Daar is m'n huisdier aan gestorven man.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef Verbal het volgende:
Fucking schijnheilen. 6 filmpjes geüpload, waarvan 3 zelf gemaakt en 3 met materiaal van anderen.
Worden niet die filmpjes eraf getrokken, nee, om drie filmpjes wordt de hele account gewist
Hypocriete hufters, die hele site draait bij gratie van niet bepaald rechtenvrije uploads
Teringlijers mogen wat mij betreft pernicieuze anemie krijgen
V.
Oh wacht, dat doe ja al.quote:
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsnegerquote:
Hoe je je eigen topic verneuken kunt verneukenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsneger
Kom ik over een paar jaar op je uitgeteerde schijtlijk pissen.
V.
2 Blackadder-scènes en een behind-the-scenes-dingetje van The Usual Suspects .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Laat ons ff weten wat voor illegale filmpjes je erop had?
doe je onder elke post een V. net als tong eenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
2 Blackadder-scènes en een behind-the-scenes-dingetje van The Usual Suspects .
V.
Newbiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
doe je onder elke post een V. net als tong eenonder zijn post? ? ?
Heb ik al llang en daar ben ik inmiddels immuun voor!!!!!!!!1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsneger
Kom ik over een paar jaar op je uitgeteerde schijtlijk pissen.
V.
Je bedoelt dat Tong eenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
doe je onder elke post een V. net als tong eenonder zijn post? ? ?
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Tong eenonder elke post plaatst, net zoals ik een V. neerzet?
Zoals Biogarde zegt: newbie
V.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoor
Hij doet het anders wel jarenlang hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoor
Sjonge, nou! Als ik nou een dertiger was geweest, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
wat een taalgebruik voor een veertiger zeg
Ja.quote:en die V. onderaan zijn posts is omdat anders mensen zijn naam vergeten, want zo onbelangrijk is hij.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |