Nee maar dat was wel een wedstrijd waar alles op z'n plek viel. Elke steekpass vond een aanvaller die net was gestart. Ach ja, zal me er nog wel eens in verdiepen maar eerst weer aant werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook wel eens een mindere dag
Was dat wel 1 tegen 1?
Nicequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vrijdag het boek over Coen Moulijn halen
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgen
WTFquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Keltie het volgende:
Wihihi:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11477524
Hebben een brievenbus aan het begin van de oprit en die gleuf is te smalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valt
Zoveel knopjes om op te drukken en uiteindelijk luistertquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoop niet voor je dat hij op je deurmat valt
En terecht!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef Keltie het volgende:
Deze dag zit er weer bijna op
Gisteren en eergisteren 11 uurtjes gemaakt, wat erg veel is voor een ambtenaar, dus dan houden we het vandaag maar op 5 uurtjes inproductiviteit
Welke versie? Ik kan met mijn nieuwe laptop "gratis" upgraden naar Windows 7. Dan moet ik alleen iets van ¤ 20,- administratie en verzendkosten betalen. Anders kan ik em via Surfspot ook nog goedkoop krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens Windows 7 kost maar iets van 80-90 euro. Dat is niet veel.
Boehoehoe!quote:
ik lig ook elke dag 8 uur in bed, maar of ik dan ook 8 uur slaap?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En terecht!
[..]
Welke versie? Ik kan met mijn nieuwe laptop "gratis" upgraden naar Windows 7. Dan moet ik alleen iets van ¤ 20,- administratie en verzendkosten betalen. Anders kan ik em via Surfspot ook nog goedkoop krijgen
[..]
Boehoehoe!Ik ben heel de week gewoon van 08:00 t/m 16:00 uur aanwezig
Appels... Peren...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik lig ook elke dag 8 uur in bed, maar of ik dan ook 8 uur slaap?
Mijn naam is Frank alles wat ik doe is altijd leuker en beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar Pro is te makkelijk, World Class ftw!
FIFA 10
Zo voel jij je ff aangevallen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mijn naam is Frank alles wat ik doe is altijd leuker en beter
Kom op zeg
En van werken word je moe! van acht tot 4 op je werk aanwezig plus pauzes zeker? en dan een beetje zitten en dom lullen over computers.
Je bent een echte ambtenaar Frankie
Ik ben al een jaar aan het klussen terwijl ik van 8 tot 5 of 9 tot 6 werk met maar 30 min pauze op een dag!
U riep?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Incolumis het volgende:
hey da's fruit!
Een discussie waar kwantiteit en kwaliteit worden besproken is hier relevanterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef FJD het volgende:
Ow een discussie waar opleidingsniveau van belang is, waar kan ik me inschrijven?
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef FJD het volgende:
Ow een discussie waar opleidingsniveau van belang is, waar kan ik me inschrijven?
Die is het klussen zat en wil even stoom afblazenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...
Ik ben niet koppig ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat win jij. Vind Kevin zijn reactie nogal overtrokken...
Ik heb er bijna 6 jaar over gedaan en heb in die tijd veel goede biertjes gedronken. Kwantiteit en kwaliteit. Andersom werkt het ook overigens; een goede opleiding gevolgd en ondertussen veel bier gedronken. Kwaliteit en kwantiteit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Een discussie waar kwantiteit en kwaliteit worden besproken is hier relevanter
Nou het gaat me iets te ver eerlijk gezegd. Hij kan ook gewoon normaal doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die is het klussen zat en wil even stoom afblazen
Over kwaliteit gesproken. Ik kom vrijdag vanuit barendrecht, moet ik ff langs de barendrechtse chinees rijden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 6 jaar over gedaan en heb in die tijd veel goede biertjes gedronken. Kwantiteit en kwaliteit. Andersom werkt het ook overigens; een goede opleiding gevolgd en ondertussen veel bier gedronken. Kwaliteit en kwantiteit.
Volgens mij hebben we hier al een keer een discussie gehad in het verschil tussen geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou het gaat me iets te ver eerlijk gezegd. Hij kan ook gewoon normaal doen
Inderdaad! Ik heb 7 al gebeld ook, het probleem uitgelegd en opgelost...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef FJD het volgende:
Ik heb Vista gekocht, uit principe koop ik dus geen 7.
Ik doelde op de reactie naar mij toe...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier al een keer een discussie gehad in het verschil tussen geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.
8 uur kantoorwerk kan ook slopend zijn als je continu geconcentreerd bezig moet zijn.
Waar ik heen wil is dat je de laatste tijd constant aan het miepen bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo voel jij je ff aangevallen!![]()
Wil je applaus nu? Of gaan we ons werk vergelijken of opleiding? Waar wil je heen?
Wat betreft dat klussen, daar kies je zelf voor! Ik heb daar helemaal geen zin in (en kan het meeste ook niet) dus regel ik dat anders. Overigens heb ik ook maar 30 min. pauze per dag.
Dan vind ik het nog steeds bijzonder onredelijk hoe je tekeer gaat. Mijn werk heeft daar helemaal niks mee te maken. Misschien voortaan wat langer nadenken voordat je zoiets post.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waar ik heen wil is dat je de laatste tijd constant aan het miepen bent
je lijkt verdomme wel een wijf man!
Geef eens voorbeelden dan zonder direct denigrerend te worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Sickert het volgende:
Dat mag
Soms moet je wel eens iets vervelends tegen iemand zeggen
irriteer me er al wat langer aan, mischien zit ik fout mischien niet.
Heb het iig gezegd.
Chinees sounds goold, me love you long time!quote:
Vandaag verder.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden dan zonder direct denigrerend te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |