een "gevaarlijk punt"? Doe er dan wat aan!
Nah, bij mij heerst er ook wel een beetje "If you can't beat them, join them".quote:PS. ik ben niet tegen de politie, hoor! Maar het is echt zo'n job waar je voor kiest als je het echt niet meer weet, en dat merk je terug aan bepaalde agenten. Tuurlijk zijn er goede, die er heen gaan met goede intenties. 2 oud-klasgenoten ook, die dezelfde opleiding als mij hebben.
Ik ken je ook niet, maar je lijkt me wel een toffe gastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eens![]()
Ik heb het hier over Morpheus2002, Jorrit & Bart...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar je lijkt me wel een toffe gast
Ja want hun weten dat...quote:Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaar
Oh ik vind je niet onaardig hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eens![]()
Als t zo donker is dan ziet de politie me ook niet rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij met donkere kleding aan over een onverlichte weg fietst is dat gewoon gevaarlijk. Komt nog vaak zat voor dat er fietsers worden doodgereden doordat ze "over het hoofd" zijn gezien.
Dus een punt dat veilig is als je 80 rijdt, wat ook de maximumsnelheid is, moet aangepast worden omdat veel debielen er 120 rijden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin!![]()
Je moet zelf eens een boete krijgen omdat er een koffer naast je in de auto staat. Je rem op je fiets niet goed genoeg werkt... En wat schiet je op met laseren op een "gevaarlijk punt"? Doe er dan wat aan!
Ja, als jij je rem niet in orde hebt, breng je andere weggebruikers in gevaar. Dat weet ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb het hier over Morpheus2002, Jorrit & Bart...
[..]
Ja want hun weten dat...
Ja... Want de politie weet dat boetes totaal geen zin hebben maar wel makkelijk geld is... Wat zou er dan onveilig zijn sowieso? Overstekende eenden? Het is GVD een snelweg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus een punt dat veilig is als je 80 rijdt, wat ook de maximumsnelheid is, moet aangepast worden omdat veel debielen er 120 rijden?
Voor de rest, /ignore Bartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, als jij je rem niet in orde hebt, breng je andere weggebruikers in gevaar. Dat weet ik.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Rudy ziet, net als wij, de faalers vd politie, de straathazen, platte pretpet brigade. Dat zijn de vmbo (of IT) drop-outs die een halve leven gepest of niet begrepen zijn. Het is nogal ongeloofwaardig en "correct" om daar de loftrompet voor op te steken.
Begrijp ik, alleen om vervolgens de conclusie te trekken dat maar 5% bezig is met "echte" zaken, vind ik veelste kort door de bocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Rudy ziet, net als wij, de faalers vd politie, de straathazen, platte pretpet brigade. Dat zijn de vmbo (of IT) drop-outs die een halve leven gepest of niet begrepen zijn. Het is nogal ongeloofwaardig en "correct" om daar de loftrompet voor op te steken.
Volwassen reactiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ik heb het toch niet over een snelwegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja... Want de politie weet dat boetes totaal geen zin hebben maar wel makkelijk geld is... Wat zou er dan onveilig zijn sowieso? Overstekende eenden? Het is GVD een snelweg!
Heel volwassen om mensen die het niet met je eens zijn te negerenquote:[..]
Voor de rest, /ignore Bart
Uiteraard heb je van die josti's erbij zitten, daar irriteer ik me ook aan. Maar als je alleen maar dat ziet, en vervolgens ook nog eens zegt dat slechts 5% van de politie echt werk doet, dan ben je imho echt kortzichtig aan het lullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Als je zelf iets slimmer/volwassener was geweest had je mn post ook nog begrepenquote:
Misschien was het niet sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Als je zelf iets slimmer/volwassener was geweest had je mn post ook nog begrepen
Inderdaad. Bij hem weet ik niet altijd of het nou wel of niet sarcastisch is bedoeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Misschien was het niet sarcastisch bedoeld?
Alsof ze daar gaan laseren... Maar we praten hierover langs elkaar heen denk...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een snelweg![]()
Ik heb het over een gevaarlijk punt in het algemeen, een onoverzichtelijke kruising ofzo, verzin wat leuks.
[..]
Heel volwassen om mensen die het niet met je eens zijn te negeren![]()
[..]
Uiteraard heb je van die josti's erbij zitten, daar irriteer ik me ook aan. Maar als je alleen maar dat ziet, en vervolgens ook nog eens zegt dat slechts 5% van de politie echt werk doet, dan ben je imho echt kortzichtig aan het lullen.
Dat doen ze. Helaas te weinig, ze staan imho te veel op punten waar het geen kut uitmaakt of je 80, 90 of 100 rijdt. Dan is het puur geldtrekkerij, daar ben ik ook geen fan van.quote:
quote:Maar we praten hierover langs elkaar heen denk...
Dat ignore had ik al gezegd... Later wat bij geedit, maar ben niet achterbaks om het dan weg te halen... Was inderdaad een overtrokken reactie![]()
Nou ja, het is gewoon een feit dat heel veel mensen (onterecht) zo over de politie denken, dat vind ik gewoon jammer. De meeste agenten doen ook gewoon hun werk en proberen het op straat wat beter te maken voor de samenleving. Dat ze daarbij ook af en toe opdracht krijgen van een of andere debiele hoofdagent om ergens te gaan laseren, daar kunnen zo ook niets aan doen. Ik heb voor mijn werk ook wel eens te maken met de politie, en het zijn gewoon eigenlijk altijd relaxte lui die ik tref.quote:Maar dat van die 5% zit jullie diep he...
Ten eerste vinden mensen het vaak 'onbenullig' omdat ze er een boete voor krijgen. Neem bijvoorbeeld die rem, als jij morgen in de krant leest dat er inderdaad een kind dood is doordat iemand zijn rem niet in orde had, dan denk jij: "Wat een hufter dat ie zijn rem niet in orde had!". Maar als het jezelf betreft, en je wordt gelukkig betrapt voordat je een kind hebt doodgereden, dan is het ineens onbenullig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ok, in Jip en Janneke taal, wij als burgers zien over het algemeen alleen de straatstruiners van de politie. Die hebben de ondankbare taak om ons te irriteren met onbenulligheden. Daar ergeren mensen zich aan. Het echte werk wat de politie doet hebben wij geen weet van. Zoiets dus, dus logisch dat het beeld van veel mensen over de politie negatief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |